Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. DušanV

    DušanV

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 576


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 023


  3. Obe

    Obe

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      95


  4. mhhory

    mhhory

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      220


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.7.2020 ve všech sekcích

  1. Já mám ty vzpěry od Milotecu, i když na Fabii III. Montáž podle návodu v pohodě, ale potřebuješ na to 2 lidi, aby se Ti nerozhodilo lícování kapoty při montáži. Jinak ty vzpěry ačkoliv Milotec napsal, že jsou taktéž vyzkoušené a odladěné na Fabii III, tak by podle mého potřebovaly mít větší roztažnou sílu. Jsou podle mne slabší, než by bylo vhodné a při otevírání jim musím v poslední 1/4 chodu pomoci rukou aby vyjela kapota až nahoru. Ničemu to nevadí, ale že by to bylo na 100% odladěno, tak to asi ne. I přesto jsem s nimi spokojený a určitě bych si je koupil znovu, oproti té tyčce je to komfortní a pohodlné.
    3 body
  2. Lidi neblbněte s takovými pytlovinkami. Za chvíli tady někdo založí téma, že má hodně zasrané čelní sklo muškami a že mu to vadí a co by tedy měl s tím dělat? Nebo to nahlásí v autorizovaném servisu jako závadu na reklamaci. :-)
    2 body
  3. Zdravím všechny, kteří jsou nešťastní ze závady cukání motoru 1,4TSI 110kW na "mém" firemním autě mám najeto 90.000 km, pravidelné výměny oleje Longlife, vzduch. filtru a olej. filtru po 15.000km, auto jezdí výhradně na Shell V-power 95, 70% dálnice 30% okrsky a město. Cca v 80tis km jsem si všiml ztráty výkonu a motor začal ve spektru otáček od 2000 - 3000 po přidání plynu cukat. Mám porovnání, protože mám doma to samé auto najeto cca 15tis km. V 90tis jsem chtěl v nejmenovaném autorizovaném ŠKODA autoservisu v Olomouci u Envelopy opravit tuto závadu. Technici ani mechanici si se závadou nevěděli rady, protože výpis chyb z řídící jednotky byl čistý. Nakonec vyměnili svíčky s výsledkem odstraněno, ale nebylo. Ze ŠKODA AUTO jim došlo doporučení na výměnu vstřikovacích ventilů za M+P 41.000,- s tím, že se bude továrna podílet 70% na kulanci. Opět se závada neodstranila a technici mi řekli, že to nebude motorem, ale mechanickou závadou a chtěli rozebrat převodovku a spojku s čímž jsme nesouhlasil a odvezl jsem si faktury za opravy cca za 15.000,- a neopravené auto. ( tyto pokusy jim trvaly asi 14dnů) Následně jsem navštívil AUTO Hlaváček v Olomouci Holici, kde závadu odstranili za 2 dny. Cukání bylo způsobeno zarezlým servem ovladače klapky turba - odstraněno promazáním. Snížení výkonu totálně zakarbonovanými sacími ventily a znečištěným chladičem stlačeného vzduchu - viz foto před a po vyčištění. Po vyčištění došlo k citelnému zvýšení výkonu a cukaní je minulostí. Tak vše hodně zdaru a pevné nervy s autorizovaným servisem - vše je jen o lidech
    1 bod
  4. Přidám potvrzení, adaptér z Alzy co dával odkaz Lion_K funguje spolehlivě. Výpis z ELM327 Identifier přesně stejný jako v prvním postu od sk0d@.
    1 bod
  5. Zadny naraznik na F3 drzi vocinblatniku este jedna torx skrutka. Zospodu smerom hore, spaja dokopy naraznik+blatnik+podbeh. U mna v teme alebo na webe nejake fotky mam, ale vsetko len F3
    1 bod
  6. Niečo také? Veď nič krajšie neexistuje ako keď toto vidím na aute :D
    1 bod
  7. Navoskované auto. Zůstávají velké vysoké kapky, které velmi dlouho schnou (a bohužel zachytí spoustu prachu a pylu). Zas se to ale snadno smyje. Nevoskovaná auta nedělají kapky a v tenké vrstvě se voda rychle odpaří a jsou tedy dříve suchá. Ale špína na nich pevně ulpívá.
    1 bod
  8. Podívej se na téma s tímhle názvem- Blues s kulatým displejem AUX IN
    1 bod
  9. https://m.autorevue.cz/nova-skoda-octavia-rs-2020-srovnani-cen-a-vybavy-s-minulou-generaci My Vám tam dáme výbavu a Vy to zaplatíte....
    1 bod
  10. Zapomnel jsem si bryle... Felicia Fun.
    1 bod
  11. 5.1 beta10 (Arm64 v8a) Carista.ver.5.1.beta-10.build.510010.apks
    1 bod
  12. u 1.4 TSI s pravděpodobností hraniční s jistotou lze říct že 5W30. Nicméně taky by mě zajímalo jak by vypadala hlava a ventily u stejných motorů s identickým provozem jeden na olej 0W20 a druhý 5W30...
    1 bod
  13. Postup opravy: 1. pomoci posuvnych pacek oddelat kryt pojistkove skrine 2. vyfotit si rozmisteni a typ pojistek 3. odsroubovat vsechny male torxy, ktere drzi plosne vodici pouzdro pojistek 4. odsroubovat velky torx ze stredu skrine a vytahnout smerem nahoru vodici pouzdro 5. cisticim pripravkem dobre ocistit poskozene kontakty a znovu je napruzit 6. provest montaz opacnym postupem + osazeni nove pojistky na poskozene misto
    1 bod
  14. Nie je to tak celkom pravda Ferda to vie, nejak oblbnúť.
    1 bod
  15. Barva je subjektivní, nereklamovatelný parametr. Často ani nesouvisí s množstvím pilin, šmíru nebo karbonu. Nepomůže nic než u nich stát, což neumožňují skoro nikde.
    1 bod
  16. Obdobne skusenost na 3kovej Octavii.Trosku drahsie,ale Milotec stoji za to.Tiez by som do nich opat siel.
    1 bod
  17. Krásně čistý, bohužel jsem zažil u nejmenovaného velkého AŠ v praze po výměně o hodně tmavší.
    1 bod
  18. Já s tím ale souhlasím. Taky jsem tady pro mnohé jako antiŠkodovkář, který je nenávidí.. Ale jak v rodině, tak osobně jsem měl X Škodovek a vždy jsem ta auta měl rád. Jen, na rozdíl od mnohých ostatních, jsem svou nespokojenost jen nedusil v sobě a jednoho dne jsem se rozhodl zkusit něco jiného. A od té doby, zvláště, když Škodovky každým rokem na kvalitě klesají více a více, mohu konstatovat, že zpět už bych se vrátit nechtěl a dobrovolně si Škodovku už nekoupím, protože jsem zjistil, že pro mé potřeby konkurence nabízí víc a upřímně se mi subjektivně ani ten design nelíbí. A že jsem tady často nepopulární jen proto, že objektivně píšu rozdíl a kolikrát Škodovky haním za fakta, která mnozí úmyslně přehlížejí je bohužel fakt - buď se člověk s tímto smíří a napíše informace, které se třeba budou někomu ve stejné situaci hodit, nebo bude mlčet, protože se nikdy nezavděčí všem. Já radši napíšu jak se věci mají.
    1 bod
  19. Tak 07/2020 opět vysílání RDS-TMC nefunkční. Opět jsem psal žádosti o nápravu a tady je sdělení z VARS BRNO a.s.: RDS-TMC vysílání na frekvencích ČRo Vltava je v současné době z důvodu havárie na infrastruktuře mimo provoz. Ve spolupráci s ŘSD ČR a Českým Rozhlasem pracujeme na odstranění problému. Tak snad zas bude nějaká funkčnost ....
    1 bod
  20. Cca Pelhřimov - Vary vlek Agados s nákladem 800kg, 3 lidi na palubě.
    1 bod
  21. ALZA minulý týden naskladnila adaptér "Mobilly OBD-II BT". Kódoval jsem s ním pouze asistenta rozjezdu do kopce v Caristě - funkční. Zapoměl jsem udělat kopii obrazovky ELM identifier, ale bylo to stejný jak v předchozím příspěvku od "sk0d@".
    1 bod
  22. Zatím mám najeto cca 14 tisíc. Řešil jsem "drobné dětské nemoci", ale jinak musím říct, že co se týče srovnání III vs. IV., má IV v jízdních vlastnostech ve všem navrch. Motor jede podle mě jak urvanej, až se někdy podivuju, jestli má skutečně "jen" 110 kW. Krom toho spotřeba mi pořád vychází do 6 l, což je při mým stylu jízdy až neuvěřitelný. Podvozek je na můj vkus trochu vyměklej, de facto pořád jezdím na sport. Ale to je daný i tím, že jezdím na 17" a ty mají strašně vysokou gumu. Asistenty asi nebudu úplně hodnotit, protože jak ACC, tak Lane Assist jsou u mě permanentně vypnutý, nemám je rád v žádným autě. Teď jsem pár dní jezdil s OIII ve dvoulitru a přestože to auto upřímně miluju, je to o úroveň níž. Jediný, co OIV vytýkám, je nemožnost deaktivovat volnoběžku. Ta je neaktivní jen v režimu S a ten se zase na běžnou jízdu úplně nehodí. Takže často šlapu na brzdu, byť by standardně stačilo odstavit plyn. Kdyby cokoli, ptejte se. Testuju opravdu intenzivně. Nebýt korony, už mám druhou, protože bych měl přes 20.000 km. Jezdím 6 - 7.000 měsíčně.
    1 bod
  23. Vylovil som z kamery.. "pistáciové" Fabie pomaly ubúdajú, začnú sa loviť "pistáciové" Kodiaqy?
    1 bod
  24. Dynamické blinkry https://www.obautodily.cz/skoda-kodiaq-dynamicke-blinkry-do-zrcatka-dynamic-style-v1-s-vybavou-area-view-12221cz2498/ 20200620_181610.mp4
    1 bod
  25. Dušan načo reaguješ takýmito hlupostami, ak nemáš čo povedať na moju otázku, tak nepíš nič. Vôbec ma nezaujimaju tvoje drísty. Normálne som sa opýtal keďže som sa s tým ešte nestretol, keď máš psychické problémy a potrebuješ podjebovať , hľadaj pomoc inde.
    -1 bodů
  26. Ahojte, všimol som si jednu zaujímavú vec, po daždi alebo ráno keď je rosa sa na celom povrchu auta drží voda, teda dosť veľké kvapky vody omnoho dlhšie ako na iných autách čo som si všimol. Napr hodinu po daždi na mojom aute sa držia veľké kvapky vody, o ostatné autá naokolo sú prakticky suché. Akoby niečo tú vodu priťahovalo, a nedovolovalo jej odtiecť. Neviete čo to môže spôsobovať, nepáči sa mi to.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...