Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      18

    • Počet příspěvků

      32 728


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      4 632


  3. mastibruch

    mastibruch

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      374


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 112


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 25.1.2021 ve všech sekcích

  1. Nebudou, většina lidí jezdí 120 nebo 150 Ty co jezdí 100-120 tak jezdí proto že chtějí uspořit (nad 120 výrazně roste spotřeba) Ty co jezdí 150 jedou tak protože ta rychlost jim je pořád komfortní a odsýpá, neřeší spotřebu - dokáže tak jet většina auto co je aktuálně na našich silnicích. Po zvýšení limitů se nic měnit nebude, jet výrazně přes 150 km s autem co má do 100 kW je problém takovou rychlost rozumně udržovat, také obvykle konstrukčně přestává stačit a řízení takového vozu už pak ztrácí komfortní prvek. Ideální příklad je taková scala, nebo octavia v 1.6 TDI, takové auto prostě nechceš hnát po dálnici rychleji. Komfortní rychlost pro takové auto končí někde u tachometrových 160 km/h i tak pořád deakcelerovat a akcelerovat na tuto rychlost je s tím autem prostě oser a drtivá většina lidí to podstupovat nebude, prostě pojedou pořád stejně. Těch střelců co je promile to poženou nadoraz aby všem ukázali bezohledu na limity. Ty co mají vyšší kubatury mají obvykle i prachy a už ted to běžně ženou kolem 180 opět je nějaké limity zajímat nebudou. Zvýšení rychlostních limitů samozřejmě nikdy neprojde, protože právě teď je to hlavní příjem dopravní policie a posunutím limitu by se už tyto lidé nedali zkasírovat. Nikdy se limity nezvedne, je to pouze populistické gesto aby se o straně nebo člověku co to řeší, začalo mluvit, tudíž je tu tato diskuze stejně bezpředmětná. Mimochodem už dnes pokud je dálnice prázdná, tak většina lidí těch 150 jede a je problém se z 90 km/h do levého pruhu nacpat, obvzlášť ve starých usecích D1. Ale tam rychlostní limit nic neřeší, pokud nebude v obou pruzích 100 km/h bude to prostě problém. Ten to problém řeší tříproudá dálnice, ale tady narážíme na další problém a to jest korupce, kde peníze na třetí pruh končí v soukromém vlastnictví.
    2 body
  2. Pojďme se shodnout, že se neshodneme. Pocit z jízdy bude v 1.0 TSI 70kW, 160 Nm určitě dynamičtější, než třeba v 1.6 MPI 75kW
    2 body
  3. Vyzkoušejte, 5.5.beta 9 apk Carista.ver.5.5.beta-9.(build.550009)_PRO.apk
    2 body
  4. @epo kdepak, je v tom všechno i materiál, který je předepsaný u těch prohlídek k výměně.
    1 bod
  5. Budu také hrubě mimo téma, ale k vaší diskusi se nemohu nevyjádřit. Následující video jsem natočil letos v červnu v Hradci Králové. Nejdřív jsem moc nechápal, co to tam vyvíjejí za činnost, myslel jsem v jeden okamžik, že třeba chtějí jet někam do města nakupovat. Vzápětí jsem ale pochopil, že chtějí jen nabíjet auto :D Tady se můžete podívat, co je to za manévry: Tesla potřebuje nabít
    1 bod
  6. Při předplaceném servise je to ale trochu jinak a musíš to stihnout, myslím @wirer by mohl vyprávět jak kvůli pár km do prohlídky musel nechat auto naložit na podval a odvézt do servisu...
    1 bod
  7. Vymen olej v prevodovke za originalny,vymen cidlo na kluke,nastav rozvody na 28-87,vymen egr,vymen gumicky na sani.Jazdi autom na cca 3000 ot/min.Od 3500 sa otvara druhe sanie takze to je len na dialnicu.Raz dva krat do tyzdna si vyskusaj ci na trojke sa da ist 120km/h.Pri takomto pouzivani si bude RJ zrychlovat na max.
    1 bod
  8. Já mám také MR2021 a je tam otevřená schránka 19x20x5cm. Mám jenom Swing 6,5"....
    1 bod
  9. Skořápky :-) VIDEO-2020-03-02-12-12-54.mp4
    1 bod
  10. To je vpoho opravitelne.Rez tam je iba preto,ze je to zanedbane,nikto to neriesil,to bude iba povrchovka.
    1 bod
  11. @_Denis_ Ano, ale to si dovolíš, protože své auto znáš, i u toho elektro ujedeš něco při 0% a dojezdu 0km (kolem 10-15km, což stejně jako u spalováku odpovídá cca 5% reálného dojezdu na nádrž (800km vs. 300km)). Na druhou stranu když si to auto jen půjčíš, tak si nemůžeš být jistý, jestli ten ukazatel odpovídá (třeba u Scenicu kterým jsem kdysi jezdil to při 80km dojezdu přestalo ukazovat a po dalších cca 30km to začalo kuckat), možná by to dal, ale kdo ví. Stejně tak když svítí rezerva, tak nezávislé topení nebude fungovat ani u spalováku, říkám, nechci obhajovat elektro, přiznávám, že se mi to líbí, ale né jako globální náhrada, jen jako alternativa. Nicméně prostě když dochází palivo, je to dle mého vždy chyba řidiče, a né auta (ať už jede na cokoli), toť vše. Ale ať se vrátíme k tématu, tak dojezd na dálnici (v létě) nevypadá uplně zle:
    1 bod
  12. To dnes u takového auta ještě existuje?
    1 bod
  13. Zoznam vsetkych modelov z posledneho MIB2 FW 036200 Fabia 036202 Fabia Combi 037301 Octavia 037302 Octavia Combi 037342 Octavia Combi Scout 037351 Octavia vRS 037352 Octavia Combi vRS 035331 Rapid 035330 Rapid Spaceback 035371 Rapid Facelift 035370 Rapid Spaceback Facelift 038401 Superb 038402 Superb Combi 032306 Karoq 032346 Karoq Scout 032316 Kodiaq 032366 Kodiaq Scout
    1 bod
  14. Já čekal na scalu a nakonec vzal výběhového nového Rapida LB 70kw. Seděl jsem v salonu i ve Fabii kombi a pro mě byla málo prostorná, taky jsem přešel z O1. Když čtu jaké má scala po dvou letech stálé porodní bolesti tak to nechápu a ani mě to nemrzí, že ji memám. Motor 70 kw 5q. nemá ani tu problémovou dvouhmotu, není nijak žíznivý jak by si někdo myslel. Já na spotřebu moc nehledím a na I/50 a D1 do Brna cestou do práce (130km a ne každý den) motor celkem dost proháním i přes Buchláky a jezdím do 6L/100. Jednou jsem zkusil roviny na Břeclav za 4,5 bez zdržování ostatních. Minulý týden jsem byl v AS a měli tam vystavenýho pěknýho zánovního Rapida 81 kw s asi 20.000km za cca 300tis. a synátor taky študent, už po něm pokukoval, ale ještě dojíždí mou bývalou O1. Pokud vozíš hodně bagáže tak kufr sedanů O1 i Rapida je srovnatelný a komfort na zadní sedadlech je u rapida daleko lepší jak u O1-2. Ale jestli chceš nové auto tak ti volbu taky nezávidím.
    1 bod
  15. Co ještě zkusit i nějaký Apple, aby jsi měl jistotu, že to fakt funguje a není problém někde jinde.
    1 bod
  16. Možná blbost, ale třeba na to někdo taky narazíte... Mám 3 dny nového Supa MR21 s Cantonem, subwo. naplno a pokud pustím hudbu cca do poloviny, začalo drnčet na úrovní dveří řidiče. Dost mě to štvalo, protože úplně nové auto. Nedalo mi to a hledal jsem a nakonec našel! Deštník ve dvěřích. Vyndal jsem a drnčení pryč. Deštníku se vzdát nechci, takže ho stačí dát madlem dovnitř napřed a drnčení zmizelo :)
    1 bod
  17. Tak nakonec jsem si auto přebral až včera, kvůli nedostatku volantů se zdržela výroba. První dojmy k motoru: Jel jsem trasu Olomouc -> Brno -> Hradec Králové. Jezdil jsem i po městech celkem dost. Motor zcela syrový. Takže jsem ho netrápil úplně stylem brzda-plyn a vysokými otáčkami. Snažil jsem se do 3500. Dálnice tempomat 140kmh, občas lehké pčidání, okresky tempomat 120kmh. Město na travel assist. Velice mě překvapila finální spotřeba 4,6l/100km. Na to, že je zima, nezajetý motor, ventilace s vyhříváním sedaček, klima, volant vyhříval, zrcátka apod. tak super výsledek. Nejednalo se o žádný ekonomický pokus. Normální předjíždění, Jen jsem tolik nevytáčel motor. Jen doplním, na dálnici Olomouc->Brno při tempomatových 140km spotřeba 5,9l Porovnání s podobnými motory, Kodiaq 4X4 140KW 7A a Superb 140kw 6A(v tom mám jen cca 150km). motor je daleko tišší, žádný traktor asi nejvýraznější věc - žádný turbo lag - motor ihned zrychluje, převodovka nezahálí tah je cítit již odspodu, Kodiaq např do 1900 otáček byl jak totální mrtvola žádné škubání, velmi hladký chod převodovky Zatím jsem víc, než spokojený, samozřejmě uvidíme z dlouhodobějšího pohledu, budu průběžně aktualizovat
    1 bod
  18. Jsem rád, že ses do toho takhle razantně pustil a že to nevzdáváš. Přeju ti, abys to dotáhl do zdárného konce, světla jinak svítí super a tahle vlastnost je celkem degraduje.
    1 bod
  19. Souhlasím s Johny.z. Na záporném polu je "jednotka" která snímá protékající proud na principu bočníku případně elektromagnetické indukce jako kleštový ampérmetr. Tímto auto ví za jak dlouho se batrie dobjie jakým proudem a dokáže predikovat kolik je potřeba dobíjet a pak dost aby nerostlo CO2! Pokud tuto informaci odpojením kabelu ztratí nezbyde než nabíjet naplno. Pokud tuto "jednotku" obejdu a budu nabíjet přímo nebude mít auto aktuální informace a bude asi chvíli trvat nežsi auto opět naměří potrřebné údaje. Což by vysvětlilo že i bez potřebného nakodovaní vše funguje dále.
    1 bod
  20. @milanxx: teď asi úplně nerozomím. Dle mých chabých znalostí elektrotechniky: Pokud by ŘJ měřila pouze napětí na akumulátoru, tak je přece (prakticky) jedno, jestli (-) pól nabíječky při nabíjení připojím na kostřící bod karoserie nebo přímo na baterku - napětí na baterii bude měřeno stále stejně přesně. Jediný důvod, proč nabíječku připojovat ke karoserii je nutit proud téct skrz nějaký měřící člen (malý rezistor, na kterém budu měřit úbytek napětí) a tím počítat celkový náboj dodaný do akumulátoru.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...