Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      8 807


  2. faithless78

    faithless78

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      206


  3. Petr AMF

    Petr AMF

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 247


  4. Michal_Vit

    Michal_Vit

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      16


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 13.4.2021 ve všech sekcích

  1. Jenom možná upřesnění, aby nedošlo k nedorozumění, že je potřeba to drtit pod plynem v otáčkách. Vypalování GPF u benzinového auta probíhá jinak: Jeďte rychlostí min. 80 km/h s otáčkami motoru mezi 3000-5000/min. Uvolněte akcelerační pedál a nechte vůz několik sekund pohybovat se zařazeným rychlostním stupněm. Tento postup několikrát zopakujte. U benzinového motoru je potřeba přivést na filtr vzduch s nespáleným kyslíkem, proto vysoké otáčky, ale s uvolněným akceleračním pedálem. Takže ideálně na dálnici, vypnout tempomat, z kopce podřadit, aby motor měl ty otáčky nad 3000/min a nechat na volno zpomalovat k těm 3000/min. Pak opět přidat na vyšší otáčky a znovu nechat zpomalovat. U klasického benzinového auta se toto děje za běžné jízdy. Ale u iV se pravděpodobně zpomalování motorem neděje tak často a tedy tam bude potřeba tomu občas pomoci...
    3 body
  2. Co je na tom nového??krom pár detailů pořád stejný.Z boku k nerozeznání,malinko předek,volant.Nic moc face tedy
    2 body
  3. Asistentku nepoužívám, jen se mi občas stane, že se po nějakém slově aktivuje, tak jí i s celým koncernem pošlu do ...💩. V poslední době jsem viděl jen hlášení: "Lane Assist je nyní nedostupný", "Závada: start-stop", "Front Assist je nedostupný" a celkem často "Funkce parkování je nyní nedostupná"
    1 bod
  4. To áno, jediné, o čo bez spustenej navigácie v tom vodič prichádza, je spomalenie pred odbočením. A asi u iV i chytrejším riadením spotreby z batérií, ale to je možno len moj pocit. V každom prípade týmto som si odpovedal na otázku, ako zapnúť "hlúpy" tempomat, na ktorý som bol z Octavie i Fabie zvyknutý - odškrtnutím políčka predikcie priebehu cesty (niekedy sa hodí).
    1 bod
  5. Tým tlačítkom spúšťaš Travel assist, ale ak nemáš zaškrtnuté políčko predikcie priebehu cesty, tak tempomat funguje v "hlúpom" režime, tzn. nespomaľuje pred zatáčkami, kruhákmi apod...
    1 bod
  6. Ahoj, tak to ti poviem úplne presne! :-D Vlez v infotainmente do Asistence řidiče/symbol tempomatu a tam si možeš nastaviť predikciu. Stalo sa mi niečo podobné, hral som sa s hlavným užívateľom v aplikácii, odstránil ho, znova založil, a pri prvej jazde som predikciu nemohol ani za boha pustiť. Až doma som zistil, kde je problém (odškrtnuté políčka v nastavení asistenčných systémov).
    1 bod
  7. Ty bláho, to je úplně nové auto 😂
    1 bod
  8. Ty světla se jim prostě nepovedla.
    1 bod
  9. Aby z toho tuknutia nebola za oprava za 3000E
    1 bod
  10. Nikdy se do 100 % nedobije. Jedině externí nabíječkou.
    1 bod
  11. Nie najlepšia foto, stiahnuté z skoda-auto.com
    1 bod
  12. Už jsem to psal jinde, dle mě jde o to jak je to nastavené na té stanici. Taky mi třeba Evropa 2 v DAB nic neukazuje a v FM ano. Pokud si ale dáš v DAB český rozhlas tak tam to normálně jde. Já naopak hledal jak vypnout DAB a mít trvale jen FM příjem. Stejně nejradši poslouchám rádio přes připojený telefon a infotext mám krásně i na přístrojovce.
    1 bod
  13. Kočička trochu přebrala :-) VID-20210412-WA0000.mp4
    1 bod
  14. Trackmax jsou nejlevnější pneu které se tady vozí,tak asi tak.
    1 bod
  15. Tak jednoduchý to zdražení klasických paliv není, tím by se razantně zvedla cena všeho v obchodní síťi, veřejné dopravě a službách. Byl by to obrovský zásah do ekonomiky. Taky nápady Německa již dlouho neřeším, vše je tam na hlavu postavené, viz zákaz atomu, spalování uhlí a pod. Na druhou stranu fanatická podpora elektromobility a nikdo tam neřeší kde vezmou dostatek elektřiny na akceptovatelnou cenu. V minulosti- 90 letech u nás nalákali lidi na elektrický topení a pak jim to razantně zdražili. Takže to samé bude u elektromobility a stačí se podívat na rychlé šíření minutových parkovacích poplatků u nabíjecích stojanů. Proto považuji koupení Enyaq za riziko, ostatně všeho 100 % na baterii. V tomto jsou hybridy daleko lepší a bez nervování zda je na obzoru silná,funkční nebo volná nabíječka.
    1 bod
  16. I Swing to má na liště, SS na obrazovce nikde se nemusí lovit ani tady. Pěkně vymyšlené než mít na palubce x tlačítek jako např.Focus 4 Nechápu ty stěžovatelé, to budou jen ty s fasovanými auty, kdo si to sám koupí princip O4 pochopí hned.
    1 bod
  17. Děkuji moc všem za pomoc. Problém je v carsticku. Děkuji moc uživateli blazen10. za zapůjčení carsticku na vyzkoušení.
    1 bod
  18. Dostupný manuál uživatele ke Škodě Enyaq. A_SUVe_Enyaq_OwnersManual.pdf
    1 bod
  19. Zabránit tomu nelze, ale dá se to tak z 80% omezit. Při oplachu hodně vody nebo wap. Při šampónování system dvou kýblů a kvalitní mikrovláknová rukavice. Opět oplach a sušení nejlépe vzduchem nebo kvalitním ručníkem. Ochrana dle vkusu každého soudruha, ale vhodným aplikátorem, nejlépe mikrovlákno. Leštění měkkým mikrovláknem. Všechny utěrky a ručníky musí být před použitím zcela čisté !!!
    1 bod
  20. No, ja jediny co, tak na telefonu si spustim pres notifikacni centrum wifi hotspot a to je cely, nic nenastavuju. Stejne jako v tom notifikacnim centru spoustim bluetooth, kdyz nastupuju do auta, tak kliknu teda rovnou i vedle na ikonku hotspotu a zapnu ho. Nevim, no.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...