Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.8.2020 ve všech sekcích
-
Nevidím tam středovou opěrku, to je důvod proč bych to nekoupil. Nedokážu si představit kam bych ruku dával když ne na opěrku. Strkal si jí do prdele ? To jsou prostě takové ústupky v korunových položkách, které mě tak naserou že bych už škodovku nejraději nikdy nekoupil.5 bodů
-
3 body
-
Můžeš si dokoupit v příslušenství: https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/884821f1-ad53-4b5c-8841-00be5d3ac04c/nova-octavia-prislusenstvi-katalog.31d53903ed4709f48bcd39c6361f9063.pdf2 body
-
Skoda ze ty poradne svetla jde dat jen na style. Bez nich se mi ten predek nelibi, navic predni blinkr je u zakladu hodne hnusny a maly. P.S. Jinak proste i octavka v zakladu je uplne dostatecna pro 90% lidi.2 body
-
Trochu nafocen sportovní paket, tlačítko el. odjištění kufru zevnitř zpět ve výbavě Style Sport LB2 body
-
Nevite nekdo prosim, zda se da kodovanim vyradit z funkce inteligentni dobijeni, tzn. aby se baterie dobijela trvale konstantne jako u starsich vozů? Dekuji.1 bod
-
... a níže oficiální vyjádření :) Vážený pane, zasílám Vám oficiální vyjádření z kompetentního oddělení ŠKODA AUTO. Jedná se o bezpečnější variantu bez stmívání spolujezdce, protože takto je částečně suplována funkce asistenta změny jízdního pruhu. Standardně se u nás předjíždí vlevo, tam je zrcátko zamtavovací díky sledování provozu za námi. Jsou však nestandardní situace, kdy nás vůz objíždí zprava (např. v kolonách). Častou nehodou s fatálními následky je také sražení motocyklisty, když v koloně měním pruh směrem vpravo a motocyklista využívá tzv. záchranný pruh. Takto díky oslnění ze strany, které standardně nevěnujeme pozornost, můžeme upozornit na hrozící nebezpečí při této situaci a předejít škodám a zranění v provozu. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Informační linka ŠKODA AUTO 800 600 000 infoline@skoda-auto.cz1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ano tohle už je Octavia hodná čísla 4 , ale to co jsi postoval nahoře Active/125 let tak to je auto plné ničeho ? škoda peněz kdo se vydá touto cestou . Jako firemní asi ok .1 bod
-
1 bod
-
A co starou verzi kamery bez ostrikovace. Mam 2015 a je bez ostriku, bez tak je tam k hovnu1 bod
-
1 bod
-
Kto by to povedal, ze budu rozdiely Rapid/Fabia 3. Hlavne kto by hladal a predpokladal umiestnenie jednotky senzorov vpredu, tak omyl. Nachadza sa vzadu. Reproduktor zadnych senzorov pre zmenu v Bstlpiku vodicova strana namiesto C/D stlpik ako to ma F3 No nakoniec aj napriek tahaniu 2m sa tahalo 5m skrz cele auto, navyse kvoli jednotke vzadu dalsich 5m ku tlacidlam a asi 4.5m ku reproduktoru, ktory sme dali na miesto lo vzore F3 - vedla BCM jednotky Aspon par fotiek z montaze. Dokonca som mal aj pomocnika :)1 bod
-
1 bod