Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. PetriCZECH

    PetriCZECH

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      421


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      9 778


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 641


  4. Georgius

    Georgius

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      78


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 24.6.2020 ve všech sekcích

  1. Ano, je pravdou, že aktuálně jsou zákazníky hlavně lidé a firmy, kteří nákup nového auta plánovali už před "krizí", ti co to nutně nepotřebují, tak čekají, co bude. Edice 125 let, je dobrý krok, otázka je, jestli ten nový interiér a ovladatelnost vozidla zaměřenou na tablet osloví i generaci lidí 40+, protože ti ví, že praktičnost je u jízdy důležitější, než 10 palcový multi tablet, přes který ovládáte kde co a průduchy ve středovém panelu, které jsou kandidáty na to, zavřít je a už nikdy neotevírat, nebo mi za cestu do Brna umrzne ruka. Já jsem ročník 86, živím se v odvětví IT bezpečnosti a digitalizaci mám rád. U nové Octavie je to ale to hlavní, co mě odrazuje, protože není zvládnutá + také mě odrazuje, že paleta motorů z koncernu leze jak z chlupaté deky a nebudu čekat věčně, když hodnota auta na protiúčet padá každý měsíc dolů....ač se mi designově (liftback) z venku líbí moc, přednost dostane Karoq nebo Superb.
    6 bodů
  2. @RDMBR :-) Lane assist jsem musel vypnout, na okresce se chytá každá spáry a řve jak protrženej. Vůči OIII na 18 mi přijde na stejné trase tišší a i rány do interiéru pronikají tlumeněji. minusy Jednou jsem zaseknul infotainment a pomohl až restart :/. Našel jsem položku v menu která nic nedělá.... A pobavila hláška při couvání - "zadní kapota otveřená" když jsem při příjezdu couval k domu :/
    3 body
  3. A teď nás zde poučí zaměstnanci ŠA, jak dobře vlastně prodeje probíhají. Možná nakonec tak samo, jako tomu bylo u Scaly. Bohužel čísla nelhala. OIV má holt smůlu, že se “narodila” do špatné doby. Edice 125let u nového modelu mluví vcelku jasně.
    3 body
  4. Ta manuální klimatizace ovládaná přes display bude za trest :/
    3 body
  5. Osobně bych se tomu vůbec nedivil, pokud je to pravda. Dnes jsme dostali podobnou informaci od našeho dodavatele firemních aut. Nové auto jsme objednali ani ne před měsícem s tím, že dodání za 5 - 6 měsíců. Dnes informace, že dodání bude za dva měsíce! Takže zkrácení o tři měsíce, to se tam asi musí dost nudit. Většinou se termíny prodlužovaly ...
    2 body
  6. Akoze Superb v nalozi a 4kolke za cenu lepsie vybavenej Scaly?Tak to tiez velmi neverim.
    2 body
  7. Mam Karoqa 1,5 TSI s automatem. Celkem 35 let jsem jezdil s manualem. A najel jsem s nim u mnoha aut mooooc kilometru. Od doby, co jsem pred lety zkusil v Kanade mesic ridit Jeep Grand Cherokee s automatem, jsem vedel, ze jednou chci automat. Poridil jsem si ho nyni do Karoqa a vubec nelituji a nemenil bych. Myslim si ze kombinace uvedeneho motoru a DSG prevodovky je pro Karoq a nase podminky idealni. Uznavam ale, ze je to vec nazoru.
    2 body
  8. ja se pochlubim :-) OIV Style 1.5 TSI v manuálu Paket Style plus Head up Sun&pack třízonová klima, vyhřívaný volant, bezdrátové nabíjení, 230 V zásuvka 18 perseus antracit a modrá lava první dojmy: zvenku v tý kombinaci vypadá super (odpo dám nějakou foto :-)) vnitřek ty tvrdý plasty na dveřích nic moc, head up vypadá suprově, nastavení klimy a ostatních se teprve seznamuju - vadí mi, že mi fučí studený vzduch na ruku když ji mám na řadičce (zařazená 3 a 5 - holt musim mít ruce na volantu :-) ) motor je tichý (ale ne tak jak 1.4 v golfu), když jede na dva válce tak tolik neduní jak v OIII combi audio hraje velmi dobře, neslyším velký rozdíl proti Cantonu v OIII @RDMBR info o úložišti jsem nenašel vůbec, iphone se připojil v pohodě, muzika z telefonu jede, ale jak jí dostat do rádia z jiného zdroje zatím netušim bo jiný zdroj nemám :-)
    2 body
  9. Tak zítra v pět hoši, probereme ty elektrické nesmysly a co si jednou vůbec koupíme [emoji3]
    2 body
  10. Ceník Karoq MR 2021 karoq-cenik-2020-06-24.37ce7edc1d2a14d8fb4c97d9e90ed229.pdf
    2 body
  11. Nebudem sa hadat... volal som v skoda servis TN, a tam mi povedali ze mali takyto pripad , dva a vyriesili do snimacom vackoveho hriadela vraj , prisla kolegyna ich do prace a ked sla domu nemohla nastartovat.. vraj to zisitli na zaklade servisu ineho auta..chyby nevypisovalo ziadne...uvidim, stal ma 25e Bosch, asi aj prvovyroba lebo bolo zbrusene logo..vraj to tak robia som sa pytal ked preco to je zbrusene... snimac na klukovke som opucoval bol celkom cisty, len trocha cierny kontakt co tam je vidiet taky kruzok... opucoval som ho dal naspat uvidim...
    1 bod
  12. EVO 110kw se už nějakou dobu do superba dává. Čili smysl má čekat jedině na EVO 147kw
    1 bod
  13. Myslím, že tiež. Bežnému človeku musí plne postačovať. Zbytočností je tam možné doplniť plno. Z bezpečnosti by som prijal ešte dobre fungujúci senzor mrtveho uhla, niekedy to môže zachrániť dopravnú nehodu. K handsfree som myslel, že je vždy aj multifunkčný volant.
    1 bod
  14. Jinak aktuálně prý svolávačka na 2.0 TDI 85kw. Údajně přehrátí SW v řídící jednotce. Pokud se podaří, druhý den hotovo, pokud se nepodaří, odpálí tím jednotku a bude se čekat 2 týdny.
    1 bod
  15. Ceník akční verze 125 let octavia-125-2020-06-24.080dc3745282b53cc24f09900d602d6e.pdf
    1 bod
  16. @fabia14aze No nevim. Na origo tažné je na díru raznice. Tady to někdo vypižlal. Krytka má kulaté rohy. Já bych se s autem do servisu vrátil, nárazník zreklamoval. Natvrdo ať dají nový a díru provedou podle předpisu. Pokud by se cukali tak stížnost na infolinku škody. Schválně se koukni do těch 3 knížek co měli předat - tažné, zadní svazek, přední svazek s jednotkou. Tam je popis jak se to má dělat.
    1 bod
  17. No máš pravdu, tohle je pro tebe fakt jen předkrm ??
    1 bod
  18. Tak jedéém..... Předkrm, předkrm ard....
    1 bod
  19. Karoq s DSG nuda? Ano v ECO a D souhlas. Ale jezdím na S a to ti povím. Stane se s té nudy kur..a zábava.
    1 bod
  20. Ten známí je zcela mimo.
    1 bod
  21. A mě se to začíná komplikovat. .... Pro jistotu dnes sežeru celé prase, kdyby to nevyšlo.
    1 bod
  22. Tak já včera mluvil s dobrým známým/prodejcem a auto je propadák a po Boleslavy kolují zvěsti, že by měla být odstávka ještě před celozávodní dovolenou. Edice 125let je toho důkazem na podporu prodeje, je to i prezentováno pro CZ zákazníky.
    1 bod
  23. @hannys85 zapinas to pootocenim gombika pre nastavenie zrkadiel. v menu polozka je, ale neda sa zapnut. mozno sa da vypnut cez to, ak mas gombikom zapnute. ale ja, ked som to minule fotil, som to tusim i vyskusal a neslo cez to
    1 bod
  24. Spíše založ vlákno v tématu "Vaše Octavia IV", tady to bude zbytečný SPAM, který se rychle ztratí v dalším SPAMU a tam to vynikne lépe :-)
    1 bod
  25. na aute nemas pouzivat ine kolesa ako mas zapisane v TP - technicky vzato pri autonehode alebo na STK to bude problem ak tam budes mat cokolvek ine ako mas zapisane v TP. a je jedno ci sa bavis o letnych alebo zimnych - pre oboje plati ze mozes mat len to co je v TP. do TP by sa mali dat alternativne rozmery dodatocne dopisat (niekde na Odbore dopravy Okresneho uradu vybavit na zaklade potvrdenia od Skodovky a nasledne odniest na Evidenciu vozidiel a zapisat do TP) mam sportline 2018 a v TP mam vsetky tieto rozmery: 215/60R16 95V 6,5Jx16 ET41 215/55R17 94W 7Jx17 ET40 215/55R17 94W 6.5Jx17 ET41 235/45R18 94W 8Jx18 ET44 235/40R19 96W 8Jx19 ET44 na zaver: 1. na GEMINI rovno zabudni. 2. pre istotu sa este raz pozri do velkeho TP co mas uvedene v casti Dalsie uradne zaznamy - tam byvaju uvedene alternativne rozmery kolies a pneumatik 3. ak tam ziadne alternativne rozmery nemas, tak sa bud zmier s tym, ze aj zimne budes mat 19" alebo zacni vybavovat dopisanie alternativnych rozmerov do TP (a potom si zozen kolesa, ktore budu mat vhodne parametre)
    1 bod
  26. Alespon nejakej rychlej cvak interieru.
    1 bod
  27. Pekny. Vidim tam Skoda Connect vcetne vzdaleneho pristupu nyni od Stylu vys standartne. ACC do 210 (do 160 uz neni), o tom uz jsem slysel, o tom ze by byl prediktivni (reagoval na znacky) tam nepisou. Moznost panoramaticke kamery za priplatek. Balicek Asistovana jizda 2.0, kde jsou ruzne asistenty a virt.kokpit. A nevzpominam si ani ze by predtim bylo mozne za 1000kc si priplatit usb-c do vnitrniho zpetneho zrcatka, ale mozna jsem to driv prehlidl.
    1 bod
  28. To už je o něco lepší cena ....tedy, ta edice 125 let!
    1 bod
  29. Nový ceník Octavie IV cenik octavia 2020-06-24.5ad14d1532d7ed5e96ede61e24ef0156.pdf
    1 bod
  30. JJ a správný prodejce zavolá na poslední změny a pak už útrum a ví který týden jde na linku.
    1 bod
  31. Hlavně jestli je v tom i kamionový a autobusový vozový park... Pokud ne, je to stejně úplně k hownu. O letadlech a lodích se raději ani nezmiňuji...
    1 bod
  32. To už je lepší než bílá, ještě by to chtělo hezčí kola.
    1 bod
  33. Moje první zkušenost s motorem 1,5 TSI, 110 kW s manuální převodovkou byla v létě 2019, kdy jsem měl půjčenou Škodu Octávii combi Style s nájezdem 420 km. Cesta do Chorvatska a zpět. Celkem 2.000 km. Jízda ve čtyřech + zavazadla. Když jsem jel tam, tak s respektem a maximální rychlostí 140 km/hod. Spotřeba 4,8 lt/100 km. Zpátky řídila manželka. Jízda přes den, zapnutá klimatizace. Při 170 km/hod. jsem jí musel taktně upozornit na rychlost. Spotřeba 5,2 lt/100 km. Bezvadný 6 rychlostní stupeň. Takže, když jsme letos v březnu kupovali nového Karoqa, volba byla jasná. Zatím máme najeto 2.500 km. Dlouhodobá spotřeba 6,9 lt/100 km. Palivo Verva 100. Ve spotřebě nemohu srovnávat nízké auto a SUV. Ale snad ještě půjde trochu dolů. Roční nájezd cca 7.000 km ( 4 tis. v létě, 3 tis. v zimě ). Cesta do práce 3,5 km tam, 3,5 km zpátky. Něco dovolená, něco ve městě. Teplota oleje je na spotřebu auta velmi důležitá. Zatím velká spokojenost. Automatickou převodovku nechci. Jsem konzervativní.
    1 bod
  34. jo, sorry, Gemini (7,5J x 18" ET51) jsou pro O3 tedy 225/40 R18, tedy pro S3 ne. S3 má v TP 235/45 R18, ale pro disk 8,0J x 18" ET44. Takže opět kouknout do vlastního TP na schválenou kombinaci jak disky, tak pneu.
    1 bod
  35. V prvom rade by som upozornil na to ze si nemozes (podla zakona) dat na auto halabala pneu ktore sa ti zapaci, ale iba tie co mas v technickom preukaze (kvoli STK, policajtom a poistovni ktora skuma naco by sa vyhovorila aby nemusela platit) a pochybujem ze tam mas tie 235/45 R19 zapisane.
    1 bod
  36. Ahoj, Permanentně uzavřený EGR DPFku životnost zásadně nesnížil pokud jsi jezdil delší trasy. Jde o to že DPF filtr potřebuje k provozu pracovní teplotu 200 stupňů +, když tuto teplotu nemá, tak se nemění uhličitany na páru a intezivně se hromadí. Např. když nastartuješ motor a ujedeš prvních 10 km, může se filtr skokově zanést o 30% hore a pak o tu samotnou hodnotu velmi rychle klesnout aniž by proběhla regenerace. Než se motor ohřeje tak EGR pomáhá zvyšovat teplotu plynu - chladič je uzavřený a egr jen přepouští zpět spaliny (nechlazené)- motor se rychleji zahřívá, po docílení provozní teploty má zase naopak za úkol chladit spaliny, není žádoucí aby filtr byl vystavován dlouhodobě teplotě přes 350 stupňů, dochází tam naopak k degradaci drahých kovů, které jsou žádány pouze při aktivní krátké regeneraci. Během regenerace je filtr kompletně uzavřený. Tudíž na regenerační cykli to vliv taky nemělo. 280K km je už hodnota kdy může začít filtr projevovat příznak zaplněním oil ash, ale výfuk by stejně černý být neměl. Žádnou chemií ani tím že vrátíš zpět nový EGR ventil už situaci nezlepší. Můžeš nechat zkontrolovat vstřikovače, protože motor by neměl dýmit ani při regeneračním cyklu, to poukazuje na špatnou funkci vstřikovačů, nebo čerpadla nebo váhy vzduchu. Další problém co zvyšuje rychlost zanášení filtru je průsak oleje do spalovací prostoru - může dělat turbo. Tj. kolik doléváš oleje mezi výměnou ? Pokud máš vstřikovací systém OK, můžeš ho nechat vyčistit SUCHOU cestou, žádnou chemii !! Každopádně máš 280K km a já ti výrazně doporučuji ten DPF po kontrole vstřikovačů rovnou vyměnit za značkový repas od škodovky: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0253058dn-katalyzator-s-filtrem-pevnych-castic-2-0tdi-skoda-economy-26865.html Je to jediný cenově dostupný funkční filtr s původními vlastnosti originálu a brzy už ho nikdy neseženeš, protože se doprodávají skladové zásoby- projekt na repasování těch to dílů byl u motorů CFFB ukončen. Žádný jiný DPF ti fungovat, nebude, čištění filtru není moc funkčně dlouhodobé řešení a originál klasika stojí 50 tisíc. U filtru s 280K km na tachometru, je regenerační interval 200-400km normální stav. Cokoli pod 200 je problém. Kontrola DPF filtru se ti rozsvítí potom co už filtr nebude schopný dokončit úspěšně regeneraci ( zkusí to několikrát než ti vyflusne chybu) - úspěch se bere když filtr dosáhne na hranici 600 stupňů a zároveň klesne hodnota soot mass.
    1 bod
  37. Nová verze,třeba vyzkoušet Carista.ver.5.1.beta-6.build.510006.apks Carista.v.5.1.beta-6.b.510006.crk.Support.apks Carista.ver.5.1.beta-6.build.510006(armv7).apks
    1 bod
  38. Asi nejhezčí interiér, co škodovka bude teď vyrábět ??
    1 bod
  39. Ahoj, dnes som si to vsimol, zdalo sa mi ze ide regeneracia, ventilator, vyssie otacky atd...., prepol som infotainment do informacii o vozidle-stav start-stop a tam to bolo uvedene ze je nutne aby bezal motor. Nechapem preco to nedali tak aby takato hlaska vyskakovala na PP bez toho ze to musim niekde hladat v menu infotainmentu (napriklad ako vyskakuje ze aktivujte start-stop.)
    1 bod
  40. mám octavku 1.5 110kW a duní mi to fest při 2-válcovém režimu, při delší jízdě z toho zaléhá v uších. Reklamovat se to nedá, že to je konstrukční věc. Škoda už nikdy víc, nikdy! A závidím těm co tu píšou, že je to neznatelné, buď jsou hluší, nebo jezdí s rádiem naplnekule. :)
    -1 bodů
  41. Pro zajímavost u modelu 2,0 TDI 140 kW AP 4×4 (1) 4,9-5,0 129-132 LA za cenu v ceníku 1 193 900 dokáže jít dealer na cenu 490 tisíc tolik k maržím, ty firmy které tyto ceny mají to nakupují s tím že to po dvou / třech letech to dokonce prodají se ziskem.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...