Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      14

    • Počet příspěvků

      8 807


  2. whitecoat

    whitecoat

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      343


  3. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 019


  4. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 628


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.10.2020 ve všech sekcích

  1. Ale u te Scaly tu cenu přestřelili uplne stejne jako u toho Rapida. Proto se neprodává. Že je jinde než Rapid je také otázka. Kamarád je cestak u nářadí´ma červenou Scalu v základu s manuální klimou a plechama. uvnitř oproti manzelcine Rapidu nevidim extra rozdíl. Z venku není Scala také žádný zázrak s Wau efektem. A chybí ten obří kufr u liftbacku.
    2 body
  2. Prodeje jsou nízké, o tom žádná. Jde ale prakticky o dvojmodel obdobně jako u FII/R. Není tady sice shodná komplet přední část, ale mají toho i tak společného dost. Skoro komplet celý interier, s nějakými odlišnostmi v software bude totožná prakticky celá elektrika od budíků po jednotky ESC. To samé agregát. Podvozek nemám projitý podrobně, ale tipl bych si, že zvýšení světlé výšky je kombinace vyššího obvodu kola, delších pružin a to bude skoro všechno. Předpokládám, že se neliší ani nápravy, brzdy. Pokud by měl k tomu někdo detaily, bylo by to super. Prodeje Rapidu v na západě byly krom jiného dané dost nesmyslnou cenou. Zdaleka to nebyla nižší střední třída, ale cena byla prakticky na úrovni korejců. Nemám poslední dobou sledovat co se kde šustne, ale tohle bude předpokládám taky důvod. Mně přijde, že Scala velmi dorostla a oproti Spacebacku je to velký skok.
    1 bod
  3. No je to u Fabie combi o nárocích, požadavcích a samozřejmě taky o velikosti pasažérů, tedy pro spoustu lidí může Fabia combi v pohodě splňovat požadavky rodinného auta, třeba i do toho Chorvatska. Pro tebe tedy ne, pro jiného ano. Každému podle jeho gusta. O tom jestli se Scala prodává dobře nebo ne a jestli je úspěšná, nebo není , by asi vypovídaly spíše žebříčky prodejnosti třeba v zemích Evropy a to hlavně v porovnání s podobnými modely jako je Scala.
    1 bod
  4. Pravda, já se většinou motám kolem největší moravské vesnice, Praha jen 1x měsíčně a na dálku vidím ještě dost dobře.
    1 bod
  5. Nechci se Scaly úplně zastávat, ale budu. Autoforum se dlouhodobě pohybuje na hranici bulváru. Čas od času vypustí článek, ve kterém popisují, jak je který model strašně špatně, jak prodejci trpí a automobilky si rvou vlasy. Většinou jsou tyto články psány na základě dojmů. Konkrétně pan Prokopec už v minulosti psal jednou o tom, jak je Scala strašně neprodejná, protože ji málo vídá na ulicích. K faktům: Je dobré si uvědomit, že o hatchbacky nižší střední třídy je výrazně menší zájem než v minulosti. Další aspekt je to, že za skoro stejné peníze lze pořídit Kamiq, což je de facto "bratr" Scaly, ale je to SUV, což je naopak nejžádanější zboží. Tak jako v minulosti byly dohromady modely Rapid a Rapid Spaceback, jsou teď pohromadě Scala a Kamiq. Když se podívám na náš český "rybníček", zjistím, že: - letos se do září prodalo cca 7800 Scal a 8500 Kamiqů - součtem 16300 - v celém roce 2018 (poslední úplný rok těchto modelů) se prodalo 7900 Rapidů Spaceback a 7100 Rapidů - součtem 15000 Ve světě je situace zase trochu jiná, nicméně každý model má jisté predikce, jak se bude prodávat a v tomto kontextu Scala žádným propadákem není.
    1 bod
  6. Pisu ti to tu dokola,ze to co chces,netreba kodovat...moznost menit citlivost a vcasnost zapnutia svetiel je priamo v infotainmente,3 krokove,takze ak chces,aby reagovalo neskor,zvolis 3 moznost neskoro/pozde
    1 bod
  7. · zdražení PHEV o Ambition +61 000Kč, Style +60 000Kč - do základní výbavy přibývá § adaptivní podvozek § navigace Columbus § digitální budíky o L&K +19 000Kč - do základní výbavy přibývá § navigace Columbus o Sportline +28 000Kč - do základní výbavy přibývá § navigace Columbus § digitální budíky Je sice pravda, že je zdražení kompenzováno u L&K a Sportline výbavou ve stejné nominální ceně. Kdo by si to ale neobjednal, ten to dostane vnuceno a zaplatí zbytečně víc. Jsou i další změny. Není to vyložená hrůza, největší zdražení je ale hlavně u příplatkových kol, až o 12 000Kč. Ještě dokončuju kompletní přehled, bude ve vláknu ke změnám cen.
    1 bod
  8. Ahoj chlapi. Tak jak to dopadlo s těma řetězama na ty 17 kola. Máte už nějaké zkušenosti s praxe? Jedu teď přes Rakušaky a ti to mají v povinné výbavě. Dnes odpoledne jdu na zvedáku vyzkoušet. Kolega má originály od škodovky na 17 kola. Jestli to bude něčemu vadit. V servise mi říkal, že tam není moc místa a že by to mohlo něco poškodit třeba ve vytočeném rejdu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...