Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 4.9.2020 ve všech sekcích

  1. Founders Edition v černé objednáno... ;) + asistenční paket + tech paket + komfort paket + family paket Po slevě prodejce a odečtu dotace co máme schválenou to vyjde na 867.000,- bez DPH.
    3 body
  2. A to je ono. Ty si v pátek naplánuješ cestu s rodinkou a vyjde to tak, že budeš časem čekat ve frontě 20-50 aut. Ty nabíječky tak rychle neporostou (zatím to je doplněk u benzínek, dealerů,... a realizuje se to ze stávajících přívodů. 120-180kW na zásuvku, to je bratru přes 300A. Přesně shrnuto, ale mě z toho mrazí. Svět a posuzování ničení planety se smrsklo na měření několika desítek gramů neviditelného plynu. Ano, skleníkového (stále platí, že man-made emise jsou tak 5-7% všech celosvětových - sopky, požáry, oceány...), ale zdaleka ne toho nejnebezpečnějšího. Sazomety tryskají karcinogenní nanočástice po tunách, ale to nikoho nese....
    2 body
  3. Blbost !!! Octavii I mám ještě nadvoře, r.v. 1997 zástěrky vpředu i vzadu, koroze žádná, stačí jednou za čas vystříkat vodou mezeru u dveří a blatníku. Na OIII je mám opět, auto není zasrané od běžných nečistot jako bez zástěrek. Nesmíš to tak prožívat, je to krám jako každý jiný a stejně ho budeš muset vyměnit časem za jiné.
    2 body
  4. Po 5 týdnech a 5000 km se podělím o spotřebu, která mě mile překvapila. Cesta Ostrava -> Makarska = 4.7 l / 100 km (Pohodová jízda + 1,5 hodiny v koloně) Makarska -> Ostrava = 5.6 l / 100 km (Velmi svižná jízda a časté využívaní výkonu) / Cesta do a z Chorvatska bylo auto plné Ostrava -> Petrovice u Karviné = 3.5 l / 100 km (Pohodová jízda lehce nad limity) Ostrava -> Vítkov -> Ostrava = 3.8 l / 100 km (Pohodová jízda lehce nad limity) Ve výsledku 5100 km a průměr 4.7 l / 100 km (Chorvatsko, Výjezd na Biokovo[sv. Jura], Beskydy, Ostrava a okolí)
    1 bod
  5. Dobrý svinstvo... Ještě, že už skončilo. Tím se nechci nikoho dotknout a neodsuzuji ty, co to využili, nicméně ve finále na to dojedeme všichni, že se u veřejných/našich peněz dotují nákupy aut.
    1 bod
  6. Dnes jazda podľa príručiek o úspornej jazde, ľahká noha, mimo obce 90, v obci 50, piatok poobede, takze aj nejake kolóny bez obliehania.... spotreba 3.9 l/100 km... ale je to na nervy.... ???, radsej po svojom...
    1 bod
  7. Protože tady nejde o reálnou ekologii, ale o business.
    1 bod
  8. Tomu nerozumím. Já když jedu po dálnici a mám ACC zapnutý, tak se s tímto nějak moc často nesetkávám. Teda ne že by se mi to nestalo, ale stačí začít včas předjíždět, případně na pár sekund prostě přišlápnout plynový pedál nohou a jede to pořád parádně. Nijak mě nikdy nenapadla myšlenka "škoda, že nemám i klasický tempomat".
    1 bod
  9. Jaképak "celkově problémy u facelifta" ? To je zavádějící blábol, tato funkce je oficiálně funkční pouze u výbav s elektrickými sedačkami s pamětí, takže nějaké domácí dokódování na autech bez takové výbavy je na vlastní riziko a "sázkou do loterie", kterou lze jen těžko lze označovat jako nějaký problém facelifta :-( To že to občas funguje není nikde garantováno. Nebo ano ?
    1 bod
  10. Oživím trochu toto téma: Jsem po druhé výměně svíček, měním co 50 tkm, svíčky jsem kupoval originální na škoda-díly. V krabičkách byly přebalené BOSCH, přesně jak je uvedeno v dílenském manuálu. Výměnu jsem prováděl podobně jak je to ve videonávodu někde na předešlé straně. Utáhl jsem předepsaným momentem a jiskřiště přesně jak má být. Jediný zádrhel při výměně byl, že jsem zaboha nemohl dostat ven zapalovací moduly. Někde jsem vyčetl, že to jde na teplém motoru, což se potvrdilo a za tepla nebyl problém. Jen se výměna trochu protáhla, protože jsem musel čekat, až motor vychladne a teprve potom montovat nové svíce. Pokud někoho něco zajímá, klidně se ptejte. Pro zajímavost, jak je důležité nepodceňovat utahovací moment svíček, mrkněte sem, na příspěvek ares 1978: https://forum.skodahome.cz/topic/127497-14-tsi-g-tec-cng-81-kw/page/35/?tab=comments#comment-2485035
    1 bod
  11. Někde by tam mělo být políčko "Search".
    1 bod
  12. F3 2015 mi v pohode funguje.
    1 bod
  13. Podle mě se to hodně povedlo, hlavně tedy interiér a z určitého úhlu pohledu i cena. Sám jsem docela napjatě čekal, jak moc "zmrší" koncept a jak to nacení. Výsledek mě moc mile překvapil a musím říct, že jsem o Enyaqu začal hodně vážně uvažovat, ač mám do ekologa daleko. Auto mi každý den stojí minimálně 10 hodin v garáži, takže o nabíjení mám postaráno. 99% mých cest je do 200km. Ty 2 až 3 delší se v pohodě vejdou do 500km, takže s maximálně jedním rychlým docucnutím baterky. Za poslední 4 roky jsem nebydlel v hotelu, kde by neměli nabíječku, takže taky OK. A jinak to je objektivně (zatím samozřejmě papírově) skvělý auto. Akorát velké, moderní auto a na škodovku po dlouhé době docela cool design. První škodovácký interiér, který se mi fakt líbí. Tichý provoz, dobrá dynamika. Jasně, není to pro každého a záleží na využití, ale já si s tím dokážu svůj život představit. Počkám, až budou předváděčky, abych si ho půjčil a pokud to takhle bude i naživo a RS v rozumné výbavě se vejde do ceníkových cca 1,6m, tak do něj asi půjdu. Tohle je první e-auto, které mě zaujalo a které si i sám před sebou jsem schopen obhájit. Jediný zádrhel, který mě zatím brzdí v nadšení, je strach z neschopnosti škodovky doladit SW. Tam je třeba jen doufat, že to vyřeší.
    1 bod
  14. A houba je lepší než drátěnka, ale není lepší koupit mycí rukavici? Stojí pár korun, dobře se s ní dělá a je šetrná.
    1 bod
  15. Podíval jsem se na ten odkaz. Oceňuji, že prodejce velmi detailně informuje o autu, např. včetně historie servisu. Ale ta servisní historie je zajímavá. Auto má najeto 187 tis.km. Je tam zaznačená výměna oleje na 30, 90, 150 tis., ale chybí na 60 a 120 tis. resp. jsou tam nějaké servisy bez oleje, takže buď udělali i olej, který ale nezapsali, brali to jako samozřejmost (myslím si to) nebo to dvakrát najelo 60 tis na jeden olej, auvajs. Vždycky jsem si myslel, že prodloužený interval na olej je 30 tis., tak nevím ??? Jinak výměna oleje na 180 tis. tam úplně chybí, takže aktuální olej již dost přesluhuje.
    1 bod
  16. 118472587_1696072443879635_5221390720054035027_n.mp4
    1 bod
  17. Tak som to nakoniec vyriesil zrkadlom so zabudovanym LCD a kamerou. Celkova cena materialu 47€ (aliexpress) Kupil som zrkadlo ktore sa dalo priamo namontovat na original drziak zrkadla (na gulicku). Naraznik pri montazi tejto kamery nieje nutne davat dole. Da sa kabel natiahnut pekne popri svetle dole do narazniku a zospodu zafixovat stahovackami. Kameru bolo nutne trochu orezat a zvacsit dierku na ziarovku kedze nepasovala uplne. Nebolo nutne nic nadpajat, kedze v tejto kamere nieje LED ale pouzije sa original ziarovka. Co bol ale zadrhel je, ze citigo e iv nema na ziarovke cuvacky 12V ale nieco okolo 11,3V co mi nevedelo zopnut kameru takze som musel pouzit step up modul na 12V ako medziclanok. Zrkadlo ma aj senzor na osvetlenie ktore stlmuje alebo zosvetluje jas. Zatial som s vysledkom spokojny kedze vsetko vyzera original a instalacia bola naozaj jednoducha. (cca 2 hodiny ak ma clovek vsetok material) Najdlhsie trvalo natiahnut kable zo svetla k zrkadlu. IMG_0164.mov
    1 bod
  18. 1 bod
  19. rozdil v benzinkach je vlastne v aditivech. Potom kazdy rika ze shelka ma dobre palivo nebo omv. Recept tech aditivu nikdy nebube nam znany. Nikdo nevi co znacka dodava k benzinu.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...