Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. mastibruch

    mastibruch

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      374


  2. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      7 286


  3. davi72

    davi72

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 128


  4. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      8 263


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 29.7.2021 ve všech sekcích

  1. Tak abyste neřekli, že jsem přijel špinavým autem tak jsem tomu dnes venoval celý den a trošku to přejel hadrou. 😂
    3 body
  2. Tak to je jasné. Klapka V71, což je klapka vnitřního okruhu nebo-li ta v palubce, co uzavírá přístup vzduchu do kabiny, odchází. To se mě děje taky. Dokonce v Chorvatsku na dálnici ve vedru se přehodily koncové polohy a ačkoliv měla být klapka otevřena naplno, byla zavřena. V autě bylo k padnutí, protože ventilátor neběžel naplno, ačkoliv to ukazovalo plné točky. Vyřešil jsem to vypnutím motoru na odpočívadle a po pauze na kafe se to vzpamatovalo a už to nezazlobilo. Naposledy tedy před asi půl rokem. Mám doma novou klapku V71, ale nedostal jsem se k výměně, protože zatím to není potřeba. Cena klapky V71 je asi 4.000Kč.
    1 bod
  3. Tak nové klíčky dorazily už po 2 týdnech. Mám vyměněno, tak dávám nějaké info: Návod od číňana: https://www.youtube.com/watch?v=_Fdh5nIjXns Návod na rozdělání původního klíčku lepší zde: https://www.youtube.com/watch?v=tzy_2DF5o7Y vnitřní část originálního klíčku je lepená, tak to chce trochu síly a je dobré začínat od kloubu vystřelováku, tak jako na druhém videu. originální klíček není potřeba rozdělávat celý, při dostatečné mezeře, se dá plošňák vysunout jednou stranou. trochu trápení bylo s vysunutím nevyfrézované planžety z plastového úchytu, kde ani nebyl červíček na zajištění, ale planžeta držela jak klíště. planžetu jsem nejdřív kladívkem odrazil, aby spoj trochu povolil a pak rukavicema a kleštěma mírným vykláním vysunul. originální planžeta sedla pěkně a i drží dostatečně bez červíčka. Konstrukce klíčku je jen skládaná a ma trochu větší vůle než originál, takže určitě nebude tak prachuodolná a plastový držák planžety mírně přesahuje konstrukci klíčku oproti superbackému originálu. I tak ale to bude lepší, jak původní klíček, který se mi často otevíral v kapse. S kessy jsem klíček za 5 let ještě nepoužil.
    1 bod
  4. Toto je moje 3. 1,6 diesel kterou vlastním. Předtím i30 crdi a 308 hdi. Když by jsem je porovnal, tdi je z nich suverénně nejhorší. Hluk, duni, vibrace, DSG se nedá automatickou ani nazvat protože se musí pořád korigovat aby nepodtacela. Jedině ta spotřeba je na průměru.
    1 bod
  5. Tak problem vyresen. Dnes jsem vymenil senzor otaceni klapek v sani 06K907386B.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...