Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      16 936


  2. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      7 288


  3. Petr AMF

    Petr AMF

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 247


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 778


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.7.2020 ve všech sekcích

  1. Po návštěvě Strakonic doděláno pAAC(210km), sport monitor a elektronické zesílení řeči. Super práce.
    3 body
  2. Hlavne na STK sa chodí s autom až po 4 rokoch... koľko mu tam tých 1.0 tsi mohlo zatiaľ prísť?
    3 body
  3. Stejně tak se mužeme ptát, proč zde a i na jiných fórech někteří členové nesnesou jakoukoliv kritiku jejich značky a do posledního dechu budou obhajovat, žehlit a bagatelizovat naprosto jasná selhání a průšvihy. Copak oni za to asi třeba mají? Nekápne jim třeba občas něco nebo nemají oni nějaké výhody stejně jako všichni ti "falešní" autoredaktoři ... ? S recenzí z www.autickar.cz nemám vůbec žádný problém. Je to jen názor dalšího člověka, který s autem prokazatelně jezdil. Já zatím v OIV seděl a hrál si zatím jen v showroomu, když jsem čekal na garančku OIII FL. I tak jsem narazil na nesmysly v infotainmentu. Nemohu tedy posuzovat jízdní vlastnosti, ale když si vezmu, jak občas nezvládá podvozek OIII FL a v krizovém brzdění je to občas o strach, jak asistenti spíš krizové situace vyvolávají, atd., tak nemám problém věřit tomu co se v recenzích objevuje. To že Škodovka vypustila evidentně hodně nedodělané a neodlazené auto je prostě fakt. A omlouvat to nějakou první sérií mi přijde směšné. Jednou to je auto, které bylo vypuštěno a má ho možnost koupit kdokoliv, tak by mělo být v takovém stavu, aby na něj nemohly v případných recenzích vyplouvat takovéto problémy. A pokud to byla vědomě nedotažená série aut, která měla být pro prodejce na vystavení a ne pro koncové zákazníky, tak by si Škodovka asi měla pohlídat, aby je prodejci dál neprodali, ale shodili někde ze skály. Když už narážíte na SW problémy. Jak je možné, že ani víc jak měsíc po "vyřešení " jednoduchého SW problému nemá Škodovka svolávačky? Golf už svolávačku má, tak by jí měla mít asi i Škodovka. Ale podle toho co se objevuje tady a i jinde, tak Škodovka má stále problém, protože většinu postižených aut prostě neumí úspěšně zaktualizovat. Takže za mne to prostě stále vyřešené není, ať si kdo chce co chce říká. Na podzim bych měl vybírat nástupce nynější OIII FL a čím dál víc se kloním k tomu, že nová O IV to prostě nebude :-(
    2 body
  4. Kolegyně když si před pěti roka a kupovala Fabii, tak taky říkala něco jako "Milan z dílny říkal, že se tam turbo po deseti tisících rozsype" Akorát o jsou většinou lidi, co by nemohli v jezdit v ničem s méně než šesti válci a vůbec nevadí, že je to dvacet let starý šrot.
    2 body
  5. o jaké spolehlivosti chceš slyšet? Ten motor zase tak dlouho nejezdí a o žádných tragediích se tady taky nedočteš. Ten nýmand z STK co všemu rozumí ať si laskavě všímá co má nad kanálem na lince a nekecá bláboly a sám se z toho nesesype.
    2 body
  6. Ahoj mafrane, zkušenost s mokrou metodou nemám, pouze se suchou. Co se týká problém voda a DPF - to je patrné z funkce a popis k DPF - do DPF se nesmí dostat voda, dle výrobce filtrem neprojde a pokud ano - poškodí ho - vyčištění filtru pomocí mokré metody nebude asi ideální - ale DPF zprůchodní. Pokud jsi prošel emisemi máš k tomu velké plus. To nic nemění na tom že NOx částice budou bohužel filtrem pronikat abnormálně. Viditelný dým pravděpodobně ne. Nevim jestli zvýšené nox při běžných emisních testech zjistí. Z podstaty věci ale takové čištění nemůže filtr přežít, uvědom si že zachytává viditelný kouř, jak by mohl propustit bez poškození tlak vody ? Na druhou stranu takové čištění pokud je poté auto schopné projít emisema i za další dva roky, bude pravděpodobně efektivnější, protože se celkově sníží odpor filtru a nebude se tolik zanášet - tj. filtr bude průchozí i když se nebude ideálně vypalovat. Takže pokud řikáš že procházíš bezproblémů emisema je ve finále mokré řešení lepší cestou než suché, ale stojí si za tím že se to zas tak moc od vyříznutí DPFka neliší... V neposlední řadě to i vysvětluješ proč ti to přihodilo tolik koníků jak tvrdíš - pokud jsou kanály mezi sebou po čištění prostupné, určitě to pár koní přidá. Odkaz na filter: https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04l131606ex-filter-pevnych-castic-skoda-31116.html Ceny od cr jsou trochu rozdílné (přepočítával jsem to odhadem z hlavy) a taky záleží jaký model přesně máš. Ano kauce tam samozřejmě je. Nicméně 1100 eček je pořád méně než 2000 eček. Co se týká teplot, tak pokud motor regeneruje a ty ho začneš přetěžovat, tak vyšší teploty nedosáhneš. Nejvyšší teploty na DPF dosáhneš, pokud bude držet motor v rozmezí 2000-2500 otáček při středním zatížení. Na okresních silnicích s plynulým provozem dosahuje vyšších teplot a lepšího vyčištění než když se spustí regenerace na dálnici. Jednotka totiž při dálničním provozu totiž tolik filtr pomocí úpravy mapy neprohřeje, protože k tomu nemá prostor.
    2 body
  7. Klid, to je opravdu blábol od nějakého rádoby odborníka. Kdyby s turbem u 1.0 TSI byly takové rozsáhlé problémy, bylo by toho plné forum asi tak, jako když před deseti lety začal ve škodovkách motor 1.2 TSI EA111 a s ním typické problémy prakticky hned od začátku výroby. A jak se tak po foru dívám, tak u motoru 1.0 TSI prakticky kde nic, tu nic. A to už se nějaký ten rok vesele vyrábí. Ano, ve Scale bude nějaká jeho nejnovější modifikace, ale o ní rozhodně na STK nikdo nic neví, možná tak nejdřív za čtyři roky. Samozřejmě se může porouchat kdykoliv jakýkoliv motor, ale s tím nikdo nic nenadělá. https://forum.skodahome.cz/forum/449-motor-10-tsi/ https://forum.skodahome.cz/forum/450-motor-10-tsi/
    1 bod
  8. Na STK kolem novych vozu.....nas tu pekne natahujes,alebo niekto pekne natiahol teba.Stav sa tak za 3-4 roky,najdes tu informacii az az az.
    1 bod
  9. Ještě jsem neslyšel, že by se někomu vysypalo turbo na 1.0TSi. Dokonce se turbo aktivně dochlazuje po vypnutí motoru. To pokud s tím bude jezdit nemehlo, tak spíše odejde spojka nebo motor pojde na karbon kvůli podtáčení. Ale pokud to nechceš na závodění nebo na cukání ve městě kolem komína, tak je to povedený motor. A je nečekaně svižný (od 2000/ot.) s nízkou spotřebou (5-6,5l/100km).
    1 bod
  10. Napsal realitu a ne blábol který jen chválí a občas něco malinko aby se neřeklo pomluví a dostal Mezi prvními zase nové Auto ???. Kdyby to nenapsal vtipně ani by to většina lidí nedocetla. Pro mě je názor někoho kdo to nedělá na plný úvazek víc vypovídají než od někoho koho to živí a musí si dávat bacha co píše ?.
    1 bod
  11. Ano, mas pravdu, ze sedadlo jde naucit na klicek i bez personalizace.
    1 bod
  12. Tak to si môžeš gratulovať. Ak by som nemal problém s prasknutým IC tak riešiť DPF nemusím, ale DPF bol upchatý od chladiacej kvapaliny. Páni ako vidím, tak vy viete len písať ako je to fajn keď vám všetko funguje ako má. Potom tu budete písať, že neregeneruje mi DPF čo mám urobiť ? Odpoveď všetci teraz poznáte ale potom tu budete zakladať témy. Zakladateľ sa pýtal či ho vyčistiť alebo vymeniť, ja som napísal skúsenosť s vyčistením. Možno som si posunul investície do nového DPF o rok/dva, aktuálne mi to je jedno keďže funguje zatiaľ.
    1 bod
  13. Stále se nepodařila zjistit příčina nefungujícího TT? Ostatní fóra fungují.
    1 bod
  14. Jak jsem říkal potahy dávám, ale ne nějaké z marketu, ale šité na míru - např. TASO Mladá Boleslav. Nejsou sice levné, spíše drahé, ale na sedačkách sedí přesně, drží na místě neshrnují se velká možnost konfigurace, z mé strany spokojenost. A potahy proto, že když něco kydne na sedačku odstraňuje se hůře než na potahu který se vypere. Ne že bych na sedačky něco "kydal" ale při mé smůle..... Nikomu samozřejmě můj názor nenutím. Pro info přidávám nějaké snímky pot ahů, které jsem měl v Yetim.
    1 bod
  15. Proboha, proč by to někdo do toho auta dobrovolně dával? Já teda tu 206 kw beru jako auto pro někoho kdo už má svý roky, vybllnul se, má rád komfort a svižnou jízdu za relativně přijatelné peníze.
    1 bod
  16. Asi to kromě nás nikoho moc nezajímá
    1 bod
  17. Nejsi, mám to stejně a upozorňoval jsem na to. Zatím ale nefunguje.
    1 bod
  18. 1 bod
  19. Kluci, jsem jediný, komu přestalo fórum fungovat na Tapatalku? Už 3 dny funguje vše, jen ne Skodahome. Díky.
    1 bod
  20. Skodaforum na TT bohužel stále nefunkční.
    1 bod
  21. Mám stejný problém, celý den to hlásí tuto hlášku.
    1 bod
  22. Ahoj, přeinstalovávat jsem Tapatalk a od ty doby nejde se přihlásit, neví někdo kde by mohl být problém? Všechny ostatní fóra mi chodí ?
    1 bod
  23. Tapatalk používam často, ale tu stále nefunguje... Bohužiaľ...
    1 bod
  24. Zdravím pánové, ani jsem netušil, že z toho bude takový ohlas. Pár odpovědí na Vaše dotazy. Dle informací od člověka, který to dělal, jsou dva způsoby jak karbon vyčistit. 1. je demontáž hlavy a odstranění v chemické lázni. 2. VW o problému ví a má sadu určenou pro čištění, která obsahuje fixírku, která ventily otrýská nadrcenými slupkami ( jsou přesné velikosti). Ventily se nastaví do zavřené polohy, vyčistí se a následně vyfouká stlačeným vzduchem. V mém případě to čistili chemicky - sprejem na čištění škrtících klapek, protože tento přípravek nevlastní. VIF přidávám do soukromého auta, možná teď budu i do firemního - sice potom asi nemá smysl tankovat Shell V-power. Auto nepodtáčím spíš jezdím sportovně a podle toho co jsem si o tomhle problému přečetl a slyšel od servismanů tak to čeká každého majitele motorů TSI. Protože přes ventily a nejde vzduch + palivo ( které je čistí), ale jen vzduch + něco málo z výfuku z recirkulace a olejové páry z odvětrání skříně motoru, takže tyhle usazeniny čekají úplně každého). Jinak chladič vzduchu neměnili ten se pouze vyčistil - byl trochu mastný) a čistila se i škrtící klapka. A co se týče výkonu, chuti jít do otáček a tahu motoru před a potom - pánové to se absolutně nedá srovnat tak 30-40% lepší. (pokud teda nemáte k dispozici 2 auta) Pokud mám v textu nějaké nepřesné výrazy, tak sorry jsem elektrikář, ne automechanik :))) tohle jsem našel na youtube - není to reklama je tam toho hodně:
    1 bod
  25. Vidím, že moc lidí Kodiaqa s 1,5Tsi nemá. My máme nalítáno 3500km. Průměrná spotřeba je 7,3l/100km.
    1 bod
  26. Smutná ukázka stavu české "žurnalistiky". Snůška subjektivních soudů, rádoby vtipných komentářů a poučování z pozice přechytralého testera. Bohužel, na vedlejšák se to pořádně dělat nedá. Stačí se podívat na pracovní zkušenosti, původ a pracovní zaměření pana Čáslavského a člověk tak nějak pochopí, odkud vítr vane. Vcelku vtipné je, že o katastrofě týkající se software je obecně ticho po pěšině.
    0 bodů
  27. Nevím kolik jich tam měl, nebo jestli mu tam jezdí. Jen říkám co jsem tak nějak vyzjistil od lidí, co se kolem "nových" vozů motaj. Celkem vsichni se shodují v jedné a té samé věci s turbem, tak se ptám zde. Každopádně díky za reakce, ještě pozjistím a pak se uvidí.
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...