Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      11

    • Počet příspěvků

      9 778


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      15 120


  3. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      1 189


  4. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      1 748


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.6.2020 ve všech sekcích

  1. Pánové, musím taky přispět do tohoto tématu. Nevím, jestli přesně chápu, co myslíte slovem plachtění, předpokládám, že se jedná o jízdu na volnoběh. První moje auto byl Wartburg - ten měl volnoběžku a člověk, když dal nohu z plynu, tak prostě jel na volnoběh. U dalších aut jsem si zvyknul vyřazovat rychlost nebo naopak nechat zařazeno, či podřadit, když jsem potřeboval brzdit motorem. Teď mám Karoq půl roku, najeto 23 tisíc km. Zpočátku jsem jezdil v režimu ECO, že ušetřím. Ale asi mi to nic nepřineslo. Po přečtení mnoha příspěvků jsem techniku trochu vylepšil následovně: po startu přepnu na režim ECO, protože občas dojíždím na volnoběh (jak jsem léta zvyklý - a nikdo mě nepřesvědčí, že to je špatně). Následně potažením páky dozadu přepnu do módu SPORT, protože v něm auto lépe akceleruje, při potřebě předjíždění podřazuje. Když potřebuji dojíždět z kopce a brzdit při tom motorem, nechávám SPORT. Když potřebuji dojíždět nějakou vzdálenost - třeba před vjezdem do obce, před výjezdem z dálnice, potažením páky dozadu tam šoupnu ECO a jedu na volnoběh. Je paráda, že si člověk může vybrat...
    3 body
  2. 1 bod
  3. Opravdu chcete u auta za půl milionu řešit jestli jsou pneumatiky o 1000 dražší nebo levnější? [emoji849][emoji848]
    1 bod
  4. I na topspeed říkají že stačí bohatě normální podvozek
    1 bod
  5. Rozvody? Mechanicky to problém nebude, ovšem toto potřebuješ k tomu, abys je nastavil po výměně (samozřejmě kromě patřičného sw a znalostí):
    1 bod
  6. A proto všechny škodovky se systémem ESP, které mají již postarší a třeba nepříliš nabitou baterku, jsou tímto také ohroženy. Že se o tom ŠA za ty dlouhé roky nikdy nezmínila? Nehledě k tomu, že sám ten pofidérní systém S/S ve spojení s inteligentním dobíjením baterii udržuje skoro vybitou...
    1 bod
  7. A víš o tom, že střídavé blikání je vyloženě zakázáno, že? (EHK OSN) č. 48 6.19.7.5 Je-li vzdálenost mezi přední směrovou svítilnou a denní svítilnou 40 mm nebo menší, mohou být elektrická zapojení denní svítilny na příslušné straně vozidla taková, že buď: a) se denní svítilna VYPNE; nebo b) je její svítivost snížena během celého cyklu (ZAPNUTO a VYPNUTO) aktivace přední směrové svítilny. 6.19.7.6 Je-li směrová svítilna sloučená s denní svítilnou, elektrická zapojení denní svítilny na příslušné straně vozidla musí být taková, že denní svítilna je během úplného cyklu (ZAPNUTO a VYPNUTO) aktivace směrové svítilny VYPNUTÁ.
    1 bod
  8. To se nemůžete divit, když kupujte auto z počátku výroby - problémy jsou a ještě budou. Tak tomu vždy bylo, je a bude u všech modelů a nejen škodovek. Ostatně spousty témat na tomto foru jsou toho důkazem.
    1 bod
  9. Dneska cesta Praha - Ostrava přes Hradec a první slušná spotřeba.
    1 bod
  10. Podelím sa s Vami s mojou spotrebou 1,5 TSI. Celkovo som veľmi spokojný. Bol som na päťdňovom výlete z Popradu do Nemecka (Speyer, Sinshaim, Stuttgard) cez Rakúsko, v aute sme boli 2 dospelý a 2 deti a svižnou jazdou som dosiahol dosiahol spotrebu 5,7 l a prejazdil som 2344 km, priemerná rýchlosť 92 km/h. Screen prikladám :)
    1 bod
  11. U MR2019 jdou zavřít od řidiče, když tlačítko déle držíš... Výšku otevírání si nastavíš tak, že při otevřených dveřích na max. je pomalu ručně stahuješ do jaké chceš výšky a když máš výšku tak podržíš tlačítko na zavírání kufru, ono to pípne a příště se ti už otevřou do nově nastavené výšky.
    1 bod
  12. Ano jdou zavřít musi se trochu déle držet a zavřou se
    1 bod
  13. Tento zvuk (škrundání,nebo taky zvuk žabičky :) ) dela El.vodni pumpa.Zvuk se utiší po zahřátí,neboť se pumpa otevře.V zavřeném stavu prostě tento zvuk někdy dělá.Já teď ve 180tis. měnil rozvody ve 2.0 TDI CUNA a i když jsem dal originál vodní pumpu,tak se tento zvuk objevil,před výměnou to bylo v pořádku.Pozor si dejte i na fridex,který má být u nových CR motoru G13(jak je psáno na nádržce) a to právě kvůli El.pumpě.Obsahuje více maziva,aby se mazal vyjížděcí mechanismus pumpy.Spousta mechaniku dává špatně fridex G12,takže na to taky pozor! Mimochodem el.pumpa slouží k tomu,aby se motor rychleji zahříval.Což má své výhody.
    -1 bodů
  14. Pravda,není to elektrická vodní pumpa.Je to jen vodní pumpa,která má v sobě relé a je poháněná rozvodovým řemenem.Nicmene tato pumpa je dle mého zdrojem zvuků,které se tu řeší.A to že redukuje průtok vody,díky regulacnimu šoupátku,aby se rychleji ohřál motor je taky jen můj dojem?Rád se nechám poučit :)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...