Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      9 501


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 113


  3. Koty

    Koty

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      810


  4. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      16 928


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.2.2020 ve všech sekcích

  1. Ahoj, tak jsem slíbil nějaký feedback na Super iV z normálního pohledu. Dragon skin je neskutečně hezká barva a každý se za ni otočí, komu to nevadí, doporučuji tuto barvu. Samotný 1.4 TSI jezdí dobře, stačí i na Superba i když je těžší než Octavia (tu mám s 1.5 TSI) takže můžu porovnat EV mód jen na elektřinu je super, až na ty pazvuky, které dělá externí reproduktor, ale myslím si, že to v VCDS půjde vypnout, dojezd reálně někde okolo 40km (plně nabito, teplota okolo 5°, normální profil cesty, běžný styl jízdy mimo obce. Rekuperace je ideálně nastavená, myslím si, že na brzdy se s tímto autem jen tam někdo nedostane, musí se hrozně ušetřit Sportovní mód jsem si hodně užíval, v tu chvíli se při větším zrychlení zapojují oba motory a Superb vystřelí úplně jinak, než kdyby těch společných 160kW bylo čistě spalovacích. Jezdil jsem i s hodně elektromobily (včetně všech modelů Tesla) ale toto na koncernové auto je neuvěřitelné a řekl bych i příjemnější než Passat GTE, ale to je možná jen můj pocit, jelikož technika je stejná. Spotřeba celková na 341km (150km dálnice - 160km/h, 140km mimo obce - 100km/h, 41km obce - 55km/h) 5,9litru N95 a 5,5kWh - to bylo pouze jedno nočná nabíjení z 16A nabíječky, zbytek uspořen rekuperací. Pokud chce člověk jezdit s nízkou spotřebou PHM, musí změnit styl jízdy a mnohem více předvídat (křižovatky, semafory, zatáčky apod.), jinak s tím bude jezdit tak za 7litrů. Canton bez subwooferu (SoundSystem) hraje velice dobře, až mě to překvapilo kde ty basy bere. Minulý týden jsem měl dva Peugeoty (funglovky) s Focal Soudem a nehráli tak dobře. Kdyby cokoliv, ptejte se.
    4 body
  2. @Koty díky za postřehy, v podstatě se shodují s těmi, které jsem měl s autem i já, když jsem ho měl na víkend půjčené (psal jsem o tom v jiném tématu). V reakci na tvé shrnutí: 1. Souhlas, barva Dragon Skin je nezaměnitelná, "bohužel" exkluzivně pro výbavu Sportline. Původně jsem (a nejen kvůli barvě) chtěl právě jeho, ale pouze do té doby, než jsem zjistil. že při určitém stupni výbavy se Sportline dostává cenou přes L&K. Být o nějaký ten rok mladší, tak si asi splním klukovský sen a neváhám ani minutu, takhle jsem po hodně dlouhém zvažování upřednostnil komfort a zájmy nejen moje vlastní :) 2. a 5. Z jízdního projevu auta jsem byl stejně mile překvapen, ostatně to stejné zaznívá i napříč recenzemi. Říkal jsem si "proč jen 1.4 TSI a 6 DSG", ale je to hotové a vyzkoušené řešení od VW, které se ukázalo být funkční a ŠA nemusela nic vyvíjet. Kromě toho, ono to opravdu stačí. 3. Ten zvuk vydává auto záměrně (nutno dodat, že jen do určité rychlosti), je na to legislativa. Vypnout by to možná šlo, ale doufám, že to nikdo dělat nebude. Čtu i jiná místa a člověk si musí uvědomit, že tiše se pohybující auta představují jisté nebezpečí, o těžce nedoslýchavých a hluchých lidech ani nemluvě. 4. a 7. Souhlas, je to o přeladění se na jiný způsob ježdění a hodně o předvídavosti. Určitě se to dá naučit. 6. Stejně jako tu zaznělo od jiných, také jsem očekával znatelně nižší spotřebu PHM vůči stejnému autu v ne-PHEV provedení. Já věřím, že to bude v nalezení správného nebo optimálního způsobu využívání obou pohonů, jinak by celý koncept PHEV nedával větší smysl. 8. Na to jsem poukazoval hned jako první věc s dotazem, zdali je možné, že reproduktory systému CANTON v PHEV bez subwooferu jsou nějaké vyšší kvality. Dostalo se mi odpovědí, že ne, nebo spíš ne, pak ale klobouk dolů za to ozvučení takové, jaké je. Kladl jsem si stejnou otázku, kde že se berou všechny ty basy. Mám momentálně CANTON ve svém Karoqu a subjektivně bych mezi nimi těžko hledal větší rozdíl. Kromě toho jsem si všiml jedné zajímavé věci, v PHEV nejsou na reproduktorech loga CANTON, ale Sound System (kdoví, proč to tak je). Na závěr jen doplním pocit z DCC podvozku, jak se tu někdo nade mnou ptal. Proběhlo to v recenzích, že kvůli rozložení váhy auta museli ve ŠA naladit podvozek jinak, než mají benzínové či naftové verze. Ujel jsem za víkend s autem sice jen asi 350 km, ale pocitově mi nastavení a režimy podvozku přišly v pohodě, stejně jako bych seděl v jiném SIII s DCC.
    2 body
  3. Alternativa pro Swing: https://www.stualarm.cz/z12515-video-vstup-pro-vw-skoda-se-systemem-mib2-entry-lg-swing-mi1268
    2 body
  4. Ještě že já jsem jen poloviční ku*da ... Máme doma ještě Fabii [emoji23]
    2 body
  5. https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1001033/1862523/VELKY-TEST--Skoda-Scala-Style-1-5-TSI-DSG---kto-kupi--neprehlupi další recenze
    1 bod
  6. @Jirka_CZE jakej druhej ? tento motor nemá žádný GPF..ty jsou až v 1.0 TSI po FL ...
    1 bod
  7. Pánové, toto je motorová sekce, takže se budeme věnovat motoru a ne reproduktorům.
    1 bod
  8. Zdravím, o problému jsem zde referoval naposledy cca před rokem. K řešení jsem se vrátil minulý týden v rámci servisní prohlídky (aktuálně najeto cca 45tis.). Aby se hluk začal projevovat, je třeba mít zahřátý celý agregát, takže jsem se projel zhruba 15km s šéfem servisu (Hlaváček, Olomouc), který konstatoval, že se hluk skutečně projevuje, ale není jej schopen nahrát (např. na mobil - výrobce to při podobných problémech od nich vyžaduje). Garanční technik Škodovky to následně sepsal a bude posílat referát výrobci; aktuálně ještě potřebují přiložit sériová čísla SW všech komponent (motor, převodovka, ...), takže to chvíli zabere. Budu referovat další postup.
    1 bod
  9. Sice se jedná o Kamiqa- s autem bude jezdit manželka a když na živo v autosalonu viděla červenou Velvet tak bylo rozhodnuto. I když je to cenově darda, tak pro klid v rodině jsem souhlasil. I já musím říct, že i mně by stačila nějaká obyčejná barva, ale Velvet metalíza vypadala na autě opravdu luxusně.
    1 bod
  10. No moc není, taky jsem nad tím přemýšlel. Budu se stěhovat kousek od dálnice, takže pokud ho pořídím, budu si to hlídat. Zapnu, z EV módu (který je po zapnutí standart) přepnu na benzín a trochu ho ohřeji, pak zpět na hybridní mód. To je jediný co mě zatím napadá. Neznám tu techniku úplně přesně, ale el. motor je napojený na převodovku, jelikož lze řadit manuálně, takže je spojený asi i s motorem, tzn. možná točí i klikovkou a běží i olejové čerpadlo. Ale to jen uvažuji, jak říkám, neznám tu techniku přesně. Jen vím, že je to povedené auto, jak vzhledově, tak technicky.
    1 bod
  11. Neboj, já musím vydržet ještě alespoň pět let se svojí oktou [emoji6] Musí najet alespoň 300 tis
    1 bod
  12. No to si piš, ze ku.da je. Opovaž si ho koupit. ??
    1 bod
  13. Taky jsem pro sraz. Dal bych si koleno ?
    1 bod
  14. Ono stou spotřebou moc nevymyslíš, koupil jsi SUV 4x4 DSG s motorem, který je dobrý, ale díky ekoteroristům špatně nastavený . Má jen 340Nm kroutící moment, což je pro automat žalostně málo, na který tou tvojí jízdou na spotřebu a ekonomiku nikdy nedostaneš. Lepší by byl silnější 140kw 400Nm. Ale pár věcí jde udělat pro snížení spotřeby: 1. Vyprdni se na ekonomiku a sledování spotřeby, nikam to nevede a akorát ničíš motor. Přepni DSG do režimu kde bude přeřazovat ve vyšších otáčkách. 2. Dofoukal jsi kola ? - 0,1 l 3. Jaký jsi koupil zimní gumy? Důležitý je index valivého odporu, horší jak C je špatně . 4. Jaký máš disky? Velký vliv má váha. 5. Rozměr kol? 6. Používáš aditivovovanou naftu? Normální nafta prodávaná u všech benzínek má jen 52 cetanů, což je málo Common Rail motory potřebují 56 cetanů. Já používám VIF i v létě. 7. Výměna oleje, max. 15 tisíc nebo rok, zapomeň na interval 30 tisíc. 8. Kontrola napětí akumulátoru. Bohužel rekuperační dobíjení stojí za hovno a baterka je pořád málo nabitá. Doporučuji v zimě jednou týdně dobít, pak se nebude po startu dlouho dobíjet a nebude se zvyšovat spotřeba. 9. Vypnout Start/Stop. 10. Pokud by si uvažoval o úpravě výkonu, mohu jen doporučit, sníží se spotřeba při normální jízdě. Prosím tohle jsou moje názory a nikomu je nevnucují. Moje poslední delší trasa Č.Budějce - Freistadt a zpět 120 km, foukala Sabina 5,3l/100 km.
    1 bod
  15. Ahoj a už mám příčinu problému: Co jsem ale zjistil, že ze spodního kloubu má snahu vzpěra vyskočit= je tam už moc ostrý úhel a pojistka se pořádně nezaklapne = zůstává cca. 1mm ve vzduchu a můžeš rukou docela volně ten píst z kloubů nadzvednout ?Tak jsem píst otočil, jestli to nebude lepší ale je to stejné =pojistka nedoklapne a ani když jsem jí pomohl šroubovákem. Problém byl v tom, že jsem vrchní kloub do pantu kapoty našrouboval do otvoru po odmontované původní vzpěře. Tím byl úhel moc velký a pojistka na plynové vzpěře se nedoklapla. Prohlédl jsem si tu fotky a pochopil jsem, že jsem udělal chybu, že je potřeba namontovat vrchní kloub do otvoru po držáku hadičky ostřikovačů a tu pak zajistit stahovací páskou k pantu.
    1 bod
  16. O VIFu a jiných aditivech pokračujte zde:
    1 bod
  17. Active byla pro lidi co chtěli větší auto Škodovku a platili našetřenými penězi ne za firemní. Stačila jim manuální klima a gumový volant a velký kufr. Nov
    1 bod
  18. 1 bod
  19. Pokud to někomu pomůže - prospekt (ceník) OI Tour z roku 2004
    1 bod
  20. I když on už sem přestal Sabiza chodit, te´d navštěvuje stránky tyhle https://ec.europa.eu/info/index_cs nebo tyhle https://www.top09.cz/ a s námi xenofoby, rasisty, Rusáky a rozvraceči socialistické Evropy už nechce mít nic společného. Však se Stane podívej, kdo má nejvíc svolávaček a závad a takový ty pohádky, že to chtějí vychytávat dodatečně, že jsou precizní, tomu nevěřím. neb je to vždy dražší řešení a kdyby nemuseli, tak nic svolávat nebudou. Škoda je na tom ještě oproti VW dobře.
    1 bod
  21. A skončíte jako mercedes dvojité AA... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
    1 bod
  22. Popis sa nachádza v Dielenskej príručke , konkrétne Údržba-přesné pokyny - Prohlídky OIII-Prohlídky.pdf
    1 bod
  23. Zdravím, tady si dovolím přiložit ode mě pár čísel na úvod. Velký test vyjde na Auto.cz tento týden v pátek ráno včetně podrobnější spotřeby dálnice/okresky/město/režim dobíjení jízdou atp.
    1 bod
  24. Tak budíky překódovány na sport a lane assist nakódován zpatky s dokódováním paměti. Díky kluci... @RÁFEK a @Scala10 Ještě jsem dokódoval zadní LED při DRL, ale jen tu část, co svítí 5. dveřích. Při klasických světlech se zapnou i ty kraje.
    1 bod
  25. 1 bod
  26. Zase nějaká srazová limitovaná edice jak kdysi od Patrika? To by bylo super ?
    1 bod
  27. Také přispěji, fotek není nikdy dost :D A náš dvorní fotograf přímo v akci A samozřejmě jídlo :) Jinak se sraz minimálně za mě vydařil, tak snad zase příště :)
    1 bod
  28. Také děkuji za pozvání a příjemně strávenou sobotu. Rád jsem Vás poznal a zase někdy příště. Přikládám také nějaké fotky a zpáteční cestu.
    1 bod
  29. Já jsem byl ze soukromé O3 před FL zvyklý na 4 ramenný volant a nějak si na 3 ramenný v nové O3 FL nemůžu zvyknout (6tis km). Opřeš levý loket do dveří a prostě to tam chybí, ale je to o zvyku, dávám bolševikovi ještě měsíc, i když na něčem jezdíš 2 roky .. Takže si člověk si zvykne i na nový v O4. Za mě je to nepodstatný detail, asi je spoustu jiných důležitějších věcí ..
    1 bod
  30. Ja nám na svojom aute chip motora prevedeny u firmy “profituning” a je upravená RJ motora kde bola upravená aj prevodovka DSG.Motor a aj prevodovka je stavaná do určeného limitu ktorý by sa nemal prekročiť pri úprave,tak si myslím že vobec by nemal byť problém s nejakým zničením motora alebo prevodovky po ich úprave.
    1 bod
  31. Řekl bych, jak bylo x-krát řečeno, že záleží, neboť 81 kw motor kvůli velkým kotoucum nelze osadit 14”, nevlezou se tam, u 15” nezáleží.
    1 bod
  32. tak jsem sem po dlouhé době zase nakoukl a nestačím se divit! Po 15-ti tisících neslyším žádné vrzání klepání a nic podobného! A to si myslím že občas slyším i trávu růst
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...