Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      4 146


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      4 619


  3. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 132


  4. 15degren

    15degren

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 267


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.10.2021 ve všech sekcích

  1. 0W30 bude vždy lepší olej s lepším základem. Za studena maže lépe a rychleji. Ohřátý má stejné vlastnosti. Je obvykle dražší. Teoreticky u unaveného motoru, může být vyšší průsak oleje ve studeném stavu. Nicméně zdravá TSI EA211 do 100K km obvykle nežerou mezi výměnami žádný olej, nebo nepatrné množství. Autorizák lije to co má nasmlouvané, dokonce to ne vždy je i Shell nebo dřív castrol, setkal jsem se i s LukOil.
    3 body
  2. @zamilan rozdil mezi pred-FL volantem bez vyhrivani (vlevo) a s vyhrivanim (vpravo) je jasny na prvni pohled. V oblasti spoje obsiti vence nad odperkami palcu (na 1 a 11 hodine) ma nevyhrivany volany sikmy hluboky spoj, kdezto vyhrivany volant ma spoj kolmy a temer hladky: @keras Nastaveni teploty vyhrivani sedacek je mozne pro kazdy stupen oddelene. Nastavuje se vzdy na dvou kanalech pro kazdy stupen. Zapamatovani posledniho zvoleneho stupne vyhrivani sedacek ma tri volby: nikdy, 10 minut, stale. BTW: vyhrivani sedacek s ohledem na znacny prikon funguje pouze s nastartovanym motorem.
    2 body
  3. Ahoj, protože jsem, zda se, vyřešil problém, tak píšu. Po přečtení mnoha českých, ale hlavně zahraničních stránek jsme ještě s Markem, který je zde také na fóru, vyčistili sítko čerpadla haldexu a samozřejmě taky vyměnili olej a problém se podařilo na 99% vyřešit. Čerpadlo má asi své nejlepší roky za sebou, proto jsem tam nechal to 1%. Doporučuji tedy, pokud bude mít někdo problém s divným zvukem při rozjezdu a natočením kol (mě už to dělalo i při přeřazení rychlosti), tak vytáhnout čerpadlo, všechno pořádně vyčistit čističem brzd a složit zpět s nalitím nového oleje. Já dal Ravenol, který mě stál 1l/500 Kč. Pokud má člověk možnost auto zvednout, nebo má jámu, tak je to práce na hodinu. Povolují se celkem 4 šrouby, z toho 2 přímo na čerpadle. PS: Autorizovaný servis chtěl měnit celý zadní pohon za 100 000,- Kč bez práce.
    1 bod
  4. Je zajímavé, že SA má problémy s výrobou a Hovnej jede pořád. Kámoš tam dělá a říkal, že se stále maká. Ti korejci a Číňani asi mají nějakou dohodu s Taiwanem. Nebo tomu nerozumím.
    1 bod
  5. Takže ofiko dle škodovky jsou : kabinový : 2roky/30tkm vzduchový : 4roky/ bylo 60tkm, ted snad údajně už dokonce 90tkm :-) svíčky : 4roky/60tkm brzdivá kapalina : první výměna po 3 letech, pak každé 2 roky, bez km.. rozvody : žádný termín výměny nemají, jen první kontrola ve 240tkm a pak každých 30 tkm..
    1 bod
  6. Nevím, školy nemám, ale osobně si myslím, že brzdám neprospívá, když se po brždění a zastavení, zejména po intenzivnějším, stojí na brzdě. Ohřátá destička se stále přitlačuje na ohřátý kotouč, zbytek kotouče chladne, to nemůže dělat dobrotu.
    1 bod
  7. Áno, diesel má kontrolku žhavenia. A áno, je pravda aj to čo píše csabac. Ak v mrazoch štartujem ráno diesel na jedno stlačenie, auto žhaví, ale štartér toči dlhšie. Ak najprv prebehne len rozsvietenie kontroliek, bez stlačenia spojky auto žhaví. Potom , pri stlačení tlačidla 2x už so spojkou auto točí výrazne kratšie.
    1 bod
  8. Mně kdysi dávno bylo cpáno do hlavy, že startovat (teda klíčkem) mám až poté, co zhasnou kontrolky. Nebo-li několik málo sekund po otočení klíčkem do první polohy. Ale na důvod se mě neptejte :-D.
    1 bod
  9. Mám vážnou pochybnost zda je vhodné zavádět jakoukoliv lidovou tvořivost do plánu údržby stanovenou výrobcem.
    1 bod
  10. Len pre info, problém so zadným ostrekovačom vyriešený. Výmena motorčeka pomohla na 100%. Robota tak na 30min cca... 😉
    1 bod
  11. U mě bylo drnčení způsobené touhle hliníkovou trubkou vycházející z chladiče po pravé straně. První fotka je přes krytku u pravé mlhovky, druhá je zhora. Ta trubka se při zahřátí dotýkala šroubu v nosníku a drnčelo to až do kabiny. Stačilo jí trochu ohnout směrem od toho šroubu, kde se dotýkala.
    1 bod
  12. https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Tyre-Review-Winter-Tyre-Test.htm Takže som objednal Continental TS 870P.
    1 bod
  13. To je sice pravda, na druhou stranu, kolik mají ty předváděčky a náhradní vozy najeto, většinou je to max 20tis a pak jdou pryč (aspoň pokud se bavíme o ŠA servisech). Těch cca 10tis by to mělo vydržet OK ikdyž se na tom střídají řidiči... (navíc 81kW verze je ve Scale s Kamiqu docela krátce, takže spíš to budou jednotky tisíc km)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...