-
Počet příspěvků
6 716 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
7
Typ obsahu
Profil
Fórum
Galerie
Obchod
Stahování
Articles
Příspěvky zveřejnil PTiCA
-
-
Dobra poznamka. Diky, kouknu na to
- 2
-
Upraveno. Diky za upozorneni.
- 1
-
Co žárovka nebo pojistka? Není některá špatná?
-
Uplne jsem to prehledl. Kouknu
-
Vyreseno
- 1
-
Opraveno
-
To je dost velke omezeni. Nevim jestli bys chtel cekat 5 dni kdyz resis nejaky problem s autem
Asi bych to pripadne resil treba hodinou od registrace nebo neco takoveho. Uvidime.
- 1
-
Registrace techto uzivatelu prochazi klasickym skenovanim Captchou a projdou. Pravdepodobne to neni zadny robot.
Zmenil jsem typ na hCaptchu uvidime jestli to vyresi nas problem.
- 1
-
-
Fixnuto
- 1
-
-
V nejvysim tarifu powerpass mam DC dobijeni za 10,- a Ionity za 8,20. Prepocet na cenu benzinu jsem zatim nemel cas
aktualni cenik zde
-
Ještě cesta zpátky do ČR.
PUMP
ABPR
Cesta zpátky
Cestou jsem stavil jen na stanicích Ionity s cenou 8.20,-/kWh a průměrnou spotřebou 20,6kWh
Plán cesty
Při první zastávce jsme potkali dalšího Enyaqa 😇
Jednou jsme dojížděli na další čerpací stanici s 6% v baterii (dojez 16km) a čekali na uvolnění nabíjecího mista asi 10min.
Také zde jsme potkali další 3 vozy Škoda Enyaq iV
Na další zastávce jsme si dali oběd a připravili se na nejdelší přejezd mezi nabíječkama.
Tedy 325km a více jak 3 hodiny cesty. Příště radeji naplánuji kratší zastávku
Poslední zastávka na cca 10 minut byla na Ionity D1 Nupaky
Jak jsem zminoval. Při spotřebě 20.6 kWh a ceně na Ionity 8.20,-/kWh nás kilometr jízdy stál 1.68,- Kč
Jednou sem potřeboval dobít mezi přejezdem na jiné dobíječce a tam byla cena 10,- / 1 kWh
-
Rozhodl jsem se o cestu do Itálie s 80x Enyaqem s 77kWh baterii.
Postupně sem budu přidávat informace i cestě. Třeba to někoho zaujme.
Nejprve jsem musel nastavit Škoda Connect protože bez něj by to bylo složitější. Společně s ním jsem koupil i "Viecar OBD II autodiagnostika" ktera mi jako jediná fungovala s iPhonem. Určitě jich je více ale neměl jsem tolik času jich testovat více.
Aplikace s navigací
Pro navigaci jsem zvolil aplikace ABRP (spojeno přes OBD adaptér) a PUMP (spojeno přes Škoda Connect)
Hlavní aplikaci jsem použival PUMP. Přisla mi uživatelsky přívětivější a ke konci cesty jsem si jen cestu exportovatl do Apple Maps ktere používám přimárně. Vše jsem měl spojené přes Apple CarPlay.
Zvolil jsem hlako hlavní nabíjecí stanice Ionity které nabízejí nabíjení 350kW (auto nabízí zatím jen 125kW jako maximum které jsem využil jen u hodně vybitého auta). Pokud má auto více jak 50% baterie určitě se na tuto rychlost nedostanete (doufám že jen zatím).
Nabíjení
Nabíjení probíhalo cca 30 minut oproti plánovaným 25minutám. Vždy jsem se soustředil jen na vzdálenost k další plánované nabíječce a dojezdu které mi auto ukazuje přes mobilní aplikaci plus dalších 50km jako rezervu.
U nabíjecích stanic bylo vždy místo takže jsem nečekal na žádné z plánovaných zastávek. Aplikace PUMP rovnou v průběhu cesty ukazovala volné a obsazené sloty u nabíječek což bylo velmi užitečné (viz. obrazky).
Zde jsem už jen přejížděl na jinou destinaci v Itálii
Powerpass
K nabíjení jsem zvolil službu Powerpass od Škoda Auto. Zvolil jsem tarif za 300,-/měs. kde je pak nejlevnější rychlé dobíjení (8.20,-/kWh u Ionity).
Ceny nabíjení a dobu nabíjení můžete vidět zde:
- První nabíjení za 440,- je za nabití na 100% u pomalé 50kW nabíječky.
- Poslední nabíjení je mezi přejížděním na další destinaci.
Baterie
Baterie se stále udržovala na teplotě 45°C
- 1
-
ŠKODA FABIA RS Rally2: Další kapitola úspěšného příběhu
- Nový závodní vůz ŠKODA Motorsport vychází z modelu FABIA čtvrté generace
- Nástupce modelu FABIA Rally2 evo má nový motor a mnoho dalších vylepšení
- Úspěšně dokončený rozsáhlý testovací program na asfaltu, štěrku a sněhu
ŠKODA Motorsport prezentuje nástupce vozu FABIA Rally2 evo. Nový závodní vůz z Mladé Boleslavi vychází ze čtvrté generace vozu ŠKODA FABIA a jde ve stopách nejúspěšnějšího vozu kategorie Rally2 posledních let. ŠKODA Motorsport pro nový vůz vyvinula nový motor, dále vylepšila ovládání, pohonné ústrojí a elektroniku a v neposlední řadě znovu zvýšila bezpečnost jezdců a spolujezdců. Rozsáhlé testování na asfaltu, šotolině a ledu, stejně jako za rozmanitých povětrnostních podmínek přineslo novému rallyovému modelu ŠKODA potřebné vyladění, aby mohl v budoucnu úspěšně usilovat o vítězství a tituly v rukou zákaznických týmů.
Hlavní technické prvky nového závodního vozu
- Širší karoserie a delší rozvor se postarají o lepší rozložení hmotnosti
- Speciální brzdový systém ŠKODA Motorsport s mimořádně silným zpomalením a účinným chlazením
- Specifické komponenty navrženy tak, aby splňovaly i extrémní požadavky
- Ochranná klec svařená z 35,8 metrů ocelových trubek a speciálně chráněná palivová nádř
- ŠKODA FABIA RS Rally2 má nový motor o výkonu 214 kW (289 k), který vychází z motoru 2,0 TSI z rodiny benzínových motorů EA888
- Sekvenční pětistupňová převodovka umožňuje změnu rychlostních stupňů během několika milisekund
- Hydraulické ovládání mezinápravové spojky
fabia_rs_rally2_aerodynamika.pdf
fabia_rs_rally2_exterier_i.pdf
fabia_rs_rally2_exterier_ii.pdf
-
ŠKODA Enyaq Coupe iV
Rozměry
skoda_enyaq_coupe_iv_rozmery.pdfSystém baterie
skoda_enyaq_coupe_iv_system_baterie.pdf
CLIMATRONIC A TEPELNÉ ČERPADLO
skoda_enyaq_coupe_iv_climatronic_a_tepelne_cerpadlo.pdf
MOŽNOSTI NABÍJENÍ
skoda_enyaq_coupe_iv_ekosystem_skoda_iv.pdf
POHONNÉ JEDNOTKY A PODVOZEK
-
Fabia IV Monte Carlo
ŠKODA AUTO rozšiřuje čtvrtou generaci vozu FABIA o variantu MONTE CARLO. Tímto označením, které ŠKODA AUTO původně představila exkluzivně pro vůz FABIA, se od roku 2011 pyšní lifestylové varianty se sportovním nádechem. Tyto modely odkazují na četné úspěchy značky ŠKODA na legendárním rallyovém závodě. Sportovní vzhled vozu FABIA MONTE CARLO podtrhují černé designové prvky. Interiér zdobí červené elementy a přístrojová deska v dekoru Carbon.
FABIA MONTE CARLO je k dispozici se třemi motory, které pokrývají výkonové spektrum od 70 kW (95 k) do 110 kW (150 k).
fabia_monte_carlo_exterier_i.pdf
fabia_monte_carlo_exterier_ii.pdf
fabia_monte_carlo_aerodynamika.pdf
fabia_monte_carlo_interier.pdf
-
Zajimave reseni jak vymenit drzak za jiny.
-
-
Také jsem si koupil opěrku a po menších problémech nainstaloval i do elektrické verze Citigo iV. Přesně jak píše @Šutrák. Je potřeba zbrousit zadní hranu...viz fotogalerie
Zde je pár fotografií:
Před demontáží plastového tunelu
Demontáž plastového tunelu
Úprava plastového tunelu a opětovná instalace
Poté jsem zjistil ze kus plastového popelníku vadí k montáži opěrky a musel jsem kus odříznout.
Pak opěrka krásně sedla na své místo a stačilo jen přišroubovat
Výsledek je super
-
Ahoj, premyslim o vymene autoradia v mem citigu.
Radio jsem vybral Alpine iLX-F903D ktere umoznuje vertikalne posouvat display aby bylo videt co nejvice z ovladani klimatizace.
Nasel jsem i ramecek pro 1din z vw up, ruzne redukce na pripojeni originalniho mikrofonu a gps anteny.
Jedine co nikde nemuzu dohledat je informace jestli existuje nebo je potreba nejaky prevodnik na ovladani z volantu a jestli bude fungovat obrazovani couvacich senzoru.
Neresil jste to nekdo?
Jeste trocha inspirace:
nebo tady
-
Dlaší info v tomto vláknu
-
Neresil jste nekdo tuto zasuvku i do Citigo iV elektricke verze?
-
Tisková mapa
170627-skoda-citigo-tiskova-mapa.pdf
Katalog příslušenství
57d69fdcaa21c_citigo-prislusenstvi-katalog.pdf
citigo-prislusenstvi-katalog.8bac445617e29c45b62cbad6339b2529-2.pdf
Citigo iV
Škoda Fabia Praktik 2002
v Ostatní
Vloženo
Nemáte někdo více dobových fotografií případně informací, prospektů atd. o tomto modelu?