Jump to content

Sold VW POLO 1,2 12V 47kW nájezd 97000km

Price: 46,900.00 CZK
  • Submitted (Updated: )
  • Expired

Seller information

amogh

  • 0
  • 0
  • 0

Offer Information

Phone
724583954
Email
karel.stekl@gmail.com
Guarantee?
Tato položka je použitá bez záruky
Servisní knížka
Ano
Aktuální stav ujetých kilometrů
97100
 Report this offer

About this offer

VW POLO Trendline 1,2 12V 47kW
Do provozu 29.7.2002
Najeto: 97000+ km

STK do 09/2018
Původ ČR, 2.majitel. Prodáno jako nové 1.majitelce na Auto Jarov, poté po 4 letech a 24000km majitelka vůz taktéž na Auto Jarov nabídla k prodeji. Tam v síti autoplus (dnes Dasweltauto) koupil Polo můj táta důchodce, který je majitelem dodnes a najel s vozem za 11 let 73000km.
Výbava: originál autorádio VW Beta, defendlock (zamykání zpátečky), sportovní sedačky (s výraznějším bočním vedením), litá kola, palubní počítač, stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, centrál + DO (doděláván), mlhová světla, lakovaná zrcátka, lakované lišty dveří a nárazníků, síťky v zavazadelníku, rezerva
K vozu jsou dvoje klíčky, dva ovladače, tři klíčky k defendlocku
Na Jarově vedena servisní knížka (je k dispozici), dále servisováno pravidelně v Sokolově v autoservisu Dengler.
Km jsou ověřitelné skrze technické kontroly (mohu doložit) nebo v síti Cebia. Dále jsou schovány některé doklady ze servisu a technických kontrol.
Poslední léta kromě oleje měněny přední kotouče a destičky, silentbloky předních ramen, tyčky stabilizátoru, zapalovací cívka, lambda sonda.
Nedostatky: ošoupané čalounění u řidičovo bočnice, nefunkční kazetový přehrávač (radio jinak funguje), několik kosmetických vad (oděrek) na karoserii (prostě důchodcovské auto), drobná koroze na styku předních blatníků a prahu (klasika u Pola, Fabie apod), lokálně poškozená izolace od kun
Servis aktuálně: inspekce, je rok po poslední výměně oleje, není nutno měnit nebylo za rok najeto 15000km, doporučuji udělat rozvody (i když se říká, že je řetěz bezúdržbový už má svoje roky a jedná se o první konstrukční variantu), vyčistit EGR + škrticí klapku pro klidnější volnoběh a výhledově zadní díl výfuku. Bylo v plánu ,ale už se nestihlo.

více foto po emailu není problém



×
Powered by (SD) Sales Portal Pro 3.0.0.3 © 2019 by SolutionDEVs.pl