Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. VeteranChild

    VeteranChild

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      49

    • Počet příspěvků

      1 188


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      28

    • Počet příspěvků

      15 112


  3. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      16

    • Počet příspěvků

      4 164


  4. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      15

    • Počet příspěvků

      1 747


Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 16.4.2024 ve všech sekcích

  1. Tak jsem musel instalaci odložit kvůli opravě po tom, co mi soused udělal facelift zadku při couvání... Nicméně tento týden nainstalováno na počkání (asi 4h) zařízení Westfalia s kompletní elektroinstalací včetně kódování a typového listu. Opět upozorňuji, že podle ŠA na tuto motorizaci TZ dodatečně dodělat nelze, ale zatím vše funguje jak má - prozatím odzkoušeno s nosičem kol.
    3 body
  2. Ahoj, tak mám tady resumé... Nakonec byl problém v uložení vačky, jedno je vydřené... Podařilo se mi sehnat celou hlavu za 1000,- Na autě teda vyměněno: olejové čerpadlo, hydroštely a ventilové víko s vačkama. Tlak oleje je na studeném motoru při volnoběhu přes pět barů, po zahřátí při dvou tísících otáčkách dva bary. Přesně jak je DP... Motor přede jako kotě nic neklepe a zase jede jak má... Díky všem za pomoc a rady...
    3 body
  3. Protože to byla asi otázka hlavně pro mě, odpovím ti. Bohužel to udělám upřímně, protože mě k tomu nutís. Odpověděl bych ti úplně stejně jako Pavel. Není to Pavel, kdo této hudbě nerozumí, jen to ty nechápes, že tato hudba je totální sračka. Tady bohužel není prostor, abych ti to vysvětloval a už vůbec se mi do toho nechce. A upřímně, trochu se stydím (nicmene jsem z PL), že se tu zase snažíš propagovat tyhle sračky, ale zřejmě ti ještě nedošlo, že se tady skoro všichni těmto sračkám jen smějí. Jako většina lidí v PL. SH, toto není televize minulé vlády v Polsku 😃
    2 body
  4. Zacituju tady velkeho klasika! 😁
    2 body
  5. Len zo zvedavosti... ak sa tie kryty nedajú dať dole, ako sa potom dá dostať ku skrutkám?
    2 body
  6. 2 body
  7. TSI 140 kW je úplne iný motor ako 206 kW. Ten silnejší má iný kompresný pomer a hlavne nemá Budackov cyklus. Znížením výkonu prakticky nič nedocieliš.
    2 body
  8. Za mě Scala jasná volba, jednak ten větší kufr, ale hlavně raději chci největší hatchback než nejmenší SUV
    2 body
  9. Jako ze srandy jsem koukal a konfiguroval...... shrnu to: navíc bych měl větší baterku - to by se hodilo i s rychlejším nabíjením 🙂 modernější infotaitment - no snad to to vychytali a bude to špalat lepší světla asi - za mě matrixy jsou super, nevím co je lepší dcc+ asi budou top, mi se houpající supík líbí , ten komfort masažní sedadla by byly fajn, uložený parkovací manévr je taky fajn... No takže jakoby nic extra navíc, asi by stačila i 1,5tsi ale za 1,2mil 😞 upss...... a cena nového IV , my měli ceník 1,2mil v roce 2020 , dodáno za 1,0mil , nyní ceník 1,345 + panorama+barva = 1,4mil , po nějaké mini korekci to bude +- 1,35mil ? Výkup mého IV je aktuálně 0,65-0,75mil kč !!!!! takže doplatek 0,7mil Kč za nic moc navíc - né děkuji Navíc vzhledově se mi moje generace líbí více, takový dravější vzhled 🙂 takže budeme jezdit dokud asi neumře , aktuálně po 3letech najeto +- 50 000km
    2 body
  10. Nový ceník 2.0 a plug-in 16.4.
    2 body
  11. Dělám na to přímo web, bude tam víc verzí 🙂
    2 body
  12. Obávám se, že je to přesně naopak.
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Alík, 380 Kč, komplet. kvalita velmi dobrá, ta na levou nohu má po cele ploše nalepenou oboustranou lepící pásku tak se nemusí nic upravovat a jen připlácnout na koberec. Drží to fest.
    1 bod
  15. Řekni si v servise, ať ti to přestaví na pevný interval na 15 000 km, já jsem si to tak nechal u současného Supa i toho předchozího.
    1 bod
  16. Jediná kola, pneumatiky resp. kombinaci, který můžeš na autě legálně mít jsou v TP. Jiné varianty by ti neměl nikdo zapsat. Někde jsem tu kdysi přikládal i přímo přípis ze Škodovky.
    1 bod
  17. Jasně, článek má nádech šokovat, tak už to v médiích je dnes bohužel zavedeno, aby si ho lidé všimli. Ani nechci posuzovat zda je problém v tom, že ono město roste rychle, nebo, že rychle se v něm zavádějí nové systémy vytápění. Spíše jsem chtěl na tomto příkladu aglomerace o "pouhých" 50.000 lidech poukázat, jak se věci dokáží zadrhnout, když se něco radikálně mění a odpovědní lidé možná ani netuší kam to může směřovat. Ale EU a EK radikálně mění život pro jejich 450 miliónů obyvatel a že by měla něco pořádně naplánováno a do podrobností promyšleno? Zde v EU to tedy bude jiný fičák, pokud se to bude zadrhávat jako v onom německém městě a já si myslím, že zadrhávat se to bude, ono to drhne již teď a to ještě ani pořádně vše nezačalo. No pro mne je dost šokující, i když ne už tak překvapující, že titíž evropští politici, co vehementně Evropu hnali do náruče Green dealu, tak nyní schovaní v davu couvajících, hledají cestu jak to napravit, popř. upravit, aby jsme mi všichni a taky i oni profesně z toho vyšli se zdravou kůží. Ostatně kdo se nedávno díval na předvolební diskusi českých europoslanců z Bruselu s Terezií Tománkovou na Primě, tak musel konstatovat, že v současném aplikování Green dealu a i té elektromobility couvají všichni, od ODS, ANO, přes KDU-ČSL až po Piráty....
    1 bod
  18. 1, jedině originál klidně starší. 2, jedna z nejpoužívanějších a nejužitečnějších věcí v autě
    1 bod
  19. Není nad originál. I za cenu toho, že bude dražší
    1 bod
  20. Ano, měl by mít na rozdíl od S III
    1 bod
  21. Pro me sunset, tim padem jsou clony jasna volba. Bohuzel pro liftback asi x-shades nebudou vubec, ram okna je oplastovany a neni, kde by se magnetky prichytily.
    1 bod
  22. Trochu z jiného soudku, je to o práci EU. Elektromobility se to možná na první dobrou nemusí vůbec týkat, ale zdání klame a vidíme zde v přiloženém článku, jak dnes až děsivě byrokratická EU je. Já bych řekl, že nejenom byrokratická, ale i dost odtržená od běžného života průměrného občana. Nevím jak Vy ostatní, třeba jste mnozí v roce 2004 ještě ani neměli hlasovací právo, já ano, ale rozhodně jsem v roce 2004 nedával svůj hlas pro to, aby EU fungovala, jak dnes funguje. Když to vztáhneme na tu elektromobilitu, tak i zde uvidíme, že úřednický šiml řehtal až běda a když se k tomu přidá i zelená ideologie, tak mix obého je příčinou toho, že dnes skoro všichni politici unisono tvrdí, že Green dealu a snad i té silou tlačené elektromobilitě je potřeba přistřihnout křídla, neboť se nám to tak nějak nepřiměřeně zvrhlo a ne moc povedlo. Samozřejmě je před volbami a tak se politikům ani nedivme, ale pro představu si přečtěme v přiloženém článku jak EU "vesele" řádí dál. Třeba jen to, že v roce 2023 vydaly instituce Evropské unie téměř dva a půl tisíce právních aktů...... PS: Že by těch 60.000 zaměstnanců a úředníků pracujících pro orgány EU muselo až takto dokazovat svoji nezbytnost a nepostradatelnost? https://medium.seznam.cz/clanek/desive-vyhlidky-problemy-implementace-narizeni-eu-do-ceskeho-pravniho-radu-55102#dop_ab_variant=1290100&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    1 bod
  23. 1 bod
  24. Ne, to byl jiný produkt. Vygoogli "X-SHADES Škoda Octavia IV" nabízí to více e-shopů.
    1 bod
  25. Inak 18tka Sirius Antracitovo-lestena takto:
    1 bod
  26. Dvě pražský vyhlídky. Igdyž to nejsou klasický rozhledny Vyhlídkový pavilon Mlíkárna . . . Výhled . Rozhledna Pletená . . . . Výhled . . . . .
    1 bod
  27. Udělal jsem svůj night blue design - Kdyby byl zájem, mohu sdílet.
    1 bod
  28. Podle škodovácké designerky "dark chrome", podle mě laciný lakovaný plast je jeden z důvodů, proč jsem objednal ještě jednou SIII a nepočkal ani na SIV, ani na Kodiaq II.
    1 bod
  29. Jožo Kabaň byl jiná liga, kdoví jak to bylo s faceliftem O III, zda ho někdo nepřinutil, aby ho mohli vyšoupnout. Auta od Joža měla smysl a nadčasovost...
    1 bod
  30. Šel bych do 1.4 TSI. Nemají ani filtr pevných částic a hlavně nemají ten dvouválcový režim. Měl jsem ji 5 let a super!
    1 bod
  31. Samozřejmě, že je to znát. Sice mám manuální klimu, ale posledních 13 let jsem ani na jednom ze tří aut neřešil smrad ani žádný čištění klimatizace. Používám teda hardcore metodu, vypnutí klimy před dojezdem a navíc topení na max. Nikdy jsem necítil žádnej smrad, zato u služebáků je to vždy na blití po nastoupení, tam je nastaveno auto a nikdo nic neřeší.
    1 bod
  32. Ideálna výmena by bola pred letom a pred zimou :)
    1 bod
  33. Někde tady jsem to potkal, snad to pomůže: Battery Vendor List: 5DO = Boading TU3 = Exide MLA = Moll JCB = JCI VA0 = Varta UM5 = Akuma
    1 bod
  34. Pokud máš automatickou klimatizaci, zůstávají klapky v poloze v jaké jsi ji vypnul. Tedy pokud ráno sedneš do studeného auta, nastartuješ a máš nastaveno 20°C, automatika se snaží topit -> nastaví klapku na okno aby se nemlžilo a topení taky blízko max. Když dáš potom OFF, klapky zůstanou v této poloze a prouděním vzduchu to potom topí "naplno".
    1 bod
  35. K dotazu jak na hotspot...Mám 3 neděle LK s Amundsenem, internet hotspot pro pasažéry (hotspot) funguje, systém má zabudovaný eSIM s LTE, ale musíš si zaplatit data (1800kc/rok, max 25GB a pak přikupovat při spotřebování). Zakoupena data fungují po celé Evropě. Hotspot však nefunguje/nepřenáší internet pro mobil řidiče v případě použití bezdrátového Android Auto, protože WiFi tohoto mobilu je společně s BT "konzumována" právě pro android Auto spojení. Btw. Aktualizace do rádia se nahrávají sami z éteru díky eSim i když nejsou extra data priplacena. Toť co jsem vyzkoumal
    1 bod
  36. Čekám na svojí Fábku a sonduju, kam dám mobil s navigací. Doteď jsem používal Brodit, mám na to komplet redukce a do Fabie III dělají 2 varianty: 1) na střed mezi průduchy klimatizace - http://brodit.se/product.html?id=855076&pn=prod&brand=Skoda&model=Fabia&year=2016 To se mi moc nelíbí, protože by kabel napájení šel středem přes displej Bolera a na středu palubky mi to přijde rušivý. 2) nalevo ke sloupku A - http://brodit.se/product.html?id=805077&pn=prod&brand=Skoda&model=Fabia&year=2016 Už lepší, ale zase je problém s napájením - mám aktivní držák s magnetickým nabíjením a konektorem do zapalovače. Nemáte někdo tip, jak vést kabel v případě umístění GPS nebo mobilu nalevo? Přemýšlel jsem, jestli by tam někde pod zapínáním světel nešla dodělat 12V zásuvka a připojit na neobsazené pojistky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...