Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      1 717


  2. RDMBR

    RDMBR

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 109


  3. 15degren

    15degren

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 267


  4. TOMUS

    TOMUS

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      6 795


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.8.2020 ve všech sekcích

  1. Nevidím tam středovou opěrku, to je důvod proč bych to nekoupil. Nedokážu si představit kam bych ruku dával když ne na opěrku. Strkal si jí do prdele ? To jsou prostě takové ústupky v korunových položkách, které mě tak naserou že bych už škodovku nejraději nikdy nekoupil.
    5 bodů
  2. 3 body
  3. Můžeš si dokoupit v příslušenství: https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/884821f1-ad53-4b5c-8841-00be5d3ac04c/nova-octavia-prislusenstvi-katalog.31d53903ed4709f48bcd39c6361f9063.pdf
    2 body
  4. Skoda ze ty poradne svetla jde dat jen na style. Bez nich se mi ten predek nelibi, navic predni blinkr je u zakladu hodne hnusny a maly. P.S. Jinak proste i octavka v zakladu je uplne dostatecna pro 90% lidi.
    2 body
  5. Trochu nafocen sportovní paket, tlačítko el. odjištění kufru zevnitř zpět ve výbavě Style Sport LB
    2 body
  6. Nevite nekdo prosim, zda se da kodovanim vyradit z funkce inteligentni dobijeni, tzn. aby se baterie dobijela trvale konstantne jako u starsich vozů? Dekuji.
    1 bod
  7. ... a níže oficiální vyjádření :) Vážený pane, zasílám Vám oficiální vyjádření z kompetentního oddělení ŠKODA AUTO. Jedná se o bezpečnější variantu bez stmívání spolujezdce, protože takto je částečně suplována funkce asistenta změny jízdního pruhu. Standardně se u nás předjíždí vlevo, tam je zrcátko zamtavovací díky sledování provozu za námi. Jsou však nestandardní situace, kdy nás vůz objíždí zprava (např. v kolonách). Častou nehodou s fatálními následky je také sražení motocyklisty, když v koloně měním pruh směrem vpravo a motocyklista využívá tzv. záchranný pruh. Takto díky oslnění ze strany, které standardně nevěnujeme pozornost, můžeme upozornit na hrozící nebezpečí při této situaci a předejít škodám a zranění v provozu. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Informační linka ŠKODA AUTO 800 600 000 infoline@skoda-auto.cz
    1 bod
  8. na 99% bych dojel jeslti to bude v pátek....
    1 bod
  9. Idu demontovat! Len sa musi z vnutra, dole stropnica
    1 bod
  10. Ano tohle už je Octavia hodná čísla 4 , ale to co jsi postoval nahoře Active/125 let tak to je auto plné ničeho ? škoda peněz kdo se vydá touto cestou . Jako firemní asi ok .
    1 bod
  11. 1 bod
  12. A co starou verzi kamery bez ostrikovace. Mam 2015 a je bez ostriku, bez tak je tam k hovnu
    1 bod
  13. Kto by to povedal, ze budu rozdiely Rapid/Fabia 3. Hlavne kto by hladal a predpokladal umiestnenie jednotky senzorov vpredu, tak omyl. Nachadza sa vzadu. Reproduktor zadnych senzorov pre zmenu v Bstlpiku vodicova strana namiesto C/D stlpik ako to ma F3 No nakoniec aj napriek tahaniu 2m sa tahalo 5m skrz cele auto, navyse kvoli jednotke vzadu dalsich 5m ku tlacidlam a asi 4.5m ku reproduktoru, ktory sme dali na miesto lo vzore F3 - vedla BCM jednotky Aspon par fotiek z montaze. Dokonca som mal aj pomocnika :)
    1 bod
  14. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...