Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 980


  2. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      6 804


  3. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      14 534


  4. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 645


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.7.2020 ve všech sekcích

  1. Buď rád. Více co udělá auto, když se namočí? Zkoroduje. A co ještě? No zrezavý vy tupci.
    4 body
  2. Najlespi je clanok od skody kde sa chvalia co vsetko tie ich nove auta maju, assten tu asistent tam. Navecsia sranda bude az ten asistent totalne zlyha, kedze ani autoradio nevedia poriadne spravit.
    3 body
  3. Scout a RS v konfigurátoru.
    3 body
  4. Dovolím si vstúpiť do diskusie a uviesť informácie na správnu mieru - samozrejme dokódovanie rozpoznávania dopravných značiek vieme spraviť aj tu v Bratislave a na Slovensku už nejaké takéto Kamiqy a Scaly nejakú dobu jazdia :-)
    3 body
  5. V západním Německu prej prodávají litrový karotky se slevou 260tis. Tak počítám, že Plačka vyrazí brzy na nákup. Jeho kinderka je už tři roky po konci doby trvanlivosti. Navíc Plačka je zvyklý kupovat auta bez motoru, tak mu ten litr vadit nebude a budeš ním trhat ve Varech v parku trávu [emoji23]
    2 body
  6. Kryt sloupku docela drží, ale ne zas tak moc - musí ho utrhnout airback. Podle fotky kterou přikládám jsou pacičky blíž skla. Někdo psal, že za něj vzal u dveří a podařilo se nu ho ohnout. Má tři packy. musí se opatrně. Trik je v tom, že sloupek se vycvakne jako by do první polohy. To je poloha do které ho vyrazí airback. Tak že se hýbe a nechá se pod něj šáhnout. Pokud ho chceš úplně sundat tak ho vysuneš nahoru směrem ke střeše. Na těch dírách v karoserii je to vidět jak jsou nahoře širší. Pozor na poškození střechy - netkaná je náchylná. A pozor na kabel od repráčku.
    2 body
  7. Jak jsem prolustroval ty ceny, popadl jsem svoji želvu, hadr a o víkend běžel leštit [emoji3] Kapotu mám sice z dálnice jak hvězdnou oblohu za úplňku,, ale nic nerezne. Tedy kromě spodku, ale to je už pár měsíců po pořízení nového [emoji6]
    2 body
  8. @Jan R. to už snad budu mít octávku ?
    1 bod
  9. Takže přátele kamarádi Škody Kamiq. Problém byl způsoben NEDOTAZENYM vodicim čepem předního brzdového trmenu. Ano čtěte dobře.... [emoji848] Tohle opravdu nepochopím, protože vim jaké na toto jsou v subdodavatelskem retezci opatření aby se neco podobného nestávalo.
    1 bod
  10. Zajímavý článek pro případné zájemce o novou Octavii IV ( a nejen o ni), ohledně možného dalšího vývoje haprujícího software. Pokud nespěcháte, tak asi by to chtělo počkat, až to AUDI dotáhne k řádnému fungování. On už ten vyhazov vrchního šéfa VW přes vývoj softwaru o něčem vypovídá. https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw-rezignoval-na-vyvoj-softwaru-pro-sva-auta-na-slozitosti-zjevne-nestaci/
    1 bod
  11. Edit: vybava Style a paket Style plus
    1 bod
  12. Funkcni makety aut ( auta na oko) zn. Skoda neni treba mejt. To meje dest. [emoji16]
    1 bod
  13. max. zatížení střechy je 75kg, ale v nosičích se nevyznám :)
    1 bod
  14. Tak snad půjdou doobjednat zvlášť
    1 bod
  15. Hojec, taky mám novou ovci IV a chyby po softwarové stránce jsou past za pastí a přibývají stále nové a nové. Výbava combi Ambition plus nejčastější chyby: • po nastartování nedostupný tempomat (vždy nutné znovu nastartovat) • během jízdy vypadávají jízdní asistenti (lane assist, front assist, tempomat) • detekce pásu, auto hlásí že nejsem během jízdy připoutaný a přitom jsem (nutné vypnutí motoru a zamknutí vozu na nějakou dobu aby chyba zmizla) • při vyvolání nabídky asistentů přes tlačítko na volantu jenom problikne (zjistil jsem, že když vypnu rádio tak už to funguje, jakmile ho opět zapnu tak opět jenom problikne) • hlášení o tom, že nesvítí jedno přední denní svícení a přitom svítí bez problému • při couvání nedostupný park assist • vypadávání ovládání klimatizace, nutno vždy restartovat rádio • rozsvícení zadního osvětlení interiéru samo od sebe když jedu po tmě a vůbec nejčastější je vypadávaní ovládaní rádia přes volant. Jako vím, že nová verze vozu nese své chyby, ale tohle jsem nečekal. V servisu se k tomu staví hodně laxně bez půjčení náhradního vozu. Jsme zvědavý jaký bude update softwaru a jestli nebudou naskakovat další chyby.
    1 bod
  16. Ziadne zajeti dnes neexistuje a ak neplachti v Dcku,plachtit ani nebude,co bud mozno rad.Moznost dat eco a plachtit tam predsa je.Ale mozno sa ti to iba nepodarilo nasimulovat,lebo cakat plachtenie pri zjazde z dlheho kopca,toho sa asi nedockas nikdy.
    1 bod
  17. No jo, já se holt tý škodovky jen tak dobrovolně nezbavím ?. Jsem srdcař ?
    1 bod
  18. Auta od F mi nesmějí do baráku: Fiat, Ford a všichni Francouzi ?
    1 bod
  19. Souhlas. Já jí nechám i rozleštit lak, aby omládla ?
    1 bod
  20. Ahoj, zkoušeli jste někdo s 1.5tsi táhnout karavan? Tuším, že sílu by na to měl mít, ale rad bych věděl, že s tím má někdo fakt zkušenost. Pořád mám před očima ten článek SM, kde s tím u litru odrovnali spojku. :)
    1 bod
  21. Naprostý souhlas. Co tak poslední dobou sleduji zde uveřejněné auta, tak často atakují 1mio.Kč (např. Karoqy, tam je ta cena naprosto nechutná), což je prostě masakr, když pomyslím, že za 2roky to má 1/2 hodnotu. Furt je to jen kus plechu.
    1 bod
  22. Máš pravdu. Mně Kundaj nesmí do baráku ???
    1 bod
  23. však na letišti bereš 200k čistyho ne?
    1 bod
  24. Tvl člověk si tady připadá jak Selena Gomez v Mongolsku, ukáže se tady jednou za uherský rok a stejně tu má fanclub nadrzenych metrosexualu v BMW[emoji3]
    1 bod
  25. Dobrý den, zkusil jsem ještě učinit nějaké pokusy a přes menu Možnosti pro vývojáře jsem se dostal až na položku nastavení Verze Bluetooth AVRCP, která byla primárně nastavena na 1.4 (vychozí)….nabízelo mi to nejen starší verze, ale i novější,…nastavil jsem 1.6 a pro jistotu restartoval mobil a světe div se….mobil s infotainmentem komunikuje bez problému – odchozí i příchozí hovory. Doufám, že už to bude bez problémů ?. info z internetu: „Audio / Video Remote Control Profile (AVRCP) To je běžně používané v oblasti automobilových navigačních systémů pro řízení streaming audio Bluetooth. Má také možnost rozšíření závislé na prodejci. AVRCP má několik verzí se výrazně rostoucí funkcí: 1.0 – základní povely dálkového ovládání (play / pause / stop, atd.)“
    1 bod
  26. Zdravím .. já jsem zrušil celé slavné škoda connect, vymazal uživatele aby tam byl jenom Host a je pokoj. Po nastartování - až se to "vzpamatuje" - to samo skočí na home obrazovku. Nejsme proti pokroku, ale potřeby v autě jsou přece jenom jiné než ty v kanceláři u PC :O)). Už jsem celou tu jejich nedodělanou chloubu nemohl vystát. Auto je pořád on-line i tak, takže mne to vůbec netrápí. Skoda connect aplikace už taky nezabírá paměť v mobilu :o))
    1 bod
  27. 1 bod
  28. Tak dodělán kuchyňský LED pásek:
    1 bod
  29. Faceliftem prošly jenom nárazníky a přední kapota, takže to určitě pastovat bude.
    1 bod
  30. Obcas popis chyby napovi, kterym smerem se vydat.Pokud je lambda nova, bude OK, spis je v tom nevine a snazi se vyregulovat uz drive vznikle chyby napr. v priprave smesy. Taky me ted napada souvislost s tim palivem, jak psal LIBERO, konktretne systemovy tlak v palivove soustave. Co muzes zkontrolovat tak je neporusenost podtlakove hadicky od regulatoru tlaku paliva, ktera vede do sani, jestli neni netesna.
    1 bod
  31. ahoj, přikládám postup z VIS. :0) Upozornění: - všechny spotřebiče musí být vypnuty! - Paměť závad musí být prázdná! - Teplota chladící kapaliny je min 80°C - Škrtící klapka musí být vyčištěná Postup: Na kartě motor v kanálu 000 přizpůsobení vymazat adaptační hodnoty, nová hodnota 000 (přednastaveno) Na kartě motor zadat kanál 098 „základní nastavení „ po ustálení hodnot nastartovat motor. ŘJ si uloží hodnoty a provede základní nastavení. Zkontrolovat ustálené hodnoty: 4,29V 3,42V 00000100 00 – toto je důležité!
    1 bod
  32. Nejdřív by to chtělo včistit škrtící klapku. Pak moto ohřej na provozní teplotu. Pak při vypnutém motoru a zapnutém zapal. zadej adresu 01 motor. Pak 04 základní nastavení. Blok 001. Škrtící klapka si nastaví několik poloh a zákl. nastavení je hotovo. Ukonči diagnostiku a vypni zapalování. Po nastarování máš hotové základní nastavení.
    1 bod
  33. Jóo, když někdo umí tak umí, nemusí vyhazovat ranec jakej by za to chtěli v servisu, to by asi byla slušná darda...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...