Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      9 501


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 636


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      4 166


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.1.2021 ve všech sekcích

  1. Tak nakonec jsem si auto přebral až včera, kvůli nedostatku volantů se zdržela výroba. První dojmy k motoru: Jel jsem trasu Olomouc -> Brno -> Hradec Králové. Jezdil jsem i po městech celkem dost. Motor zcela syrový. Takže jsem ho netrápil úplně stylem brzda-plyn a vysokými otáčkami. Snažil jsem se do 3500. Dálnice tempomat 140kmh, občas lehké pčidání, okresky tempomat 120kmh. Město na travel assist. Velice mě překvapila finální spotřeba 4,6l/100km. Na to, že je zima, nezajetý motor, ventilace s vyhříváním sedaček, klima, volant vyhříval, zrcátka apod. tak super výsledek. Nejednalo se o žádný ekonomický pokus. Normální předjíždění, Jen jsem tolik nevytáčel motor. Jen doplním, na dálnici Olomouc->Brno při tempomatových 140km spotřeba 5,9l Porovnání s podobnými motory, Kodiaq 4X4 140KW 7A a Superb 140kw 6A(v tom mám jen cca 150km). motor je daleko tišší, žádný traktor asi nejvýraznější věc - žádný turbo lag - motor ihned zrychluje, převodovka nezahálí tah je cítit již odspodu, Kodiaq např do 1900 otáček byl jak totální mrtvola žádné škubání, velmi hladký chod převodovky Zatím jsem víc, než spokojený, samozřejmě uvidíme z dlouhodobějšího pohledu, budu průběžně aktualizovat
    2 body
  2. karoq style 1,5 manual. přev. vyroba 06/2020 najeto 6000km, mod. rok 2020, mám vyhřev všeho včetně okna a také tažné zař. a motor naprosto v pohodě žadné cukání pouze ted v zimě při nastartování studeného motoru cca 2-3 vteřiny zvýšené otačky-cca 1200ot/min pak již normální projev. dvouválcový režim- pokud to nevidím na palubovce tak bych to ani nepoznal a to se na to docela soustředím když to jede na dva válce. za mne motor naprosto ok a i spotřeba je nižší než 1,4 co jsem měl před tím.
    2 body
  3. Připojuji se o k omluvě. Radši se příště zdržím reakce, neb viditelně si ty technické popisy už nepamatuji.
    1 bod
  4. Já vím, ale preference wifi před daty by mohla být podobná...
    1 bod
  5. Hlásím výměnu baterky ve dvou kessy klíčích ze třech, výdrž 1,75 roku, najeto 24 000 km, oba zmiňované klíče najeto tak přibližně stejně. U prvního klíče auto hlásilo nízké napětí, u druhého klíče o dva dny později už hlášení nebylo. Za mě docela OK, jen kdyby se dalo spolehnout na upozornění.
    1 bod
  6. o tom je polovina fóra.Spekulace a žvanění těch,co se jen domnívají,myslí.....bohužel.Není se pak čemu divit,že ti,co opravdu znají odcházejí jinam,bohužel.
    1 bod
  7. Ak myslíš tieto v odkaze dole, tak tie som mal. Ale mne viac vyhovujú, a aj sa mi lepšie jazdí s Cool blue Intense https://autovip.sk/osram-d3s-xenarc-night-breaker-laser-next-generation-200-35w-pk32d-5-66340xnl-hcb
    1 bod
  8. já mám teda za to, že všechny 2.0 TSI jsou řetěz, tak jako 1.8 TSI
    1 bod
  9. Aj mne to funguje ako písal Martab... ale mám pocit, že aj keď za jazdy manuálne tlačidlom zamknem auto, potom po odparkovaní sa neodomkne celé auto, ale iba dvere, ktoré otváraš z vnútra.
    1 bod
  10. Dost casto se mi stava, ze zastavim na benzince, vylezu ven, zavru dvere a na druhe strane zjistim, ze jsou zamcena dvirka nadrze. Kdyz jedu s nekym a necham klice uvnitr, tak pak tukam na okno spolujezdci at mi odemkne, protoze jeho dvere samozrejme zvenci neotevru, abych si tam sahnul a odemknul sam. Nevim no, co na tu vlastnost rict...
    1 bod
  11. Taky nepozoruji žádný negativní projevy - DSG, výhřev sedaček, volantu, skla, tažné. Ani když mám zapnutý výhřev všeho možného, tak žádný problém není. Přechodem na MR2020 se taky začal dávat motor s kódem DPCA namísto DADA, který tímhle neduhem trpět nemusí.
    1 bod
  12. 1.5. tsi manuál S3 r.v. červen 2019 žádné škubání (léto, zima, starý soft, nový soft, studený motor, teplý motor.....)
    1 bod
  13. A nezapneš třeba potom zapalování? Situace, přijedu, vypnu motor, chci se podívat na něco v rádiu, zapnu zapalování (bez nastartování motoru), potí zapalování vypnu a vystoupím. Po tomto se odemknou pouze dveře kterými někdo vystoupil (je jedno které, vždy jen ty jedny a kufr zůstává zamčený). Pokud vystoupím bez toho "zapnutí a vypnutí zapalování", tak se vždy odemknou všechny dveře (EDIT: minimálně po otevření řidičových). Nevím zda je to vlastnost nebo vada, ale mé auto to dělá od počátku.
    1 bod
  14. @Mrštik Ahoj, to je návod z jiného auta, trochu to mate. A kromě aut zamknutí je vše ostatní jak se má odemykat zvenku když k autu přijdu. @Ver123Ten problém (každou 5 jízdu) není problém ale logická vlastnost. Po rozjezdu se auto zamkne a odemkne se po zastavení a otevření dveří řidiče. To je proto aby do něho někdo nevlezl při zastavení na křižovatce. Když po zastavení chci někoho venku nechat nastoupit nebo dát něco do kufru musím buď otevřít dveře řidiče nebo zmáčknout tlačítko pod radiem a tím odemknu auto, Dá se to krásně nasimulovat u stojícího auta zamknout tlačítkem a otvírat různě dveře aniž by se otevřela ostatní.
    1 bod
  15. Nic nebylo smazáno, celé téma bylo přesunuto do odpovídající sekce "Ostatní". Neměl by být problém najít si ve svém profilu svoje příspěvky.
    1 bod
  16. Tak 5.dveře vyměněny 👍 od 4.ledna auto v servisu, 6. dorazily nové dveře, týden v lakovně, 15.ledna hotovo. Teda ještě nemám spojler, prý dorazil nějaký zdeformovaný tak čekám na nový. Musela být vyměněna i kamera. Jen mohl být nápis Škoda v černé barvě, Superb a 4x4 se lepí trochu někam jinam, ale to už jsou detaily.
    1 bod
  17. Ahoj, v infotainmentu car - nastavení Jinak jak nepomůže tak reset infotainmentu cca 10s přidržíš tlačítko on/off a nebo dát to do továrního nastavení.
    1 bod
  18. Ten má slovník, to byli senzory o sloup dle mě správně, když to má mít tu funkci. https://m.youtube.com/watch?v=m5rabTOaH4Y&feature=youtu.be
    1 bod
  19. Já bych asi konstatoval A i B. A: Je vidět, že adminům na tomto fóru už moc nezáleží. Dávno není děláno s láskou a nadšením pro komunitu, ale spíše pro udržení v "nějakém" stavu s cílem získat z toho aspoň nějaké prachy za tu práci. B: Po těch letech a především s rostoucí oblibou sociálních sítí typu Xichtbook, apod. se asi není ani čemu divit. Zdejší komunitu navštěvuje čím dál méně lidí a chápu, že dělat po těch letech stejnou práci vlastně "pro nic" není dlouhodobě udržitelné.. Jinak řečeno: Buďme rádi za to, že to fórum je. Až jednou na úkor dnešní módy sociálních sítí zanikne, lidem jako jsem já, kterým se novodobé podoby sociálních sítí příčí, nezůstane už v online světě nic.
    1 bod
  20. Také mám 18" ,sportovni podvozek a uplne v pohode, kupoval sem to na blind cekal sem ze to auto bude tvrde ale pohodicka😉 Auto vypada i lip
    1 bod
  21. Já jsem tedy spokojený s těmi oddělovači na sucháč co se dají připevnit kdekoliv na koberci, z toho důvodu nepoužívám to plastové dno. Původně byly dva ale přikoupil jsem si jich víc přímo ve škodovce (podobné se dají asi koupit z Číny), když je nepotřebuju tak je jen nalepím k zadním sedačkám. Drží to hodně dobře když se to tam dá správně, přijde mi to praktičtější než ta spodní síť - ale určitě záleží kdo co vozí. Mám Style MR20 a taky nemám tu pravou tyč s háčky, ale celkem jsou vzadu tři kapsy + levá tyč se třemi háčky, to mi stačí.
    1 bod
  22. Bohuzel no..uz to tu neni co byvalo kdy si lidi radili a pomahali 🙂 Ted si tu vetsina hrabe na svem písečku 🙂 Ted se tu nejscasteji dozvis... : V Praze umime vyresit :-))
    1 bod
  23. Týpek kupuje nového Harleye a dostane k němu i vazelínu, aby si, když bude mokro, natřel chrom tou vazelínou a že mu déle vydrží. Paráda, potěšil se a hned vyrazil na tom Harleyovi k frajerce představit se rodičům. Přišel tam, dali mu super oběd, všechno dobře probíhá, rodičům se nadějný zeť líbí. Po moučníku mu frajerka říká: Víš, u nás je takový zvyk hrát po velkém obědě hru, kdo první promluví, ten musí umýt všechno nádobí. No tak se týpek zatne a je ticho. Uběhne 5 minut, 10 minut, po15-ti minutách už se nudí, tak začne před rodičem frajerku líbat. Nic ticho. Tak ji hodí na stůl a pořádně ji vojede. Nic, ticho. Tak popadne i tchýni a taky ji pořádně vojede. Zase nic, stále ticho. Tak jde znuděný k oknu, koukne se ven a vidí, že bude pršet. Tak ho napadne, že by si mohl natřít tu motorku. Jde tedy k židli, vytáhne z bundy vazelínu a v tom se ozve otec: “Dobře, dobře, já to umyju!“
    1 bod
  24. Caute klubaci.Mam pre Vas zaruceny sposob na odrosovanie svetiel.Je vsak trosku invazivny. Na svetla pred faceliftom bude nutne najst vhodne miesto na "dorobenie komina"pre dodatocnu montaz tohto filtra.Pozriem na svojich svetlach kam by to bolo mozne neinvazivne pripojit,ale zatial som nenasiel. https://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A1-8X-2013-HEADLIGHT-LAMP-BREATHER-PIPE-8X0941718A-8X0941717A-2010-14-/324009743539 Filter sa vyvedie niekam v spodnej casti naraznika tak aby naporom sposoboval vetranie svetla.Netreba sa bat,ten filter ma membranu cize voda tadial neprejde. Na svetlach po facelifte uz vytvoreny interface na schlauch existuje ale zatial sa nepouziva. Pre montaz filtra ho ale treba najskor aj prevrtat alebo pretavit. Tento filter uz myslim pouziva Kamiq,ale mozno aj ine modely v ramci opravarenskeho riesenia.
    1 bod
  25. Drobný zlepšovák- všiml jsem si,že mezi chromovou lištou oken a B a C sloupkem s tím nešťastným klavírním lakem jsou mezery.Podíval jsem se treba na Golf 7 a tam to perfektně těsní.Vzal jsem tedy černý venkovní silikon a opatrně ty mezery vyplnil.Musím tady říct,že jsem okamžtě poznal rozdíl a svištění větru výrazně ustoupilo a ozve se později.Kdyz se to udělá dobře tak není šance poznat,že to tam nemá být.Nebo jinak,mělo by to tak byt už z výroby.
    1 bod
  26. V nových autech se asi už nic rozumného najít nedá. Mne velmi mrzí, že když už Škodovka vyrobila tak dobré auto jako je F III, že vynaložila tolik tvůrčí invence na to, jak dobré dílo pokazit. Ale zřejmě se soustředila na výnosovější a o 120 tis. dražší Scalu a potřebovala ji zbavit konkurence ve formě Fabie III. Tu zabila těmi všemi třípísty, kterými nahradila provozně příjemné motory 1,2 TSI.
    -1 bodů
  27. nEVÍM TO JISTĚ, ALE MYSLÍM SI, ŽE ŘETĚZ UŽ NE. vŠECHNY AUTA BY MĚLI MÍT ŘEMEN. a KONTROLA ROZVODŮ AŽ PO 320 000 KM.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...