Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. milanxx

    milanxx

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      3 300


  2. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      16 929


  3. Michal T.

    Michal T.

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      678


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      32 730


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 1.8.2020 ve všech sekcích

  1. Dnešní výlet: Janov u Hřenska Růženka u Růžové Sokolí vrch u Dobrné Víťova rozhledna u Náčkovic Lucemburkův kopec u Malečova Rozhledna Hláska na Růžovém vrchu u Hory Svaté Kateřiny Rozhledna na Skřivánčím vrchu u Málkova
    3 body
  2. Možná jsem 100 let za opicemi, ale řadím tak, aby vyšší rychlostní stupeň snížil otáčky na 2000 ot / minuta. U 1.5 TSI (převodovka MQ250) přesně nevím, zatím s tím mám málo najeto. U 1.2 TSI 81 kW (motor CYVB + převodovka MQ 200) to vychází mezi 1. a 2. 2750 ot/min až 3000 ot/min, podobně z 2. na 3. dále je to vždy 2500 ot/min a po přeřazení vychází 2000 ot / min. Při 2000 ot/min na 3. jede 1.2 TSI asi 48 km/h, na 4. asi 63 km/h, na 5. asi 77 km/h na 6. asi 93 km/h. 1.5 TSI (motor DADA + převodovka MQ250) je na tom cca plus 2 km/h při stejných otáčkách. Zkoušel jsem jezdit na spotřebu s dost velkou řadou aut a 2000 ot / min je téměř vždy nejnižší spotřeba a motor běží plynule bez vibrací. Podtáčet 1.5 TSI s MQ250 bude asi dost facka pro dvouhotový setrvačník. Podtáčet jakýkoliv motor TSI je zbytečné přetěžování oblastí uložení klikové hřídele i pístních čepů, ani rozvodu to nedělá dobře. Také pokud někdo jede na 1500 ot/min a motoru přišlápne hodně plyn místo podřazení, dostává do spalovacího prostoru velmi bohatou směs, nespálené palivo pak tvoří karbon všude kudy výfukové plyn dál proudí. Přímovstřiková technologie TSI obecně hodně omezuje schopnosti paliva omývat ventily a podtáčení je jen další krok ke generální opravě motoru.
    3 body
  3. Jenom to, že se týká nepochopitelně malého množství motorů, za tak dlouhé období. A pokud je cílem pouze snížit emise, tak bych ani nechtěl, aby na motor někdo sahal, natož na vstřiky.
    2 body
  4. Každý z nás to vidí jinak. Mě se ten předek rozhodně líbí víc než ten co má O IV. U ní je z mého pohledu pěkný pouze u verze RS.
    2 body
  5. Tak třeba Fabia Junior a první Octavia Scout má taky shodnou barvu nárazníků, pokud se nepletu. Kruh se uzavírá :-)
    1 bod
  6. Taky si myslím, že budu spokojený :). Jo něco jsem tam přidal za 60tis. (tažný, paket aktive,lemy,paket špatný cesty, signalizace parkování,barva a bez označení :). Snad to nebude taková sociálka.
    1 bod
  7. Kup raději na některém e-shopu nebo přímo ve Škodovce pár krytů za 763 Kč a budeš to mít originál. Číslo sady je 6V0 072 530 A
    1 bod
  8. Můj pohled po zprovoznění pACC. Je to docela šikovná věc, hlavně pro ty, kteří chtějí jezdit předpisově anebo v místech, kde se často měří. Začátek obce anebo omezení to bere celkem přesně, ale konec obce je trochu opožděný. Cca 10-20m. To bych přisuzoval Amundsenu, protože přesnost jeho pozice je dost žalostná. Myslím, že u Columbuse to bude mnohem lepší. Jinak to slušně reaguje na ostré zatáčky a kruháče,kde to automaticky zpomalí. Kde se s tím moc jezdit nedá, jsou úzké a klikaté silničky mezi vesnicemi. Tam to bere 90ku jako povolenou a to už je někdy moc rychlí. Jinak se dá do něj vstoupit, to znamená, že třeba na 90ce chci jet 93 tak páčkou namačkám, nebo opačně a po načtení nové značky se sám vrátí do predikce. Podle mě to není špatná věc, ale myslím si, že by se bez ní nechalo i žít. Pravdou je, že si to moc nedovedu představit s manuálem. S DSG to má logiku. Po této zkušenosti bych si to jako volitelnou výbavu (kdyby byla) asi nepřiplácel. Otázka je co by za to chtěli. Za cenu co za to chce Ferda+ další věci které zprovozní, není vůbec o čem diskutovat. Díky Jirko
    1 bod
  9. @melmel Není pravda, R18 jsou z výroby na F3 HB + sportovní podvozek a potom má patřičně upravený podvozek, ale pokud z výroby R18 nevezmeš, tak v TP nejsou (ani u MC) a máš smůlu. Takže to může být uplně stejné i u Karoqa, jednotlivé díly podvozku se liší dle použitých kol, třeba i naladění bývá rozdílné pro různá kola. Tedy že SportLine může mít klidně R19 ještě nic neznamená.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Stejně tak se mužeme ptát, proč zde a i na jiných fórech někteří členové nesnesou jakoukoliv kritiku jejich značky a do posledního dechu budou obhajovat, žehlit a bagatelizovat naprosto jasná selhání a průšvihy. Copak oni za to asi třeba mají? Nekápne jim třeba občas něco nebo nemají oni nějaké výhody stejně jako všichni ti "falešní" autoredaktoři ... ? S recenzí z www.autickar.cz nemám vůbec žádný problém. Je to jen názor dalšího člověka, který s autem prokazatelně jezdil. Já zatím v OIV seděl a hrál si zatím jen v showroomu, když jsem čekal na garančku OIII FL. I tak jsem narazil na nesmysly v infotainmentu. Nemohu tedy posuzovat jízdní vlastnosti, ale když si vezmu, jak občas nezvládá podvozek OIII FL a v krizovém brzdění je to občas o strach, jak asistenti spíš krizové situace vyvolávají, atd., tak nemám problém věřit tomu co se v recenzích objevuje. To že Škodovka vypustila evidentně hodně nedodělané a neodlazené auto je prostě fakt. A omlouvat to nějakou první sérií mi přijde směšné. Jednou to je auto, které bylo vypuštěno a má ho možnost koupit kdokoliv, tak by mělo být v takovém stavu, aby na něj nemohly v případných recenzích vyplouvat takovéto problémy. A pokud to byla vědomě nedotažená série aut, která měla být pro prodejce na vystavení a ne pro koncové zákazníky, tak by si Škodovka asi měla pohlídat, aby je prodejci dál neprodali, ale shodili někde ze skály. Když už narážíte na SW problémy. Jak je možné, že ani víc jak měsíc po "vyřešení " jednoduchého SW problému nemá Škodovka svolávačky? Golf už svolávačku má, tak by jí měla mít asi i Škodovka. Ale podle toho co se objevuje tady a i jinde, tak Škodovka má stále problém, protože většinu postižených aut prostě neumí úspěšně zaktualizovat. Takže za mne to prostě stále vyřešené není, ať si kdo chce co chce říká. Na podzim bych měl vybírat nástupce nynější OIII FL a čím dál víc se kloním k tomu, že nová O IV to prostě nebude :-(
    1 bod
  12. Rozhledna Čížovka u Kněžmostu. Když jsme byl znova na Romance tak jsem zaskočil i kousek vedle
    1 bod
  13. V tomhle má Škoda trochu svázané ruce. Za tím trendem "balíčků" často leží přechod na nové měření WLTP, protože se do tohoto testování promítá spousta prvků s příplatkové výbavy, tudíž to automobilky nutí "osekat" počet možných konfigurací na minimum (samozřejmě u věcí, co mají vliv na jízdu/emise/spotřebu)... vidět to můžete např. u politiky kol. Pokud si koupíte vozidlo s 17" koly, větší si už nenasadíte (menší ano), protože v TP nebudou zaspána (jestli to jde stále dodatečně dopsat, netuším). Nebo např. u tažného zařízení - pokud si nekoupíte vůz přímo s tažným, nebo s přípravou pro tažné zařízení, není možné jej dodělat dodatečně, jak to šlo dříve.... ono se to někomu možná nezdá, ale spousta těch nepopulárních kroků, co Škoda musí dělat je z důvodu emisí, ne proto, že by chtěli někoho odrbat ( i když někde se může zdát, že tomu tak je)....
    1 bod
  14. Stejný nesmysl jako TDI a jak se to prodává...
    1 bod
  15. Rozhledna Romanka Hrubý Jeseník. Sice je teď zavřená, ale jel jsem kolem tak jsem mrknul. Nějaký víkend tam zajedu na kole až otevřou. Edit: tak jsem se tam stavil autem když jsme jel kolem ?
    1 bod
  16. Já vám nevím, ono je něco sportovního na RS TDI? To ani jako 1.8 TSI nejede. Myslím, že se najdou takoví, kterým plug-in v RS balení vyhovuje, a ostatní si jej kupovat nemusí. Jako taky mě irituje, jak teď PR tlačí výhradně RS iV, ale automobilkám nic jiného nezbývá.
    1 bod
  17. robim na vstrekovni tychto palubiek ? asi viem co lisujeme existuje verzia low - vcelku - dezenova, kde sa nic nenavara , ta sa fakt neda oddelit inac ako pilkou a verzia high kde sa na nejaku triedu navara dezenovy PAD - osobne neviem preco ale mozem sa opytat na montazi preco to tak je
    1 bod
  18. Ceculak kto ti ju vypinal?
    1 bod
  19. Proto jsem volil 17" a je klid cena dobra a na zimu staci bohate
    1 bod
  20. To bude zase paskvil.. Škoda, že časy normálních a hezkých aut skončily v 90. letech..
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...