Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      32 733


  2. fri@fri.cz

    fri@fri.cz

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      17


  3. PTiCA

    PTiCA

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      6 716


  4. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 828


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.9.2020 ve všech sekcích

  1. Test SM Speciál: OIV 2.0 TDI 110 kW DSG Combi.pdf
    3 body
  2. To @PTiCA Co jsou to prosím tě ty "albumy"? (správně se píše "alba")
    2 body
  3. .....a stačí. A třeba se někomu líbilo a zasmál se. :-)
    2 body
  4. Prosím Tě, kde jsi ty disky kupoval? Díky
    2 body
  5. Fixnuto. Snad vsude To vypada ze se nenacetl obrazek pro reklamu. Mohl bych nastavit jinou barvu ale tim bych mohl omezit zobrazeni reklamy. Neni lepsi si koupit clenstvi za 100,-/rok a mit forum bez reklam? Pokud nekdo v editaci oznaci text jinou barvou nejsem schopen efektivne tyto veci resit. To je bohuzel nevyhoda darkmodu...
    1 bod
  6. @Jozkazhor Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora!
    1 bod
  7. A ještě jeden starší test (možná tady už je, alespoň to bude pohromadě): OIV 2.0 TDI 110 kW DSG Liftback.pdf
    1 bod
  8. Ne, dělají se pouze jedny disky. Na jedné straně jsou tedy "správně" a na druhé straně auta "proti srsti". Nejhorší je to na kolech typu Turbine. Řešením je pouze osově symetrický disk, ten bude na obou stranách stejný. Těch v poslední době není mnoho. Pro nás s OCD by měli dělat jednu formu na kola zrcadlově, pak bych mohl mít na autě konečně i nesymetrická kola.
    1 bod
  9. @Houska #2 už je to dávno vyřešené, na počkání vyměnili, byl jsem u auta, omluvili se, nechtěl jsem to hrotit, tak jsem doplatil rozdíl v ceně mezi předřazeným původním a předraženým novým olejem :-( Dneska, po dalších negativních zkušenostech, bych už byl ostřejší....
    1 bod
  10. Nabeh MR byva "pohyblivym svatkem". Neni to vzdy po dovolene.
    1 bod
  11. Ano,DQ 200 a cim je povestna,to zistime prevadzkou,resp po 5 rocnej zaruke. Ale co to ma zo spotrebou?
    1 bod
  12. Ahoj mám zavadičku Pri jízdě spadla teplota motoru a rozběhly se Sahary Příčina je špatný termoregulator u vodní pumpy. Protože jsem musel demontovat sání motoru , tak jsem se mohl podívat na stav ventilů. Je to celkem děs. Auto ma 135 t a jezdím 98 100 oct.
    1 bod
  13. @_Denis_ nové BMW určitě není auto pro masy :) @Dixik2 zajímavé, já jezdil tak dva roky zpět s Riem 1.0 T-GDI a tam nebyla ani teplota oleje, nebo jsme ji možná jen nenašel :/
    1 bod
  14. V dnešní době, kdy auta měří, kontrolují a hlídají leckteré chujoviny je zkrátka s podivem, že nová moderní Octavia nezobrazuje/nezobrazovala teplotu oleje, když to umí kdejaká Fabia. Jasně, teplota oleje po jeho zahřátí není úplně důležitý údaj, než se ale dostane na provozní teplotu (a že to může být klidně i prvních 15-20 kilometrů jízdy), tak by jeho teplota měla zajímat snad každého řidiče určitě víc, než třeba teplota vody.
    1 bod
  15. Připojuju se k @Tragedie_v_JZD. Teplota oleje většinu lidí vůbec nezajímá. Dlouhou dobu to auta ani neuměla standardně ukazovat a nikdo to neřešil. Nicméně chápu, že pro nějakou část lidí to je důležitý prvek. Berte to tak, že to co je důležité pro vás, tak nemusí být důležité pro jiné.
    1 bod
  16. Protože teplota chladící kapaliny ti neřekne nic o tom, zda je olej v motoru dostatečně zahřátý a maže motor tak jak má. Teplota kapaliny ti řekne zda je motor dobře chlazený. BTW: kdyby absence teploty oleje na digitální přístrojovce nikomu nevadila, jak nám tady podsouváš, tak by to tam kluci ze Škodovky nedávali ;-) Nicméně teď to tam dávají, a je super že jim to došlo.
    1 bod
  17. Už to tu bylo několikrát zmíněno, EFB baterie jsou na toto připraveny, a mohou fungovat uměle na nižším stavu nabití (SOC - State Of Charge při cca 70%). Uvádějí to výrobci, konstrukce to umožňuje (síťka z polyfleece, přidaná na povrch kladné desky). Zatímco konvenční mokrá baterie by se při tomto stylu používání v důsledku vysokého cyklického namáhání během několika málo měsíců zcela opotřebovala.
    1 bod
  18. aneb jak vzniká rouška.. a my tu pak řešíme posílání v obálce... vcelku úsměvné.. 91859271_2499734140278105_7921219737474826240_n.mp4
    1 bod
  19. A golf manual motorizacia a rocnik?Ano,u niektorych modelov ide zmenit odozvu na plyn ala Audi.
    1 bod
  20. Já akorát nechápu, proč to chceš platit ze svého. Servisu bych to reklamoval a ohlídal si, co tam dávaj. Ke každému sudu by měli mýt nějaký "typový" list který by ti měli předložit. Na výmluvy"na faktuře je to špatně" bych nebral ohled a trval na výměně pod dozorem. A jestli to chceš řešit ze svého, proč s tím lezeš do servisu (kde to zvorali)?
    1 bod
  21. Proč fail? koho (krome lidi, co pisou sem) zajima teplota oleje? Naprosto naprosté většině řidičů je teplota oleje naprosto ukradená :) Ad MR .. pochopil jsem to, že od současného modelového roku - čili auta vyrobená letos od cca konce července. nicměně, nevšiml jsem si toho tam - mam tam jen teplotu chladici kapaliny.
    -1 bodů
  22. to ale neni odpoved na to, na co se ptam ;) k cemu je mi jako uzivateli teplota oleje? nikdy jsem ji nepotreboval .... :) a 99,99% majitelu aut je to naprosto ukradene :)
    -1 bodů
  23. Proč prosím pořád vytahujete vyplatí/nevyplatí? O tom nerozhodujete ani Vy ani já, ale ten výrobce. A je zajímavé, že převodových olejů je nespočet od nespočet výrobců. Těm se to taky nevyplatí? Buď ty oleje mají nějakou normu a nebo nemají. Pokud mají, tak v té normě musí být uvedeno naprosto vše aby je mohl vyrobit kdokoliv jiný. Od toho ty normy jsou. A pokud má nějaká olej nějakou normu (a jsem přesvědčen že má už jen z principu volné soutěže na trhu) tak ten olej musí být schopen vyrobit kdokoliv jiný. To jestli se mu vyplatí nebo ne nechejme na případném výrobci. A jak píše DušanV o materiálech sinchronů, tak pokud pro každý musí být extra olej, tak to přeci není problém. A jsme zase zpět u norem.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...