Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. KyAeRtOiQ

    KyAeRtOiQ

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      350


  2. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 717


  3. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 146


  4. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 018


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.11.2020 ve všech sekcích

  1. Mám doma oba modely. Karoq a kamiq oba scout. Oba nafta. Kamiq není vubec špatný auto. Podvozek je dost konfortní u obou a v Kamiqu je místa taky dost. Zajímalo by mě včem je Kamiq taková hruza? Zkoušel jsem i Hyundai a vubec mě nepřesvědčil,že je mnohem lepší. Kvalitou spracování srovnatelný a servisními náklady jednoznačně převyšuje škodovku. Je pravda,že má teď Kamiq i Scala problem s infotainmentem,který snad konečně doladí. U hyundaje tu záruku těžce zaplatíš.
    3 body
  2. ja som to na 99% vedel, že to bude ono, dik 👌
    2 body
  3. Panoramu už nikdy! Dokonce bych i připlatil, aby tam nebyla, kdyby náhodou byla v základu! V létě skleník, v zimě chlad na hlavu. Zatéká, vrže. Pokud je auto starší, tak se to bojíš otevřít, protože nevěříš, jestli se ještě někdy zavře. A koukat na ty rozdělaný mouchy v té přední síťce nebo na ptačí hovna zespoda je taky lahůdka. No, ještě to promysli.
    2 body
  4. Jestli si můžeš vybrat, tak to tam nedávej. Měl sem to na Octavii Combi MKIII a teklo přes to několik měsíců než to "odborně vyřešili". Z mého pohledu to stejně nemá využití. Teď to mám na liftbacku Superba a kromě vyzkoušení jsem to nepoužil, víc jak 40 km/h se s tím stejně jet nedá když je to otevřené. jaký to děla aerodynamický hluk. Jediné co dělám je, že pravidelně přitahuju roletku protože se posouvá dozadu. Teď jak se ochladí předpokládám že to začne vrzat, lupkat a křupat.
    2 body
  5. zkus se podivat do PC , tam se ti vsechny zmeny ukladaji.. treba jsi omylem ,,kliknul" vedle..to se stat muze 🙂
    1 bod
  6. Rozhodne si nehonim ego, jen udavam veci na pravou miru 🙂 kde se chlubim cinou prosim? ukaz mi to prosim 🙂 Ano s cinou jsem zacinal, jak jsem zminil 🙂 a i ta , myslim, ze to byla nejaka 17.1.3 , umela udelat zalohu jednotky o ktere byla rec 🙂 tys tvrdil, ze to cina neumi, ja tvrdim, ze umi ( nebo aspon ta 17.1.3 z ciny to umela) ted mam original vcds max a staci mi to 🙂 Elektricke ovladani kufru tlacitkem 🙂 jednotka 6D 16 - bezpecnostni kod -> 12345 10 - prizpusobeni (4)-Activation using rear lid opening button in remote key-Tap function for closing změnit na active (4)-Activation using rear lid remote unlocking switch-Tap function for closing změnit na active
    1 bod
  7. Nebudu se s Tebou dohadovat :-)) Rec byla o zaloze jednotky, coz proste zvladne i Čína. ( tim nechci vychvalovat Cinu a netvrdim tim , ze by si meli lidi porizovat cinu..) Ted sem zase motas nejaky dalsi veci a nechapu proc :-))) To, ze k originalu mas i VIS vi snad kazdy, to jsi neobjevil ameriku 🙂 Uz nekolikrat jsi sem dal neco , co jsi pak zmenil, protoze to nebyla uplne tak pravda... (viz. tve tvrzeni , ze radoby fake CH/LH nastavene na interierove osvetlení sviti i kdyz si zapnes stropni lampicku :-))) , pak ze Octavia 3 ma jednotku elektriky 46 nebo co jsi to psal :-))) - samozrejme oboji jsi pak opravil, protoze to byly nesmysly ..a mohl bych pokracovat ) Jako sorry, ale to jsou veci, ktere clovek , co dela jak tomu rozumi ,tak nikdy nevypusti z ust :-))) Nicmene tohle sem vubec nepatri, tak koncim tuto debatu, diky 🙂 a tady aspon neco co sem patri... Vypnutí ostřiku předních světel Jednotka 09 - central.electronics 07-Long coding Byte 13 - Bit 3 změnit z 1 na 0
    1 bod
  8. No, já to mám na dvou našich Superbech a třetím kámošovo a všichni to používáme - ročníky 2015, 2016 i 2017 a nebyl s tím žádný problém, nikam neteče a je to super :-) Jde s tím jet do 100km v poho a při nastevřeném i víc a dovnitř ani nefičí. Bude na to více pohledů, mimo jiné to s bílým lakem vypadá skvěle. Spíš si to vyzkoušej, než se necháš odradit.
    1 bod
  9. Ptačí hovna zespodu, hmyz v síťce, zima na hlavu a v létě sklením, přidáme vrzání a zatékání a myslím, že mě myšlenka střešního okna nadobro opustila. Děkuji pánové, po Vašich zkušenostech to tam určitě dávat nebudu.
    1 bod
  10. Jo. Jinak imho. největší efekt bude když to ve výbavě vůbec nebude. Neviděl jsem u Combi nic horšího než tohle...
    1 bod
  11. @Gabuska - díky za popis. Kouknu na to. Jinak jsem byl v servise, tak mi řekli, že to vzali od nuly, tzn. elektronicky dle dílenské příručky světla naštelovali (ukazoval mi i nějaký papír, který jsem si nakonec nevzal - stáhli si to při placení 🤦‍♂️ ), pak to vzali na regloskop, a prý už je to dobrý ... čočka se podle mě nehnula, ale levé světlo jako takové mi přijde že svítí konečně víc doprava (viditelně to oslňuje méně), ale ještě pořád ne dostatečně 😤 - dost lidí na mě bliká v pravotočivé zatáčce, když mi vjedou do kuželu naplno, i když je otázka, jestli už si nevymýšlím, nejsem odborník ... Uvidíme, zkusím jim ještě ukázat rozdíl live mezi čočkami oktávek, které jsem viděl u nich na dvoře a mou, je to prostě vidět. Za nějakou dobu půjde Octa na olej, tak to zkusím znovu ... Ještě se zeptám, na takhle nově namontovaná světla by měla být nějaká záruka že jo? Taky dva roky? @Martin_Dolezal - opět předesílám, že nejsem odborník, ale podle mě je to v pořádku, teda aspoň z logiky věci, světla by měla být orientovaná více doprava. Navíc ten tvar "S" či "Z" má mít nižší lajnu do protisměru a vyšší za krajnici vpravo ... ALE - zkoušel jsem ten světlomet v rámci mé "aféry" také nastavovat stranově a přesně jako tobě mi přišlo, že se to do stran vůbec nehýbe ... a to jsem byl 2,5 metru od zdi, takže pohyb byť o malinký kousek je dost vidět ... výškově ano, ale stranově jsem ten pohyb neviděl ... zvláštní ...
    1 bod
  12. Plne souhlasím, mam Kamika 1.0 s manuálem a je to tragedie na 4 kolech. Mam najeto cca 9500 km a muzu jen rict ze kultivovanost motoru s manualem je des. Co se týče provedení, neni to žádná slava.
    1 bod
  13. Po ustálení je AKU v cajku 12,6v ty tu AKU celkově ňák moc prožíváš , tak nemusíš :-D
    1 bod
  14. Mám pocit, že si neměřil správně. Měřit se má po 1 hodině od ukončení nabíjení (jízdy), aby se ustálily elektrochemické procesy v baterce. Naměřit bys měl viz např. odkaz
    1 bod
  15. Dôležitý je prúd a napätie je tvoje ok... Zariadenia v aute potrebujú 12V... https://forum.skodahome.cz/topic/123534-akumulátor/?do=findComment&comment=2228343 https://forum.skodahome.cz/topic/123534-akumulátor/?do=findComment&comment=2205704
    1 bod
  16. Za páté: Nikdy neumývaj auto kruhovými pohybmi - vysledkom je to čo máš teraz na aute... Vždy umývať plynulými ťahmi spredu dozadu.
    1 bod
  17. Já na žádný způsob nepřišel, měl jsem i nano vrstvu a stejně byli. Proto stříbrná barva, na té jediné to není vidět.
    1 bod
  18. @guest100 Přemýšlej. Třeba proto, že si tím snížíš komfort ve 100% případů, kdežto s uspaným čipem v 1% případů a pokud chceš mít jistotu, tak i s čipem u 5% případů u supermarketu, abys pokryl případy, kdy je auto bez kontroly a čip v pohybu? Nebo se nudíš a přišel jsi trollit? :-)
    1 bod
  19. @martyvob převzato z FB
    1 bod
  20. Tak velký kryt už mám na své 1.4 16V CGGB... Za jízdy otestuji až zítra, nicméně co to obnášelo: sehnat kryt z benzínového Rapida 6R0825235A (pasuje přesně bez úprav), tři matice N10327101, které se nacvaknou do děr v nápravnici, 3 šrouby do plechu 4.8x16, které tam jsou potřeba navíc oproti malému krytu. No a to je vše přátelé... Ještě doplním info o tom krytu - z diskuse na FB ve skupině Škoda Fabia Club mi vyplynulo, že na benzínovou F2/Roomster se velký kryt s největší pravděpodobností nikdy nedával a to ani na modely Scout, ani v rámci paketu pro špatné cesty... Nicméně na úplně první benzínové Rapidy (1.2 TSI 8V a 1.2 MPI, tj. cca do MR 2014) mohly mít tento kryt 6R0825235A (pozdější modely už mají trochu jiný). Indicií, proč by tento kryt měl na F2 pasovat, mi bylo zjištění, že F2/Roomster 1.6 TDI a Rapid 1.6 TDI mají spodní kryt stejný, z čehož mi vyplynulo, že i benzínový kryt z Rapida by měl minimálně tvarem a pozicí děr na F2 pasovat též... A pasuje, i kolem výfuku je v tom výřezu dostačný prostor, tak snad to bude i za jízdy všechno fungovat bez problémů...
    1 bod
  21. Každý svetlomet má nalezeny kód stitek a téhle papír jsem dostala v servisu držím palce
    1 bod
  22. My jsme mysleli ,ze je to na pravaka,ale ty svedla by měli být nastelovany už od dodavatele ,ale bohužel . jinak jsme měli homologaci E1 a Česko má E8 taky nám bylo řečeno ,ze by jsme nepřišli technickou . Jeste Vám pošlu toto jestli Vám to pomůže tohle my dali v tom servisu ,nemůžu na ne dopustit .To je snad první servis ,který je fakt super . Preji Vám hodně Štětí ,aby Vám to dobre dopadlo .
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...