Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. TOMUS

    TOMUS

    Uživatel


    • Body

      20

    • Počet příspěvků

      6 817


  2. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      5 764


  3. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      4 166


  4. csabac

    csabac

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      2 753


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.3.2021 ve všech sekcích

  1. sorry, ale vyzera to hrozne. ako ked 18r fagan chce z feldy spravit masserati a nadrbe spojler, mracitka, nalepky a ine chujoviny. a vysledok je smiesny
    2 body
  2. Tak, na jednu stranu chápu názor @vormen Ovšem musím říct, jako technologického nadšence mě baví objevovat a zkoušet takový technologie i v autech, navíc jsem za to ve škodovce zaplatil. Chtěl bych, aby to patřičně fungovalo, to, že to tak není je obrázek automobilky. Navíc, když Scalu prezentovali, tvrdili jak je to revoluční právě v oněch technologiich a jak je to auto pro mladé lidi. Tohle tvrzení dostalo nový rozměr: se starým člověkem by to už šlahlo, kdyby s tím měl pořád takové problémy. :D
    2 body
  3. Já myslím, že stačí trochu prachu s jemným pískem na skle a setření stěračů. To je taky zaručený úspěch na škrábance :-)
    2 body
  4. Ahoj, mel bych namet na projekt... Dalo by se nenako dobastliit vyhrivani volanantu do SII pred fl? Mam MF volant s padoy pro razeni.
    1 bod
  5. Toto Škodovka přece už dávno dělá u všech modelů..
    1 bod
  6. Přes AndroidAuto lze spustit pouze Waze a Google maps. Tam svoji navigaci nespustíš.
    1 bod
  7. @Koutnas6 Mělo by se to objevit v nabídce auta, po rozkliknutí 3 teček napravo: Jak ale vidíte, už to tam zase nemám, jelikož jsem auto dával do továrního nastavení (pokus o vyvolání Marketplace a povedlo se :D). Místo toho je tam položka „služby digitálního spojení“, která ale hlásí error. Stejně tak zmizel digitální manuál... Btw. po restartu bylo nutné opět provést regitraci hlavního uživatele. Pominu-li to, že se korektně nenačítaly obrazovky registrace (šedé plochy místo tlačítek pro pokračování registrace atd.), tak se celé povedlo asi na třetí pokus - nejdříve stále text "aktivace běží", po hodinovém odpočinku auta se člověk dostal do fáze zmáčknutí tlačítek na klíčích - i zde na druhý pokus, poprvé to napsalo, že registrovat nelze a jeďte do servisu. Fakt "user friendly". Si tak říkám, kolik by člověk po záruce zaplatil servisu, kdyby tam neustále jezdil s výpadky Connectu a neřešil to svépomocí různými pokusy s vytahováním pojistek (které bohudík zafungovaly a do servisu jsem nemusel).
    1 bod
  8. Aby to víc škrábalo při přejíždění hupů ... jinak k ničemu.
    1 bod
  9. To je tak 4 v žíle ne? Sorry ale to nerozluštím 🤣
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...