Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      4 636


  2. TOMUS

    TOMUS

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      6 817


  3. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 645


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      4 166


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.3.2021 ve všech sekcích

  1. Ony i ty spalováky mají dnes lepší spotřebu a o hodně lepší emise, než před těmi 40-45 lety a stejně to někomu vůbec nestačí a neuznává to jako nějaký podstatný argument. Rozhodně jsem nemyslel, že vývoj a výsledky v oblasti elektromobility před 40-ti lety a dnes se dají srovnávat, to určitě ne. V automotive se postupem času vyvíjí všechno. Prostě mi to jen v tom vývoji elektromobility a bateriových zdrojů přijde spíše dnes jako větší evoluce, než nějaká radikální revoluce. Přiznávám, měli jsme jako mladí naivní představy o použitelnosti a schopnostech elektromobility, pamatuji, že jsme diskutovali o pouhé výměně malých bateriových zdrojů někde na benzínkách a o jejich dojezdech rovnající se plné nádrži benzínu. Tehdá jsme vůbec neuvažovali o nějakých nabíjecích stanicích a už vůbec ne o nabíjení v desítkách minut, nebo i hodin. Prostě jsem si představovali, že se bude v řádu sekund měnit malý, ale výkonný zdroj energie a pojede se dál. Už tehdy jsme se shodli , že jednou tu elektromobily budou pravděpodobně vládnout, ale nikoho z nás nenapadlo, že to půjde cestou nátlaku a doufali jsme, že technologie elektromobilismu bude v době, kdy se bude uvažovat o omezení , nebo konci spalováků úplně někde jinde. Nikoho z nás (bývalých diskutéruů) ten stav dnešní elektromobility nějak zvlášť neohromuje, spíše převládá skepse, možná rezignace. Ano výsledky tady jsou vidět a jsou jiné, než před těmi x-lety. Jenom kdyby se to tak násilně a moc rychle nelámalo přes koleno, holt kácí se les a lítají dosti velké třísky.
    2 body
  2. Karle u nás v SK čo som ja objednával 3.3.2020 tak auto zdraželo v cenníku o 1000€ k dnešnému dňu a komponenty o ďalších 800 €. V cene som mal nabíjanie v priehradke a audiosystém teraz sa pripláca a všetky komponenty zdraželi tiež čo som vyberal :(
    1 bod
  3. Ahoj, tak jsem se rozhodl, že vyzkouším https://www.alza.cz/auto/osram-ledriving-hl-h7-led-px26d-2ks-d5575892.htm. Každopádně, když by to začalo házet prasklou žárovku... měl by někdo postup ve VCDS, jak vypnout hlídání? Zkoušel jsem to najít, ale na žárovky je tu moc informací a nemůžu se v tom vyznat. Díky
    1 bod
  4. Tak jsem boční koberce v kufru vyřešil pomocí https://www.ahifi.cz/comfortmat-carpet-grafit.html
    1 bod
  5. Ahoj, akorát jsem to dodělával, chce to rozebrat a kouknout na páčky jestli máš samostatný a nebo celý soupáčí dohromady. Já nejdřív koupil soupáčí s pal. PC, rozebral, zjistil, že mám páčky samostatně a tak jsem objednal samostatnou páčku a po namontování zjistil, že moje podvolantovka nepodporuje ani PC, takže nová podvolantovka a když už jsem ji objednával, rovnou jsem vzal páčku na tempomat a nechal si udělat kabel do ŘJ, dneska jsem to všechno zapojil, nakódoval a PC funguje, ještě musím dotáhnout ten kabel k motoru a do ŘJ, pak snad půjde i tempomat. Takže pokud máš kabel a VCDS nejdřív zjisti číslo tvojí podvolantový jednotky, kanál 16, jestli umí PC, popřípadě tempomat a pak zjisti jaký tam máš páčky, jestli samostatně a nebo soupáčí, kdyžtak jedno soupáčí s PC bez tempomatu mám volný s nakódováním poradím.
    1 bod
  6. Dával jsem v březnu na předek nový a v listopadu při přehazování na zimáky po 18000 km mají 6,1mm. Kolik měly jako nový netušim, to mě změřit nenapadlo :) Zbytek nedokážu s jinýma gumama porovnat, protože jsem tam jiný ještě neměl, ale i na mokru drží a brzdí subjektivně dost dobře.
    1 bod
  7. a mají ti lhát? Prostě sami v tuhle chvíli nevědí. Ani se jim nedivím, veškeré plánování je teď v .......
    1 bod
  8. U 1,5 tsi jsem čekal poněkud lepší parametry - konkrétně zrychlení
    1 bod
  9. Známý prodejce mi říkal že od 1.3. se bude opět plošně zdražovat, tak už je to tu. Já naštěstí objednal ještě minulý týden...
    1 bod
  10. Objednané 25.8., u predajcu 9.11. Style, 200 kW, modrá láva
    1 bod
  11. Napisu jak to mam ja: A) vetsinou autohold B) pokud pouzivas autohold, tak se po vypnuti motoru zatahne rucni brzda. Jinak u starehu Supa jsem v kopci vzdy zatahoval i rucku. Bez nim potom pri prerazeni z P na R se ozvala rana, jak auto melo svoji vahu oprenou na prevodovce. C) nekdy si rychlosti manualne "tukam" dolu, ale vetsinou pokud brzdis pozvolneji DSG podrazuje samo. Meziplynu jsem si nikdy nevsiml, podle me ve skodovkach neni. Muzu se mylit. D) plachteni se zapne kdyz sundas za jizdy nohu z plynu (pouze v rezimu ECO) jakmile pribrzdis, zaradi se rychlost. Naklon ani styl jizdy podle me vliv nema. S tempomatem nevim, na ECO jsem jel jen jednou, ani jsem nezaznamenal nejakou lepsi spotrebu paliva, tak jsem na nej uz nikdy nejel. E) tak to by me taky zajimalo :-) ja to mam z domu tak blbe, ze prvni 2 kilometry do docela prudkyho kopce, kde se snazim nejet moc pod plynem a v otackach a pak dalsi 2 kilometry z kopce, kde pribruduju a prevodovka jede na trojku asi 3000 otacek. Takze nekdy resim, ze tam klepnu manualne ctyrku a brzdim trochu vic. Mam 140kw TDi 7°DSG a zda se me, ze muj stary superb 125kw 6°DSG brzdil motorem daleko lip. Snad jsem ti alespon trosku pomohl. Za pripadne preklepy se omlouvam, datluju to na mobili :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...