Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      7 288


  2. PetriCZECH

    PetriCZECH

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      421


  3. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      16 936


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 127


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11.8.2020 ve všech sekcích

  1. Kto by to povedal, ze budu rozdiely Rapid/Fabia 3. Hlavne kto by hladal a predpokladal umiestnenie jednotky senzorov vpredu, tak omyl. Nachadza sa vzadu. Reproduktor zadnych senzorov pre zmenu v Bstlpiku vodicova strana namiesto C/D stlpik ako to ma F3 No nakoniec aj napriek tahaniu 2m sa tahalo 5m skrz cele auto, navyse kvoli jednotke vzadu dalsich 5m ku tlacidlam a asi 4.5m ku reproduktoru, ktory sme dali na miesto lo vzore F3 - vedla BCM jednotky Aspon par fotiek z montaze. Dokonca som mal aj pomocnika :)
    2 body
  2. Dle zkušeností, ale nedoporučuji "jen tak" měnit přední sklo, když k tomu není důvod. Každý, kdo si nechal někdy měnit ví, že je malá pravděpodobnost, že mu tam servis dá to sklo správně, jako z výroby. Někdo mi dokonce tvrdil, že to vlastně ani není moc možné U mně po výměně skla (kamínek) to bylo např. drnčící zrcátko a plastový kryt dešťového senzoru, špatně nasazený tapec u předních sloupků atd.
    2 body
  3. Chápu, že to někdo nerad přijímá, hlavně, pokud si sám to auto vybral a koupil, ale ty výdechy jsou u O4 prostě umístěny nešikovně. Nejsou to jednotky recenzentů a těch, co s O4 už jezdili, co by ten fakt tvrdili, ale je jich většina a řadím se k nim také. Je to ale asi ta poslední věc, která by mi u koupě nové O4 vadila. Btw: Srovnávat to s O3 je mimo, tam jsou umístěny o dobrých 20 cm výše, možná i více a svou funkci plní dokonale. U O4 bych je asi přivřel a nastavil Climatronic na "Mírný" ?
    2 body
  4. Pro ty, kteří kutí tak jako já a není jim cizí trocha té modelařiny, přidávám návod jak předělat zrcátka bez blinkru na verzi s blinkrem. Důvodem přestavby je to, že jsem nechtěl dávat 1500-2000 Kč za jedno zrcátko z bazaru. Vystačil jsem si s 2x 148Kč za blinkry 6V0 949 102 a 6V0 949 102 , 763Kč za kryty (v černé perleti) 6V0 072 530 A a 2x 25Kč za patici patici T10. Plus nějaké ty piny a dráty, které jsem měl doma z předchozích přestaveb auta. Časová náročnost úpravy je cca 4 hodiny ořezávání a 5 hodin elektrické zapojení. Základem je to, že se dá tělo zrcátka ořezat tak, aby v něm sedělo těleso blinkru. Stačí odřezat plochy, které nejsou funkční a kde je pak uložen vlastní blinkr. Na pevnost uložení zrcátka a stabilitu uchycení krytu úprava nemá vliv. Velké díky patří @wirer, který mi poskytl fotky, jak vypadá zrcátko s blinkrem zevnitř. Dobré je mít modelářské frézičky a rotační pilník o průměru 3mm. Lze je upnout do normální vrtačky a pak už jen opatrně odřezávat a pilovat přebytečné plochy, výztuhy a hrany. O zbytek se postará ostrý zalamovací nůž. Výsledkem je zub na vnějšku těla zrcátka. Vybrání těla v levé části fotky se musí přizpůsobit tvaru blinkru aby dokonale bez násilí seděl v tělu. Osazení na horní hraně těla zrcátka, kam zapadal horní kryt, se celé musí odříznout a vnitřek plochy obrousit až ke svislé ploše, aby zbyla vlastně jen tloušťka materiálu. Je nutné také ořezat nálitek s otvorem pro šroub (nevím k čemu tam byl, nic na něm není uchyceno) a srazit plochu čtvercového otvoru. Rámeček zrcátka se nemusí nutně měnit, stačí odříznout jednu západku a oříznout výstupek pod ní. Pak už stačí díly sesadit a případně doladit nedostatky, nesmí být nikde žádné pnutí ani velká vůle. Bez rámečku: S rámečkem: Blinkr je nutné uchytit k tělu zrcátka. U originálu je tam nálitek, zde je použito plastové distanční pouzdro 10x6x12mm. Hranu pouzdra u blinkru je nutné seříznout 1,5x45° nebo použít pouzdro průměru 8mm. Demontovat ovladač natáčení zrcadla (centrální šroub s hlavičkou TORX) a blinkr svrtat s tělem zrcátka. Přišroubovat šroubem M4x20. Matici pojistit proti povolení vibracemi základovou nitrobarvou. Půlka práce je za námi a můžeme se kochat. Druhá půlka práce je elektrické zapojení blinkru. Ideální je tahat vodiče ze svazků v prahu, kde je vše dobře dostupné na rozdíl od blatníku. U MR2013 je levý zadní blinkr černo-bílý vodič, pravý blinkr černo-zelený. Ty jsou v pravém svazku dva, je nutné tedy zjistit který je ten správný. Stačí k tomu odstranit opatrně izolaci a připojit zkušební žárovku. Multimetr mi neukázal nic, buď neumím měřit, nebo měřák nezaznamená impulzy blikání. Mě ukazoval totiž stabilních 5V.... Použité piny: 000 979 019 - 6ks 000 979 020 - 4ks Vodiče 0,5mm2: bílý, šedý, hnědý, černý, zeleno-žlutý. Pokud se budete držet originálu zapojení v autě, tak bílý s šedým by měl být černo-bílý https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-bily-cerny, hnědý a černý je hnědý https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-hnedy a zeleno-žlutý by měl být černo-zelený https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-zeleny-cerny. Od každého je potřeba cca 4m. Je nutné odcvakat kryty prahů, demontovat spodní kryty A sloupků, demontovat tapece dveří, vytrhnout krycí plast, kudy se leze dovnitř dveří a odvrtat nýty reproduktorů, aby byl dobrý přístup k upevnění nového vodiče na stávající svazek ve dveřích. Samozřejmostí je použití TESA textilní pásky https://www.autokabel.cz/izolacni-pasky/tesa-51608-19mm-x-15m, stahovacích elektrikářských pásek a PATEX silně lepící lepenky pro izolaci vstupu do pryžových průchodek, kudy se protahuje nový vodič. Ten jsem v celé délce (kromě částí blízko svorkovnic) omotal TESA páskou a připevnil ke stávajícím svazkům buď opět TESA páskou nebo elektrikářskými páskami. Odbočku ze stávajících vodičů nebo napojení na další vodiče dělám pomocí kulatých konektorů MATE-N-LOK https://www.autokabel.cz/konektory/konektory-mate-n-lok/dutinka-pro-konektory-mate-n-lok a https://www.autokabel.cz/konektory/konektory-mate-n-lok/kolik pro konektory mate-n-lok, které důkladně zaizoluji smršťovací bužírkou https://www.autokabel.cz/ochrana-kabelu/smrstovaci-buzirky/smrstovaci trubice 32 cerna a pak ještě TESA páskou. Potřeba je 6 párů konektorů Originální patice T10 pro blinkr, napsaná v ETCE, má číslo 161 949 111, ale bohužel jí chybí pryžová čepička, která ji jistí a těsní v těle blinkru. Proto jsem použil aftermarketovou pryžovou, i když stejně bylo nutné obalit ji 2x TESA páskou, aby dobře držela. Samostatnou kapitolou je použití oranžové LEDky místo žárovky - zde odkazuji na téma o LED blinkrech, couvačkách a brzdách, kde jsem úpravu na použití LEDky řešil - https://forum.skodahome.cz/topic/134601-ledky-do-blinkrů-couvaček-a-brzdových-světel-u-rapidaspacebacku/?do=findComment&comment=2392393 Zapojení levých dveří: Zapojení pravých dveří: No a výsledek je...... : https://youtu.be/J7Ga8JLj7O4
    1 bod
  5. @Luboun nic proti, ale pokud si myslíš, že v tom servisu se ti nestane nic dobrého a nemáš k ním důvěru tak k ním prostě NELEZ. Já tě asi částečně chápu, moje 4 nejbližší servisy provozuje stejná parta lidí a přístup mají všude téměř stejný (= na hovno) tak jezdím o cca. 30 km dál aby to bylo tak že tam auto bez obav můžu nechat. Naštěstí je Škodovka na každém rohu a prozákaznický servis se ještě najít dá.
    1 bod
  6. recenze od Vaculíka ze SM S novou Octavií Combi 2.0 TDI 110 kW DSG jsem strávil 1200 kilometrů po českých cestách. Většinou s koly na zadním nosiči a klimatizací. Posledních sto kilometrů byla drsná jízda při testování brzd a podvozku v křivoklátských lesích. Spotřeba se přesto udržela na 4,9 l/100 km, přičemž po zavedení On Board Fuel Consumption Monitoring (každé auto na sebe musí umět prásknout svojí spotřebu za celou životnost, aby se případně dalo dodanit, když bude vypouštět víc emisí CO2 než se slíbilo při homologaci) značně klesla nepřesnost palubního počítače a víc než pět litrů to tak nyní není. Kdo bude jezdit plynule, úsporně a bez kol, nemůže mít vyšší spotřebu než 4,5 l/100 km. To auto má naprosto fascinující aerodynamiku. Plachtí ještě líp než superb, a to jsem jezdil Combi. Limuzíny budou ještě lepší. Je to opravdu neskutečné, kolik kilometrů člověk najezdí s motorem na volnoběh. Svůj vliv jistě mají i tyto plochá litá kola, která se lidem moc nelíbí, ale na dálnici nevíří vzduch. Dále má nádhernou směrovou stabilitu. Jede po dálnici rovně jak mercedes W124. Tlumiče DCC zcela povolí a nechají jej ladně houpat nahorů dolů, což byl vždy znak opravdového bouráku. Obrovským kladem dnešních škodovek je zcela přesné řízení, v němž kupodivu není cítit gyroskopický moment zvětšených kol (dříve 225/40 R18, dnes vždy o profilové číslo více - v tomto rozměru tak 225/45 R18), řízení je zcela sametové, jemné, citlivé na každý milimetr pohybu. Na dálnici prostě dokonalý relax, zvlášť když velmi zatočili s asi největší nectností hranatého předchůdce - aerodynamickým hlukem. Nepřidám se k hejtingu jízdních vlastností. Ano, testovaný vůz na nerovném povrchu odskakoval a nechoval se pěkně. Kombinoval totiž hned dvě nešťastné věci - DCC pro vlečenou zadní nápravu a velký tlak v pneumatikách. Kombinace elektronicky proměnných tlumičů a vlečené zadní nápravy byla možná už u předchůdce, v praxi na ní nenarazíte. Celé elektronické tlumiče za 25 000 Kč jsou v octavii velmi vzácný příplatek, obvyklý kdyžtak u nejdražších variant RS, co vzadu mají samozřejmě víceprvek. Tlumiče DCC totiž při klidné jízdě povolí. Když pak jedno kolo projede dírou, přenese se to přes zkrutnou příčku i na kolo druhé a povolený tlumič nestihne zareagovat. Takže kvůli díře na vnitřní straně zatáčky odskočí i kolo vnější, takže celý zadek. To je technická danost, nelze s tím nic dělat a krásně mi to potvrdil třeba nedávný test Renaultu Talisman na 19" kolech - ten má taky vzadu vlečku a ze superklidné a nádherně ovladatelné laguny 4 Control se vinou elektronických tlumičů změnil v divně drkotající rosolovité auto. Samozřejmě že na rovných franocuzských dálnicích je to paráda - talisman i octavia. Doporučuji DCC nebrat a naopak zvolit sportovní podvozek. Samostatně je za 3500 Kč, velmi zajímavý je ale Sportovní paket Plus. Za 15 000 Kč vám ke sportovnímu podvozku přidá progresivní strmější řízení, sportovní sedačky, tříramennýá volant, černý strop a řadu další estetiky. Zavání sabotáží, že žádná z novinářských škodovek jej nemá. Prý dostali befel prezentovat se jako komfortní, nikoliv jako sportovní značka. Takže například když už budete trvat na těch tlumičích DCC (na dálnici houpou fakt krásně), tak je ve škodovce nemůžete mít s tím strmějším řízením - to umí jen Seat Leon. Kombinaci DCC a progresivního řízení přinese až RS. No a aby ta (v praxi vzácná, ale u novinářských aut dominující) kombinace vlečené zadní nápravy a DCC byla úplně tragická, je kvůli emisím CO2 nyní předepsaný tlak v pneumatikách minimálně 2,5 baru. Když navíc někdo novinářský kus nafoukal na hodnoty pro plnou zátěž (2,8 baru), tak je z toho po chvíli ostré jízdy 3,1. A takové kolo nezůstane na silnici, ani kdyby ty tlumiče byly třeba Nitron a opřené do fakt tuhé karosérie, kterou žádný kombík ani liftback z principu mít nemůže. Upustil jsem si to na 2,3 vpředu a 2,4 vzadu, nastavil to jako referenční tlak a auto samozřejmě úplně jiné. Ale netvrdím, že dobré - na ztráty přilnavosti kol odhazovaných tuhou vlečkou velmi citlivě reaguje ESP a zatím u každé starší škodovky platilo, že když řídim dobře, tak nezasahuje, tak tady mi za to v zatáčkách zbytečně zasahovalo. Každý, koho nová octavia zajímá, nechť si počká na příští technický speciál Světa motorů - vyjde 21.9. V něm přinesu mnoho konkrétních rad pro specifikaci auta, ale třeba i jak si zjednodušit život s tím novým audiosystémem. Chtěl bych o škodovkách umět psát tak přínosně a jejich příznivcům přinášet tak hodnotné informace, jako to umí Aleš Matušek na RNews.cz o renaultech. Ta značka si to zaslouží, ty auta jsou dobrá a kritika, z níž si má fabrika něco vzít (například že poslat nedodělaný auta dealerům, pak jim zakázat je prodat a nutit je to opravovat v nesmylsných normočasech, byla prostě pasárna, na tom trvám a ve Světě motorů to napíšu v celé nahotě) musí být objektivní a technicky podložená. Ne typu, že první pes štěkne a ostatní se přidají ani si nekoupí u benzínky za stokorunu tlakoměr.
    1 bod
  7. jailbreak je riskantny zasah do operacneho systemu telefonu. pokial nie si expertom, ktory si to vie spravit sam (co nie som), tak zostava len s doverou vyuzit rozne pokutne postupy a 3rd party aplikacie, ktore jailbreak slubuju spravit. vo svojej podstate takato aplikacia zneuzije nejaku technicku zranitelnost iOSu, cez ktoru sa don nabura a doplni tam nejaky svoj kod + pomeni nejake veci priamo v systeme. z pohladu bezpecneho pouzivania iPhonu (bavime sa o kybernetickej bezpecnosti) je takyto zasah velmi riskantny, nakolko nevies posudit, co vsetko tam takyto 3rd party hack spravi. v praxi to moze viest k tomu, ze sice uspesne spravis jailbreak a budes potom moct robit aj veci, ktore Apple blokuje, no zaroven moze byt telefon ovladany nejakym 3rd party programom o ktorom nic nevies (a ten moze ten mobil povedzme odpocuvat alebo kradnut tvoje data). Dalsia neprijemnost jailbreaku je, ze bezpecnostne citlive aplikacie sa snazia detekovat, ci telefon, na ktorom su nainstalovane nahodou nema jailbreak (napr. internet banking apky, VPN apky apod) a ak toto detekuju, tak odmietnu fungovat (lebo mobil je v danom momente nedoveryhodny) takze ano - s jailbreakom by malo byt nejakym sposobom s velkou sancou mozne prekonat obmedzenia a cez CarPlay pustat aj ine ako povolene aplikacie. no podla mojho nazoru to nestoji za to riziko. ak mas nutnu potrebu pozerat na Columbuse video, tak si ho nahraj na USB kluc alebo SD kartu a jednoduchym dokodovanim ViM (Video in Motion) budes schopnypustat video za jazdy. dalsia moznost je vyuzit Android telefon s Mirrorlinkom (mal som svojho casu spravenu kombinaciu ViM + HTC M9 s plnym zrkadlenim toho Androidu cez Mirrorlink na obrazovku Columbusu v O3 a teda som si mohol na Columbuse pustat uplne cokolvek. malo to vsak tiez svoje uskalia, napr. pri MirrorLinku som musel mat odomknuty displej mobilu, co bolo trochu nahovno, lebo sa prehrieval) dalsia moznost je kupit si iPad a ten hodit do auta. tak trochu predpokladam, ze pocas soferovania nesleduje filmy vodic ale posadka...
    1 bod
  8. Samozrejme dohladatelny je kazdy zasah,ale pri beznych veciach,servise to nikoho nezaujima,neriesi to. Ale ak sa clovek obava,ma pochybnosti,nech radsej o tom ani nerozmysla/myslim dokodovanie veci/Chciet,ale spekulovat a bat sa je zla kombinacia:-) Ano SLA je spolahlive,ale prave tebou spominany pripad moze byt obcas problem.Ten sofer v tom kamione sedi predsalen vyssie.Ale ved je to stale asistent,tak ak je,alebo tusis problem,ako spravny vodic zasiahnes,mas povinnost zasiahnut.
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Ta 502.00 tam nepatří, i když asi se prd stane. Zažil jsem to u známého, který si vyměnil olej sám doma a měl motor s OPF a vůbec nevěděl, že ta 502.00 tam nepatří. Na emisích u STK prošel v pohodě. Ale jako dogma to raději neber. Pokud máš fakturu, kde to tak je napsáno, tak se seber a jeď do toho servisu a požaduj okamžitou výměnu. Těch pár kilometrů navíc ten OPF vydrží. Akorát si živě dokážu představit, jak v servisu hrají mrtvého brouka a že tam olej dali dobrý a že se jen spletli na papíře atd. atd. Ale třeba se pletu a postaví se k tomu čelem, i když o čestnosti a upřímnosti v dnešní době nemám žádné valné mínění Každopádně ty máš v ruce papír a pokud se budou v servisu vzpouzet, tak volej a emailuj na infolinku Škodovky, ale nakonec jak píšeš, tak se Škodovkou již komunikuješ, tak si chvilku počkej na výsledek. Tuhle základní chybu si nesmí servis dovolit, pevný nebo proměnlivý interval u tohoto motoru na to nemá vliv.
    1 bod
  11. V pátek přišly, včera jsem fotil a dnes je podle slibu mohu konečně postnout A ještě porovnání s těmi fejky
    1 bod
  12. Jaké problémy řeší na nejrůznějších autmobilových fórech ?? Přehled zde: Lamborghini Forum: Šum v kabině při 350 km/h! Co s tím, ví si někdo rady? ------ Ferrari Forum: V 16000 ot./min je v interiéru velký hluk! ----- Audi A8 Forum: Nevíte kde nechat opravit Rolexky? ------ Volvo 850 Forum: Ve 400.000km se přetrhl originální klíňák! Dá se reklamovat v rámci záruky? ------ Fiat Forum: Haló? Fakt nikdo? ------ Opel-Forum: Nemůžu v noci spát, můj Opel reziví strašně nahlas. ------ Mercedes C-Klasse Forum: Skvrna od kávy, co s tím? ------ MX-5 Forum: Nějaký vidlák s Defenderem mi ráno normálně přejel přes auto! ------ Landrover Defender Forum: Uvízla mi v podvozku Mazda MX-5. Neví někdo, jak ji dostat ven? ----- Citroen Forum: Prodám měsíční permici do servisu - Auto se mi vrátilo nečekaně mnohem dřív. ------ Bentley Forum: Dnes jsem poprvé použil popelník. Jak na výměnu za nový? ------ Porsche-Cayenne Forum: Spotřeba klesla pod 40L/100km - vada motoru??? ------ Smart Forum: Swap za motor ze sekačky dokončen! Konečně mnohem vyšší výkon! ------ Viper-Forum: Do sání se dostal Smart! Jak ho dostat ven? ------- BMW 3 E36-Forum: Čaje more! Kde je nejlepčí kebab ve městě? ------ Hummer Forum: Ohnul jsem si nárazník. 24 zraněných, 10 mrtvých. Musím koupit originál černou barvu od dealera značky?? Sídlí 25 km daleko - to je 1000,- jen za cestu! ------ Honda Civic CRX-Forum: Sousedův pes spí ve výfuku, můžu i tak nastartovat?? ------ Škoda Superb Forum: Jakou máte průměrnou spotřebu na 2,0TDi po FL 125kw Laurin&Klement a jaký máte nejdelší nájezd km na jednu nádrž??
    1 bod
  13. tu “recenzi” bohužel dost shazuje jedna skutecnost... ze recenzi pise clovek, ktery neumi couvat s automatem a zjevne netusi, jak se vypina autohold. jak pak verit zbytku? :) kdyby ma malickost recenzovala raketoplan, byla by vypovidaci hodnota asi stejna.
    1 bod
  14. Právě jsem dočetl a jak už tu zaznělo, některé problémy se objevují skrze všechny dosud udělané testy, takže se o náhodu nebo pocit jednat nebude. Například infotainment, podvozek, atp.. A opět zmíněná cena, která ale na každého kupce bude působit odlišně.
    1 bod
  15. Bud sundat tapec, odtavit operku a nechat precalounit nebo by stacilo mozna jen ty operky vytepovat..Taky jsem ji tepoval a vypada zase jako nova ?
    1 bod
  16. Válce se vypínají do nějakých 155 tacho, ale musí být využito málo výkonu/točivého momentu (dříve se uvádělo do cca 75Nm, ale zdroje se různí), testováno na DE dálnici z kopce, na rovině to funguje tak do té 100, přecejen je to krabice a odpory to má větší. Upřímně, na to jaká je to krabice jsem pozitivně překvapen, za kolik to jezdí. @PetriCZECH Doufám že budeš spokojen, naši si Karoqa užívají, původně zvažovali 2.0 TDI, ale zpětně nelitují že šli do 1.5 TSI s DSG.
    1 bod
  17. "Dodatečná montáž tažného zařízení klade zvýšené nároky na chladicí systém vozu. Proto je, v závislosti na výbavě vozu, nutná výměna části chladicího systému dle informace servisního technika v odborném servisu ŠKODA AUTO / B2B." + "Nelze dodatečně domontovat do vozů s motorizací 1,5 TSI 110kW bez přípravy pro tažné zařízení: - Combi vyrobené od KT 05/2020 do KT 48/2020 a - Limo vyrobené od KT 10/2020 do KT 48/2020" atd. Je potřeba to číst celé, platí tedy, že je třeba si to nejprve zjistit v servisu, jestli to vůbec jde a hlavně počítat s tím, že to bude asi pěkně drahá záležitost... Něco (k tématu) třeba zde: https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/pokud-chcete-tahat-prives-nebo-vozit-kola-na-kouli-premyslejte-dopredu-vyhnete-se-komplikacim?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu&fbclid=IwAR3BY-Wnb_WPBfSN7hxXu-8HKVqxYgF8hDfNEG5ZXoj-kqR06Htlr0-Ec24#dop_ab_variant=398700&dop_req_id=E7Tp6j7hzkJ-202008100642&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
    1 bod
  18. Já osobně mám padesátku dávno za sebou. Všechny asistenty kromě pACC jsem měl už 11 let v Passatu a jsem rád, že je mám i u nového auta. Souhlasím, že elektronika občas "zazmatkuje" a nemusi to být příjemné. Když je pěkná okreska, vše vypnu, DSG přepnu na pádla a užiju si to také.
    1 bod
  19. Jen ne jelenici. Proboha, to je to nejhorší na lak. Stačí trochu připlatit a koupit pořádný sušící ručník na auto.
    1 bod
  20. pri 120km/h se prave svetlo skokove zvedne - jednou jsem to zkousel v lesnim useku, kde hrana svetla palila na porost, tak to skoceni bylo videt. .. jinak za jizdy na siroke dalnici si taky niceho nevsimnu
    1 bod
  21. 4000 km je málo na nějaké závěry, ono se to ustálí až někde po 15000-20000 km. Co jsem vypozoroval z názorů okolo, tomuto motoru více svědčí delší trasy, na ježdění po městě je teď asi opravdu lepší ten 1.0 TSI, i když to má jen 3 válce. Mně se vyrábí s 1.5 TSI, ale já jezdím především delší trasy, tak uvidím...tak či tak, jestli mi to bude žrát jak 2.0 TDI, zlobit se nebudu ?
    1 bod
  22. Asi finální verze zakrytí původního blinkru. R-ko je použité z rychlého pruhu, písmena jsou tam naražená do základního plastu s černou lakovánou vložkou.
    1 bod
  23. Sice u 2.0TDi, ale u nového auta jsem během několika měsíců dolil cca 400ml, mám za to, že byly v systému bubliny, což z fyzikálního hlediska a chemického složení vody a G12Evo nelze zcela odstranit při plnění. Po cca roce již úbytek nepozoruji. U 1.5TSi čekám něco podobného.
    1 bod
  24. Proc jsi vypocital 5, a ne 7, nebo 3? Co kdyz ma pro me ticho cenu i jenom rok? Nicmene vuz je planovan jeste na rok a pul, tak snad vydrzi. Nekdo jezdi na dovcu na Machac, a nekdo do 5* na Bali. Kdyz ti reknu, ze lidi holkam kupuji kabelky v cene te octavie, to bys mohl treba dostat anafylakticky sok Nicmene, to, ze ani tato investice z octavie neudela auto jsem tusit nemohl.
    1 bod
  25. kokto, kamaráde, vím že jsi zkušený matador, ale když dáš takto odkazy bez jakéhokoliv textu a pak to bude chtít někdo z nováčků místo zakládání témat vyhledávat - myslíš že něco najde? - odpovím za Tebe - nenajde.... zkus zmáčknout prosím Upravit a něco k tomu dopsat - děkuji Ti za ostatní méně zkušené ....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...