Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. TOMUS

    TOMUS

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      6 817


  2. davi72

    davi72

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 130


  3. Pawlisko

    Pawlisko

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      955


  4. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 189


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 15.7.2021 ve všech sekcích

  1. Po půl roce používání jsem si dal práci a napsal jsem celkem rozsáhlou recenzi na autokameru Mio 846 Wifi. Kdo hledá nenápadnou malou kameru se slušnou kvalitou záběrů za dobrý peníz (teď 3500 Kč), určitě se na tu recenzi koukněte. Je tam, myslím, dost zajímavých informací.
    2 body
  2. Já mám ovšem před facelift zadní LED.
    1 bod
  3. Tak pokud nabral vodu z nějaké té moc hluboké kaluže, brodu..... do elektroniky, elektromotoru tak se ani nedivím, že to nechtěli uznat jako závadu na záruku. Slyšel jsem o případu, kdy s autem se spalovacím motorem taky nabrali vodu přímo do motoru a dokonce se jim ohnuli ojnice, ventily a v servisu , když rozebrali motor se spoustou vody uvnitř, tak o nějaké záruce nemohla být ani řeč. Pokud to u známého byl jen větší déšť nebo průtrž mračen a odešla tzv. namočená elektronika, tak je něco konstrukčně špatně a tohle by se v takovém případě stát nemělo, ale jak to bylo doopravdy, to ví jen ten majitel/řidič auta.
    1 bod
  4. Možná trošku mimo téma, ikdyž.... Známý kupoval Cupra Fermentor VZ 1,4tsi PHEV - plug in hybrid jako mám já. Jeden víkend byl kdesik pryč, auto prošlo větším deštěm a dojezdil. Odtáhla nebo spíše odvezla ho odtahovka do servisu - verdikt - poškozená elektronika - škoda 400 000 Kč !!!!!! Cena nového vozu 1,3mil Kč. Co konkrétně bylo poškozeno nevím, ale na toto se nevztahuje záruka a ani pojistka, takže celkem pešek. Auto mělo odjeto 1500km, měl ho od novoty. Dva měsíce s tím jezdil........
    1 bod
  5. dakujem, uz mi to ide :) J0A = Baterie 175A (36Ah) Ak som teda pochopil, lepsia bateria je lepsia? Takze ak vezmem: https://q-parts.sk/sk/katalog/detail-tovar/ztartovacia-bateria-silver-dynamic/varta/var-5544000533162/6580/?gclid=CjwKCAjwlrqHBhByEiwAnLmYUJy7TS5z9p-rE7bJSGfFwU01eFpqHs7Tm1Wlnc_7Lv_UlSpqBs1yIRoC2_MQAvD_BwE Napätie [V]: 12 Batéria (Ah): 54 Testovací prúd za studena EN [A]: 530 bude to OK? Predpokladam ze kontakty dam dole s klucom 10mm, sudiac podla videa tu: ale tie spodne sruby, teda jeden, ktory drzi baterku dole, bude tiez 10mm? čas 50sekunda...
    1 bod
  6. To je fofr😁😁 VID-20210710-WA0001.mp4
    1 bod
  7. 1.2/81kW má dost síly na rozpohybování dvou tun na 130 po +-rovině. Co se týká stability: mám osobní zkušenost s F1 (bez ABS...), která je o něco těžší než FIII. Když jsem vezl malou káru s cca 200kg nákladu (dohromady asi 300kg) a v cca osmdesátce mi nějakej mamlas strčil čumák z vedlejší do pruhu. Padl jsem na brzdu a kára mě přestrkala do protisměru silnice druhé třídy. To by se mi s plně naloženým autem nestalo, byť by hmotnost soupravy byla stejná... Osobně mám papíry i na B+E a nechápu střelce, kteří to frčí s naloženou károu 130 po dálnici... Ty síly, které vyvolá naložený přívěs, v rychlostech kolem 100km/h v ostřejším manévru jsou obrovské. A je už celkem jedno, jestli máš Fabii nebo Supa. Brzdy a motor na to dimenzované jsou, o tom žádná (1.2 HTP má pomalu horší poměr výkon/hmotnost v prázdném stavu, než Tvá souprava naložená na maximum) , rozkmitání soupravy za běžného provozu by mělo být měřeno při homologačních zkouškách - to je vlastně nejdůležitější trakční vlastnost nebržděného přívěsu. Ale jsou situace, které nikdy nepostihneš, a pak je velký rozdíl jet 80 nebo 130. Kinetická energie soupravy ve vyšší rychlosti je téměř trojnásobná... Takže takto: s prázdným přívěsem bych strach plnou dálniční jet neměl, ale pokud je naložený, tak bych ani po dálnici rychleji než 80-100km/h nejel.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...