Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      3 369


  2. Patrik1971

    Patrik1971

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 133


  3. LiveBomb

    LiveBomb

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 758


  4. -Martin-

    -Martin-

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      279


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 6.10.2020 ve všech sekcích

  1. já bych to neriskoval a nechal auto přes zimu doma, jistota je jistota !
    1 bod
  2. aspon jste si pokecali-co?ja byl cely tyden v okolí liberce,moc pěkné to bylo.a noc na ještědu nemá chybu.
    1 bod
  3. 1 bod
  4. Ochranná fólie, taky není špatná.
    1 bod
  5. Snížení životnosti akumulátorů je dané požadavky na papírové emise. Papírové emise jsou dané požadavky na papírovou ekologii. Papírová ekologie je daná požadavky ... ve výsledku máme ekologii takovou, že aktuální akumulátor se bude měnit cca 2,5x častěji. Celková ekologická bilance tedy výrazně záporná. Bohužel automobilky jedou na vlně doktríny, která velí neklást byť jen sebemenší odpor. Osazením AGM akumulátorů by se problém o něco zmírnil. Ale nikde jsem neviděl porovnání ceny vstupů (cena EFB vs AGM akumulátoru pro výrobce) a z toho plynoucích pozitiv pro uživatele. Zvýšení ceny např. o 1 000Kč na 1 ks automobilu tak, aby se nemusel montovat nevhodný typ, to je bohužel ze světa naivních přání. Ještě víc by mě zajímal reálný vliv "inteligentního" dobíjení. Opět platí, že automobilky se neodváží ozvat.
    1 bod
  6. Prodej OA (prvních 25 typů dle prodeje) v ČR za září 2020 včetně porovnání se stejným obdobím loňského roku.
    1 bod
  7. Tak nakonec jak jsem posledně avizoval, tak se taky stalo. Rozhodl jsem se pro Panerai a změny nelituji Když to porovnám s IWC: + Fotogenické + Obecně vhodné pro každou příležitost + Originální vzhled, za mě velmi vydařené + Snadno čitelný, jednoduchý ciferník + Průhledné dýnko s krásným strojkem ETA 7750 - Nenápadný antireflex a tím i větší odrazy - Celkově menší, klidně bych nějaký ten milimetr navíc snesl - Menší výdrž na natažení - Bez indikace stavu natažení - Bez datumovky Zase jsem kupoval na Chrono24, podařilo se mi najít nenošený kus. Zatím vše vypadá bez vad, jen krabička je lehce ťuknutá v růžku. Předem jsem koupil taky nový řemínek ve světlejší hnědé kůži, která se mi k hodinkám hodí víc a tak jsem ho hned vyměnil. Porovnat je můžete na fotkách - venkovní jsou s novým řemínkem, vnitřní s původním. A tak přináším nějaké to foto
    1 bod
  8. noo, vzhledem k průměrné rychlosti na foto to rozhodně neodpovídá jízdám na dálnici mezi 130 -150km/h.
    1 bod
  9. Máš na autě chrom? Třeba kolem okýnek? Pokud ano, koupil bych chrom.
    1 bod
  10. Můžeš poděkovat těm co volili Piráty... Z jejich programu, Životní prostředí: "Za lepší cestu považujeme cílené spotřební daně z činností, na které se vážou negativní externality, a daňové zvýhodnění šetrnějších technologií (recyklovatelné obalové materiály, bezemisní technologie, elektromobily apod.)"
    1 bod
  11. To rádoby všemocný WD je čistidlo, ne mazadlo. Je to "suchý" a na chvíli, ale třeba na flintu je super. Lepší bude silikon ve spreji.
    1 bod
  12. Jak vidí šalinu řidič z města a jak řidič z vesnice?
    1 bod
  13. @Plzeňáček já nevím, ale pokud se neobjevil někdo další než @ferda25 , tak opravdu nikdo neumí inteligentní dobíjení (rekuperaci) vypnout. Z toho co mi sám říkal po úpravě, tak "jen" změnil některé hodnoty, které inteligentní dobíjení využívá tak, aby se jeho funkčnost do velké míry potlačila, nicméně stále tam je a stále sem tam (za jistých podmínek) funguje @sk0d@ taky si nemyslím, že by se mohlo něco poškodit, natož řetězově, jen se s odpojením konektoru pravděpodobně odpojí i další funkce žijící jen z baterie
    1 bod
  14. Já nevím, ale mě vytažený konektor v Superbu, na rozdíl od Octavie, způsoboval neustále vracející se hlášky o nefunkčním start-stop, které mě štvaly, a neaktualizovali se mi údaje ve škoda connect. Imho je na to v novějších MR navázáno docela dost další funkcionality.
    1 bod
  15. @sk0d@ Takže mi chceš říct, že to, co jsem popsal výše, se po návštěvě Ferdy na dvou různých SIII nestalo? To nemyslíš vážně, že ne? :-) Jestli chceš zasahovat do auta za mega plného elektroniky tak lopaťáckým způsobem, že mu povytahuješ konektory, tak to dělej u svých aut, ale neraď to jiným, protože to je hloupý způsob, dokonce bych řekl ten nejhloupější. Já mám na obou autech bluetooth měření napětí i kapacity baterky v reálném čase a už cca 2 roky s tou úpravou jezdím, takže přesně vím, jak se to chovalo před zásahem a po zásahu. Nevím, jak můžeš tedy napsat takovou blbost :-)
    1 bod
  16. @Caster Běž do piče s konektorem pořád :D To už jsme si tu vysvětlili. Myslím nechat vypnout u někoho, kdo tomu rozumí, jako třeba @ferda25. Na obou mých Superbech vypnuto, baterie stále nabitá. Před vypnutím jsem měl pořád vybito a nakonec baterka lehla po necelých třech letech a to opravdu nejezdím krátké trasy a i tak jsem si baterky hleděl a přesto to nefungovalo.
    1 bod
  17. My jsme si u Scaly připlatili za ten sportovní nastavitelný podvozek a abych řekl pravdu, nejdřív mi to přišlo jako zbytečně vyhozené peníze, ale čím více s tím jezdím, tím jsem raději že jsme si za to připlatili. Nevím jak to mají ostatní ale rozdíl mezi normálním a sportovním nastavením na tomhle podvozku je docela velký. při normálním cestování to poznat není, ale jakmile vjedete na klikaté silnice a hlavně na hrbolaté silnice tak rozdíl je obrovský, obvzlášť rozdíl je právě u odskakování zadní nápravy. V normálním modu musím často jet klidně o třetinu pomaleji než ve sportovním. Ale jak říkám, zezačátku mi tam takový rozdíl nepřišel to až teď později po nějakých 10k km.
    1 bod
  18. Sice to není z Rapida, ale je to v podstatě to stejny. V tom držáku vlevo dole je uchyenej bowden a za tu páku co směřuje směrem nahoru je zaháčeny lano. No a aby ruční brzda správně fungovala, musí ta páka být opřená o ten doraz, kterej vidíš vpavo od té páky, ve výšce zhruba kousek nad odvzdušňovákem. Pokud se páka opírá jako na fotce, máš to v pořádku a jenom seřiď lana tak, abys neměl vůli mezi pákou RB a lanovodama. Pokud bys to seřídil moc a už by se to hnulo od toho dorazu, tak to je špatně a dojde k tomu, co popisoval Jarda-k. Pokud to nemáš u dorazu, musíš lano vyháčit. Pokud se páka na třmenu sama bez lana nevrátí, vázne třmen. Pokud se páka sama vrátí k dorazu, váznou lana, nebo lano.Záleží na tom, jestli je to na jedné straně, nebo na obou. Když si lehneš vzadu pod auto, tak to uvidíš.
    1 bod
  19. Díky moc. Úplný detail tam sice není, ale je jasně vidět jak je to poskládané. S tím bych to už měl dát. Pokud se mi to povede, tak sem dám fotky s detaily.
    -1 bodů
  20. @Plzeňáček skor ty bez do tej vlhkej veci. Naco tu ostatnych dokola klames. NIKTO NEVEDEL a NEVIE vypnut rekuperaciu. Uz sme to tu na fore X krat overovali. Odpojenie konektora je zatial jedina moznost.
    -1 bodů
  21. Mně fascinuje, že když vám nějaký Ferda něco přenastaví v řídící jednotce, tak jste si naprosto jisti, že to nemůže způsobit nic špatného. Ale vytažený konektor z čidla nabíjení totálně zkurví celý auto i stěrač na zadním skle. :-D
    -1 bodů
  22. Mozna by to chtelo trochu klidu na vsech stranach. Podle vseho nikdo mimo automobilku skutecne rekuperaci vypnout neumi, pouze Gerda potlacit. Pokud vim, ani on sam o vypnuti nemluvi. Jeho nocnicek Ales se muze treba vzteky rotrhnout, ale tak to zrejme je. Vytazeny kabel tezko zpusobi zavazne poskozeni. A co si budeme povidat, velka vetsina uprav je uplne stejna partizanstina.
    -1 bodů
  23. Alesi, ty jses tak citelny a vzdycky se nechas nachytat :-) Nejvic by Ferdo pomohlo jasne vyjdreni - umim vypnout zcela, 90% pripadu atd.
    -1 bodů
  24. Caute nemám etku a mám ten istý problém ak by ste mi mohli zaslať link na ten silentblok alebo OEM cislo fabia 3 1.2tsi 2015 81kw 6 kvalt
    -1 bodů
  25. Přesně. Poděkuj Pirátům, že škodovka nasadila inteligentní dobíjení. Ještě napiš Andrej na hrad. Bože. Smažte tyhle příspěvky někdo radši.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...