Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      9 750


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 023


  3. Cappsi

    Cappsi

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      70


  4. KingTom

    KingTom

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      22


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.3.2020 ve všech sekcích

  1. Nech sa paci, verzia 4.1 beta 15 Pekny vecer [emoji106] https://uloz.to/file/BsMnTccQbUbk/c4-1beta15-zip
    2 body
  2. Ano je stale v zaruke. Aktualne mam kusok cez 10 000 km. V skode chip neuvidia, zapis je urobeny tak, ze chiptunner vynuluje pocitadlo pristupov do pamate cipu. Jedine na co si musis dat pozor, ze ked to pojde na nejaku kontorlu garancnu, tak uvedies, ze si neprajes prepisovat riadiacu jednotku, alebo aby Ta informovali preco to chces. Nezabudaj, ze auto je tvoj majetok a nie ich, Nemaju s tym problem a vzdy to respektuju. Ano ak mas automat, tak jeho maximum je 420 Nm, ale viac aj tak nepotrebujes, ten krutiaci moment je dostatocny a to auto fakt taha az do cca 6500 otacok, aj ked ked skonci krutici moment okolo 4-4500 otacok, tak tahaju uz kW a mas pocit, ze to auto akokeby nejde, ale ked pozries na rucicku tachaca, tak ta leti nahor a poriadne :-). Ja mam nastavene upozornenie pri 145 km/h a bezne sa mi stane, ze mi to cinkne aj na bocnej ceste, ked predbieham viac aut a vzdy ma mikne, ze kua uz mam 145 km/h :-).
    2 body
  3. Ahoj, dnes se mi podařilo dostat z originálního rádia Bolero stereo výstup v dobré kvalitě. V podstatě si ukradnete signál PŘEDNÍCH reproduktorů před koncovým zesilovačem. Signál se zesiluje a zeslabuje podle hlasitosti rádia. Aby nedošlo k poškození rádia a omezilo se rušení, je dobré před konektor Cinch umístit elektrolytický kondenzátor na každý kanál. Kondenzátory poté zakápněte například tavným lepidlem kvůli vibracím. Snažil jsem se zdokumentovat to co si myslím že je důležité. Zapojení ověřeno se zesilovačem Magnat 600W. Výhodou tohoto zapojení je, že se nedegraduje signál za koncovým zesilovačem, proudící do reproduktorů, jako při použití HI/LOW adaptérů. Návod popřípadě doplním, kdyby něco chybělo. Prosím přimhouřete oko nad provedením, dělal jsem to jedno odpoledne z věcí co byli po ruce.
    1 bod
  4. To už tak dobré nebude.... :) A hlavně přes léto ztvrdnou takže budou v zimě k h.....
    1 bod
  5. To nie je otázka, či podporuje carplay, ale či vie bežať na novej domovskej obrazovke CP. U mňa zatiaľ iba Apple mapy. Waze, gmaps ani Sygic zatiaľ nie. Tomtom nemám. Waze na tom vraj pracuje, no zatiaľ toto nie je ani v bete.
    1 bod
  6. POZICE 5. DVEŘÍ: Tak auto ze servisu doma. Když jsem tam volal kvůli vyzvednutí, tak technik, který měl auto na starosti tam nebyl a mluvil jsem s jeho kolegou. Říkal, že z ŠA došlo info, že tolerance jsou 3-4mm, takže bohužel s tím nejde nic moc dělat. Takže trošku rozhořčený s představou že se na to nešáhlo jsem řekl, že si tedy přijedu pro auto. NAŠTĚSTÍ při předávce bylo jasný, že si s tím úspěšně hráli - distance na obou stranách je prakticky konstantní a liší se cca o 0,5mm. Hnuto bylo i s nárazníkem, kde zmizel ten lehký zoubek na přechodu. Cca 1,5 mm schod zůstal na přechodu světel, ale to je patrné pouze při větším zkoumání. Za mě ve výsledku spokojenost.
    1 bod
  7. Asi poslední slušná čísla na našem domácím trhu (a pravděpodobně i na dlouhou dobu a to nejen u nás... )- statisika prodeje v ČR v únoru 2020 : Celkové registrace a registrace dle modelů
    1 bod
  8. 1 bod
  9. Tak princip leštících past je vždy stejný. Některé fungují líp, některé hůř. Ve finále se dá použít i zubní pasta na bělení zubů. Je to prostě abrazivum. Leštit to ručně je strašná makačka, ale je to nejbezpečnější. Já si na tyhle věci před lety koupil excentrickou leštičku, která tu práci provede tak 10x rychleji, ale zase je potřeba si to dost nastudovat. Ve špatných rukou se dá nadělat víc škody, než dobroty... Každým leštěním se ubírá vrstva ochranného laku. Pokud uberete moc, je pak potřeba díl přelakovat, nebo potáhnout ochranou fólií kvůli UV záření. Plasty bez laku pak degradují "zežloutnou" poměrně rychle. Podle těch fotek to jsou ale jen povrchové škrábance.
    1 bod
  10. Není pneu jako pneu, i od stejného výrobce, jelikož se klidně liší ve směsi při stejném modelu pneu, jde o to, pro jakou automobilku jsou vyrobeny nebo aftermarket, i země hraje roli, rychlostní index, pak ještě jestli mají další prvky jako ochranu bočnice, nouzový dojezd, nosnostní index např. XL atd. Také na jakém autu to je obuto, identické pneu 205/55R16 na Octavii 3 a Suberbu 3 budou jinak hlučné díky rozdílné konstrukcí náprav a podvozku, Superb bude hlučnější. Jde též o pocitovy hluk, záleží kudy se šíří. Je to alchymie, vždy je nutno hledat index hluku, nejméně mají dlouhodobě Dunlop i 67db. Taky se hluk mění s proběhem km, klidně začnou bejt hlučné i po 10tkm. Máme ve firmě 2 auta, které jezdí jen na zimních pneu jako záložní a každej si je chválí, jak jsou tichá a komfortní. Taky jsou nákladově na pneu + pneuservis nejekomičtější. Pneu skoro nezmizí ani v létě, což nás za poslední roky dost překvapilo. Zvažujeme přejít z 50% flotili na zimu.
    1 bod
  11. @ranek1 - Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW r. 2017, naj. 18 000 km: povinné ručení 200/200 mil Kč, havarijní pojištění Allrisk na hodnotu 750 000,- Kč s FIXNÍ spoluúčastí 5000Kč, pojištění skel (vyhřívané) a základní asistence, právní poradenství = 7.357 Kč ročně! Provozovatel, vlastník a pojistník jsou jiné osoby. Při limitu POV 200/200mil Kč + HAV allrisk spoluučast 10 000Kč a skla = 5.600,- Kč ročně! Děkuji za důvěru ✌️
    1 bod
  12. Mě nové auta nelákají, filtr částic u benzínovych motoru je zlo jak u nafty..... když vypaluje nafta, tak naftový motor přijde třeba o 40% vykonu..... U Benzínu filtry vypalují průběžně,ale když jsou filtry trošku víc zanášený, chvílí trvá než auto začne mít 100% výkon.... je to fakt zlo... jediná výhoda jsou čisté koncovky vyfuku, ale to mě je nějak jedno....
    1 bod
  13. Je tam menic, led su napajane konstatnym prudom a su zapojene v serii tak ze potrebuju viac ako 12v. Takze ano moze to byt bezny prejav.
    1 bod
  14. Trocha hraní s VCDS a Lane Assist toho ve Scale umí o něco více (viz. videa výše). - Aktivace možnosti výběru citlivosti - Aktivace adaptivního vedení v pruhu Největší radost mám ovšem z toho, že nyní si LA pamatuje poslední volbu. Tudíž už není potřeba při každém startu deaktivovat na maxidotu či v menu infotainmentu.
    1 bod
  15. Na co proboha půl milionu? Já jsem 1.0 TSI 81 KW koupil, protože se mi lbí že tam ten výkon je. Jede to, je to tiché a spotřeba do 6 litrů. Trubo chlazené vodou. Není tam dvouhmoťák atd. A koupil jsem to právě proto, že najedu ročně max 12 tisíc. Do práce to mám 3 zastáky tramvají a auto mám pro zábavu, víkendy a dovolené. Mám v plánu to mít max 8 let a 100 tisíc km a pak to prodat na protiúčet škodě. Takže mně ani prodejnost TSI netrápí. Škoda na protiúčet to koupí hned a vždy. A kdo najede s autem běžně 500 tisíc a i tak si koupí TSI benál, tak to je idiot :-D Na nájezd více než 150 tisíc bych to asi nebral. Výrobce udává že je to testované ne 250, ale víme jak to je.
    1 bod
  16. Motor by se měl vybrat podle toho, kde bude auto převážně provozováno. Na ježdění po městě 1.0 bohatě stačí a občasnou rozumnou jízdu po dálnici snadno přežije. Pro časté ježdění po dálnici je lepší větší motor, který naopak bude při popojíždění po městě trpět a víc žrát.
    1 bod
  17. Zdravím všechny, jsem tu nově, tak se případně omlouvám, jestli už to tu třeba někde není. Po výměně baterie auto nejde nastartovat. Vůz mám bez zámku, tlačítkové start systém. Píše to něco o vyhledání jakési plošky. Nějaká rada prosím nebo musím rovnou do servis Škoda? Děkuji
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...