Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Michal B.

    Michal B.

    Uživatel


    • Body

      14

    • Počet příspěvků

      927


  2. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 263


  3. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      7 286


  4. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 641


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 1.3.2021 ve všech sekcích

  1. Vlastním Karoq 1,5 TSI, DSG, Style, 110 kW rv. 2019 se všemi doplňky, kromě střešního okna. Najeto přes 19000 km. S autem jsem stoprocentně spokojený po všech stránkách. Spotřeba cca 6,5. Nikdy jsem nepocítil jakékoli skákání nebo jiné závady s motorem. Adaptivní tempomat při popojíždění v koloně bez problému, automat při parkování super ( zajede do mezery, do které bych si bez automatu netroufl), 2x mi automatické zastavení při couvání zachránilo poškození nárazníku, dlouho jsem přemýšlel zda objednat virtuální pedál s elektricky ovládaným víkem zavazadlového prostoru, ale zvlášť v tomto marastu jsem rád, že nemusím kabele nebo přepravku pokládat na zem. Do dnešní doby žádná závada na vozidle. Před koupí vozidla jsem vybíral s několika značek, ale i když jsem nebyl stoprocentně přesvědčený rozhodl jsem se pro Karoq. Teď jsem rád, že jsem se tak rozhodl. Je pravda, že mám najeto cca 20000km, ale doufám, že auto bude jezdit bez problému i dál.
    2 body
  2. Lepší už to asi nebude - propady prodejů, emismní pokuty... to má pouze jedno řešení a to postupné navyšování cen.
    2 body
  3. Já objednával přesně před rokem edici 125 let a rozdíl podle konfigurátoru přesně 100k. Tak to je teda síla.
    1 bod
  4. nová verzia VCDS 21.3.0 https://www.ross-tech.com/vcds/download/current.php
    1 bod
  5. Tak tady už máme oficiální výsledky novinářské ankety "Evropské auto roku 2021": 1.) Toyota Yaris 2.) FIAT 500e 3.) Cupra Formentor 4.) VW ID3 5.) Škoda Octavia 6.) Land Rover Defender 7.) Citroen C4 Tak zase to nevyšlo, možná příště, i tak je 5. místo pěkné, k čemuž Škodovce gratuluji.
    1 bod
  6. Od 1.3. 2021 změny v ceníku - letmým pohledem zdražení v rozmezí 20 -30 tisíc Kč (podle výbavy a motorizace) ještě více kupodivu u verze iV superb-cenik.pdf pro porovnání ceník liftbacku - předchozí a nový :
    1 bod
  7. Dělo se mi to samé, po nastavení střední citlivosti zatím dobré.
    1 bod
  8. Dotaz, možná na @Reesha, ale ten zde již nebyl dlouho aktivní. Ví někdo, kde se dají v erwinu najít prezentace z tech. konferencí? Montážní příručky i TPI jsem nalezl, ale PPT ne. Webovou app vidím takto:
    1 bod
  9. Superb Scout 2020 ale zase už má pomerne pekné kilometre /40tis km/ ... nejdú senzory , dva káble zhnité komplet , konektor KO ... to veru 17 ročné Fabie nemali po roku od výjazdu na cestu ...
    1 bod
  10. Výrobně je to jednoduché, ale při přestavbě motor, palubka ven, nové řídicí jednotky a svazky, modul topení částka 100tis není nereálná. Celou zimu jezdím bez bundy, nastavené celou zimu tak a vyhovuje nám. Při teplu jen stáhnu teplotu ...
    1 bod
  11. Jak uz tady zaznelo - svodidla, horizonty, vedlejsi silnice a nebo treba jen takova obycejna zatacka pod 45ti stupni. To jsou situace, ktere "inteligentych" svetla bezne zvladaji tak, ze nakonec zas tak inteligentni nejsou. Takze ostatnim pali vesele dalkovymi do ksichtu. Rozumny ridic vi, ze kazdy z asistentu je jen podpurnou funkci. A ze odpovednost je vzdy na ridici. Pokud tedy svetla neztlumi automatika (polovodic), musi to udelat ridic (vodic). Misto uvah o "hlupacich" zkus zauvazovat timhle smerem. Vetsina lidi ostatni neproblikava jen tak z pleziru.
    1 bod
  12. U "Low" světel potom jen ta vnější část https://www.autocar.co.uk/car-review/skoda/kamiq/first-drives/skoda-kamiq-10-tsi-115-2019-uk-review
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...