Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. osobne

    osobne

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 277


  2. Dodi 15

    Dodi 15

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 704


  3. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 980


  4. Martin Bednář

    Martin Bednář

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 247


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 31.3.2020 ve všech sekcích

  1. Já mám rád zase LB. Navíc pro O IV z hlediska designu jasná volba.
    3 body
  2. Jenom poznamka - red dot ziskala napr. i Fabia II pred faceliftem.
    2 body
  3. Ty vole. Nemám čas. Byl jsem jmenován do funkce KOKO . Koronavirovým KOordinátorem. Sháním roušky a měřím vaginální teplotu asistentkám. Prostě řeším samé píčoviny.[emoji12]
    2 body
  4. Auto Poly má už předváděcí LB na skodaplus.cz. K dispozici 8/2020. https://www.skodaplus.cz/Car/1587595/skoda-octavia-iv-1-5-tsi-110-kw-style Dovolím si říct, že liftback vypadá lépe jak varianta combi[emoji106].
    2 body
  5. Mě se vyplatilo nechat si u dealera vytisknout cenovou nabidku se slevou a s tou pak jít k dalším dealerům, u některých přidali procento slevy.
    2 body
  6. Jestli měříš napětí baterie hned po vypnutí motoru, tak ten údaj ti je k ničemu. Jestli chceš, aby se ti baterie dobíjela během jízdy co nejvíc, musíš vypnout inteligentní dobíjení, rekuperaci energie, SSS. Jinak budeš prostě po každé jízdě odstavovat auto s polovybitou baterií, i když tu baterii nabiješ před jízdou nabíječkou. Do druhého dne ti polovybitá baterie vydrží, 14 dnû s nezávislým topením před startem už ne, to sis už sám vyzkoušel. Inteligentní dobíjení, rekuperace energie a SSS lze nejjednodušeji vypnout vytažením přebytečněho konektoru na mínusovém pólu autobaterie.
    2 body
  7. Mam zapojeny konektor, potllacenou rekuperaci a napeti na nabijeni 13,1 V... SS vypnut...
    1 bod
  8. Byli jsme na hovoru zatím 4, displej byl rozdělený na čtvrtiny. U více hovorů to bude asi horší.
    1 bod
  9. U ohrivani ale pozor na to aby plast nezbelal to pak nasere vic bez skrabanecek ?
    1 bod
  10. ve WhatsApp -> záložka Hovory -> vrpavo dole klik na zelenou ikonku "telefonu +" -> pak nahoře "Nový skupinový hovor" -> naházet kontakty se kterými se chce videohovořit -> a už jen kliknout na ikonu kamery
    1 bod
  11. Mám 2017,já měl suchou pravou stranu.
    1 bod
  12. Svolavacku, ne servisni akci, mate dalsi tady: https://svolavacky.cz/svolavaci-akce/skoda-scala-2019/
    1 bod
  13. Další svolávací akce pro naše miláčky SVOLAVACKY. cz tentokrát se jedná o špatné švy na sedačkách ??
    1 bod
  14. Tak nakonec pomohlo v nastavení mobilu (Pocophone F1) u aplikace Waze změnit možnost úspory energie na "žádné omezeni" a Waze maká na 100%. Hodně mi pomohl mi odkaz od Shaarkyho: https://support.google.com/androidauto/thread/17860576?hl=en Děkuji moc všem za pomoc
    1 bod
  15. Mně kamarád karosář doporučil přesně na ty zvedací body tohle: https://m.heureka.cz/tmely-silikony-lepidla/dinitrol-410-uv-karosarsky-lepici-a-tesnici-tmel-310g-cerny/. Po zaschnutí lze přelakovat a je trvale "gumový" , takže vydrží to zvedání lépe než nějaké body. Mám tím opravené prahy vepředu a už vydržel 2 zvedání v pohodě ;-)
    1 bod
  16. Zvaž to BODY.. Buď to popraská a odpadne to samo nebo to zase sundáš zvedákem. Kup normálně vosk do dutin (resistin nebo tak něco) a tím to párkrát natři. Bude to pořád mastné a nic nepopraská. Těmi prasklinami v BODY to stejně bude táhnout vlhkost. Základ je to pěkně očistit. Pokud je pryč jen plastizol, měl by pod tím být neporušený základ. Nebo alespoň koupit BODY s příměsí vosku, to vydrží víc.
    1 bod
  17. PetrKV: to je přesně důsledek ID. Při kratších jízdách a zapnutých větších spotřebičích je auto nuceno dobíjet. Pokud se ale jede delší trasa zejména na dálnici bez zapnutých větších spotřebičů na tempomat, tak ID udržuje napětí na 11,9 - 12,1 V. Jakmile systém vyhodnotí vybití pod určitou úroveň (při 20 stupních je to 70%), tak se napětí zvýší na 13 V. Ale jenom na chvíli než se baterka nabije na požadovanou úroveň. Pak to zase spadne na cca 12 V. Při jízdě na tempomat rekuperace v podstatě neprobíhá, takže po delší jízdě v tomto režimu baterka moc nabitá nebude.
    1 bod
  18. Přiznávám, že o odpojení uvažují..Po tom, co mi baterie po necelých 3letech odešla. A hlavně, v nejhorších stavech při ranních startech byla, když jsem den předtím jel například 250km bez zastavení. Při kratších cestách okolo komína nebyl problém, asi to v tu chvíli dobíji lépe, tedy moje zkušenost.
    1 bod
  19. Já možná ještě doplním jeden poznatek. Když jsem po cca. 2 letech otevřel krytky u baterie, tak jsem zjistil, že je málo zaplavená a horní část článků byla na suchu, tj. koukaly z elektrolytu ven. Tak jsem to doplnil destilkou. No a po dalších dvou letech s odpojeným konektorem ten elektrolyt nebylo potřeba dolévat.
    1 bod
  20. To je zcela mylná a nepodložená informace. Spíš naopak. Kdo nějaký čas s odpojeným konektorem jezdí a současně sleduje jak auto dobíjí, tak potvrdí, že s odpojeným konektorem se auto chová k akumulátoru velmi ohleduplně - viz to, že se zvyšující se venkovní teplotou se snižuje dobíjecí napětí, takže nehrozí přebíjení ke kterému by s trvalými 14,5 V určitě docházelo. Výrobce s možností provozu v tomto režimu zcela určitě počítal,protože kdyby ne, tak to dobíjí např trvale 14 V a současně se rozsvítí oranžová kontrolka poruchy motoru na přístrojové desce, aby byl řidič nucen vyhledat servis.
    1 bod
  21. Pokud chip, tak určitě s měřením před i po. Pokud daná firma/úpravce poskytuje zápis do TP (i jako volitelný), tak s emisemi by problém být neměl.
    1 bod
  22. Jestli chceš mít nějakou jistotu, žes nekoupil zajíce v pytli, tak má smysl změřit výkon před i po....
    1 bod
  23. Mam podobne skusenosti ako Martin, konektor ma vytiahnuty asi rok....Zaroven to deaktivuje aj start-stop.
    1 bod
  24. Mohu dát k dobru pouze mojí osobní zkušenost, kdy jezdím s vypnutým (rozpojeným) konektorem přes dva roky, baterie mi přijde v lepší kondici než před tím, žádné problémy neregistruji (ani v historii závad není žádný zápis) a jsem s tím prošel i přes technickou kontrolu. (zapomněl jsem ten konektor před prohlídkou zapojit)
    1 bod
  25. Co ten konektor dělá, je dobře popsané v článku "Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?". Je také spolehlivě vyzkoušeno a ověřeno, že jeho vytažením dojde k přepnutí na staré, dobré, "konvenční nabíjení", kdy elektronika reguluje nabíjení podle teploty vzduchu a baterii nabíjí na 100%. Vzpomínám si, že dříve mi baterie v autě vydržela v pohodě 11 let.
    1 bod
  26. Vždy bych radši combi, ale uznávám že v případě OIV mě moc nezaujalo a ten lift, aspoň na fotkách, vypadá zajímavěji.
    1 bod
  27. Rekuperace a SSS není všechno, chce to deaktivovat hlavně tu funkci se vznešeným názvem "inteligentní dobíjení", která udržuje baterii v polovybitém stavu.
    1 bod
  28. Nech sa paci, verzia 4.1 beta 15 Pekny vecer [emoji106] https://uloz.to/file/BsMnTccQbUbk/c4-1beta15-zip
    1 bod
  29. Tříramenný volant k vidění na linku zde Lépe patrné to je ve videu zde (Tříramenný volant přetoč na min: 10:00)
    1 bod
  30. Jo, a já pořád na co to tam je... Ale vážně, dvouramenný volant by byl v pohodě, kdyby ovšem nebylo tak okaté, že věnec je sériová produkce i pro volant tříramenný... Škoda.
    1 bod
  31. to sis tam dal dobrovolně, ty 4 trubky...?
    1 bod
  32. Téma pročištěno od spamu a urážek. Dotčený pisatel dostal zaslouženou odměnu. A nebudu se opakovat, podobné chování tady netrpíme.
    1 bod
  33. koho by to zaujímalo, @brrrrm už medzičasom zverejňoval zapojenie cúvacej (parkovacej) kamery. zapojenie sme nafotili, spísal som k tomu aj nejaký návod. celý ho tu prepisovať nebudem, stačí si otvoriť stránku http://wirer.sk/f3_rear-camera/ kameru sme použili originál, to isté aj káble. v návode je aj zoznam materiálu v prípade, že budete objednávať všetko zvlášť. samozrejme, funkčný a kompletný zoznam sa týka aj ostrekovača. Na začiatok si dovolím hneď niekoľko poznámok: autá vyrobené do 05.2016 (teda MR 2016) majú staršiu verziu kufra, kde otvor a samotné madlo sú menších rozmerov. Pri použití originál kamery je nutné tento otvor zväčšiť. originál kamera má k dispozícii aj ostrekovač. Jeho zapojenie nie je nutné, ale odporúčam to využiť. Ostrekovanie kamery sa aktivuje spolu s ostrekovaním zadného okna. v zozname materiálu som sa snažil rozdeliť položky na 3 samostatné časti, originál – čína – spoločné. niektoré sekcie návodu sa môžu líšiť v prípade originál a neoriginál riešenia kamery, pokúsim sa ich rozlíšiť. podľa Škoda konfigurátora je podmienkou pre cúvaciu kameru rádio vybavené Bluetooth pripojením. Neskúšal som to napojiť na rádio bez Bluetooth, čiže nebudem zavádzať, či to možné je alebo nie. pri rádiu Swing je nutné preveriť zapojenie. Tiež s tým zápasím, vyrábali sa aj Swing-y staršieho dátumu, ktoré neobsahujú video čip na základnej doske! ohľadom problémov pri rádiu Swing som už písal aj na fóre, aj na http://wirer.sk/f3_kamera-problem/ na záver zapojenia je nutné kódovanie. pár foto: zvyšok v brrrrm-ovej téme: ja som tú svoju nerozbehal bohužiaľ, zatiaľ sa mi nechce meniť rádio
    1 bod
  34. Tuhle taktiku jsem použil taky. Sice to není úplně košér ale funguje to... Tam kde tvrdili že víc už dát nemůžou tak to najednou šlo :)
    0 bodů
  35. Uf Castere, ale tady přece nejde o to který idiot to vymyslel, ale přece o to co všechno tento tebou nazvaný konektor v autě dělá a jak jsem napsal nejde jen o info pro rekuperaci či inteligentní dobíjení, bez tohoto konektoru nemá informaci systém buzení alternátoru a v některých případech se může stát že se alternátor nevybudí a nedobijí vůbec!!!! Je sice hezké tady nesmyslně brečet kdo kde proč a za co hlasoval(já bych je také osobně raději poslal na pole aby viděli co je to práce), ale o to, že si to auto ničíš ještě víc než ti odhlasovali výše zmiňovaní...zkuste se zamyslet nad tím co píšete a hlavně kde, tady to není politická debata na to je tady sekce nazvaná hospoda... PS: Mínusy si tady rozdává kde kdo aniž by o tom přemýšlel..že Šuldo?
    0 bodů
  36. No řekněme, že ten "přebytečný" konektor tam není úplně přebytečný a informace z něho nepoužívají pouze systémy "kurvící" baterku, ale je docela důležitý třeba zrovna pro systém dobíjení...bylo tady na fóru o tom napsáno hodně, takže se mi to nechce znova celé vypisovat. Jsou mnohem lepší postupy jak odstranit zmiňované špatnosti, StartStop umí kdokoliv kdo má VCP(i když nevím jak je to aktuálně u MR20). Rekuperace je už jiné soustíčko a to umí pouze Ferda(pokud se pletu tak mě ukamenujte).
    -1 bodů
  37. Pro Jaroslav75, který mi dal "Negativní" hodnocení, přidávám zápis hlasování o emisích z Bruselu. Pro zpřísnění emisní normy hlasovali v Bruselu: Pavel Telička (HLAS), Petr Ježek (HLAS), Pavel Svoboda (KDU-ČSL), Jaromír Štětina (TOP09/STAN), Luděk Niedermayer (TOP09/STAN), Jan Keller (ČSSD) a Olga Sehanlová (ČSSD). hlasovani emise_27_3_2019.pdf
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...