Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      4 628


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 777


  3. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      5 760


  4. Malarkey

    Malarkey

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      476


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.3.2021 ve všech sekcích

  1. Záleží na tom, jak si obrubník kolem nabral. Základ je ale 100% geometrie. Pokud bude extrémně mimo odklon nebo záklon kola, připrav se nejdřív na výměnu ramene za odhadem 4. 000 (origo díly). Po výměně opět geometrie. A pokud bude opět špatně, čeká tě těhlice s ložiskem a ABS snímačem za 10. 000. Ale nemusí z toho co jsem napsal nutné měnit nic a jen se seřídí geometrie. Je potřeba taky zkontrolovat pořádně ráfek a pneumatiku, vyvážení a případné praskliny. To nech udělat v pneuservisu, snad tě vezmou někde, je doba přezouvání, tak to bude asi boj se někde chytit.
    2 body
  2. Poznat nemusí být nic a nebo jsi klidně mohl ohnout něco na podvozku. Každopádně i kdyby teď bylo všechno v cajku počítej s tím že si už něco načal. Ložisko začne zlobit třeba dřív než by bylo normální ATP... Ideálně to dát do servisu aby to prošlo kontrolou. To jsou přesně ty situace kde si člověk udělá z auta co jezdí bez problémů 100 tisíc km a víc auto kde musí předčasně něco měnit 😁.
    2 body
  3. Budiž ti to k dobru, že to tak vidíš, ale člověk se učí celý život a rána přijde, když to nejméně čekáš... Prostě problém s nápravou nemusí být a nebo se odsune v horším případě do budoucna.
    1 bod
  4. V DABu toho zatím moc nejde, (Plzeň-jih) také jsem zkoušel, ale zatím FM.....a stejně u nás v autě jede nejvíc karta mp3..Traktor, Dm3, Doga, Citron, DB, Komunál..atd!:-))
    1 bod
  5. Dát ránu ve 40-50 je dost průser, geometrie bude určitě rozhozená a další škody poznáš minimálně pohledovou kontrolou až na zvedáku. Servisy fungují normálně a určitě tě na tu servisku vezmou i dříve.
    1 bod
  6. Ten originalni senzor urcite k BSG nepripojis, protoze to je jen hloupe cidlo bez sbernice, ktere je pripojene primo ke Climatronicu.
    1 bod
  7. Mam, zamkni auto pri otevrenem kufru jeste nez mas veci vruce. Pak jen zavri kufr a cau. Auto je cele zamnute.
    1 bod
  8. Zajímavý reklamní spot na Red Bull, ale sorry, co je na tom vtipného?
    1 bod
  9. Vsechno to jsou vypocty , vstupni data vystupni data a vypocet. Jinak Škodovka zatím nedává slevy pro zaměstnance na eniaq jinak byl jsem odkázán na dealery abych se tam zeptal že prostě eniaq se vůbec nebude pro zaměstnance se slevou prodávat. V kombinaci s výsledkama spotřeby na id4 to vypadá že průměrná spotřeba bude kolem 20 až 24 kWh hodin což sice tesla model X má taky ale ten je trošku někde jinde takže zřejmě pokud se nic nezmění u mě vyhraje E-niro.Rok stary ma slevu 300 000. Baterie super jako kona stejny system. To auto me vydrzi 15 let a najedu s nim 50 000 rocne.Oproti benzinu se zaplati na palivu vs cng polovicni naklady.Spotreba je kolem 16-18kwh. Casu dost nepospicham ceny jeste padnou. Kona na testu v redakci auto.cz po roce a 40 000 baterie 100%!! Takze po tesle to nejlepsi co se da koupit.
    1 bod
  10. Pánové, já už opravdu nevím o čem tady diskutujete. Já i @pejvlik píšeme, že na stojáka do kufru vejdou (s dostatečnou rezervou). Máme vyzkoušeno. Takže asi tak. Ale jinak klidně teoretizujte dál.
    1 bod
  11. @udoACT.... vůbec nevnímám. Nakonec budeš spokojený😉.
    1 bod
  12. Bolero vs Amundsen - pokud je člověk zvyklý na Bolero, tak mu to přijde OK. Ale když si zvykne na Amundsen a pak sedne do Scaly co má Bolero, uvidí poměrně razantní rozdíl v rozlišení displeje, kdy Amundsen má 1280 x 640 a Bolero jen 800 x 480 px. Na Waze, kde je toto vuidět víc, se pak kouká lépe :) Btw. dnes jsem po týdnu převzal Scalu ze servisu. Reklamováno: - Problémy při delší cestě radio se samovolně restartovává , odpojuje se od internetového připojení , nefunkční conect služby , restartování proběhlo dne 19.12.2020 - Nefungoval zvuk na rádiu 22.12.2020 , pomohlo restartování . potom 10.-12.08.2020, nešel zvuk 3 dny - Při jízdě když se zmáčklo menu na klimatizaci , tak rádio nereagovalo .16.01.2021 - Když se vypne hlasitost jak na volantu , tak i na infotaimentu , tak se odpojuje car play U všeho - závada se neprojevila :D Nicméně čeká se na nějakou aktualizaci, do té doby asi nemá moc smysl to řešit. Každopádně je to přes rok a čtvrt!!! co na Amundsen žádná větší aktulizace nevylezla.
    1 bod
  13. Mám udělané dvě nové pojistky v pojistkové skříni a na ně napojený Power Magic, který je schovaný pod levým deklem palubky. Záruku už nemám, ale stejný servis to řešil i pro předchozího Scouta a tam to vliv na záruku nemělo protože to dělal autorizovaný servis.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...