Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Patrik1971

    Patrik1971

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      3 137


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 636


  3. fugas20

    fugas20

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      710


  4. wlado93

    wlado93

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      94


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 24.7.2020 ve všech sekcích

  1. Od KT 15/2021 v nabídce pro RS - kód I3I3 (Mamba)
    2 body
  2. 5.1 beta11 (Arm64 v8a) Carista.ver.5.1.beta-11.build.510011.apks
    1 bod
  3. A to nieje dovod na aktualizaciu,myslim vek verzie.Pokial vsetko korektne funguje,nieje dovod aktualizovat.
    1 bod
  4. Teploty sú normálne ako majú byť čiže regeneruje od cca 500°C najlepšie to ide ak to má 580-600°C. A to nemá problém dosiahnúť. Tak u mňa bolo čistenie nutné kvôli vyzrážanej chladiacej kvapaline. A v druhom rade bol som na meraní výkonu a výkon tam bol menší to ma donútilo aby som ho dal vyčistiť. Teplota bola pri meraní až príliš vysoká na to aby bol výkon po úprave tam kde by som si predstavoval. Teraz som si pozeral priebeh teplôt pri športovej jazde a viac ako 450°C som nemal. Ešte to odsledujem na dialnici. S tým výkonom to poznať je, poznajú to viacerí tu z fóra, ktorý nemajú to DPF v najlepšom stave. Vieš to aj poznať podľa toho, že ak ti DSG prevodovka preradí tak pred čistením sa ťažšie rozbehlo turbo bolo tam cítiť pokles teraz to nieje cítiť, proste pridám plyn a konštantne to zrýchluje bez žiadnej medzere.
    1 bod
  5. A dovod?Nieco nefunguje,funguje nekorektne,nespravne?
    1 bod
  6. Tak jsem vyměnil regulační ventil 03L 906 455 za regulační ventil 03L 906 455 C i stou jinou skříní viz foto a startuje na šup pořád i po 48h. stání.
    1 bod
  7. Áno, ten polokryt dostávali dlhé roky všetky kombíky, ktoré nemali vo výbave paket pre zlé cesty. Krátke hatchbacky však dostávali plný kryt alá wirer. Ak máš prístup, skús do etky hodiť vinko krátkej Fabie alebo nejakého Scoutlajna. Kopec ľudí z tohto fóra práve menilo ten pôvodný polokryt od výroby za plný kryt alá wirer... vrátane mňa: Na TSIčka pasuje.. neviem ako ostatné motory MPI/TDI.
    1 bod
  8. Pac tie dvere klesaju, viac sa vymacka tesnenie, tj sadne si to. A dvere ryju do naraznika pri zatvarani.... A treba ich nastavit.
    1 bod
  9. Zdar, primárně dělám Mazdy, ale koupil jsem modul do flasheru na EDC17, protože mě známý furt otravoval. Tak pokud by někdo potřeboval předDG software, není problém to vyčíst a přes virtual reading tam nalít starší verzi. Primárně Praha-Běchovice všední dny, někdy i víkendy, ale min. jednou za měsíc Zlín (Auto Efekt Zlín) a Palkovice (Auto Palkovice - Tomáš Mikuš).
    1 bod
  10. Dnes zakoupený adaptér na Alze (už jsem psal do vedlejšího vlákna) a Carista. Vše funkční. Děkuji sk0d@, že si dal práci a popsal postup rozchození krok za krokem. Měl bych jen jednu poznámku. Sice je občas první post aktualizovaný, ale nebylo by špatné ho aktualizovat vždy novou verzí Caristy a nebo i třeba nějakým novým postupem. Prokousat se skoro 90 stránkami dá docela zabrat :-) Teď už bych jen potřeboval bližší vysvětlivky k některým funkcím. Ač jsem EN schopný a počítače mě živý tak u některých věcí si na svém autě nejsem úplně jistý co by měli dělat.
    1 bod
  11. 5.1 beta10 (Arm64 v8a) Carista.ver.5.1.beta-10.build.510010.apks
    1 bod
  12. Kdyz ti nepujde dva dny system zadosti o kontokorent, nestane se vubec nic. Kdyz ti spadne Damas, tak je to pruser a bude krik. Kdyz ti auto nezabrzdi, jses mrtvej. Nebudu tady nekriticky adorovat 90. leta. Strasilo zase tim, ze se budou rozpadat auta po roce 2008. Nebo ze turbo je satan a zpusobi konec sveta. Nemame data a bez nich jenom spekulujeme. Klesajici kvalitu jsem zaznamenal za poslednich 20 let z vlastnich zkusenosti tak, ze kazde auto melo par vetsinou kosmetickych vad. 1x Felicia, 1x Fabia, 2x Roomster, 1x Octavia, 2x Octavia II, 1x Superb II, 4x Octavia III a 1x Superb III. Z pohledu zpracovani je jednoznacne nejhorsi Superb, bratruv ale nevykazoval naopak ani jednu zavadu. Z pohledu zavaznosti pak nejhur vsude vzyvany 1.9TDI/66kW a Octavia prvni generace. Za normalnich okolnosti se novinkam nebranim, ale pokud bych mel moznost presednuti do OIV, asi bych pozadal o odklad. Uz jenom postupny nabeh motorizaci nebo vybav, popr. pulrocni soubeh se starym modelem cosi o pruseru vypovida. Zase se musely splnit terminy za kazdou cenu. Vzdyt kapacitni zkousky delali az pred par tydny. Neschopnost vydat cenik bez chyb je jenom dokreslenim.
    1 bod
  13. Dovolím si vstúpiť do diskusie a uviesť informácie na správnu mieru - samozrejme dokódovanie rozpoznávania dopravných značiek vieme spraviť aj tu v Bratislave a na Slovensku už nejaké takéto Kamiqy a Scaly nejakú dobu jazdia :-)
    1 bod
  14. @Patrik1971 Ověření identity je potřeba pouze k dálkovému otevírání/zamykání auta pomocí apky, což myslím umožňují vozy od MR2019 nebo 20, přesně už nevím. Pokud má auto Care Connect a e-Call (tlačítko SOS) tak nepotřebuješ externí připojení k netu, aby vzdálený přístup fungoval. Net (externí) je potřeba ke službě Infotainment Online.
    1 bod
  15. Žádná věda v tom není, motor chcípne kvůli nízkému napětí. Alternátor spolu s elektickou soustavou nepokryje napěťovou špičku. Napětí musí být 14,2 - 14,6V. Změřit napětí přímo na alternátoru, změřit napětí na baterii. Pokračovat v měření při různém zatížení elektické soustavy. Zkontrolovat úbytek napětí mezi alternátorem a baterií, plus i mínus, dále na začátku a konci plusového a mínusového kabelu. Zjistit a odstranit příčinu nízkého napětí. Příčina je jasná z předchozího měření, špatný alternátor, přechodový odpor mezi kabelem a kostrou, špatný kabel (ten jsem měl já, skoro 1,5V ztráta). Dále po opravě, zjistit v jakém stavu je baterka, nabit do plna a proměřit. Vše co je potřeba se zjistí z měření! Když to neumíš, tak to nedělej a dej to někomu kdo tomu rozumí.
    1 bod
  16. Škoda tvrdí právě něco jiného. To je hlavní zpráva, kterou jsem si ze servisu odnesl. Do 1.5 tsi podle instrukcí servisu od výrobce nepatří nic jiného než 0w-20. Nevím proč je tomu tak, ale porušovat to nebudu, když má auto záruku 5 let a motorům a jejich olejům nerozumím.
    1 bod
  17. Nazdar, už jste ho někdo měnil ? Dnes jsem slyšel názor, že se u něj přidírá hřídel, ta hází špony do palivové soustavy a odnesou to i vstřiky. Čištění, vstřiky apod oprava 70tis. ???? Raději prý kolem 300tis km preventivně vyměnit ??
    1 bod
  18. Ahoj, já jsem o víkendu čistil a nastavoval škrtící klapku. Velmi často při volnoběhu po zahřátí motoru se na chvilku objevila porucha ESP a rozsvítil se symbol ESP a kontrolka tlaku v pneu. Porucha motoru ani jeho kontrolka nesvítila a motor neztratil výkon. Na diagnostice byla, ale jen závada u motoru - error code 6322 - neznámá chyba. Na internetu jsem dohledal porucha 6322 - systém nasávání vzduchu, příliš nízký průtok - vyčistit a nastavit škrtící klapku. Škrtící klapka vypadala asi jak u předchozího příspěvku (podle mě OK). S klapkou jsem vyčistil i snímač plnícího tlaku vzduchu co je na tlakové trubce (mezi turbem a klapkou). Demontáž je jednoduchá: Na čištění jsem použil sprej na škrtící klapky co jsem koupil v mototechně. V návodu od Škody je vyčistěte acetonem s pomocí štětce a hadry, která nepouští vlákna, nechat odvětrat a namontovat. Nastavení jsem prováděl podle: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA https://www.youtube.com/watch?v=2zrmhDw_v7Y Tato závada se asi začala objevovat potom co se jsem nastartoval se slabou baterií a musel auto káblovat, možná stačilo odpojit, zapojit baterii po dobití, nevím.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...