Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      14

    • Počet příspěvků

      15 127


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 636


  3. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 751


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 166


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.6.2020 ve všech sekcích

  1. @RDMBR Podvozek (17" bez DCC) je vyladenej dobre, ale zadni naprava mlati pri prejezdu pricnejch nerovnosti (prahy, frezovani vozovky), jinak OK. Tu pamet columba zjistim. Motor je oproti 1.8 v O3 mnohem tissi (nevim zda je to diky 1.5 nebo ze je to lepe odhlucnene) ale rozhodne je to mnohem tissi nez muj superb (v budoucnu uz jen bezin ❤️) Hlasove ovladani to ma, ale jen v anglictine, nechapu.. prej bude k dispozici nejaky update co by tu cestinu mel dotahnout, nevim.. Digitalni panel ma jemnejsi rozliseni nez ten co je aktualne jinde. Ale to schema zobrazeni je tragicky. Jednak vizual budiku (tohle je ciste subjektivni) je takovy laciny a nejvetsi fail je za mne nemoznost zvolit doprostred cokoliv jineho, nez aktualni rychlost. Pro zobrazeni mapy, musim prehodit cele rozhrani kdy ale zmiznou kulate budiky. (a nebo nevim jak to proste nastavit, neprisel sem na to). Tohle pusobi hrozne nedodelane a kostrbate. Nastavovani klimatizace a vlastne cehokoliv pres panel je priserny, PRISERNY A PRISERNY. Kdyz clovek chce zmenit silu foukani, tak to sebere dobrych +/- 10s nez clovek najde co chce a upravi jak potrebuje - asi chapu proc to ma neustale zapnuty lane assist. Bez nej to clovek proste nekam narve. Sam delam uz dost dlouho v IT a nebranim se pokroku, ale tahle full dotykova doba v autech mne brutusalne zacina vytacet, to v aute nema co delat. Novej klicek je mohutnej (cudliky jsou malickaty), ale je peknej :)) Nema to svitilnu v kufru Ambientni osvetleni se povedlo, fakt super. Jak moznosti nasteveni (lista, a nohy zvlast), tak i vizualni zakomponovani do interieru. Jen nevim, proc to je jako u Karoqa jen vepredu a vzadu to ve dverich uz neni. Absence zatmavovani praveho zrcatka.. Tohle bych rovnou dokupoval z toho prislusenstvi Svetelny animace jsou hezkyy, troufnu si rict ze i hezci jak u superba FL (mluvim o tom kdyz auto zapina coming/leaving home) Predni svetla svitej lip jak superb ("matrix" varianta) a vypadaj za mne i lepe. Ovladac svetel je za mne super reseni, mnohem cistsi nez to bylo doted Design se tu resil uz mockrat, vzadu je to Toyota Auris, uvnitr diky vytahnutemu panelu mazda, zvenku audi/bmw.. Suma sumarum, za ty penize co za to chteji, je to masakr.. oproti O3 je to uvnitr vazne hezci a dospelejsi (chvalim to, jak se jim povedlo zamaskovat tvrdy plasty ruznejma dekorama apod), furt je ale videt, ze tam je prostor kde by to mohlo bejt lepsi. Otazkou je, proc neni (restrikce, setreni, prostor pro lepsi model..?) To co je velika chyba je dotykovy system na 90% vseho, kdyby alespon ta klima zustala jak byla a zbytek byl pres infotainment, tak by to bylo snad i dokonaly.
    2 body
  2. Doufám, že budeš mít už klid a najíždět spokojeně další a další km. Prosím tě, a až budeš dojíždět ten třicátýpátý kilometr, nekoukej pořád na ty budíky ať se ještě nenabouráš :-) :-)
    1 bod
  3. Třeba proto, že mu svítí příslušná kontrolka? Manuál str. č. 41.
    1 bod
  4. Příprava na oficiálních stránkách na deriváty : https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia konkrétně RS : https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-rs https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-combi-rs
    1 bod
  5. Věř že to je výhoda já to měl v Golfu7 a přidávání po 1km nebo po deseti a nesundavat ruku z volantu je fajn. Za to ovládání u Toyoty na .....
    1 bod
  6. Musíte mít zaplacenou-aktivovanou službu Care Connect ve výbavě vozidla. Dále ji zprovoznit - vytvořit si účet a spárovat vozidlo s účtem. Ovládání resp.připojení funguje buď přes webový portál nebo pomocí aplikace po Android nebo Iphone. Popsané je to v každém manuálu k vozu.
    1 bod
  7. Já to letos dělal na mé dvojkové Fabii... U dvojkové Fabie se liší náprava pro bubny a pro kotouče - ta kotoučová má navíc úchyty pro třmeny. Jak to má trojková a co všechno se liší snadno zjistíte v databázi ETKA, je i někde dostupná na webu... Pokud nemá náprava úchyty pro třmeny, je určitě nejjednodušší sehnat celou nápravu už nastrojenou a jen to přehodit kus za kus... Kódovat to alespoň u F2 nebylo třeba, snímač ABS snímá otáčky ložiska kola a je mu jedno, jestli je tam buben nebo kotouč... Brzdové trubičky na nápravě se pak jen napojily na stávající hadičky, které už jsou stejné pro oba typy... U druhé generace se liší i lanovody ruční brzdy... Já měl smůlu, že ta náprava, co jsem sehnal, byla sice pěkná, kotouče i destičky prakticky nové, ale třmeny občas zlobily (špatně se vracela ruční brzda), tak jsem je musel nakonec vyměnit. Dal jsem pro jistotu nové, aby byl od toho pokoj a mohl jsem se na to spolehnout... Píšu to hlavně pro to, že je s tím nutno počítat, pokud to budete stavět z použitých dílů - můžete mít štěstí a koupit hezký funkční komplet, ale taky nemusíte a může se to prodražit...
    1 bod
  8. Myslíš,že to musíme psát pořád dokola?
    1 bod
  9. Ahoj, Permanentně uzavřený EGR DPFku životnost zásadně nesnížil pokud jsi jezdil delší trasy. Jde o to že DPF filtr potřebuje k provozu pracovní teplotu 200 stupňů +, když tuto teplotu nemá, tak se nemění uhličitany na páru a intezivně se hromadí. Např. když nastartuješ motor a ujedeš prvních 10 km, může se filtr skokově zanést o 30% hore a pak o tu samotnou hodnotu velmi rychle klesnout aniž by proběhla regenerace. Než se motor ohřeje tak EGR pomáhá zvyšovat teplotu plynu - chladič je uzavřený a egr jen přepouští zpět spaliny (nechlazené)- motor se rychleji zahřívá, po docílení provozní teploty má zase naopak za úkol chladit spaliny, není žádoucí aby filtr byl vystavován dlouhodobě teplotě přes 350 stupňů, dochází tam naopak k degradaci drahých kovů, které jsou žádány pouze při aktivní krátké regeneraci. Během regenerace je filtr kompletně uzavřený. Tudíž na regenerační cykli to vliv taky nemělo. 280K km je už hodnota kdy může začít filtr projevovat příznak zaplněním oil ash, ale výfuk by stejně černý být neměl. Žádnou chemií ani tím že vrátíš zpět nový EGR ventil už situaci nezlepší. Můžeš nechat zkontrolovat vstřikovače, protože motor by neměl dýmit ani při regeneračním cyklu, to poukazuje na špatnou funkci vstřikovačů, nebo čerpadla nebo váhy vzduchu. Další problém co zvyšuje rychlost zanášení filtru je průsak oleje do spalovací prostoru - může dělat turbo. Tj. kolik doléváš oleje mezi výměnou ? Pokud máš vstřikovací systém OK, můžeš ho nechat vyčistit SUCHOU cestou, žádnou chemii !! Každopádně máš 280K km a já ti výrazně doporučuji ten DPF po kontrole vstřikovačů rovnou vyměnit za značkový repas od škodovky: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0253058dn-katalyzator-s-filtrem-pevnych-castic-2-0tdi-skoda-economy-26865.html Je to jediný cenově dostupný funkční filtr s původními vlastnosti originálu a brzy už ho nikdy neseženeš, protože se doprodávají skladové zásoby- projekt na repasování těch to dílů byl u motorů CFFB ukončen. Žádný jiný DPF ti fungovat, nebude, čištění filtru není moc funkčně dlouhodobé řešení a originál klasika stojí 50 tisíc. U filtru s 280K km na tachometru, je regenerační interval 200-400km normální stav. Cokoli pod 200 je problém. Kontrola DPF filtru se ti rozsvítí potom co už filtr nebude schopný dokončit úspěšně regeneraci ( zkusí to několikrát než ti vyflusne chybu) - úspěch se bere když filtr dosáhne na hranici 600 stupňů a zároveň klesne hodnota soot mass.
    1 bod
  10. @Libac bud taky laskavy a ukaz trochu ucty ludom co tu BEZPLATNE pomahaju ostatnym. Podakuj, otestuj, referuj, pripadne popros o pomoc a cakaj na odpoved bez spamovania... Vsetko dalsie tu NEPATRI a NECHCEM to tu vidiet.
    1 bod
  11. Nechápu, proč někdo dá záporné hodnocení někomu za to, že má snahu sem vložit novou verzi, není zas tak jednoduché je získat. Bohužel se stane, že aplikace nemusí býti funkční a to z více důvodů...…..
    1 bod
  12. A proto všechny škodovky se systémem ESP, které mají již postarší a třeba nepříliš nabitou baterku, jsou tímto také ohroženy. Že se o tom ŠA za ty dlouhé roky nikdy nezmínila? Nehledě k tomu, že sám ten pofidérní systém S/S ve spojení s inteligentním dobíjením baterii udržuje skoro vybitou...
    1 bod
  13. Nechtěl bych se nikoho dotknout, ale jsou to děsivé fotky. Zvlášť ty dveřní madla nebo přední maska.
    1 bod
  14. 5.1 beta 4 (netusim aka architektura, mne to islo nainstalovat na Xiaomi Mi A2 Lite) https://uloz.to/file/JVDo9wQIPQnv/carista-ver-5-1-beta-4-build-510004-apks
    1 bod
  15. jj silueta se povedla??
    1 bod
  16. Co chceš měnit na bubnových brzdách? Maximálně čelisti za pár stovek, pokud máš najeto 200 000 km. Brzdná dráha je stejná a jsou absolutně bezúdržbové. Výměna nedává smysl ani finančně.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...