Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      11

    • Počet příspěvků

      9 778


  2. ondra86cz

    ondra86cz

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      40


  3. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 189


  4. Plzeňáček

    Plzeňáček

    Superb Klub


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      931


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.10.2020 ve všech sekcích

  1. S přístřeškem jsme na tom stejně. Teď jsem odkázaný na to jestli bude mít kamarád přes zimu místo na dílně, nebo v práci ale to se mě moc nechce protože je okolo hodně zvědavých očí a to nedělá dobrotu. Ve středu budu snad mít už snímač i s ustrojím. Jak to namontuji dám průběžné info. Zatím dělám soupis věcí které se musí změnit v adaptacích nebo kódování.
    2 body
  2. Ahoj všem podruhé. Tak jsem se konečně dokopal k tomu abych zveřejnil přestavbu mojí R5ky na Face s Bi-LED. Začnu tím že se momentálně nacházím ve stádiu rozpracovanosti a i přesto že mám vše na autě tak funkce zatím není plnohodnotná: 1) ANO světla se dají s původní BCM rozsvítit, včetně LED pro denní svícení (nikoliv samotné denní svícení LED) 2) Dálkové se dají ovládat bez jakéhokoli kodování, respektive stačí pouze přitomná jednotka AFS s příslušným kodováním. Gateway ji uvidí na CAN sběrnici a veškerá komunikace proběhne víceméně automaticky. 3) Stále ležím v adaptacích a hledám jak vše zprovoznit ale bohužel není zatím jedniný způsob jak rozsvítit rohové LED světlo 4) V případě že si to člověk rozhodne a oželí rohové LED světlo (není to můj případ) teoreticky není potřeba měnit BCM / Gateway vše se dá učesat na stávající Teď k montáži: Všechno sedí krásně až na několik detailů jako: 1) podběhy jsou tvarově jiné původní jsem chtěl upravit bohužel nesedí na díry (lepší koupit nové) 2) pokud je na autě Front Assist / ACC je pro FL i jiná výztuha (bohužel ACC mě čumí do mřížky - naštěstí to nevadí i přesto funguje :-D ) 3) prodloužení předního nárazníku má jiný tvar (ten černý plast mezi nárazníkem a chladičovou stěnou) 4) přední spodní mřížka má pro motorizace po FL méně otvorů, proto jsem to neriskoval a další si vyřezal za pomocí žiletkového nože (trochu pakárna) 5) absorbér předního nárazníku (polystyren na výztuze) Jinak jsem spokojený i bez funkčních CAN se dá s autem jezdit, ikdyž omezeně (bez dálkových a světelné houkačky), teď mě zbývá dodělat snímač zatížení Z nápravy, chci to udělat společně s přezutím na zimní. Jeden technický poznatek, pokud je snímač připojený a jednotka s ním počítá tak při přidání plynu automaticky stahuje světla na motorech níž ( asi obrana proti oslnění ) počítá se tu asi s tím že při akceleraci dojde k zvednutí přídě vozu. Jinak jsem neodolal a protože jsem "fanda" do 3D tisku vymodeloval jsem si i logo na masku 🙃 třeba budu někoho inspirovat. Vybarvené je ručně a potom přestříkané 2K lakem.
    2 body
  3. Lepici sada je naprosto k prdu.. vzdy brat rezervu, vzdy..
    2 body
  4. Ty jsi se jeste od toho 24. brezna 2018 (prvni prispevek v tomto vlakne) nedostal do auta? :D Promin, nedokazal jsem si pomoct.
    1 bod
  5. @csabac😄😄😄 jojo souhlas o čem člověk neví, toho si nevšimne😄😄😄
    1 bod
  6. @xtrack to bide potom len trasenie. Prosim ta, neries to. Uplne v pohode, krby to tu nepisete, ani di to nevsimnem a nove som uz potreboval. Ide najhorsie obdobie, tak pre bezpecnost su nove lepsie.
    1 bod
  7. Pro inspiraci posílám moje nové zimaky. Vegy mám na léto, Cratery se mi nelíbí, tak jsem zvolil Dotz Misano a nevypadají zle.
    1 bod
  8. Ved sa to zobrazuje na vypinaci svetiel,aj ked samo cez den za svetla to viditelne nieje,ale tunel uplne vpoho.
    1 bod
  9. Na hrebiky precejen funguje. Ale k prdu to je, ne ze ne. Rezervu statny junak vymeni za tri minuty.
    1 bod
  10. jezdím s 1.5TSI v manuálu a ten problém nemám. @cuta1 zajeď do servisu, tam se na to podívají.
    1 bod
  11. Také se domnívám, že je lepší plnohodnotná rezerva, a vždy si jí nyní doplácím jako placené příslušenství.
    1 bod
  12. Též děkuji za návod, úspěšně provedena rozborka a sborka. Snad to chvíli vydrží.
    1 bod
  13. Já jsem za posledních 5 let "píchl" 2x a oboje to bylo na výměnu gumy. Jednou blbě vzatej obrubník gumou bokem a jednou rygol taky blbě bokem. Kdybych neměl rezervu tak čekám na odtahovku. Takže já si určitě dojezdový kolo budu pořizovat.
    1 bod
  14. Klimu nevypínám, automatika celoročně, 1x za rok při servisní prohlídce desinfekce, čištění a výměna kabinového filtru. Co 3 roky regenerace a doplnění chladiva.
    1 bod
  15. Tak to uz bych jim asi koupil nugatovou bonbonieru pri treti navsteve :-) Jinak ja jsem vymenil ostrikovace za ty z S2 a ty strikaji krasnou jemnou mlhu misto paprsku jako na S3.
    1 bod
  16. 121779019_1269842046715521_2836688956640768105_n.mp4
    1 bod
  17. Nemyslim si, ze ma smysl. A uz vubec ne za tuto castku, pokud to patricnym diskontem nezohledni pojistovna. Pred dvema roky si nevybavuju, ze by to nejaka delala. Narozdil napr. od leptani kodu na skla. Alarm realne umi rvat dle nekolika podminek (naklon, otevreni, pokles napeti .... ) a pridava tzv. funkci "safe". To je vsechno. V soucasnosti je spolecensky stav takovy, ze se te nikdo nezastane i kdyby te nekdo jen tak zacal mlatit. 99% lidi bude delat, ze to nevidi. Predstava, ze nekdo nasadi zivot k zachrane ciziho majetku, a to navic v situaci, kdy je alarm svymi falesnymi poplachy zdiskreditovany... budes se snad rvat ty s nejakym neznamym clovekem? Funkce "safe" systemu zabranuje otevreni dveri vnitrni klickou po rozbiti okynka. Nic vic, nic min. Porad tam jsou ta sama okna, takze kdyz ti bude chtit vzit odlozenou vec, je mu uplne sumak, jestli si dvere otevre nebo ne. Vybite zadni sklo, kdy zlodej zkousi vybrat kufr uz asi taky vetsina lidi videla. Ten zlodej ho nepotrebuje otevrit, aby se tam dostal. Plus safe systemu je v tom, ze zabrani uplnemu pitomci otevrit dvere auta se stazenymi okny. Zakladni alarm (bez vnitrnich cidel) jde nakodovat. Osobne sazim na pojistku s nulovou spoluucasti. 140 piv bych za placebo pocit vyssiho bezpeci nedal.
    1 bod
  18. Prodejce ví moc dobře, co "dostane". Musí si to totiž (až na výjimky) sám nakonfigurovat. Tady si myslím, že informaci neměla pouze prodejkyně a byla líná se podívat do systému, což by jí zabralo několik desítek vteřin. Kdyby byla po lobotomii, tak pár minut.
    1 bod
  19. 5.2 beta-3 Carista_5.2 beta-3.apk Novinky vo v5.2 beta-3: - Prešlo sa na nový formát „otvorenej verzie beta“, kde sa môžete do verzie beta zaregistrovať sami. - V beta verzii už nie sú potrebné (ani možné) falošné nákupy v aplikácii. Všetky funkcie iba pre beta verziu sú zadarmo a všetky vydané (nie beta) funkcie sú platené, a to aj v beta verzii.
    1 bod
  20. To je přesně ono. Když se Ti nebude líbit jiná funkčnost, například vstřikování AdBlue, taky tomu nevytáhneš konektor, protože asi tušíš, že na to je navázána řada dalších věcí. Jediné rozumné řešení je kódováním jak jsem psal, kde se např. posune hranice teploty, ve které rekuperace funguje tak, aby se vůbec nespouštěla. Tzn. navodíš stav, se kterým umí auto pracovat z výroby a víš, že s tím, že to auto bude používáno v takovém stavu výrobce počítal, vytažením konektoru naopak můžeš způsobit další řetězové chyby končící poškozením jiných částí auta. To někdo, kdo má mozek v hlavě, nikdy nemůže udělat :-) A ostatní ano, ale těm je to přáno.
    1 bod
  21. Já nevím, ale mě vytažený konektor v Superbu, na rozdíl od Octavie, způsoboval neustále vracející se hlášky o nefunkčním start-stop, které mě štvaly, a neaktualizovali se mi údaje ve škoda connect. Imho je na to v novějších MR navázáno docela dost další funkcionality.
    1 bod
  22. @Caster Běž do piče s konektorem pořád :D To už jsme si tu vysvětlili. Myslím nechat vypnout u někoho, kdo tomu rozumí, jako třeba @ferda25. Na obou mých Superbech vypnuto, baterie stále nabitá. Před vypnutím jsem měl pořád vybito a nakonec baterka lehla po necelých třech letech a to opravdu nejezdím krátké trasy a i tak jsem si baterky hleděl a přesto to nefungovalo.
    1 bod
  23. Toto by mal skor rozmyslat ale o Superbe....dostane sa cenou v nalozi pod Passat a bude mat vlastne prezleceneho Arteona:-) vsak@xtrack:-)
    1 bod
  24. Značka je jenom orientační údaj. Není problém ve většině odvětví vyrábět dle šarží a na linku posílat něco úplně jiného než do "aftermarketu". Tím spíš nemá smysl řešit, jestli kotouč i deska bude stejné značky. Už v dobách CD-R disků se řešilo, že Sony prodává disky cizího výrobce nevalné pověsti pod svou známkou, zatímco samo vyrábí výrazně kvalitnější zboží pro někoho jiného.
    1 bod
  25. Na DVD je nejaká chyba, nefunguje. Skúšal som 8555, to funguje OK. Dá sa to niekde upnúť znovu?
    1 bod
  26. Nic moc to není, ale pro různé příležitosti mám tyto hodinky:
    1 bod
  27. Mapy WEST V17 som nahral na uloz.to, heslo je "JeToTajne007" ? https://uloz.to/file/A35uCvKf34CQ/6dty43j4dr3d5f-zip
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...