Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Rapid1.0

    Rapid1.0

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 996


  2. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 501


  3. kvetosm

    kvetosm

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 019


  4. ryzen

    ryzen

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      287


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.8.2021 ve všech sekcích

  1. Tip pro ty, co chtějí 19” s komfortem 16”. 😅
    4 body
  2. No Euro7 pro své limity ovlivňuje všechny a všechno.. Viz F IV combi. Než aby automobilka pro limity combi udělala a obětovala jeden ze za mě pomíjivých a nesmyslných SUV, raději pohřbí dlouholetou stálici.. Trh tedy postupně nabídne výběr mezi elektrickým SUV, nebo elektrickým SUV. Raději budu za "socku" se starými auty - "socka" je v uvozovkách pro ty pokuty, které nás "nepřizpůsobivé módě" čekají..
    3 body
  3. Kolego, opět válíš bludy a nesmysly. Táto Insignia na fotke je A-čkový model, ktorý sa vyrábal v rokoch 2009÷2012. 10 rokov staré auto. Kde bola vtedy škodovka? Návod v češtine si kolega má stiahnuť z web stránky Oplu. Pokiaľ nevie ani to, kde nájsť manuály nedivím sa že nedokáže niektoré veci nastaviť a zakázal by som mu vjazd autom na verejné komunikácie.
    1 bod
  4. Mal som Superba III s xenonmi s tvarovaním svetelného kužeľa ako píšeš a najazdil som na ňom asi 10tkm. Predtým AFL bi-xenony od roku 2009. V súčasnom aute mám Matrixy. Každá z týchto technológií má svoje výhody ale celkove je na tom určite lepšie dobre urobený Matrix, proste technologia mechanickej clony to nedá. Samozrejme matrix a matrix môžu byť dva úplne rozdielne výsledky - počet LED diod ak zostaneme u koncernu napríklad medzi O IV a ako čítam napr. u Tuarega je mám pocit 4-násobný takže presnosť vykreslenia protiidúceho auta a teda osvetlenie zvyšku cesty, kde nikoho neoslňujem je úplne niekde inde. Xenon má jednu výhodu a to že natáča svetelný lúč do zákruty. Preto aj v horskom teréne so zákrutami 180° vždy osvetľuje cestu. Moje AFL tiež lepšie svietili pri jazde v obci - svetlomety boli roztiahnuté a svietili na chodníky, matrixy väčšinou svietia pri nižšej rýchlosti a v obci len ako stretávacie svetlá. LED má len určitý uhol svetla a nedokáže osvetliť výjazd zo zákruty s menším polomerom. Navyše napríklad u môjho predchádzajúceho auta bi-xenon mal ešte zabudovanú H7 ktorá svietila do strán pri prudkých zákrutách (to čo škodovka prisvetľuje akože corner funkciou hmlovky) čo bolo úplne geniálne pri jazde v zákrutách. Čo vie zase matrix je, že prisvieti nielen na pravú krajnicu pri protiidúcom aute, ale aj na ľavú. Takže vidíš napríklad jeleňa pribiehajúceho do cesty z ľavej strany alebo pri predbiehaní osvetlí ľavým svetlometom 100m dopredu krajnicu a je jasné či tam je cyklista v protismere v čiernej bunde bez odrazky alebo nie je. To bi-xenon nevie.
    1 bod
  5. Kdyby bylo auto o řízení a ne o nesmyslech, nemuselo nás to trápit..
    1 bod
  6. Jak to tady čtu tak mě z toho úplně mrazí. Na Islandu jsem byl jen chvíli po Galvim. Takže pokud situace dovolí určitě dorazím.
    1 bod
  7. To je teda pěkná blbost. Zdražovalo se vždycky, bez ohledu na stav skladovek, minimálně jednou do roka.
    1 bod
  8. Celkově elektromobilita bude asi problém, ale kombinace plug in hybridu je dle mě zatím jediné řešení. Ano celkově je motor složitý a budoucí opravy nechci sýčkovat budou drahé, ale snad to vydrží....... Do HR dojedu na benzín a tam lokálně jezdím na EV.....tak jako u nás, dlouhé trasy fičín a benzín a lokální jedu na EV.....kde mám EV výfuk je mi jedno :-)
    1 bod
  9. Ahoj, používám cca týden. Vypadá to dobře. Používám ho v OC3 1.4TSI 2018.
    1 bod
  10. Nakonec pomohla až výměna převodovky. A ani ta vyměněná nebyla žádný vzor přesného a hladkého řazení. Popravdě jsou tady ty převodovky strašný shity a narazit na dobře fungující je spíše výjimka. Některým to ani nepřijde, dokud nevyzkouší převodovky od jiných výrobců, kdo střídá víc aut, tak je z MQ 200/250 nešťastný. Každopádně jde ta převodovka i opravit, ale to ti neudělají ve škodovce, musíš najít servis přes převodovky. Pokud zlobí jenom zpátečka, tak je to ještě OK, existuje opravná sada, mění se některá kola a synchrony. Mně šla dost často špatně řadit i jednička, byla opravdu zábava na semaforech přemlouvat převodovku, aby zapadla jednička...
    1 bod
  11. Ak mas kameru,tak potom prestavba je o to zaujimavejsia.Svetla "B" maju funkcionalitu Dynamic light assist a tym padom ides v noci stale s dialkovymi(mimo obce nad stanovenu rychlost) a v mieste kde je potrebne tienit objekty(auta,znacky a pod) sa svetla stlmia aby neoslnovali.Nasledne si mozes/nemusis aktivovať automaticke dialkove a tiez mat zapnute riasy(daju sa kodovat aj ako doplnok k dennemu svieteniu a pod).
    1 bod
  12. To odpojení konektoru se mi samozřejmě taky líbí, ale přijde mi to nějak moc prostoduché. Co když je na to fakt navázané něco ohledně důležitých funkcí, zejména bezpečnostních. Všichni všude píší, jak jsou spokojeni, ale 4 roky fakt nemusí znamenat vůbec nic. Zeptám se tedy prostoduše: Airbagy Ti při nárazu vystřelily? Otevřené okno ve dveřích se při nárazu zavřelo? Předpínače pásů se aktivovaly? Nebo jsi to pro jistotu raději nezkoušel?
    1 bod
  13. Tých mladých rodín ochotných si kúpiť nové holoauto je ešte menej ako seniorov.
    1 bod
  14. Hodně překvapivý rozhovor se šéfem Škodovky Thomasem Schäferem, ohledně EURA 7, vzhledem k prosazované elektromobilitě. Hodně si tedy troufá, aby popř. nedopadl jako jeho předchůdce Maier, kterého Diess raději nechal tzv. odsunout jinam. A nebo že by ho Diess tzv. skrytě použil místo sebe jako hlásnou troubu a počká si na případnou odezvu z EU? Nebo třeba taky Schäferova frustrace ze zaražené výroby Fabie combi IV? https://www.autoforum.cz/predstaveni/sef-skody-se-otevrene-pustil-do-eu-jeji-snahy-o-zavadeni-elektromobilu-a-euro-7-jsou-pry-smesne/
    1 bod
  15. Předevčírem jsme se vrátili z Podgory z Chorvatska. 1201 km, 13hodin 29 minut včetně zhruba 45 minut strávených na chorvatsko-slovinských hranicích, placení na mýtných branách a 2x tankování. Se spotřebou 7,67 l/100 km. Škoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 DSG. Hlavně si ale představuji, jak to bude vypadat, až z těch stovek tisíc aut mířících s námi z dovolených domů v průběhu léta bude většina EV. Nebo radši ne. Nechci si to ani představit. :( Edit: kufr nacpaný až po střechu vč. nafukovacího paddleboardu. Asi neexistuje rakev, do které by se vešel :)
    1 bod
  16. Celá elektomobilita je z podstaty věci eurohujerství jak vyšité. Globální problém nijak neřeší, zato stojí strašné peníze a komplikuje život.
    1 bod
  17. Taková zkušenost kdo stále nadává na to celodotykové ovládání, musí si to zkusit obě varianty. Kolega si koupil z německa Opela, co vyráběli ve stejné době jako O4 a pár věcí bez návodu, který nedostal nebyl schopen nastavit 😀. Těch tlačítek, každé na něco jiného nevěřím, že to někdo namačká poslepu. Červené písmenka, titěrné, nelogicky pojmenované. Než jsem se zorientoval, pak stejně zapomněl, kde to bylo 😀Zlatý nehezký tablet v úrovni očí. Focus to samé.
    -1 bodů
  18. To čekání nezávidím nikomu. Ale pochopte musí se prodat skladovky a další rok můžeme zdražit zase :-)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...