Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. kober

    kober

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      156


  2. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 641


  3. Hamman

    Hamman

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      240


  4. mikyr

    mikyr

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      27


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.6.2022 ve všech sekcích

  1. Upřímně se trochu divím, že Škoda v této tragické situaci neposkytla zákazníkům nějaký účet, kde by stav zakázky mohli sledovat (jako to má třeba BMW) včetně nějakých novinek. Moje celá frustrace je jenom z toho, že komunikace stojí za hovno. Občas náhodný telefonát od dealera, občas email, občas musím zavolat sám. Povětšinou stejně ví kulový... Termín výroby se mi posunul 4x a auto dostanu minimálně o půlrok později, než mi bylo řečeno při nákupu, ale vždy se to dozvím na poslední chvíli, což mi přidává starosti navíc ohledně plánování mé mobility. Mám pochopení, že COVID, požár a válka do toho hodili vidle a akceptuju, že je to mimořádná situace, ale to, že nejlepší info dostáváme na fóru od někoho, kdo to dělá jen tak z vlastní iniciativy, je přece absurdní a je to absolutní selhání ŠA v oblasti komunikace. Věřím, že takto přijdou o spoustu zákazníků. Osobně bych se znova musel hodně zamyslet, abych do Škody šel znova, čistě jenom ze statusu toho, že se cítím jak nějaký špinavý chudák, který prosí o drobky informací o tom, kdy dostane zboží za mega, které si před rokem objednal a měl ho dostat 6 měsíců zpátky a přitom doufá, že ho Škoda neojebe na výbavě, nebo smluvní ceně.
    5 bodů
  2. Jestli z těch dnešních příspěvků neomdlel 🙂
    2 body
  3. Kdyz ma auto VIN, tak uz je auto zadano do vyroby a od ty chvile zjistim uplne vsechno, vcetne toho, kdo si pri vyrobe prdnul do sedacky
    2 body
  4. Já už si dlouho říkám, že problém není v EU. Problém je v nás všech občanech, co všechno si necháme líbit. Nevyhovuje to nikomu, akceptuje to každý. Na druhou stranu zatím času relativně dost, uvidíme, kam se elektromobilita posune a zda její 100% nástup bude vůbec reálný.
    2 body
  5. Nešiř poplašné zprávy. Pokud bude nový mobil s Android 12, tak určitě bude mít AA nativně v systému. Tím celá debata o "konci" AA končí.
    1 bod
  6. No to mě taky. Pokud by tedy správně diagnostikovali závadu (což pochybuju), jestli by to udělali jako já, nebo ví kde je ten "kladný spoj" a dokázali by to opravit, nebo dokonce měnili celý ten svazek. To by ovšem byla práce pro dva mechaniky na dva dny :-). Osobně mám s autorizáky ty opravdu nejhorší zkušenosti tedy ještě z doby, kdy byla moje auta v záruce, potom mě tam už nikdy neviděli. A to si dovoluji říct, že jsem velmi chápající a tolerantní zákazník. A v některých servisech měl i kamarády. Vždy jsem o problému věděl "tak nějak víc", než celej ten servis. Opravil jsem to po svém, ale pohrál jsem si s tím, takže za mě spokojenost.
    1 bod
  7. ano v lecčem souhlasím, ale ve výše uvedené pasáži, alespoň za nás - tedy normální českou rodinu, bohužel ne. Ano dovolím si živit dvě auta, ale jako bohužel nezbytnost, neboť manželka jezdí 20km na tři směny a bohužel sama, neb na naše strany nikdo nejezdí. A já jezdím 50km, ale aspoň cestou nabírám 2 kolegy a po týdnu se s auty střídáme. Holt každý nemá tu možnost sednout na krtka a dopravit se do práce . Na druhou stranu, obě auta máme na LPG, tak byť zdražili, je to u nás stále snesitelné i na občasný výlet. Až bude stát litr plynu co teď litr benzínu, tak už to asi bude jen na to cestování do práce, protože to je stále nutnost
    1 bod
  8. Naprosto souhlasím, informování zákazníků je naprosto tragické a cítím to úplně stejně. Bude to moje první Škoda a možná i poslední.
    1 bod
  9. Vidim pocet aut, ktery odtamtud vzali a dodelali, je toho tak 20% a zbytek jsou primy vozy
    1 bod
  10. Takovych co mas se za poslednich 24 hodin vyrobilo 23, urcitou sanci mas :D
    1 bod
  11. Slevy normalne davaji, ale ne kazdy prodejce, musis par obejit. Nekteri se vymlouvaji a jen zneuzivaji tlachy medii, jak auta nejsou. U jednoho prodejce jsem to uz nemohl poslouchat a rekl jsem mu, ze až auta opravdu nebudou, budou mit prazdny salon, ktery meli plny aut. Objednaval jsem ted zene sice Kamiqa a sleva 8%. Jedno jestli RČ nebo IČ. A to dalsi prodejce brečel, ze taková sleva není mozna, ze nemaji ani takovou marzi na tom modelu, ale asi maji, jinak by mi to nedali. Jeste chvili a budou se se slevami zase predhanet. Lidi setri, prodejnost strme klesa.
    1 bod
  12. Tak opraveno, závada nejspíš přechoďák v kabelovém svazku kladný spoj J317, 30a. Protože nevím, kde bych v tom svazku ten spoj hledal, natáhl jsem takřka profesionálně náhradní drát z pojistky 9, na jednotku J367, T2/d2. Auto už nehlásí žádné kraviny, kessy funguje, napětí jsou ok.
    1 bod
  13. Díky za odkaz, ale to sumasumarum tvoje mi asi stačilo... kdybych to viděl i na videu, tak se asi pozvracím...
    1 bod
  14. Střední pístová rychlost je průměrná rychlost mezi úvratěmi. viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Střední_pístová_rychlost nebo tady https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/technika-motocyklu-5.-cast-motor-3339.html i s výpočty a grafy v Excelu. Maximální rychlost bude (podle mého názoru) blízká obvodové rychlosti klikového hřídele. Při zdvihu 76 mm a 6000 otáčkách to bude cca 24 m/s. Těch výše uvedených 8 m/s se dost málo, mně to vyšlo pro zdvih 76 mm a 6000 otáček 16 m/s.
    1 bod
  15. Se 110kw EVO jsme za 10 měsíců najeli cca 23 tis km. Proběhne 3. výměna oleje + servis, jezdíme jen po dálnicích + okruh (2 os. + větší/menší bagáž). Ani při nadlimitní rychlosti jsem nepocítil nedostatek výkonu, nebere olej, vodu, nic + je tichý.
    1 bod
  16. První den v práci..... :-) VID-20220323-WA0006.mp4
    1 bod
  17. Primárně se jedná o pravidelný odběr, vzít dvě auta najednou není zásadní terno a není reálné čekat zásadní slevu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...