Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 090


  2. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 736


  3. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      7 286


  4. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 263


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 15.3.2020 ve všech sekcích

  1. Ked uz sme skoro vsetci zavreti, aspon sa mozeme hrat s autami. Nech sa paci, 4.1 beta12 je tu P.S. pevne zdravie vam zelam https://uloz.to/file/08wADEDN1C10/zzjjhubvrjdpcx-zip
    2 body
  2. No tak super :) Uzivej klidu...
    2 body
  3. Neříkám úplně všichni, třeba Stan by mohl přes telefon v monterkach pod Karosou, Stringo také, ukázal by nám jak ručně roztáčí turbínu v elektrárně, nebo jak vynáší plutonium přes vrátnici v igelitové tašce. No a Motos by mohl hodit záběr, jak mu v Superbu čadí asistentka [emoji23]
    2 body
  4. Tak po 3 měsících a pár týdnech už mi dorazila :)
    2 body
  5. Zdravím tak se mi podařilo dodělat do mé dvojkové Fabie Bluetooth Hands-Free s hlasovým ovládáním a s možností přehrávat hudbu. Stručně popíši, co to v mém případě obnášelo. Musel jsem sehnat: Jednotku BTHF, v mém případě s kódem 7P6 035 730 K (mám auto z března 2014). Asi není nezbytně nutný, ale z továrny je pod sedačkou i držák BTHF jednotky, kód 5J0035815B (umístěno pod sedadlem spolujezdce, teoreticky by jste ji tam už mohli mít, pokud máte originál tažné zařízení na přívěs, dává se do něj hned vedle). Než jsem držák sehnal, měl jsem jednotku jen hozenou na oboustranku mezi kobercem a izolací podlahy a taky to šlo... Kabelový svazek s mikrofonem, číslo bohužel netuším, ale pro po-FL modely asi bude jen jeden… Pár drátků a pinů, něco na spojování kabelů. Postup: Vyndat sedadlo (tj. mj. odpojit autobaterii, vycvaknout svorkovnice pod sedadlem), sundat spodní kryty A a B sloupku sundat horní kryt A sloupku, odhrnout koberec, odšroubovat a vyndat stropní lampičku vpředu. Zadělat držák jednotky do karoserie, zadělat jednotku do držázku (nebo prostě jinak upevnit jednotku na místo), zadělat svazek do jednotky. Natáhnout kabely svazku k rádiu a kabel s mikrofonem přes A-sloupek až pod stropnici a pak do stropní lampičky vpředu, z lampičky vyndat černou molitanovou záslepku a místo ní zacvaknout mikrofon. Část drátů vede do zvláštní svorkovnice, která se jen zacvakne do rádia, zbytek je třeba napojit na již existující dráty někde v autě. Jsou to tuším celkem 4 extra dráty, jeden do pojistky 22 (alespoň v mém případě), zbylé tři lze napojit např. na svorkovnici T16e svazku ovládání klimatizace, který je hned nad rádiem. Blíže viz schémata zapojení v dílenské příručce / základní vybavení. Napojit na stávající vedení se dá např. pomocí tzv. "zlodějek", nebo třeba krimpováním. Rozhodně ale nedoporučuji nic pájet. Někteří uvádí, že je to plug & play, ale já musel ještě trochu kódovat, aby mi chodilo BT-Audio, tj. přehrávání hudby přes BT. Ve VCDS od Rosstechu je na to speciální sekce s názvem TELEFON. Stačí pak projít dlouhé kódování a je tam na to připravené zatržítko + pár dalších věcí, které lze nastavit... Toť vše. Jen pár informací: mám auto s MaxiDotem, multifunkční volant a radio Swing (to větší), jestli to celé bude nějak fungovat i bez těchto prvků, netuším, ale spíše bych řekl, že ne… Dále existuje celá řada jednotek 7P6 035 730 s různými písmeny na konci, já tedy vybíral podle data od kdy do kdy se dávala (mému březnu 2014 odpovídala právě tak jednotka 7P6 035 730 K). Kdyžtak si zkontrolujte schema zapojení, jestli je pro Vaše auto stejné, nezjišťoval jsem, jak to vypadá pro starší modely... Btw. hlasové ovládání funguje na jedničku, na rozdíl od Google Assistantu v telefonu to bez problémů plní hlasové příkazy vč. ovládání hudby...
    1 bod
  6. Zkouseli jste otocit cudlem hlasitosti v momente zvoneni? Mohlo by to fungovat :)
    1 bod
  7. Tak jsem to včera snad vyřešil. Teklo tam kolem repráku. Byly tam plastové příchytky a mechové těsnění, kolem kterého to teklo. Příchytky jsem vyhodil, dal nýtovací matice, vše kolem přetěsnil silikonem a utáhnul šroubky. Něco jako ve dveřích na Fabce. Doufám, že už bude v autě sucho.
    1 bod
  8. Jako, že bysme si něco uvařili, otevřeli lahváče a navzájem si to chválili? Dnes bude drůbková polévka, pomalu tažená kachnička s houskovým knedlíkem a červeným zelím. [emoji12][emoji12][emoji12]
    1 bod
  9. Babka bude mať neskutočnú radosť, keď jej tam budú dvaja zbojníci robiť čurbes ... :-))
    1 bod
  10. Kdo ví co bude prostě až se to uklidní tak si zasrazujeme. ?
    1 bod
  11. Fabia se normalne vyrabi, jeji kapacity nejsou zadnymi "prioritnimi modely" zasadne omezovane. I kdyby vyrobce chtel na ukor mene ziskoveho modelu uprednostnit napr. Kamik (ktery spolu se Scalou jede na lince Fabie), tak by narazil na radu omezeni. Ten nejdulezitejsi by byl napr. nedostatek dilu. Pri vyrobe se na lince stridaji take vybavene a mene vybavene kusy, aby delniky netrefil slak apod. To cos napsal bohuzel neni zadny nazor, ale nicim podlozena spekulace. Mozna trochu nechtene, ale pravdu bys mel, pokud se budeme bavit napr. o pridelech dilu na urovni koncernu. Pak se skutecne stava situace, kdy jsou motory a jejich kvoty smerovany podle potreby drazsim znackam.
    1 bod
  12. To mohl byt vadny starter, ale ted po tom roztlacovani to muzou byt preskoceny rozvody. Auta s rozvodovym retezem, ktery je napinan tlakem oleje se nesmi roztlacovat.
    1 bod
  13. Tak problém vyřešen.Byl přerušenej drát v přechodu.(Byl to porod než se mi to podařilo spojit)Ta guma hrozně překáží.Jestli se to stane ještě jednou tak nastavím celej svazek.
    1 bod
  14. Asi bych prvně prověřil ukostření. Mínus pól v celém svazku dveří. Ukostřovací bod je tuším vlevo v kufru, ale klidně by to mohlo být přerušené v průchodce do zadních dveří.
    1 bod
  15. Je to zde o humoru, nikdy bych to nenapsal na vážno. Že se nad to nedokáže povznést je jen jeho problém a více to rozhodně hrotit nebudu. Je mi toho pána spíše líto.
    1 bod
  16. tak zase to tak neprožívej, tady je to o vtipech, my toho vašeho/našeho Babiše taky nijak neprožíváme
    1 bod
  17. Ahoj, pokud by někdo chtěl změnit grafiku budíků na virtualním kokpitu, tak za pomocí OBDeleven (verze PRO) to jde dle tohoto postupu: - Digital Dash RPM/Speedo Gauge Themes 1. Control Unit 17 2. Adaptations 3. Tube_version: Choose version (Variant_3 is "sport"; Variant_0 is "original") a vypadá to takto:
    1 bod
  18. Trocha hraní s VCDS a Lane Assist toho ve Scale umí o něco více (viz. videa výše). - Aktivace možnosti výběru citlivosti - Aktivace adaptivního vedení v pruhu Největší radost mám ovšem z toho, že nyní si LA pamatuje poslední volbu. Tudíž už není potřeba při každém startu deaktivovat na maxidotu či v menu infotainmentu.
    1 bod
  19. Zkoušel jste někdo aktivovat adaptive lane guidance? Jde to i přes aplikaci carista? ;)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...