Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. faithless78

    faithless78

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      206


  2. Dodi 15

    Dodi 15

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 703


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. KyAeRtOiQ

    KyAeRtOiQ

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      350


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 15.3.2021 ve všech sekcích

  1. Tak hunaty kozuch, teple topanky, rukavice, vypnut kurenie, pred chladic karton, aby bol motor v teplucku. Ze vy mrznete nevadi, dalsi majitel sa potesi. Je to spotrebaka, jazdit, neriesit
    2 body
  2. Na ty kola hlavně musíš nazout to, co bude v tom TL... Jinak když se člověk podívá tady: https://www.pneuleader.cz/poradenstvi-pneumatik/korespondence-disku-a-pneumatiky tak 225 by mělo být OK.
    1 bod
  3. Nie, velky rozdiel to nie je. Ba skor ziaden.
    1 bod
  4. Tome1, tohle asi nebude to o čem se zmiňuješ. Ale zaujalo mě to a v květnu 2008 jsem Fabii RS plus na letišti na parkovišti vyhrazeném pro Škoda auto vyfotil.
    1 bod
  5. Ano, lze použít běžný adapter a někde v apce je myslím ,,zapnout palivové čerpadlo".
    1 bod
  6. 340Nm ve verzi manual. DSG má 360Nm
    1 bod
  7. Vydrž ještě chvilku, kameru mám na autě tak 2-3 týdny, ale ještě jsem moc neřešil videa, čekám až něco najezdím a pak napíšu hloubkovou recenzi. Tento týden tu recenzi udělám včetně výstupů.
    1 bod
  8. Jen poznámka: Norové nemají elektromobily ani tak rádi, ale mají tam tak brutální daně na spalovací motory a taková zvýhodnění elektromobilů, že jim už nic jiného nezbývá. Takže to není o obecné výhodnosti v provozu, ale o sociálním inženýrství. Nemám sice k tomu data, ale předpokládám, že vysoký podíl elektromobilů v Norsku bude zejména ve velkých městech a spíše v zalidněné krajině, než někde na polárním kruhu.
    1 bod
  9. @Habi001 Přesně to samé si myslím také. Mám sice vyhraněný názor na elektromobilitu jako takovou - ovšem pokud by i nadále byla možnost svobodné volby pohonu a spalovací motory nebyly tlačeny do kouta, nebylo by ani námitek třeba proti Enyaqu. Ostatně elektromobily nemá v podstatě za hubičku žádná automobilka.
    1 bod
  10. Zdravím, sice mi nikdo neodpověděl, ale aspoň mě to donutilo lovit. Děkuji Všem kdo se podílí na tomto fóru a škodahome jako takovém, protože nebej Vás, chodil bych jen do práce vydělávat na autorizovaný servis s každou blbostí a nastavením SuperBlůdi :-D Odkaz na "C čka" jsem našel u perbina a tím jsem zjistil, že mám C6 a firmware jsem stáhnul z google disku tady https://drive.google.com/u/0/uc?export=download&confirm=Cy2U&id=15CyxZ_2_5qMghfPKIGrD2j6TSc8Ke6ae A tím chtěl vlastně básník říci DĚKUJI ;-)
    1 bod
  11. Tak pridávam fotky tých vrtanych kotúčov... A 1foto zadných (obyčajných, keďže vŕtane Zimmerman sa v mojom rozmere nevyrabaju) Zatiaľ som s nimi najazdil cca. 3000km,a sú tiché. Nehucia ako tu už niekto spomínal... Inak za robotu v ŠA som platil 125€ Výmena 4x kotucov Výmena 8x dosticiek Vymena brzdovej kvapaliny. Zadné pôvodne kotúče z výroby boli v katastrofalnom stave, hlavne zo zadnej strany. Ryhy po obvode tak cca. 2-3mm hlboké...
    1 bod
  12. V režimu Sport rychleji přepíná segmenty, aspoň u mého MR2021.
    1 bod
  13. Jsem se dnes hecnul, s vysledkem jsem spokojen.
    1 bod
  14. Tak jsem se do toho pustil sám,chemoprén,koberec a hodně trpělivosti.Toto je výsledek práce cca 6hod Cena materiálu cca 1000 Kč,koberec metr 120 Kč(potřeba 1,4 m krát 2 m),chemoprén dvě plechovky 300 Kč/ks
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...