Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      191

    • Počet příspěvků

      15 126


  2. VeteranChild

    VeteranChild

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      166

    • Počet příspěvků

      1 198


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      85

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      75

    • Počet příspěvků

      16 934


Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 24.3.2024 ve všech sekcích

  1. Sice pozdě, ale přidám pár fotek... Diky moc Vam vsem za skvely sraz. Zvláštní poděkování pro @mičurin a @VeteranChild za nadherne ceske lahudky a nejen... Velke diky, kluci!
    10 bodů
  2. Taky všem díky za včerejší sraz. 🙂 Před náhlou změnou počasí se mi ještě podařilo zachytit promíchané parkoviště. Tohle se spustilo prakticky hned po vstupu do Jizby. 😲
    9 bodů
  3. Zdar borci! Dík za fajn sobotní odpoledne. Placek byl včera fakt výborný. Počasí trošku zalaškovalo. Cesta domů tentokrát přes HK (D1 na Vysočině plánovaně uzavřena) poněkud nestandardní rychlostí. Takže jsem byl doma prakticky za stejnou dobu, jako po D1.
    8 bodů
  4. Prodám psa - selhal při lovu !!! 🙂 VIDEO-2024-03-14-10-24-29.mp4
    6 bodů
  5. Zdravím, ucelený návod na dodělávku natáčecích světel na F2 jsem tu nenašel, takže zde přidávám mojí zkušenost. Vlastním F2 Combi 1.4 16V Ambition Tour (2014), tj. po faceliftu. V základu byly stříbrné pevné čočky H7, tj. tlumené H7 v čočce + dalšími H7 v parabole na dálkové. Dodělávka z H4 i z černých "Monte Carlo" H7 s magnetickou clonkou by asi obnášela odlišný checklist drátů, které je potřeba dodělat... Dále je asi podstatné, že moje auto má ESP, tj. i snímač úhlu natočení volantu - bez něj to určitě fungovat nebude. Co je potřeba pořídit: světla + jejich řídící jednotku se svorkovnicí + šrouby a nacvakávací matice na přidělání jednotky do kastle kabely + piny vč. těsnění pinů do předních světel Postup: jednotku natáčecích světel zadělat na dolní část A sloupku do kastle (těsně nad filcovým krytem pod přístrojovkou) - otvory pro nacvakávací matice tam jsou připraveny, stačí nacvaknout a pak jednotku přišroubovat natahat kabely do svorkovnice T18d ŘJ natáčecích světel (J745) dle dílenské příručky, pro moje auto to obnášelo: T18d/1: 0.5 br/gn => 369 (kostra - lze např. na středový tunel) T18d/6: 0.35 rt/sw => T6y/2 (regulace sklonu světel) - zde zapojit místo stávajícího kabelu T18d/7: 0.35 rt/gn => T10b/2 (pravé světlo) - zde zapojit místo stávajícího kabelu T18d/10: 0.5 sw/vi => SB9(5A) T18d/13: 0.35 or/br => T32a/29 (budíky) T18d/14: 0.35 or/sw => T32a/28 (budíky) T18d/15: ge/gn => T41a/41 (svorkovnice směrovek) T18d/16: 0.35rt/bl => T10a/2 (levé světlo) - zde zapojit místo stávajícího kabelu T18d/17: 0.5 gr/ge => T10b/7(pravé světlo) T18d/18: 0.5 gr/ws => T10a/7 (levé světlo) dále zřídit pojistku SB14 (10A) a natáhnout od ní dva kabely ke světlům: T10a/9 (levé světlo): 1.0 sw/gn T10b/9 (pravé světlo): 1.0 sw/gn natáhnout nové kabely ukostření světel: T10a/10 (levé světlo): 1.5 br/sw => kostřící bod 672 (nebo libovolný kostřící bod v motorovém prostoru) T10b/10 (pravé světlo): 1.5 br/sw => kostřící bod 12 (nebo libovolný kostřící bod v motorovém prostoru) nezapomenout, že piny ve světlech musí být vč. těsnění!!! dále už jen vyměnit světla, slícovat s kastlí a seřídit a na závěr nakódovat: v CAN GATEWAY vybrat INSTALLATION LIST a přidat jednotku 55 HEADLIGTH RANGE v jednotce 55 HEADLIGTH RANGE můžete v adaptacích nastavit na kanálu 1 hodnotu na 1, pokud chcete, aby se světla natáčela i když je vozidlo v klidu (nemusí být ani nastartované) - dobré minimálně pro testování, jestli Vám to chodí... Cenově mě to vyšlo cca na 7000 za materiál (světla + jednotka z vrakoviště + elektromateriál + spojmat). Zbyla mi stará světla H7, která možná zkusím poslat dál... Práce minimálně na celý den, spíš déle... Toť asi vše, snad jsem na nic nezapomněl...
    6 bodů
  6. Čo sa týka GPF, toho by som sa moc nebál, nie je to tak problémová vec ako sú DPF. Ak si ochotný priplatiť si za novší ročník, určite by som išiel do 206 kW verzie s prevodovkou DQ381 ktorá už má 400 Nm. Columbus: ak ho chceš používať ako primárnu navigáciu, tak by som si asi priplatil, ak ale budeš používať Android Auto/Apple CarPlay a potom Waze/Google Mapst, ak zbytočnosť. Hovorím z vlastnej skúsenosti. Pri novších verziách má Columbus ešte zmysel kvôli lepším mapovým podkladom pre prediktívny tempomat (pACC), ale z vlastnej skúsenosti ti môžem povedať, že ani ten moc nebudeš používať. Xenony: Ak sú v dobrom stave, určite svietia dostatočne, ak sú v zlom stave, stále sa dajú repasovať, resp. dá sa spraviť retrofit. Stojí to nejaké peniaze, ale môžeš sa dostať na taký svetelný výkon, že sériové LED sa na to nechytajú. Motor: prečítaj si tunajšie vlákno. Čo tu vidím (ja mám iný motor) väčšinou sa riešia nejaké magnety a podobné drobnosti. Pri 230 tisíc u každého priamo vstrekového motora musíš počítať s karbónom, ale zase zoberieš raz vyčistiť (ideálne metódou mletých orechových škrupiniek) a máš pokoj. DQ250: staršia, ale osvedčená technika, 6 prevodov dopredu, lepšie zvláda vyšší točák v prípade úprav motora, predpísaný interval výmeny oleja 60 tisíc km DQ381: novšia technika, zvláda menší maximálny točák, ale samozrejme je stále v limite, 7 prevodových stupňov a vďaka tomu aj nižšia spotreba PHM, predpísaný interval výmeny oleja 120 tisíc km Haldex: treba v ňom pravidelne meniť olej, ak ma pamäť neklame každé 3 roky a 90 tisíc km (toto si ešte over). Častý problém je, že ľudia menia iba podľa kilometrov a ten olej tam je dlhšie, potom sa zanesie filtračné sitko a auto veľa hrabe na predné. Jednoducho treba sa o to starať, pri kúpe jazdenky bez perfektnej servisnej histórie by som určite menil hneď. DCC: čo tu sledujem, väčšinou začne tiecť okolo 100-150 tisíc km, ale samozrejme sú výnimky. Záleží od toho, kde sa s tým jazdilo. Iné sú cesty v centre Budapešti a iné sú diaľnice v Holandsku. Našťastie už je dostupná aj druhovýroba od Monroe, takže cena za výmenu nie už tak vysoká, ako keď bol dostupný iba "originálny" diel, ktorý inak vyrába práve Monroe. Aká zhoda náhod, že?
    4 body
  7. Cesta z Chorvatska mě se Scalou 1.0 tsi 81 kw DSG překvapila... dalnice trvale 130, kolem Gratz 50km IGL 100 a pak prujezd Vídní 80 a dále 130 na Brno ... Jel sem na zimních 18 pneu. Spotřeba 4.9 L fakt super vysledek.. čekal sem 6L
    4 body
  8. Tak jsem musel instalaci odložit kvůli opravě po tom, co mi soused udělal facelift zadku při couvání... Nicméně tento týden nainstalováno na počkání (asi 4h) zařízení Westfalia s kompletní elektroinstalací včetně kódování a typového listu. Opět upozorňuji, že podle ŠA na tuto motorizaci TZ dodatečně dodělat nelze, ale zatím vše funguje jak má - prozatím odzkoušeno s nosičem kol.
    3 body
  9. Ahoj, tak mám tady resumé... Nakonec byl problém v uložení vačky, jedno je vydřené... Podařilo se mi sehnat celou hlavu za 1000,- Na autě teda vyměněno: olejové čerpadlo, hydroštely a ventilové víko s vačkama. Tlak oleje je na studeném motoru při volnoběhu přes pět barů, po zahřátí při dvou tísících otáčkách dva bary. Přesně jak je DP... Motor přede jako kotě nic neklepe a zase jede jak má... Díky všem za pomoc a rady...
    3 body
  10. Podle me se jednalo o zasah automatickeho brzdeni pri manevrovani. Pri tom se prave propadne pedal.
    3 body
  11. A kde jezdíš? Město? Mimo? Dálnice? Kolik km na jednu cestu? Jakou máš průměrnou rychlost? Je to podle palubního počítače, nebo podle tankování? Co to je úplně normálně? To může být u každého něco jiného.
    3 body
  12. 3 body
  13. Myslím si, že väčšina z nás tu ovláda to, čo je účelom vyššieho oktánového čísla benzínu. Pointa článku je to, že 100 oktánové benzíny sú E5, a čo v článku nebolo uvedené je to, že nemusia mať ako biozložku etanol, lebo ten môže byť nahradený s ETBE ktorý je lepší. Ďalej, ako bolo v článku uvedené, tieto prémiové benzíny sú (teoreticky) viac aditivované. Samozrejme kto chce, môže do 95-ky dávať VIF, mňa už ale prešla chuť sa s tým hrať. Všetci dobre vieme aké "úžasné" balenie má ten VIF. P.s.: Práve minulý víkend som v garáži objavil jednu neotvorenú plechovku VIFu.
    3 body
  14. Jenže peníze vybrané z emisních povolenek nelze volně použít a utrácet jak se státu zamane. Než tady zase budeš spřádat zběsilé teorie, tak si o tom něco zjisti. Do konce loňského roku mohlo být maximálně 50% vybraných peněz využito "volně" pro potřeby státního rozpoču. Od letošního roku je to 0%. Veškeré výnosy z prodeje emisních povolenek, kterými členské státy EU disponují, musí být využity pouze pro účely spojené s ochranou klimatu (klimaticky prospěšná opatření).
    3 body
  15. Když se dívám na silnice o víkendu, tak si nemyslím že je to problém, aspoň se "nenásilně" naplní státní pokladna. Ten kdo utrácí peníze za benzín ve volný čas určitě netrpí finanční nouzí.
    3 body
  16. nie je problem, som z okolia PO. par ludi uz u mna bolo, naposledy z PP. tiez prestavba FL na bi-led a zadok na led staci sa ozvat cez sukromnu spravu, pripadne priamo na webe mam odkazy na facebook PS: na komentar na stranke som odpovedal este vcera
    3 body
  17. 3 body
  18. S porizenim 3D tiskarny me napadlo zmensit puvodni verzi DPF monitoru, protoze bych si mohl jednoduse vytisknou krabicku na pouzity modul. Duvodu pro zmenu bylo ale vice. Svetlo vydavane LCD displejem je v noci opravdu otravne a navic monitor zabral skoro celou odkladaci schranku, kterou chci zase vyuzivat. Umisteni bylo celkove docela nestastne, clovek musel sjizdet pohledem az k radici pace a nesledoval cestu. Pro novy monitor jsem si vybral Arduino modul LilyGO TTGO T-Displej ESP32 1.14 TFT a to proto, ze uz obsahuje vse v jednom - ridici desku, BT modul a barevny displej. Pro program jsem vyuzil jako zaklad puvodni kod pro Arduino UNO z predchoziho modelu. Diky velikosti modulu bude monitor umisteny v urovni oci vedle budiku. Pripojeni monitoru je pouze pres USB-C konektor na spinane napajeni 5V. Momentalne monitor testuju, ale uz ted je zmena super. Pismo je dostatecne velke takze se da pohodlne precist, navic jsem kod upravil tak, ze pokud se bude blizit regenerace, zmeni se i barva merenych hodnot ze zelene na cervenou. Prubeh regenerace pak zlutou. Porovnani velikosti s predchozim monitorem. Video zapnuti monitoru
    3 body
  19. Zacituju tady velkeho klasika! 😁
    2 body
  20. Ještě jednou pistácie
    2 body
  21. Jediná kola, pneumatiky resp. kombinaci, který můžeš na autě legálně mít jsou v TP. Jiné varianty by ti neměl nikdo zapsat. Někde jsem tu kdysi přikládal i přímo přípis ze Škodovky.
    2 body
  22. Za mě Scala jasná volba, jednak ten větší kufr, ale hlavně raději chci největší hatchback než nejmenší SUV
    2 body
  23. Nový ceník 2.0 a plug-in 16.4.
    2 body
  24. Tak jsem pneumatiky z tlaku cca 2,6 baru (mam pocit, ze je takhle dofoukali v servise) upustil na tlak 2,1 baru a světe div se hučení se o dost snizilo..takže jim dám ještě šanci..
    2 body
  25. Hele, Blackberry KeyOne Android 8.1, 7 rokov, nemenil by som za žiadny nový zázrak. Funguje s Columbusom bezchybne a perfektne - hovory, zoznamy, kontakty. starým telefonom to nebude, skôr implementáciou komunikácie v Hauwei H56, SW1941
    2 body
  26. Inak 18tka Sirius Antracitovo-lestena takto:
    2 body
  27. A měřil vůbec někdo tlak oleje, jestli je chyba v tlaku oleje nebo v elektronice? Připadá mi to jako měnění dílů naslepo, takže nejlépe najít někoho kdo dělá paralelní diagnostiku a umí změřit vstupní veličiny (lak oleje).
    2 body
  28. @NemesiSK Právě jsem odevzdal auto, zítra update, večer snad vyzkouším a zjistím že to nepomohlo a pokročime dále 😁
    2 body
  29. Tak zase trochu inspirace pro interiér.Doplněno zadní ambientní osvětlení,osvětlení v loketce,osvětlení zásuvky 12V
    2 body
  30. Co je to pleonasmus? Když nadbytečně použiješ víc slov se stejným významem. Nějaký příklad? Brno – venkov Jaký bylo nejdivnější místo, na kterým jsi kdy měl sex? Brno. Divadlo se dá hrát třemi různými způsoby: dobře, špatně a v Brně. Co je to nejstrašidelnější na tom bydlet v Brně? Že se to může stát každému. Američtí vědci konečně zachytili komunikaci mimozemšťanů. Po chvíli si uvědomili, že omylem naladili brněnské lokální rádio. Co se stane z Tramvaje po smrti? Šalina. V Brně otevřeli pivovar. Uvařili první várku a inkognito poslali vzorek do Plzně na rozbor. Po týdnu přišel výsledek: „Vaše kobyla je zdravá.” Baví se dva vězni: „Za co seš tady?” „Započítal jsem DPH na Starobrno jako na pivo…”
    2 body
  31. Dělám na to přímo web, bude tam víc verzí 🙂
    2 body
  32. Podle škodovácké designerky "dark chrome", podle mě laciný lakovaný plast je jeden z důvodů, proč jsem objednal ještě jednou SIII a nepočkal ani na SIV, ani na Kodiaq II.
    2 body
×
×
  • Vytvořit nový...