Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Malarkey

    Malarkey

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      476


  2. Delphin

    Delphin

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      582


  3. Luďa

    Luďa

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      5 727


  4. whitecoat

    whitecoat

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      343


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 25.4.2021 ve všech sekcích

  1. Jedna starší fotka. Rozhledna Mokrá-Horákov u Brna https://mapy.cz/zakladni?x=16.7550414&y=49.2231726&z=17&source=base&id=2083053
    2 body
  2. Pokud nechceš mít problém, přečti si ve velkém technickém průkazu, jaké máš povolené rozměry pneumatik. Já si myslím, že tam najdeš 195/55 R15 nebo 185/55 R15.
    2 body
  3. Dle nabídky cca 3 eshopů s uvedeným DOT21 to vypadá, že stále jsou v prodeji. Šáhl bych po MiA6, ale ty se nenabízejí v rozměru 225/40 r18.
    1 bod
  4. V aplikaci v mobilu jsem objevil funkci větrání. Jde to spustil na dálku, naplánovat. Vše vypnuté, jen ventilátor rozhání vzduch. V čem to může být dobré? Jdete v létě z práce třeba v 16h, nastaví se větrání a na dálku se stáhnou okna a nelezete do rozpáleného interiéru .... IMG_1699.MOV
    1 bod
  5. Zbytocne starosti, kor v dnesnej dobe ked v motore je x veci naviac co sa mozu pokazit. To lozisko vydrzi celu zivotnost motora, skor sa beznemu cloveku rozpadne kasna. Druha vec je ze bez spojky vam mozno skor odide baterka. Kedze bude musiet tocit aj prevodovkou. A az tam raz nechas rychlost a startnes bez spojky a auto pojde v pred a rozmlatis predok az potom usetris a predlzis zivotnost.
    1 bod
  6. Tak alza nakoniec sklamala a nevie akosi nosič v rozumnom čase dodať (malo to byť do 4dni - dnes po 7mich som to zrušil). Nakoniec po dlhom pátraní a hľadaní dílera pre nosiče uebler som zistil, že BMW ich ma v ponuke, ale len i21 (pod vlastným označením bike carrier pro 2.0) ...A taktiež Ford, ktorý má aj i31: https://www.ford-prislusenstvo.sk/preprava/preprava-(%C5%A5a%C5%BEn%C3%A9-zariadenie)/zadn%C3%BD-nosi%C4%8D-na-bicykle/2241805 Na tuhovskej mi dali ešte 5% zlavu... Čiže vyšiel cca 741 eur. Budúci týždeň by mal prísť. Som zvedavý :) Ešte som dlho váhal nad f34 - ktorý je dizajnovo zhodný s i31 ale nemá vyklapanie nosiča s bicyklami... Je preto o 1,5kg ľahší a o 160€ lacnejsi... Ale asi by ma to časom stvalo ze sa neviem dostať do kufra...
    1 bod
  7. Ja si myslím, že v matrixoch žiadne hejblátka nie sú, nemá sa tam čo pokaziť. Celé je to na prepínaní sady LED-iek ktoré svietia každá svojim smerom a teda vypnutie niektorej z nich spôsobí, že na ceste je vyrezaný kus bez osvetlenia. OIV mám len v štádiu objednávky ale tretí rok používam matrixy Intellux u Insignie. Výhody matrixu: - osvetlenie ľavej polovice cesty a ľavého okraja cesty pri predbiehaní iného auta - v podstate zapnutý ľavý diaľkový svetlomet. Takže dobre vidno prípadného cyklistu alebo chodca v čiernej bunde idúceho po ľavej strane. to pri obyčajných svetlách LED alebo xenon neuvidíš, pretože na predbiehanie pôjdeš na začiatku so stretávacími svetlami - osvetlenie oboch okrajov cesty "diaľkovými svetlami" aj pri prichádzajúcom aute v protismere - vidíš tak lesnú zver ktorá stáva pri krajoch cesty. Dtto pri dobehnutí iného auta, diaľkové svetlá svietia okolo neho na okraje cesty. - na diaľnici pri rýchlosti 140kmh+ svieti pravý svetlomet do diaľky a ľavý ako stretávací, takže nedochádza k oslneniu protidúcich áut Nevýhody matrixu: - má len určitú šírku osvetlenia cesty, ktorá je plne postačujúca na rovnej ceste a v miernej zákrute na cestách 1.triedy. Pri jazde v horských stúpaniach so zatáčkami je však šírka nedostatočná a tak po zatočení do zákruty 120° a viac (vracačka 180°) vchádzaš do tmy. A práve v horských úsekoch tam môže stáť stádo zveri, ktoré nevidíš Tu sú na tom ďaleko lepšie natáčacie xenony ktoré svietia do zákrut. - v obci do 50kmh svietia ako obyčajné stretávačky. U AFL xenonov sú napríklad svetlá pootočené do strán takže vidno lepšie okraje cesty a chodníky - pri hmle matrix na to nemá žiadnen program svietenia. bi-xenony mali skrátenie svetelného lúča a tým vyššiu intenzitu osvetlenia a osvetlenie okrajov cesty čo je rovnaké - oba systémy možno ovládať klasicky prepínaním diaľkové/stretávacie. Nie je pravda že matrixy nemožno ručne stlmiť - oba systémy ak sú ovládané kamerou tak budú bez rozdielu oslňovať kamionistu, ktorý vychádza spoza horizontu Za mňa bez matrixu už ani kilometer :) Pozor, je kardinálny rozdiel medzi matrixami OIV a autami vyššej kategórie v počte LED segmentov. A tak to potom na ceste aj vyzerá. hľadajte na youtube porovnanie matrixov, je tam dobré video, kde sú vždy dve autá porovnávané na rovnakej ceste, takže je možnosť vidieť napríklad OIV vs BMW5
    1 bod
  8. Ja to napr. ani nechcem. Rovny kufor neocenim a nakladova hrana mi nevadi. Absolutne netusim na co by som vyuzil milion priehradiek pod kobercom...
    1 bod
  9. Moje literatura.
    1 bod
  10. ja mam na mojej octavke 3 1.8tsi 132kw 6dsg 4x4 205 000km a stale je to v pohode
    1 bod
  11. Tak to sundej a dělej to třeba (u tchýně) na zahradě.
    1 bod
  12. Nech sa paci http://imgur.com/YYHx18r http://imgur.com/WZladxT
    1 bod
  13. Práce asi na 10-15 minut. Vyndat páčku na kapotu, vyndat levý přední kryt prahu, vyměnit opěrku a zpátky namontovat kryt a páčku. Potřebuješ plochý šroubovák na vyndání páčky a torx 20 na jeden šroub krytu prahu a na jeden šroub opěry nohy. Je to lepší dělat v teple (plasty nejsou tak křehký).
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...