Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.12.2020 ve všech sekcích

  1. Pokud je swing MIB2 a má tlačítko APP a po stisknutí se objeví hláška "Tato funkce není uvolněna, kontaktujte svého prodejce", tak by to mělo jít aktivovat. Jestli je to ten SWING na fotce, tak by to mělo jít aktivovat. U tohoto SWINGu to aktivovat šlo. Je to sice Octavia, ale je to stejný, je jenom jiný tvar kolem displeje. Možná zkusit jiný servis.
    2 body
  2. Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.
    1 bod
  3. Zkusil bych (pokud jsi to už neprocházel) spustit přes diag.čerpadlo v nádrži a projít vedení, jestli někde neprolíná, to vypadá jako by ti padala nafta
    1 bod
  4. Ne nemůže. Je to celý jiný tunel i rozvody vzduchu dozadu, ne jen dodělávka jako ve Fabii.
    1 bod
  5. novinářské vozy jsou něco jiného. Všechny první RS tuto funkci nemají!!!!!!!!!!!!!
    1 bod
  6. 1 bod
  7. No tak to se zase hodně vzdalujem od nějakých "origo" úprav. Do toho já osobně bych se nepouštěl. dopl. Jo a jestli tam je ještě nějaký volný symbol, (já nevím, třeba pro žhavení na dieselech) co jej použít k signalizaci, že stěrače stírají, nebo že je zařazená zpátečka, nebo že se samoztmavilo zrcátko. Co já vím, co by ještě šlo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...