Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 501


  2. Bladik

    Bladik

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 149


  3. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      16 913


  4. TOMUS

    TOMUS

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      6 807


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 4.3.2020 ve všech sekcích

  1. Já jsem též reagoval na Liftback. Uf...prosím otevři ty odkazy které jsem posílal a uvidíš, že i liftback má roletku...v případě Superbu III není žádný pevný rám u obou variant je to roletka!!!! ... nevím jestli se něco neměnilo směrem k FaceLiftu, ale to bych se dost divil. PS: Slovo vyjádřit je s y.
    3 body
  2. Někam zatéká voda, měli jsme to na jednom superbu taky, pak jsem vždy stáhnul dálkou okno a zevnitř otevřel. Nicméně nikdo na nic nepřišel, měnil se zámek, lanko, a vše okolo a stejně to dělalo ... podle mě tam někam zatekla voda, zamrzla a mechanismus nechodil, ale v servise to vždy fungovalo, protože tam měli teplo ...
    2 body
  3. Ahoj! Nabízím zdejším klubákům výhodné autopojištění (povinné ručení, havarijní pojištění a další připojištění). Zastupuji 12 pojišťoven a tak můžu zaručit, že nabídnu nezávisle nejlepší cenu na trhu. Zároveň automaticky zveřejňuji nabídku jiných pojišťoven pro srovnání. NA ROZDÍL OD OSTATNÍCH, NABÍZÍM OPTIMALIZOVÁNÍ SMLOUVY TAK, ABY JSME SPOLEČNĚ DOSÁHLI NEJLEPŠÍ MOŽNÉ CENY PŘI ZACHOVÁNÍ POJISTNÝCH PODMÍNEK A VEŠKERÉHO NASTAVENÍ POJISTNÉ SMLOUVY. Moje služba tedy nesouvisí jen s přepsáním údajů z papíru do kalkulaček, jak je ve zvyku u internetových klikaček. Na tom základě nabídnu lepší cenu než konkurence. V případě sjednání pojištění mohu vyřídit komplet zrušení staré pojistky, nafocení auta (HAV, čelní sklo, střet se zvěří...) a dále konzultace při pojistných událostech, nahlášení pojistné události na pojišťovnu. Rovněž mohu pomoci s výhodným financováním vozu ať už nového, nebo ojetého. Např. leasing, spotřebitelský úvěr apod. A samozřejmě - neživím se jen autopojištěním. Mám nejvyšší zkoušky v oboru, P9. Takže jsem schopen řešit v podstatě cokoliv, nejen auta. Pro více info prosím SZ 👉 www.michaldolezel.cz
    1 bod
  4. Ja som dostal neoficialnu info ze to NIC INE neovplyvnuje.
    1 bod
  5. Vytažením toho konektoru tu rekuperaci zrušíš (auto bude nabíjet téměř stejně jako před 20ti lety). Co všechno dalšího ten konektor/senzor ovlivňuje bohužel nikdo přesně neví.
    1 bod
  6. Musí to mít normu acea C3 a 50700
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Takze problem vyrieseny na zaruku. Nakolko prebehla na pravej zadnej strane oprava poskodenych plechov (bol som sikovny pri parkovani), po oprave bol nespravne pripojeny konektor na svetle a posobenim vody po par mesiacoch odhnili kontakty. Vymenili sa konektory a svetlo uz opat svieti. Snad je to uz zapojene spravne.
    1 bod
  9. @Hefidlo Jasně, není problém, napiš SZ a domluvíme se :)
    1 bod
  10. 1.8TSi melo snad naprosto stejne parametry, maximalku snad i vyssi. Cekal jsem teda neco zcela jineho ? Designove se mi to libi, ale motorove ani omylem. Doufam ze se prida nejaky dalsi motor, tohle je spatny vtip.
    1 bod
  11. zkus napsat SZ uživateli @Martab, je to Olomoucko
    1 bod
  12. Bože Jardo, ty dokážeš opravdu někdy plácnout nesmysl ... je to roletka
    1 bod
  13. Dobrý večer, Přidávám další zkušenosti do mozaiky. Dnes jsem najezdil asi 120 km s velkým množstvím startů (cca 12 x) Žádné nulování čítačů spotřeby se nekonalo. Start stop systém fungoval už od rána (ale vypínal jsem ho) a na voltmeru v konektoru pro "zapalovač" jsem průběžně kontroloval nabíjecí napětí. Trvalo to cca 80 km, než systém přešel do režimu, kdy při vozidle "pod plynem" dobíjel málo (cca 13V) a při rekuperaci dával hodně (cca 14.8V- 15V). Do té doby (čili celých 80 km) dával neměnných 14,6 - 14,8V. Tedy systém vyhodnotil, že baterie je slabá a musí se dobít. Závěr: - baterie je asi za zenitem své výkonnosti - baterie má vyšší vnitřní sériový odpor, daný opotřebením baterie). Trvale jsem monitoroval voltmetrem napětí v konektoru pro "zapalovač" (a akceptoval ztrátu kapacity autobaterie 0,6Ah denně díky zasunutému voltmetru) a napětí nikdy ráno nekleslo pod 12,5-12,6V; stačí jen otevřít a zavřít dveře a napětí poklesne třeba i z 12,7V na 12,2 -12,3V a pak postupně vystoupá zpět - s vyšším vnitřním sériovým odporem se jistě pojí i ztráta části kapacity baterie - při startu, pokud je baterie polonabitá, "spadne" její napětí (díky vyššímu vnitřnímu odporu) na dobu možná i 100 ms pod hranici, kdy dojde k vynulování čítačů spotřeby. - pokud bude baterie nabitá (byť již opotřebovaná), k tomuto jevu nedojde - přehrání - upgrade sw možná odstraní toto nulování ale pravá příčina problému je ve špatné (málo nabité) baterii - pokud se někomu bez upgrade sw začnou nulovat čítače spotřeby musí - dobít baterii Hezký večer a mnoho šťastných km bez nulování čítačů spotřeby :-)
    1 bod
  14. Pro RS vytvořeno samostatné téma zde:
    1 bod
  15. Nj, ale to je Audi s úplně jinou cenovkou...
    1 bod
  16. Já jsem se v lednu taky objednal, ale pak jsem to zrušil. A to hlavně z obavy straty zaruky. 5 roků to vydržím a pak se uvidí. Buď nové auto nebo chip. A vůbec si myslím, že výkon a spotřeba je dostačujíci a jsem spokojen. Když chci svižnou jízdu, tak převnu na sport.
    1 bod
  17. Parkování před TESCEM za 10 let. Parkovani_pred_Tescem.mp4
    1 bod
  18. Skúste si pozrieť manuál, alebo: - Na ľavo vždy ukazuje trip, na pravo celkové km alebo na pravo pri zapnutom tempomate nastavenie rýchlosti tempomatu. - Trip sa nuluje v menu - Údaje jazdy- Trip - OK (podržíš 2-3 sek. pravý valček na volante)
    1 bod
  19. Dle gps mi tachometr ukazuje na letních kolech o dva km/h více a na zimních o 3 km/h více. Jinak dálnici jezdím Hulín - Brno, takže ano tam je to prázdný polovinu cesty. A pořád nechápu ty narážky na šetření. Já jezdím tak jak je mi to příjemné. Spotřeba je mi fuk, ale vychází mi tak jak to vychází. A kdo nechápe, že na dálnici od 120 výrazně roste spotřeba (což bude hlavní rozdíl ve spotřebě), tak holt asi nebude nejostřejší tužka v penálu. Jinak pokud na dálnici předjíždím a je hustější provoz, tak samozřejmě zrychlím ať neblokuju pruh. S tím lepením se na zadek mám na mysli silnice mimo dálnici, kdy každý den se prostě musí najít blbeček co prostě musí předjíždět za každou cenu. Já jezdím víceméně stejnou trasu a silnici tedy dobře znám a vím kde a jak brzdit, takže naopak jezdím většinou rychleji než mnoho dalších řidičů. Ale holt někdo prostě musí předjíždět za každou cenu. Pak předjíždí tam kde nevidí a podobně, aby stejně pak dalších klidně 10km jel přímo předemnou. Opravdu tohle má smysl? A prostě ze stylu psaní, já jezdit umím a ostatní mě jenom brzdí, mi to vyzní jako právě podobný styl jízdy. Jinak si každý jezděte jak chcete, jen mě u toho neohrožujte. Děkuji
    1 bod
  20. Venkovní teplotu to bere bezesporu v potaz a jak se dostane pod nulu, tak se rekuperace vypíná a nastupuje nabíjení trvalým napětím 14,5 - 14,6 V. Na mínus pólu aku je snímač s tím slavným konektorem a literatura uvádí, že to snímá teplotu, procházející proud a napětí aku. Podle mého názoru je to ale jen bočník na snímání proudu a ostatní hodnoty si řj dopočítá s pomocí ostatních snímačů, tedy i venkovní teploty. Pokud ten konektor vytáhneš, tak to dobíjí stálým napětím, ale i to se lehce reguluje podle venkovní teploty, stejně jako u starších aut bez ID. Tohle jsem naměřil na svém autě při vytaženém konektoru: Při 0° a níž je cca 14,5 - 14,6 V při +3° je cca 14,3 - 14,4 V při +6° je cca 14,2 - 14,3 V při +9° je cca 14,1 - 14,2 V při +12° je cca 13,9 - 14,0 V
    1 bod
  21. Ono je potřeba k nájezdu připočítat i to co prodejce stočil.
    1 bod
  22. Ano přesně tak reaguji na Liftback(sedan)...protože kdyby si měl dostatek síly uznat, že si napsal kravinu a to i v případě Combi je to roletka, tak bys tady neustále nerozdával mínusy a ke všemu po přečtení celého vlákna by si zjistil, že se tady diskutuje o obou variantách(možná by stálo za to trošičku přejmenovat toto vlákno), tedy i o lifbtacku, protože ten vrzající symptom(o kterém se tady také hodně diskutuje) je, bohužel, u obou variant stejný. Varianta Combi: https://www.mihocar.cz/panoramaticka-strecha-skoda-superb-iii-3v0-combi-3g9877041g/d-136158 Varianta Liftback: https://www.mihocar.cz/stresni-okno-sibr-skoda-superb-iii-3v0-sedan-3g5877049-bezova-roleta/d-111458
    0 bodů
  23. Z hlediska noveho slozeni obyvatel Slovenska bude nutno zmenit nazev teto zeme na MaRoKo. Madari Romove Kokoti.
    0 bodů
  24. Ale vždyť se to navíjí na roletku s žádným rámem se to nezasouvá...kouknul ses na tu fotku co jsem postnul? Asi ne že...
    0 bodů
  25. Jak jde krásně v segmentu C oproti Octavii 4 hezky zakomponovat ,,tablet” za mě ??.
    -1 bodů
  26. Prosím co ta oprava obnáší a co stojí?
    -1 bodů
  27. Bez kontrolky to vždycky zapomenu vypnout a pak bude poškrabaný vokno při náhodné kapce. No, na tej páčce vod stěračů se to po sednutí do auta vokem dost špatně poznává, jestli je v první horní poloze (auto) nebo v základní poloze. A když ji dám dolů (jakože vypnout automatiku) a vona už bude dole, tak se spustí jedno setření = nasucho zase vede k poškrábání okna, tak proto...(Stejně tak zapomínám vypnout ten výhřev zrcátek, ale ten naštěstí nic neponičí, jen zbytečně hřeje a žere energii...).
    -1 bodů
  28. Je jen škoda že se k tomu nevyjádří taky chiptuneři. Protože v rámci úpravy řídící jednotky nejen že zvýší výkon, vypne SS ale taky určitě dokáže i nastavit korektní dobíjení i AGM baterie.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...