Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      19

    • Počet příspěvků

      1 189


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      15 084


  3. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      4 155


  4. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      1 736


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 29.5.2020 ve všech sekcích

  1. Po cca 3 rokoch a odjazdenych 38000km bol volant v manzelkynej Fabii uz v zlom stave...na par miestach poskriabany od prstenov,hladky a leskly...dostala odo mna darek...precalunenie v kombinacii hladka a perforovana koza,presitie bezovou nitou vo farbe interieru....jej tak trochu teraz aj zavidim...ma krajsi ako ja v Superbe??
    4 body
  2. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/zapomente-na-scalu-novy-seat-leon-je-skutecnou-skodou-octavi/r~b66644a2a01011eab115ac1f6b220ee8/
    2 body
  3. Pobavilo mě "Nechci rozhodně nic křiklavého. Spíše uvažuji nad ... zlatou." :-). Můj názor je, že je potřeba se rozhodnout, proč to děláš. Pokud chceš třmeny chránit proti rzi, natři je nevýraznou barvou jako je šedá. Nevýrazná barva nebude vidět a estetický význam to nemá. Ani kladný, ani záporný. Pokud chceš aby byly třmeny vidět, musí být výrazné. Za mě tedy jedině červenou.
    2 body
  4. Jestli nepotřebuješ auto hned, tak vyčkej. Já taky plánuju Scalu, ale po faceliftu.
    1 bod
  5. @Husita U Kamzika to taky nejde. Napadá mě kapacita elektroinstalace jak psal @Jan R. kolega výše, radši zadní výhřevy, navíc pokud je interiér kožený tím tuplem je to nutnost ( v zimě kůže dost studí). Ale za mě tedy co se skla týče žádná škoda, Scala má bohužel vyhřívané čelní sklo "drátové" nemá střibrnou folii( ta folie hazí modré a zelené odlesky, pak je sklo i IR blokující) jako má třeba Superb3 a Kodiaq. Mě na S2FL ty dráty dost vadily, hlavně v noci a za deště se od nich odrážely světla proti jedoucích aut a bylo tedy aspoň pro mě silně nepříjemné a dezoriontujicí? @atlan a kdyby jsi tedy kvůli tomu Scalu nekoupil, ( přední sedáky a sklo lze vžydycky zadní sesle pouze myslim u style a nebo vkůži) předpokládám že máš minimálně Sedmu v Longu, S-class long, nebo A8L protože LONG lze připojit, teda připlatit a funguje?? a prosím neuraž se?
    1 bod
  6. taky potvrzuji, že máme již připojeno k profilu Škoda Connect dle postupu výše. Ale pozor, postup je funkční zřejmě za předpokladu, že máte aktivní, bíle rozsvícenou ikonu globusu (zeměkoule). Včera jsem měl ikonu zašedlou, zkoušel jsem daný postup, avšak bez úspěchu. Dnes najednou přijdeme do auta, ikona globusu svítí bíle, tak jsme zkusili se přihlásit a už je to v pořádku. Čím to bylo nebo co dalo impuls k tomu, aby najednou globus svítil bíle, fakt nevím. Každopádně jsme rádi, že to již "zatím" funguje. Po zkušenostech co jsme všechno vyzkoušeli jsem toho názoru, že auto jako takové s tím nemá nic společného a opravdu to bude na serverech škodovky a nebo firmy telecom, která zprostředkovává pro škodovku eSIMkarty včetně datových přenosů. Proto doporučuji postup provádět pouze tehdy, pokud svítí bíle ikona, pokud vám nesvítí, tak to nemusíte ani zkoušet. Vyčkat až se po čase rozsvítí, stejně tak jak v našem případě.
    1 bod
  7. A to já doufám, že se dožiju doby, kterou znám ze sci-fi filmů, že sednu do auta, zadám cíl a auto se o všechno postará samo. Já se zatím můžu kochat nebo si dát dvacet. Jenže tohle zatím funguje jen u Tesly a to ještě všelijak.
    1 bod
  8. Tak sa mi to to podarilo sprevádzkovať. V aplikácii som odstránil auto z garáže (prišiel mi potvrdzujúci mail). V aute som odstránil profil, ale nie užívateľa. Hneď nato som sa v aute prihlásil do Škoda Connect. Opustil som auto a zamkol, Za 5 minút som sa vrátil do auta a zapol zapaľovanie (nenaštartoval). Menu / správa užívateľov / nastavenie / nastavenie hlavného užívateľa Ďalej som postupoval podľa informácii na displeji, kde som použil oba kľúče. Avšak toto nefungovalo hneď na prvý krát. Musel som to spraviť ešte raz a hotovo.
    1 bod
  9. Po 6 tyzdnoch dorazil adapter Viecar Bluetooth 4.0 (vhodny aj pre Apple) Carista aj Car Scanner funkcne. P.S. je to skoro identicke s Caristou. Plastova krabicka prisla poskodena = Aliexpress vratil plnu sumu cca 11€ https://www.aliexpress.com/item/32911536487.html
    1 bod
  10. Chodím aspoň 2x do týždňa na skialp alebo lyžovať. Do hôr to mam max 10 km. Nemám chuť koli tomu davat truhlu na auto. Ked chodíme do rakuska na lyze tak samozrejme všetko ide na strechu.
    1 bod
  11. U mě zase vyhrál Karoq před CX5, protože jsem si v Mazdě (2018) připadal utopený. Skla relativně vysoko, levá ruka nebyla kam odložit, pocit stísněnosti, ponurosti. Sedačka po půl hodině "řezala" do stehen, na sedáku byly vystouplé boky tak, že jsem to nedal. A motor (s automatem) mi přišel takový ospalý. Podvozek výborný. Když jsem ho vracel, říkal jsem, že ten dvoulitr je slabší, jestli by mi nepůjčili 2,5. Odpověď: ale Vy jste měl 2,5. Za mě - TSI je úplně jiná liga. Je spousta řidičů, kteří na atmosféru nedají dopustit, ale upřímně - ano Karoq, ani CX5 nejsou auta na vymetání okresek a já, který auto používám na převážení osob a věcí, už atmosféru nechci.
    1 bod
  12. Tak před 3 týdny jsem měl stejné rozhodování. Karoq nebo Mazda CX30. Vyhrál to Karoq, hlavně kvůli velikosti kufru a míst vzadu. Jinak CX30 se mi líbíla o moc moc moc víc než Karoq. Ale praktičnost vyhrála.
    1 bod
  13. Asi si sa pomylil a myslel si na HC.
    1 bod
  14. Já měním každý rok, což dělá 9 až 12tis. Jelikož tam je 30tis/2roky interval, tak první výměnu jsem dělal doma, druhou servis s mým olejem. Za rok zase doma a po 4 letech opět servis asi i s TK. Pokud servis odmítne vlastní olej, nechám si udělat jen prohlídku a výměnu oleje si udělám sám spolu se zápisem do servisky. To že u operáku nikdo neřeší cenu oleje neznamená, že se nechám holit jako ovce. BTW když jsem si psal o nabídky na první servis po 2letech, tak jeden servis chtěl 800 bez DPH za 508.00, což je 0W-20. Šílený. BTW máme doma i Hondu a tam mi dávají taky 0W-20 jenže za cenu 360Kč. Takže u Hondy svůj olej neřeším u Škody ano. Já věřím, že pokud se olej mění pravidelně kolem 10tis km, může být klidně i z Lidlu.
    1 bod
  15. Já tedy osobně moc neřeším hypotetické nebo skutečné kvality motorových olejů, obzvláště ne dle některých "fundovaných" internetových diskusí. Přešel jsem ihned po koupi vozu s tímto motorem (1.0 Mpi) na krátký interval výměny oleje 1 rok nebo 15.000 km. Akorát jej měním po 10.000 km a dávám tam olej normy VW 502.00, protože to ten servisní interval a fabrika umožnuje - není tam u tohoto motoru filtr GPF. Pokud někdo má ten dlouhý servisní interval výměny oleje, tak ať si tam dává olej normy VW 508.00, nebo VW 504.00. Všechny tyhle tři jmenované normy oleje, lze pro tenhle motor použít. A abych vyloučil na maximální možnou míru koupi nějakého tzv. "pančovaného" oleje tak tam já osobně nyní dávám olej: https://www.primadilna.cz/Morris-Multivis-CST-HP-5W-40-plne-synteticky-motorovy-olej-1l-d4117.htm Jedná se olej menšího soukromého anglického výrobce, ale ze 150. letou tradicí, který má u nás v ČR oficiální zastoupení i webové stránky, odkaz si zájemce najde jistě sám, ať to nevyznívá jako reklama, ale já jsem hodně spokojenej. Není moc u nás známý a ve světě rozšířený a tak asi se podvodníkům nevyplatí ho vůbec pančovat, jako někteří velcí výrobci. Motor si nestěžuje, ale jak říkám měním po 10.000 km!
    1 bod
  16. V případě koupě Ti to servis na přání v rámci předprodejního servisu nakóduje. Mně to tak u mého auta udělali, když jsem je poprosil. ?
    1 bod
  17. Ahoj, na téma mezery ve světelném kuželu celkem z mého pohledu fundovaně odpovídal uživatel Bajky v tomto tématu: Příspěvek od Bajkyho z 29.1.2020. Píše, že ve vývoji světel "má tak trochu prsty" a text vypadá logicky. Závěr je, že s tím nic neuděláte.
    1 bod
  18. Tak jasný Mazda 3 nebo Corrola to není, aspoň něco. Chce si to sednout z Octavie 4 Style a hned do tohoho Xcellencu aby to bylo patrné. Pravé dřevo v segmentu C asi už nikdo nemá. V Golfu ty lesklé černé plochy vypadají efektně, ale ta údržba.
    1 bod
  19. @boonno Super!? My teda jezdíme spíše Vsetín, Ratiboř, Karlovice a Zlín. Budu Tě tedy vyhlížet?? @slots Ale tak Scala těch asistentů v základu moc nemá a připlácet nemusíš, stačí je vypnout? Když jsem poprvé zkusil ACC, LA, side asist, natolik mě to nadchlo, že tohle byl jeden z faktorů pro výměnu S2FL za Arteona a Superba3, Citiga za Scalu. A jako bývalý zarytý zastánce manuálu po vyzkoušení DSG podotýkám s pádly, mě už fofrklacek do auta nesmí? Jasně, pokud někdo jezdí kolem komína, asi asistenty nevyužije, ale já třeba jezdím 80tis ročně a užívám si je spolu s DSG denně? Nehledě na to, že jízda s DSG a asistenty je podstatně bezpečnější a člověk má více prostoru sledovat provoz a hlídat dění kolem sebe.
    1 bod
  20. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/nova-rada-plne-syntetickych-motorovych-oleju-na-bazi-zkapalneni-zemniho-plynu-6365
    1 bod
  21. Každá mince má dvě strany, Ceed si zase tak snadno nenakonfiguruješ jako Scalu (a některé prvky v nižších výbavách citelně chybí), ceníkově už to dávno není taková sláva a 1.4 T-GDI si taky vezme více než Scala 1.0. Ale neříkám, že to není zajímavá možnost. Mégane je pro mě osobně ve všem kromě motoru nezajímavý.
    1 bod
  22. Jj, u manželčinýho Karoqa se stejným motorem se to taky stává. Holt mají písty malý odpor, tak je ten setrvačník ještě chvíli točí.
    1 bod
  23. Taky jsme si toho všiml u Fabie 1.2 TSI a startování tlačítkem i OIII s klíčkem a stejným motorem, takže to bude asi normální u více modelů napříč koncernem (dokonce i u Fabie I s HTP se mi to jednou stalo když jsem hodně spěchal :D ). Ale je fakt, že vždy se mi to stalo když jsme spěchal a spojku pustil téměř s vypnutím motoru ve všech případech.
    1 bod
  24. Ještě tu není RS opěrka, mám ji už přes měsíc a plná spokojenost, nevím jak to mohlo jít bez ní ? https://forum.skodahome.cz/topic/140742-fabia-12-tsi-81kw-černá-perla/?page=29
    1 bod
  25. Zdravím pozerala som po internete a nikde som nenašla odpoveď.. snáď mi budete vedieť pomôcť.. mám Octavku III RS a chcela som vymeniť hmlové žiarovky za LEDky no keď som to zmenila žiarovky 5x preblikli ptm asi 5 sekúnd svietili a ďalej nič.. skúšala som to aj na bratovej dvojkovej Octavke a výsledok bol ten istý.. vie mi niekto poradiť čo treba spraviť aby to fungovalo? Ďakujem.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...