Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. DušanV

    DušanV

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      2 587


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      15 101


  3. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      16 913


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 778


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.11.2020 ve všech sekcích

  1. Žárlivá manželka se ptá svého muže: Kam jdeš? Se svými kamarády se projedeme džípem. Ne, sám nepůjdeš, pojedu s vámi! To není zábava pro holky. Ne, já přesto pojedu s vámi! No tak dobře, když jinak nedáš, tak jedem ... Manzelka.mp4
    4 body
  2. sorry, za chybu sa ospravedlnujem a opravujem ju
    3 body
  3. Dobrá zpráva pro nás v ČR a doufám, že nejenom tady. Combi v této kategorii již nikdo jiný nedělá a doufám, že to bude jen a jen výhoda, i když chování zákazníků je nevyzpytatelné. Stále více a více je nám vtloukán do hlavy vizuální marketinq a praktičnost se vytrácí, doufám, že Fabia combi IV na tohle nedoplatí. Tenhle typ auta byl vždycky spíše dělník, než nějaký egoexpandér.
    3 body
  4. Pokud si dobře vzpomínám, tak kdesi jsem četl odborný tribotechnický článek (né internetovou diskusi), že olej 5W40 je schopen při studeném startu projít všemi mazanými částmi motoru za cca 6 sekund, a olej 0W40 to měl za cca 2 sekundy. Myslíš, že ten rozdíl cca 4 sekundy se nějak zásadně projeví na kondici a výdrži motoru? Dovolím si tvrdit, že nula-nula nic, spíš bych řekl, že při kvalitě dnešních materiálů v motoru a kvalitě olejů vůbec, se nic nestane. Rozhodně ten rozdíl nepoznáš bez nějakého odborného měření po rozborce motoru. Najedeš na ten motor desetisíce a statisíce km a pojede stejně s 5W..... nebo 0W..... Tyhle běžné motory nejsou motory pro speciální a závodní účely, aby se musela řešit i viskozita vzhledem k životnosti. Předchozí řádky jsem sem dal jako příklad, i když velmi nerad, protože kolem takových podobných témat a článků o vhodnosti, či nevhodnosti olejů, se pak vedou ty rádoby odborné a dlouhé diskuse, které jsou milionkrát násobně rozváděny na všemožných webech. Rozhodně Ti nechci vnucovat svoji argumentaci a dělej si jak uznáš za vhodné a jak se Ti to jeví lépe, ale jak jsem řekl dříve, potom je skoro zbytečné se někoho tady ptát a tak si tam tedy dej ten olej nižší viskozity. Já to vidím tak, že nic extra pro ten motor takhle stejně neuděláš....... PS: Pokud má někdo jiný názor, tak mu ho samozřejmě nezpochybňuji, je to jeho svaté právo, já jen považuji podobné milionkrát, opakované dotazy za skoro zbytečné. I absolutní nováček v oboru automotive je schopen si tady na fóru, ty základní věci k tomu najít a pochopit za poměrně krátký čas. No a komu to nestačí, tak pro toho doporučím ten web oleje.cz, tam se tomu může věnovat roky.......
    3 body
  5. Doufejme, že ty emise ta 1.0 Mpi evo ještě ustojí, i když přes 95 g to asi bude. Před cca 1rokem šéf vývoje agregátů Hrdlička, aspoň tvrdil, že do Fabie IV s ní počítají, bylo to v rozhovoru někde na slovenském motoristickém webu, přesně již nevím. Ale znáš to, někdo míní a velký šéf to někdy změní. Bylo by ho škoda, když už tak, pro tu možnost LPG a tzv. vesnickou nenáročnost.
    2 body
  6. Dívám se, že jsem zatím nevložil říjnové změny Změny ceníků 23.10.2020 Fabia · zdražení Combi Scoutline o 2600Kč · zdražení litých kol o 16 palců o 3 500Kč o 17 palců o 7 000Kč (Torino pro MC o 3 500Kč) o 18 palců o 10 500Kč pro Style a o 7 000Kč pro MC · nově k dispozici „zvýšený podvozek“, o 1000Kč levnější oproti paketu pro špatné cesty Superb · nahrazení 2.0TDI/140kW DSG novým motorem 147kW, bez změny ceny · zdražení PHEV o Ambition +61 000Kč, Style +60 000Kč - do základní výbavy přibývá § adaptivní podvozek § navigace Columbus § digitální budíky o L&K +19 000Kč - do základní výbavy přibývá § navigace Columbus o Sportline +28 000Kč - do základní výbavy přibývá § navigace Columbus § digitální budíky · paket Style Extra rozšířen o elektricky ovládané páté dveře s virtuálním pedálem, zvýšení ceny o 3 000Kč · znemožnění samostatného nákupu výbavy Side Assist, Lane Assist+Side Assist nebo rozpoznání dopravních značek jinak než v paketu asistentů „asistovaná jízda“ · Sportline – odpadá čtení dopravních značek (o 2000Kč vyšší cena paketu Business) · redukce motorizací pro Active (nedostupné nic s výjimkou 110kW a PHEV) · změna přiřazení litých kol a jejich zdražení o kola Stratos jsou v základní výbavě verze Style nahrazena koly Drakon (dosud za 2 500Kč), Stratos již jen pro motorizaci Style 2.0TDI/14kW 4x4 DSG jako standard o 17 palců § Drakon · Ambition +1 000Kč · Style -2 500Kč § Triton · Ambition +5 000Kč · Style +1 500Kč o 18 palců § Antares a Zenith · Ambition +8 500Kč · Style +5 000Kč § Vela Aero · Ambition +6 500Kč · Style +3 500Kč o 19 palců § Trinity a Trinity Premium · L&K +5 000Kč § Acamar Antracit a Canopus · Ambition +12 000Kč · Style +8 500Kč (včetně černé varianty) · L&K +3 500Kč (jen Canopus, včetně černé varianty) § Vega a Supernova · Sportline +3 500Kč § Manaslu · Scout +3 500Kč § Vega Aero · Style +7 000Kč · L&K +3 500Kč Scala · pro verzi Style odpadají kola Stratos a jsou nahrazeny menšími Orion (17 => 16 palců) · kola 17 palců plošně + 3 500Kč, resp. pro Style stejné ceny jako kombinační pro Ambition s koly 16 palců · kola 18 palců plošně +14 500Kč (MC + 3 500Kč) · Style a MC standardně USB u zpětného zrcátka Kamyk · kola 17 palců plošně + 3 500Kč · kola 18 palců plošně + 7 000Kč, pro MC a Scoutline +3 500Kč · Sportovní paket Plus +2 500Kč · Style, Scoutline a MC standardně USB u zpětného zrcátka Karok · Sportline zlevnění o 34 000Kč a redukce výbavy o odpadají kola 19 palců, nově kola Mitykas 18 palců o místo navigace Amundsen infotainment Bolero o odpadají přední parkovací senzory · pro Sportline nově paket Plus – za 15 000Kč do výbavy přibývá o zadní parkovací kamera o přední parkovací senzory o digitální budíky o automatické přepínání dálkových světel · modifikace a změna názvu paketu Multimedia na „Navi Top“ o odpadá čtení značek o změna ceny -2 000Kč pro Style a Scout, zvýšení pro Sportline (nemá nově v základu navi Amundsen) · redukce motorizací · změna ceny kol o 17 palců § +3 500Kč o 18 palců § +3 500Kč § nově i pro 4x2, užší pneu šířky 215 § nová kola Procyon Aero (černá, černý mat nebo antracit), 15 000Kč ve výbavě Style nebo 0Kč pro Scout a Sportline o 19 palců § Crater +7 000Kč pro Style, +3 500Kč pro Scout § Vega pro Sportline nově za 14 000Kč Kodiak · 2.0TDI/140kW > 147kW · změna názvu a obsahu paketu Multimedia o nově název Navi Top o odpadá čtení dopravních značek o změna ceny –10 000Kč pro Style a L&K a -6 000Kč pro Scout a Sportline (zde navíc zadní zásuvka+USB) · změna cen kol o 18 palců +3 500Kč (mimo Style) o 19 palců +3 500Kč (mimo L&K) § nová kola Procyon Aero (černá, černý mat nebo antracit), 16 000Kč ve výbavě Style nebo 0Kč pro Scout, Sportline a L&K o 20 palců +3 500Kč Octavia · nové motorizace · opět odstranění specifické výbavy u stupně Active u motorizací 2.0TDI/85kW a 1.5TSI/110kW a snížení ceny o 20 000Kč · pro PHEV do standardu přibývá DCC, zvýšení ceny Ambition/Style +11 200Kč/10 700Kč · pro Style odpadá Columbus bez snížení základní ceny, samostatně za 22 200Kč, pro Ambition nově dostupný za 33 100Kč a pro Ambition nově dostupné i Bolero za 10 900Kč · modifikace paketu ochrany o pro Style přibývá středový airbag o nově hlídání mrtvého úhlu · paket Navi pro Ambition zrušen · přibývá výbava el. odjištění rola kufru pro combi · modifikace paketu Ochrana cestujících o doplněn o hlídání mrtvého úhlu a pro Style o středový airbag o nedostupné pro Active a Ambition o zvýšení ceny o 6 800Kč · modifikace Funkčního paketu „premium“ o doplnění o automatické odjištění rola u combi o bez změny ceny · zdražení kol (ne pro PHEV) o Rotare Aero pro Ambiton +3 500Kč o Pulsar Aero pro Ambition +3 500Kč a pro Style +5 000Kč o Perseus leštěná +8 500Kč pro Style o Perseus antracit, Vega Aero, Altair +3 500Kč pro Style · nová kola Becrux 19 palců pro PHEV · síťový program dostupný jen v paketu
    2 body
  7. Halelujááá.....včera jsem dostal zprávu ze salonu, že auto je naplánované do výroby v 50. týdnu. + samozřejmě doprava od výrobce. Tedy to vypadá,že bude pod stromečkem véélkej balíček.
    1 bod
  8. Je tady velký prostor pro úpravu zvuku. Líbil by se mně místo toho nějaký dvoutakt.
    1 bod
  9. U mňa to bolo vypínacie ložisko,zavzdušnilo systém a brzdová kvapalina bola po výmene opakovane čierna.
    1 bod
  10. Jak starej trolejbus...katastrofa :-(
    1 bod
  11. U mě byly stejné symptomy a bylo to sáknoucí spojkové vypínací ložisko, které zavzdušnovávalo systém. Když jsem vyměnil hydrauický válec u pedál (zdálo se to nejdřív jako lacinější varianta), dělalo to dál. Tak jsem nechal vyměnit to ložisko a bylo to tím. A když se do toho už lezlo, vyměnil jsem rovnou celou spojku. Setrvačník byl OK, ten jsem nechal původní.
    1 bod
  12. On se ale neptal na intervaly výměny, jestli po 15K, nebo po 2K, nýbrž na první výměnu od novoty. Tohle téma se rozebíralo už snad ve všech motorových sekcích zde na fóru a správná odpověď podle mě neexistuje. V první řadě si musí každý majitel říct, co má v plánu s vozidlem dělat do budoucna. Jestli si pořizuji auto na 5 let, tak bych se držel servisního plánu (ikdyž s ním nesouhlasím) 2 roky/30 tis. Servisoval jsem takhle Yeti 2.0 TDI a za 4 roky a 120 tis km byl olej měněn jen 4x a olej nebrala a ani žádné jiné problémy s motorem nebyly. Rapida plánuji v rodině držet déle a olej jsem vyměnil poprvé v 2.8xx km a podruhé v 10 tisících. Teď už budu měnit pravidelně co 10-12 tis, což je i roční nájezd cca. U Touarega tohle dělat nebudu, protože za 3 roky po záruce půjde z domu. Suma sumárum, jsem pro brzkou výměnu oleje po zajetí, pokud si chce člověk nechat auto delší dobu. Ano, dnes už se motory nezajíždí jako před 20 lety, ale i tak si motor první km sedá a při první výměně byl olej v Rapidu černý jak bota.
    1 bod
  13. Přihodím. Mám 206 kw, L&K, 8/2017. Platím 1755,- /měs za HAV a POV, Zřizoval mi to zdejší @michal2009 , snažili jsme se držet nejnižší možné spoluúčasti a maximálního možného krytí + náhradní auto minimálně na 10 dní po celé EU.
    1 bod
  14. pod to bych se i podepsal a dal ti lajk, ale už jsem pro dnešek vyčerpal příděl
    1 bod
  15. Tady Dost se do toho zamotavas a klickujes. Divne vyzerat bude, kdyz budes svitit mlhovkama. Tudy cesta nevede. Pokud ti nefunguje LED pasek, tak a) vypni denni sviceni - to standardne nejde uzivatelsky, adaptaci lze provest takto Controller 09 - Central Electronics 16 - Security Access - enter 31347 10 - Adaptations (2)-Daytime running lights-Tagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge moeglich - change to active b) zacni pouzivat potkavaci svetla - proste otoceni spinace c) nastaveni potkavacich svetel jako denni sviceni - nutno upravit zarovky v Martabove prispevku dle seznamu na vyse uvedenem odkazu
    1 bod
  16. Mohlo by te zajimat - https://forum.skodahome.cz/topic/144784-klubov%C3%A9-poji%C5%A1t%C4%9Bn%C3%AD-pov-hav-a-financov%C3%A1n%C3%AD-vozu/ "neplatim nejak moc" - znamena kolik? Jak jsou nastavene podminky toho pojisteni? Mas tam i GAP? Stari auta? Jaky je tvuj pojistenecky bonus v poctu mesicu bez pojistne udalosti? I kdyz na sve auto teprve cekam az jej vyrobi, tak mne toto tema taky zajima, protoze bych si rad udelal predstavu o tom, jake budou naklady na pojisteni a samozrejme i to, jaka bude realna vymahatelnost pri pojistne udalosti. Popravde se v teto chvili - co do moznosti pojistnych udalosti - nejvice obavam toho, ze budu muset resit kradez disku, columbusu, ci celeho auta, coz jsou jevy, ktere bohuzel nepovazuji za prilis nahodne, narozdil od tech ostatnich, ktere mohou nastat.
    1 bod
  17. Tak už jsem to místo lokalizoval. Nachází se pod autem pod sedadlem spolujezdce, blíže k prahu. Celá Scala je bohužel zakrytovaná, po bouchání do plastového krytu jsou slyšet kamínky a písek, už to mně vadí, ale následně až se trefí to správný místo, se pěkně rozdrčí plechy, přesně ten zvuk, který se ozývá za jízdy. Nemám možnost to svépomocí vyřešit, ale alespoň můžu servis přesně nasměrovat. Kdyby to měl někdo ten kryt dole, tak by mě zajímalo, co to může být, jestli nějaký vedení hadic nebo tak. Předpokládám, že při výměně oleje se ten kryt sundává jen kousek pod motorem a stímhle to nebude mít souvislost.
    1 bod
  18. Regeneraci umí, ale jen za jízdy. Konkurenční CarScanner umí i statickou. Ale nevím, jestli není potřeba Pro verze.
    1 bod
  19. @lumirnavrat Asi jsem staromódní, když jsme to počítal ručně, ale vyšlo mi to cca (zaokrouhlování) stejně :D
    1 bod
  20. Kdybych měl škodovku (nejen "octu") v osobním vlastnictví tak bych dělal intervaly výměny po 15k a po 2k bych ho rozhodně neměnil. Před třiceti lety byla jiná doba a dnešní auto ti na opotřebení motoru při domácím ježdění neodejde.
    1 bod
  21. Moje zkušenosti: - s novým autem jsem skákal jak kosák v autoškole. Půjčil jsem to kamarádovi a rozjel se jak mazák. Prostě jsem byl zvyklý, že auto táhle od nízkých otáček. Bohužel tento motor je hodně přiškrcený (tedy ekologický) a prostě je potřeba na ten plyn trochu šlápnout. Vyřešeno řazením ve vyšších otáčkách. Dvojku řadím kolem 3,5k a trojku kolem 3k. - start stop naprosto nesmyslně chcípe úplně studené auto. Člověk potřebuje topit a odmlžovat okna, ale start stop se rozhodne pro "ekologii". Vyřešeno vytáhnutím kablíku u baterie. - vypínání válců? Hlučné a otravné kurví-ko.
    1 bod
  22. Nejste jediný. Mě to rozhasilo DSG a ačkoliv výkon mi přijde stejný, otáčky mi klesly, auto se podle mě skoro dusí a v S módu to je skoro stejné. Servis neuměl opravit tak jsem dnes byl v PowerTECu v Kladně a nechal si udělat ladění DSG a je to nebe a dudy. Nádhera. Auto zase nepadá po 1400 otáček, v Sku to krásně podřazuje před zatáčkou, reaguje rychleji, fakt jsem z toho nadšenej. Sice to stojí 6000 (nebo 3000 k chipu) ale podle mě to za to jednoznačně stálo.
    1 bod
  23. Já si ještě na minulé dvojkové Octávce nastavil dění svícení do mlhovek a ani jsem s tím do STK nevydržel. Po pár měsících mně lapili poldové a že když nemám mlhovky se dvěma žárovkama, že mám smůlu. Byla z toho pokuta a důrazné varování ať si to dám do pořádku.
    1 bod
  24. Úplne ťa chápem, ty chceš radu ako nastaviť a odpoveď máš 30 nezmyselných odpovedí a žiadne riešenie 🤦, to isté mne pisali keď som chcel poradiť, či je možné nastaviť svetelný senzor aby zapol svetlá neskôr a odpovedí som mal asi 8 ale všetko nezmysly, k veci ani jeden 🤷
    1 bod
  25. Poslední dobou nebylo moc času věnovat se Caristě(popř.CarScanneru), ale včera jsem stalhl novou verzi a všiml si “nové” funkce a to popílku v DPF filtru a možnost vyvolat regeneraci.
    1 bod
  26. Ja som na to isiel po svojom https://forum.skodahome.cz/topic/136988-fabia-iii-combi-ambition-plus-wirer/?do=findComment&comment=2464855
    1 bod
  27. Není lepší jezdit tak, abys ten antiradar vůbec nepotřeboval? Vyšlo by to levněji a bylo by na cestách i bezpečněji...
    1 bod
  28. To že máš Kupru R ještě neznamená, že můžeš někoho dalšího poučovat :-)
    -1 bodů
  29. @PistaTT v pohodě, stávají se horší věci
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...