Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      16 929


  2. White_line

    White_line

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      278


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. jaroslav75

    jaroslav75

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      328


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.10.2020 ve všech sekcích

  1. Organizuji setkání jasnovidců. Kde, kdy a jak víte...
    2 body
  2. Jedna sa o vysokonapatovy system,takze max opatrnost.Odporuca sa odpojit bateriu,alebo konektor veduci do svetla,vypnutie svetiel do polohy 0,vypnute zapalovanie a pockanie 10 min!!!!!!! Demontovat koleso/odporucam na strane spolujazdca,pretoze do svetlometu je lepsi pristup a je tam lepsie vidiet,takze odistenie vybojky je lepsie najprv skusit tam.Nasledne dŕuha strana bude brnkacka/ Demontovat podblatnik..kompletne ho vytiahnut von. Nasledne otvorit svetlomet cez krytku zo zadnej strany. Odpojime konektor k vybojke miernym kyvanim a tahom smerom dolu. Odporucam vybojku uchopit a mierne pootocit do lava komplet z celou sosovkou.Bude lepsi pristup k odistovaciemu systemu.Su tam 2 drotiky.Pekne po jednom vrchny stlacit smerom dole a potiahnut smerom k sebe a opat hore.Spodny smerom hore,k sebe a dolu.Teraz mozeme vybojku vytiahnut von. Montaz presne v opacnom poradi. Nezabudnut zapojit konektor k vybojke,zavriet krytku,namontovat podblatnik a koleso. Zakladnu polohu som v servise nastavovat nebol.System si ju pamatal.Kazdopadne nastavenie svetiel som dal skontrolovat.Boli iba uplne minimalne rozhodene. Vybojky D3S Osram cool blue intense su momentalne v testovani a potrebuju nejaky cas na dostiahnutie plneho vykonu.Ako som spokojny,casom doplnim.
    1 bod
  3. Lupání od A sloupků: Tak mi to nedalo a jelikož jsem chtěl vyřešit lupání (sem tam od obou, ale zejména od pravého) A sloupku a sekundárně přichycení kabelu od kamery k ostatní kabeláži, dal jsem dolů obložení A sloupku. Kábl od kamery už je elektropáskama uchycen k ostatní kabeláži a na obložení jsem na styčné plochy s palubkou nalepil „plyšový“ samolepící sucháč. Popravdě jsem se u toho docela zapotil a zlikvidoval dvě kovové svorky co drží tapec u konstrukce. Ale sehnal jsem je jako náhradní díl a už je zase vše jak má být. Jelikož demontážní manuál je dost strohý, tak pár postřehů k sundavání: Primárně je potřeba jakoby odtrhnout tapec od kostry, ale ideálně tahat ve směru rovnoběžném s čelním sklem, tedy jakoby do strany a plast držet spíše v horní části u skla. Až panel trochu odskočí, je potřeba jej vytáhnout ve směru osy A sloupku, tedy směrem ke střeše. Následně ty svorky dosáhnou toho širšího otvoru (červené kolečka na fotce) a jdou ven komplet. Nandavání mi přišlo skoro horší: Nejdřív je potřeba správně zasunout do palubky spodek krytu – to se neobejde bez lehkého zkroucení celého plastového dílu. Důležité je spodek zasunout pod gumové těsnění kolem dveří Pak je nutné panel zase mít dostatečně vysunutý pro to, aby svorky šly do větší části (červený kroužek na fotce) toho otvoru v karoserii. Popravdě nejlíp se mi to kontrolovalo pohledem zvenčí přes čelní sklo. Následně se panel zasune co nejvíc do své původní polohy (snaha o to, aby byl co nejvíc u skla). Pokud se vše povedlo, lze svorky zatlačit do karoserie kde zaklapnou a panel je zpět na místě. Když si nehlídáte jestli jsou svorky v těch velkých otvorech a snažíte se je narvat přes tu menší část, svorka se snadno ohne a když ji rorvnáte, tak praskne. Navíc konec toho plast panelu má celkem ostré okraje, takže při vytahování je fajn dbát na to, abyste si nepoškodili stropnici. A jestli A sloupky budou zticha – uvidíme. Přijde mi, že teď mají prakticky nulovou vůli (při větší vůli na ně šlo tlačit a lupalo v tom), tak snad to bude OK. Ale teploty 15°-20°C ukážou :) Sucháč je nalepen pouze na nepohledových částech.
    1 bod
  4. Ideální by bylo, aby zevnitř blikání na zrcátku nebylo vidět vůbec.
    1 bod
  5. Nedávno jsem dával Exide premium 53 Ah, 540 A. Ta je rozměrově cca stejná jako origo.
    1 bod
  6. 1 bod
  7. Pokud ti aktivuje regeneraci kalkulovaná hodnota a naměřená je nízká jak uvádíš, tak filtr nemá problém že by byl zanešený. Nastavil jsi po vyčištění přes VAG že máš nový DPF filtr ? Udělalo se nové základní nastavení egru a čidla diferenčního tlaku ? Předpokládám že před vyčištěním ty měřená hodnota popela, předbíhala tu kalkulovanou. To je obvykle známka toho že auto špatně spaluje nebo už je filtr opravdu plný.
    1 bod
  8. https://www.aliexpress.com/item/4001077879816.html https://www.autio.cz/29976-led-zarovka-s-patici-pw24w-8-x-5630smd-3w-cree-12v.html
    1 bod
  9. Mám na Kodiaqu nepřímé měření a 2x jsem měl defekt a 2x mě systém správně informoval a to únik nebyl nějak velký - vrut zůstal uvnitř. Dokonce jednou nešel systém ani snulovat - uložit aktuální hodnoty, říkal jsem si, že jde o poruchu, ale byl to fakt defekt, jinak s tím potíže nejsou. Takže bych si za přímé nepřiplácel, je to spíš "starost navíc". @jaroslav75 není to úplně pravda, záleží jaké čidlo v kole je, měnili jsme kolegovi na Hyundai baterku v čidle dle návodu na youtube, dalo se rozlepit a po výměně baterky a zalepení normálně fungovalo. Ovšem je více druhů a některé rozdělat bez poškození a tedy opětovného použití bohužel nejdou. Mám 2 kolegy, kterým opravdu vydržela baterka 5 let a to parkují venku. Jediný problém u parkujících aut venku je, pokud je tlak na spodním limitu - v zimě většinou čidlo hlásí problém, než se kolo (vzduch) zahřeje - fyzika. Cena čidel není zdaleka 2000kč/ks i BMW je prodává za max 1200 kč. Jinak jsou čidla za cenu 600-800, záleží na tipu, dnes skoro v každém modernějším pneuservisu je mají nebo doobjednají a s autem pomocí čtečky spárují. Čtečky se dají koupit i na Ebayi stejně tak čidla a stačí "načíst" aktuální čidla a nahrát údaje do nových, ale je to trochu loterie koupit ty správné na Ebay, lepší je to nechat na pneuservisu.
    1 bod
  10. Nemazal jsem, protože pastu nemám a navíc u teplého motoru jdou moduly sundat bez větších problému.
    1 bod
  11. Pro inspiraci posílám moje nové zimaky. Vegy mám na léto, Cratery se mi nelíbí, tak jsem zvolil Dotz Misano a nevypadají zle.
    1 bod
  12. Výměna žárovky denního svícení dle dílenské příručky. Jestli to jde i bez demontáže světla nevím, zatím jsem nezkoušel.
    1 bod
  13. Ty p13w ale nejsou do denního svícení novější světla - facelift, tam patří PW24W.... Takže se ti asi válí doma zbytečně....
    1 bod
  14. 121779019_1269842046715521_2836688956640768105_n.mp4
    1 bod
  15. 120666192_455730178732982_2212391326621711133_n.mp4
    1 bod
  16. Nezlob se, ale tady jde o princip! Vidime, jak se lide k sobe chovaji na silnici a v zivote. Ja to udelal, protoze penize sice mam, ale ne tolik, abych kupoval auto co 3roky,... proc menit neco, co funguje. Ja zapomnel, zijem ve spotrebni dobe. A moje O2 po Fl v 1.9Tdi neni spatne auto, i kdyz ma taky mouchy. Kdyz vezmu v potaz, ze po DN se mi auto opravovalo ve 2 autorizacich a kvalita neni buh vi jaka. Navic pokud budu prodavat auto po nehode, ma vzdy nizsi hodnotu. Asi bys taky byl nerad, ze ti vykupci rekne, bourane, diky jdete dal nebo vam dam jen tolik. Vinik DN se mi ani neomluvil. Navic rekl do protokolu, ze jsem ho nemel predjizdet pred 10km, tak by me nenapalil a to byl soused🤮 a plest sem srny? Nepise se v zakone, ze mas jet tak, abys stacil vcas a bezpecne zabrzdit? a rekni mi pojistovnu, ktera sama a hned a rada jen tak vyplati penize😀 kdyz vime, jak se cukaji, kdyz maji neco samy zaplatit!!!
    1 bod
  17. Průměr 73 km/h odpovídá slušným silnicím první třídy s menším počtem průjezdů přes obce. Toto je opravdu směšný průměr na dálnici. To jezdíš ve vzdušném stínu za kamiony? Tomu by to totiž odpovídalo... Pohádek, které se týkají spotřeb už jsem tady viděl dost, toto je další do sbírky. Pokud jedeš v kuse 100 km rychlostí 130-150 km/h, musíš mít průměr někde mezi těmito hodnotami.
    1 bod
  18. By mě zajímalo, k čemu výrobce dělá manuály, když to pořád nikdo nečte? "Trysky ostřikovačů čelního skla jsou vyhřívané při nastartovaném motoru a vnější teplotě nižší než asi +10 °C."
    1 bod
  19. Co by nedovolili, len ked sa ti rozsype motor, pocitaj stym ze bude treba znalca a pravnika....
    -1 bodů
  20. Mám úplně stejný problém jako @_Denis_ Jak na konfiguraci Win 10 64bit, tak Win 10S, prohlížeč Chrome, poslední ver. 86.0.4240.75 Doplním, že u prvního příspěvku na stránce vyjede bublina správně dolů, u dalšího nahoru ale pod text, nejde pak editovat (jen popaměti, že je to první tlačítko které je kousek vidět)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...