Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Rapid1.0

    Rapid1.0

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 996


  2. Čečulák

    Čečulák

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 013


  3. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 189


  4. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 501


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 15.12.2020 ve všech sekcích

  1. Děkujeme na informaci.
    3 body
  2. U zadního výdechu topení se mi odlomily/urazily oba ovládací prvky tak, že již nešly opětovně použít. Tím pádem se nedaly roletky ovládat (směrovat proud vzduchu). Navíc jedna strana roletek se rozpojila tak nešťastně, že každá lamela směřovala jiným směrem. K opravě už to opravdu nebylo a tak jsem objednal nový díl. Výměna výdechu není vůbec složitá, ale některé věci je lépe vědět, aby nedošlo při výměně k ještě dalšímu poškození. Snad tedy bude stručný návod někomu k užitku. Krok 1. Vyjmutí původního dílu: Předem připravené 4 proužky plastové karty (ideální nastříhaná slabá věrnostní karta) je potřeba trochu silou zastrčit mezi černý lesklý rám a chromovaný rámeček do hloubky cca 4 cm v místech jak je uvedeno na obrázku. Při zatlačování proužků je cítit nejdříve odpor (po cca 2 cm) a pak dojde k cvaknutí (odjištění) západky a proužek jde zasunout o něco hlouběji (stačí o 1 cm). Doporučuji odjistit nejdříve 2 horní západky a pak 2 spodní. Po odjištění západek, výdech sám vyskočí cca 0,5 cm nad rámeček. V tu chvíli je dobré si výdech na místě podržet rukou a vytáhnout 4 proužky ven, aby nezapadly dovnitř. Tímto postupem lze výdech vyjmout zcela bez poškození okolního plastu i západek. Krok 2. Rozpojení el. konektoru: Po odjištění výdechu je potřeba si ho lehce (opravdu lehce - kabeláž není dlouhá) vysunout tak, aby se na pravém boku dal odjistit z držáku el. konektor. Konektor je lepší z držáku vyjmout, získáte tím trochu kabelu navíc a bude se vám s konektorem lépe manipulovat. Konektor je zajištěn pojistkou (bod 1. na obrázku), kterou je potřeba lehce zmáčknout a pak konektor rozpojit (směrem dle šipky 2.). Vypadá to jednoduše, ale mě to dalo chvilku zkoušení, než se mi podařilo konektor rozpojit. Poté již lze celý původní výdech vyjmout. Krok 3. Osazení nového dílu: Dál už je to velmi jednoduché. Propojte znovu konektor, konektor pak umístěte do držáku na pravé straně výdechu. Srovnejte si trochu kabeláž tak, aby nepřekážela vkládání výdechu a výdech lehce a souměrně zasuňte do otvoru. Lehce na něj zatlačte tak, aby lícoval s okolním plastem. Je slyšet zaklapnutí pojistek a tím je osazení zpět hotovo. K závěru jen přikládám pár fotek originálního nového dílu tak, jak přišel z Číny z Aliexpressu (za cca 750 Kč). Sedí kupodivu přesně a samozřejmě i funguje :-). Mimochodem v Čechách jsem nebyl schopen sehnat nový díl pod 2400 Kč anebo použitý na vrakovištích pod 500 Kč (většinou odřený nebo poškozený).
    2 body
  3. Ahojte, vypínají se dva prostřední válce. Když otevřete víčko kde se leje olej, jsou vidět na vačce drážky, do kterých se vsune kolík přestavovače. U nás po 10 000km stále přechod mezi 4 a 2 válci neznatelný. Ale začali jsme tankovan Vervu 100 a motor je zdánlivě celkově tišší. Kód motoru máme DPCA.
    2 body
  4. Taktéž zdravím, stačí si pročíst toto vlákno a zjistíš, že to "není závada", ale vlastnost daná šetřením Škodovky. Je to daň za statickou nivelaci a přehnanou korekci, která se provádí pouze při nastartování vozidla. Jediný způsob, jak to můžeš obejít je nastartovat (ideálně na rovině) auto prázdné, jenom s řidičem (v tu chvíli by korekce měla být nulová a dosvit na potkávací světla cca 50 m). Auto si při startu vyhodnotí, jakou polohu mají vůči sobě nápravy (zatížení) a nastaví (sklopí) podle toho světla. No a pak necháš auto nastartované, naložíš kufr, cestující a můžete vyrazit. Auto až do vypnutí motoru nebude provádět korekci světel. Je to už tisíckrát ohraná pohádka o tom, že vcelku slušná světla Škodovka totálně zabila. Auta jezdí z výroby s rozštelovanými světly, která v dealerství nikdo nekontroluje a bohužel ani většina autorizovaných servisů je neumí nastavit. Další věcí je tvůj problém s přehnanou korekcí světel při zatížení, která fakticky znemožňuje bezpečnou jízdu. Bohužel všechno toto bylo, je a bude Škododvce absolutně jedno, stačí se podívat na problémy kolem nové generace ...
    2 body
  5. Tak mám skoro prázdnou nádrž a musím říct, že je to o poznatek lepší. Už to po ránu tolik neklepe, ale uvidím při nižších teplotách. Ale budu testovat dál. Zatím zdravím a přeju klidné Vánoce. Štěpán
    1 bod
  6. Jezdím občas docela naložený (2 dospělí, 2 děti, kufr po střechu) a nivelace je naopak trošičku mírnější než by mohla být - s naloženým autem to svítí o trochu dále než z prázdným. Sem tam mě někdo problikne. S prázdným autem ne. Se světly jsem měl na začátku problém, z výroby svítila těsně před auto. 3x servis a nic, až napočtvrté se podařilo a od té doby maximální spokojenost.
    1 bod
  7. 1. 504 je vzdy zaroven 507 2. DPF Dopln si do skusenosti Cest 🙋
    1 bod
  8. Cena oleje v AS - stále řešená bolest. Bohužel to takto mají nastaveno i u jiných značek. Výrobce od toho dává ruce pryč - je to věcí dealerství a ti si tu marži prostě nenechají vzít. Mají asi dobře spočítáno, že těch soukromých vlastníků, kteří přestanou na výměny jezdit zpravidla po skončení záruky není oproti firemí klientele tolik.
    1 bod
  9. První baterii jsem měnil po 2,5 roce. Koupená běžně. Vydržela 2 měsíce. Napětí 2,8 V. Další baterie Panasonic je už 6 měsíců, napětí při kontrole 3,1 V. Náhradní baterie Duracell. Nedávat do peněženky k drobným mincím!
    1 bod
  10. V aplikaci Car scanner je k tomu dovětek - " Vysoká citlivost plynového pedálu Nedoporučuje se pro vozidla s tempomatem" Nehledal jsem podrobnosti.
    1 bod
  11. 1 bod
  12. Já už jsem myslel, že dáš pokoj, ale to jsem se spletl koukám. Tohle by asi zasloužilo dlouhodobější odměnu.
    1 bod
  13. Dnes som to otestoval rano, zopne to i pri 22. No nechavam max :D
    1 bod
  14. Ahoj všichni, zdravím Vás v tomto Vánočním čase🎄❄ Tak jsem to zase prošvihl😪 Fotky vypadají skvělé a nálada musela být jistě luxusní🍻 Jsem moc ràd za Vás co jste se sešli🍻🍻🍻 (zdravé jádro)👍 Snad příště mě to konečně výjde a věřím že to bude brzy🙂
    1 bod
  15. To že dělá hovadiny, které nemají efekt je ve finále jeho věc. .......................... Ale nechme být dejte mu jednoduše odpověď proč se nevešlo 0,8l který se vejít měl. Ve filtru olej zůstane, ano není to tedy 0,8l oleje, ale je si nutné uvědomit, že pokud filtr nevyndáš, zadrží bez tlaku i olej, který se nachází po cestě před filtrem směrem k odtoku a to už ti snadno dá i 1l oleje, který ti nevytekl. Podle toho jak píšeš můžeme i diskutovat o tom v jaké poloze byl motor když vypouštění probíhalo to pak taky může hodit nějaké to deci. Samozřejmě si neodpustím komentář že ti v oleji zůstala čtvrtina původní náplně a celý tvůj maraton tak byl skoro i zbytečný.
    1 bod
  16. Měnili, ale vždy s filtrem. Nevím, co je na tom k nepochopení.
    1 bod
  17. Kdyby si tam měl původní olej při horní rysce, tak tam bylo 4.3 l oleje a ty si vysál, jak uvádíš 3 l oleje. Jednoduchými počty si vypočteš, že si vysál cca 70% a tím pádem ti tam zůstalo 30% původního oleje. Pokud by si tam měl původní olej u spodní rysky, tak by si tam měl přibližně cca asi 4l oleje a když si tedy odsál 3 l oleje, tak zase počty dojdeš, že ti tam zůstalo 25% původního oleje. Tak kde máš těch tvých 90%, které si měl vyměnit? Počítej s tím, že vždy i když měníš olej, tak ti tam nějaký původní v mazací soustavě zůstane. A odsávání je vždycky míň preciznější, než vypouštění. Správně ti tady položili otázku na co tedy měníš olej po 15.000 km, když filtr dle tebe vydrží těch dalších 15.000 km a olej tedy to nevydrží, když je jeho předepsaná výměna po těch 30.000 km? Dobře to tady napsali výše, jako by si měnil čisté ponožky na smradlavé a neomyté nohy, nebo jako by si umyl špinavé auto jen z poloviny tam kde stojí u chodníku a je na něj vidět a ta druhá polovina, co stojí do silnice, tak ta není chodci vidět, no a může tím pádem zůstat zasraná jako prase. Máš zajímavou logiku a ještě zajímavější argumenty, ale budiž ti dáno....tvoje volba, ale v tom případě ti doporučuji si ty racionální argumenty nechat sám pro sebe..
    1 bod
  18. Olej se mění s filtrem a nesnažil bych se tu obhajovat nějaké jiné postupy, které si tady na technickém fóru prostě neobhájíš. Ty ti odkýve možná nějaký Franta v pátek u večer u piva. Jasně, motoru si tím neuškodil, ale proč si to nedotáhl do konce? Je to škoda. Hádám, že tvůj záměr byl dopřát motoru nějakou péči, no tímhle tahem si mu jí dopřál jen polovičatou. Ty příměry od prostitutky po smradlavé nohy to vystihují.
    1 bod
  19. @Venca75 zřejmě nový způsob jak co nejvíce podojit zákazníka. Máš pravdu ty, jak píšeš..do MPI, který nemá filtr pevných částic (GPF) a tudíž ani turbo není zakázaný olej VW 502.00 5W-40 na interval 1rok/15tkm, VW 504.00/508.00 je jen do TSI motorů s GPF, takže evidentní neznalost technika nebo možná záměr, kdoví a spoléhají na to, že výrobce už tohle úplně přestal dávat do manuálů, kde se krásně píše, že ohledně oleje se máš obrátit na servis,protože spoléhají, že zákazník to nezná a tohle je zřejmě výsledek, vnutit zákazníkovi jejich předražený LL olej do motoru, kde vůbec nemusí být.
    1 bod
  20. tento Plug&Play modul z AA https://a.aliexpress.com/_BO1eFD
    1 bod
  21. dejte v aplikaci Google anonymní režiim a pak by to mělo zase mluvit česky.
    1 bod
  22. diagnostikou nebo nespojit se s autoradiem
    1 bod
  23. Auto je potreba met nachystany na jakoukoli prilezitost a ne rict kdyz je namraza pujdu pesky... a nebydlim v Brne .. jezdim kazdy a nespoleham ze nahodou nebude snih .. staci jet dolu Reckovicema tam bydli prave segra a namraza spis ten bily ranni povlak dost klouze kor na letnich a nemam auto jen na jezdeni po centru mesta .. to snad nema nikdo haha .. proste argument nepotreby zimaku je dost scestnej :)
    1 bod
  24. Vies o pneu velmi malo,ked ani nevies,ze zimna zmes je extremne makka,preto ak by si ju jazdil v lete,bude extremne miznut a hvizdat.Preto ti tato makka,priam blatova zmes teraz v tomto pocasi robi dojem vacsieho komfortu.Ale nieje to tak,ver mi. Mimochodom...krytky si nemal?Ved museli byt k povodnym kolesam,ci chces ine,trebars cierne?
    1 bod
  25. Někde tady je i to vaše.
    1 bod
  26. vzdyt si to vyzkousej, zastav, natoc kola a zapni si mlhovky rucne, o kolik budes videt vic nez ti nasviti modul LED - za me zbytecna vec.
    1 bod
  27. Podle německých kolegů dokonce 50 % aut dnes vyrobených je špatně seřízených.... Já osobně vím jen o problémech v Bratislavě, a těch s Octavkou....
    1 bod
  28. Pokud máš v autě olej, který není určen i pro vozidla s DPF, očekávej brzy problémy. Na štítku oleje by to mělo být napsáno, resp.musí být napsáno A někdo tady psal, že nechce longlife olej? Proč? Však je jedině dobře longlife olej dávat a měnit přeci po 15tis km nebo po roce
    1 bod
  29. To je v poriadku, informacia, kolko oleja tam vojde aj s vymnou filtra je OK. Len sa zda, ze nikto nikdy si olej nemenil sam a teda nevie tuto infomaciu :-)
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...