Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Habi001

    Habi001

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      1 109


  2. LuCasX

    LuCasX

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      326


  3. LiveBomb

    LiveBomb

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 758


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 778


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 24.9.2020 ve všech sekcích

  1. Složení toho oleje. To není jako z reklamy, to je bohužel holý fakt. Pochop, že 95% majitelů vozů jsou dnes jen uživatelé, servisují podle pokynů výrobce a výrobce říká netřeba měnit. Sice je to pitomost, ale je to tak. No prostě to není olej do sekačky, co se vyrábí 40 let pořád stejně a máš zajiéštěný jeho neustálý odbyt, stejně tak to není olej do motoru co se mění, při troše štěstí, i 2x za rok, kde to prodáváš po 200 litrových sudech úplně v pohodě několik let (504.00 / 507.00 je tu jak dlouho, 15 let?) nebo nějaké mazivo do heavy machinery kde ti standardizace usnadňuje údržbu. Očividně je to něco co se nevyplatí masově vyrábět a tak si to VWAG nechá míchat "na zakázku" v malosériích a tomu odpovídá i cena.
    2 body
  2. Já vůbec nevím co řešíš. Pokud mi člověk co roky dělal na konstrukci převodovek VW, slouží jako mentor a rádce současné generace a staví speciální "závodní" převodovky řekne, že existují důvody proč náhražky u převodovek nepoužívat tak to vezmu jako fakt. Pak je otázka, jestli olej vyměnit chceš nebo nechceš, člověk utratí více než 3500 za olej za úplně jiný pitomosti a neřeší to. Btw. podle VWAG je náplň doživotní, tj. většina uživatelů to měnit nebude, mění se tedy jen při servisní akci, na vyžádání, případně to pár nadšenců udělá samo. Z pohledu aftermarket výrobce olejů je to tak zanedbatelné potenciálně prodané množství, že se mu to sotva vyplatí vyrábět. A pak do toho malého množství hodí vidle ještě rozdrobenost na různé verze, revize a modifikace.
    2 body
  3. Miklisek, díky za tip - probrouzdal jsem online Etku zde: https://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 Dle konkrétního VIN mi to nešlo, ale dle modelů a jejich MR už celkem v pohodě. Kódy motorků stahovaček se mi jen potrdily s výpisem od Wirera zde na fóru v sekci FIII. Rovněž 4-spínač do LP dveří jsem si rovněž potvrdil. Trošku horší je to s jednoduchými spínači do ostatních dveří - zde uvedený 6V0 959 855 WHS není skoro možné po netu dohledat. Možná jako alternativa by šel 5G0 959 855 D WHS - na foto vypadá že by do misky mohl pasovat. Nemá někdo bližší zkušenost s podobnými záměnami? No a pak konektory - zde už jsem trochu vařil z vody a různě porovnával foto všudemožně na netu. Pro motorky LP a PP dveří je asi chybně uvedený 10-pinový konektor 5K0 972 708 i pro FIII fl :-(. Pro zadní motorky by snad měl jít použít konektor co tam mám, jen přepinovat. No a konektory spínačů co jsem dohledal snad budou pasovat... Celkově mám v tom bádání pořád ještě dost pojmů "asi", "snad". Ale to hlavní, tj. motorky a spínače, mám asi správně. Konektory a zapojení už mám postavené dosti na vodě :-/ V příloze doplňuji moje poznámky do výpisu z ETKY, budu rád za každou radu, abych nešlápl zbytečně vedle. Dík SKMBT_C22020092417040.pdf
    1 bod
  4. @HWSpeedyKlidně si tam dej co chceš, ale jak jsem psal v podobném tématu, kde jsi se taktéž ptal, i když trochu jinou formou na totéž, tak ta norma VW AG převodového oleje je nesehnatelná (možná záměr koncernu). Byl jsem kdysi svědkem postupného zhoršování funkčnosti převodovky (OPEL) po výměně převodového oleje, který tam údajně měl dle prodejce pasovat, i když to nebyl tedy firemně předepsaný. Po jejím skorokolapsu a následném rozebrání mi bylo řečeno, že vlivem nepatřičného oleje došlo k tzv. spálení povrchu synchronů, převodovka šla do kovošrotu. Já myslím, že u těchto tzv. správných olejů to je asi tak 50% na 50%, že to vyjde , nebo nevyjde. Já riskovat nebudu. Ono všeobecně o převodovkách a olejích do nich se nikde moc nedozvíš. Jednak je málokdo umí opravit a rozumět jim a Ti co to umí, moc sdílní nejsou, prostě si chrání svoje know-how, nebo jak se tomu říká. A jinak nevím, kdo Ti dá tu jistotu, že ten olej za 300,- Kč bude fungovat. V jedné a té samé převodovce pojede, v té druhé úplně stejné budou potíže. Do motoru se můžeš podívat buď endoskopem přes ventily, svíčky, vstřikovače, nebo v pohodě na klikovku po sundání vany, ale kdo bude chtít dnes rozdělat převodovku jen tak pro kontrolu? Jinak ano, dávám za pravdu, žádná "doživotní" náplň v převodovce neexistuje, je to jen marketing fabriky, já měnil dříve olej v převodovce po 60.000 km (Felicia a dříve 120), nyní po 120.000 km, ale dnes raději jen ten originál.
    1 bod
  5. tak umna najlepsia alternativa aj ked mam seat leon 2019... zapnute v menu radia sklapanie pri zamknuti ale cez caristu nastavene sklapanie nie pri stlaceni DO ale pri LONG press dialkoveho... cize sklapam iba ked potrebujem ze dlhsie podrzim tlacitko
    1 bod
  6. To bylo světlo s LED denním svícením, ale s obyčejnou halogenovou žárovkou. A co si pročíst celé téma.... ? Jinak zapojit a jezdit u tvého auta půjde jen při použití xenonů před faceliftem, tedy bez LED denního svícení. Existují ale už i redukce na bi-xenony s tím LED páskem do vlnky. Nefunguje jen pohasnutí diod na parkovačky.
    1 bod
  7. Video Predni rozvodovka prace na cca 25-30min
    1 bod
  8. Po chvilkách dělám opravdu od píky malé slepičí krůčky v teoretické rovině studia problému. Kód mojí BCM mám ověřený a BCM by měla přestavbu všech 4 oken na FIII FL podporovat (dle info od Ferda 25, psli jsme si přes SZ). Kódy motorků pro FIII FL nasdílel wirer v sekci o FIII, za což mu velmi děkuji. Po inzerátech na webu se ty motorky dají sehnat od nějakých cca 500Kč za zadní + cca 700-900Kč za přední + doprava. Pak bych vyměnil čtyřspínač dveří řidiče 5E0 959 857 A WHS (škoda díly - cca 900Kč). V ostatních dveřích bych ty jednopolohy klidně nechal, ale dle schémat zapojení je nutné je vyměnit také (původní jednopolohý má k ovládání motorku dva vodiče, kdežto ten dvoupolohový má vodič jen jeden). Dále bude nutné vyměnit také část konektorů - pro oba přední motorky (T24b, T24c), konektor nového čtyřspínače (T10x) i konektory nových jednoduchých spínačů (T4a). Mohl by mi prosím někdo poradit kde zjistit objednací kódy těchto konektorů? Zbývá mi ještě podrobněji prostudovat úpravu kabeláže, ale jeví se mi, že by mělo jít využít stávající kabeláž bez zásahů v průchodkách dveří. prazích a sloupcích. Bude potřeba sundat všechny 4 tapece dveří a dostat se nad pedály k příslušným vodičům u pojistek a BCM. Už jsem si byl jistý, že technicky je přestavba možná, ale když jsem si psal s Ferda25 přes SZ ohledně záměny motorků, tak mě postrašil tímto tvrzením: "jiná dráha okna je obrovský problém, pokud chceš funkční dorazy". K nastavení nového motorku píší v dílenské příručce poznámku: "U nového namontovaného motoru spouštěče skla (řídící jednotka dveří) se musí nakódovat přídavné funkce." Nevím, Ferda je mistr v oboru, ale měl jsem za to, že u nového motorku se musí akorát nastavit jeho dojezdy přidržením ovl. tlačítka v koncové pozici cca 3 sec?? Nebo se jedná o složitější problém?? Díky všem za podporu a trpělivost :-)
    1 bod
  9. Jezdi dokavať to jezdí, než ho budeš muset vyměnit za elektro. Stejně stárne a ztrácí na hodnotě.
    1 bod
  10. Jak s napětím baterie souvisí aktualizace dat ?!? Autu udělá jedině dobře, že se bude nabíjet na 100%.
    1 bod
  11. Zasa tu bude boj dvoch konkurentov. 10 stran dohadovania sa k nicomu. Piste si taketo veci cez SZ. Upravovali ste aj tuto 140kw verziu ? Kolko sa da z toho pri seriovych komponentoch vydolovat ? Mate aj nejaky graf ? @Pawouk potom to precisti podla pravidiel.
    1 bod
  12. Fabia 3 vse co nyni funguje zatim jen v Bete Já zkoušel pootočení ručiček budíku lap timer kolik dontankovat croner lights
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...