Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      32 731


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      15 127


  3. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      8 263


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 778


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.7.2020 ve všech sekcích

  1. Ten Titan má taky něco do sebe
    2 body
  2. No som zvedavý teda na to šťastie či to tak bude alebo bude vrzať. Ja som počul vrzať len staré autá. Motor je fajn aj ja myslím už sa neviem dočkať kedy bude. Sľúbené mám,že sa do konca týždňa budem voziť. Tak tajne verím, že to tak bude.
    1 bod
  3. Dalším pojištěným klubákem je @Obe a jeho nová Škoda Scala 1.5 TSI 110 kW. POV v limitu 100/100 mil Kč HAV allrisk se spoluúčastí 5% min. 5000Kč na cenu cca 0,5 mil Kč bezlimitní pojištnění výhledových skel úrazové pojištění zdarma pojištění nezaviněné nehody zdarma pojištění výmol zdarma asistence Cenovka pěkná, cca 3000Kč čtvrtletně na to, že je Ondra v rizikové skupině, alespoň dle věku! ? Díky za důvěru a ať to jezdí??
    1 bod
  4. Nevím jak dneska to fabrika má a dělá, docela bych věřil, že v rámci šetření "za každou cenu" ty úpravy ve fabrice mohou být minimální. Vzpomínám na již dřívější článek ve Světě motorů, kde redaktor srovnával rozdíly mezi stejnými škodovkami, jedna bez přípravy na TZ a druhá s tovární přípravou na TZ a tam ten silnější alternátor a jiný ventilátor byl zmiňovaný. To je ale pár let zpátky a ani model auta si nevybavuji. Jak je to dneska, ví snad jen Bůh a Škodovka a ta podobné rozdíly tají, jak válečné plány Barbarossa při útoku na SSSR. :-)
    1 bod
  5. 1.8 TSI 132 kW EA888 3gen a některé 2.0 TSI EA288 3gen. Ale to sem nepatří.
    1 bod
  6. Tabulky prodejů (registrací) v ČR za červen 2020 : podle značek podle modelů + prodeje (registrace) za období leden až červen 2020 podle značek podle modelů
    1 bod
  7. Problém těchto řešení je, že když odejde napájecí adaptér kamery, nebo se koupí nová kamera s jiným konektorem (některé mají mikro a jiné mini USB) tak se celé kabelování musí znovu opakovat. Já jsem si domontoval USB konektor do krytu u zrcátka jak to má Octavia. U pojistek jsem dal pojistkovou zlodějku s auto zásuvkou. Do auto zásuvky 5V napáječ s USB A konektorem. Sloupkem a střechou jsem protáhl 2m A-A USB prodlužovák. Do krytu u zrcátka jsem namontoval USB vývod ze starého počítače (bylo třeba mu vyměnit konec z původního 5ti pinu na klasický A konektor. Když odejde napáječ tak ho snadno vyměním. A když budu mít jinou kameru tak vyměním jen ten 20cm kablík mezi krytem u zrcátka a kamerou. P
    1 bod
  8. Sice je to staré téma, ale zrovna sám řeším. Drží to jak čert + málo místa, asi to vážně chce si udělat přípravek https://youtu.be/24yamidlEL4
    1 bod
  9. Proti Rapidu to bude raketa:). Ten adaptivni ti spis muze zachranit auto, kdyz ti nahodou prijde sms v nespravny moment ale je to na tobe..
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...