Přejít na obsah

PTiCA

Administrátor
  • Počet příspěvků

    6 716
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    7

Příspěvky zveřejnil PTiCA

  1. Ještě cesta zpátky do ČR.

    PUMP

    IMG_7279.thumb.PNG.c9e318caedf4d6b784b6d692621896a3.PNG

    ABPR

    IMG_7280.thumb.PNG.6279aa9e5d4d2ea2e1ea3882a383d12b.PNG

     

    Cesta zpátky

    Cestou jsem stavil jen na stanicích Ionity s cenou 8.20,-/kWh a průměrnou spotřebou 20,6kWh

    IMG_7335.thumb.jpeg.f1555bf145e5a990933ff4e0389d4683.jpeg

     

    Plán cesty

     

    IMG_7300.thumb.PNG.c051ff966dc116e78b6e2cc951368ad3.PNG IMG_7298.thumb.PNG.9f0658519c850298592d1058b5003e26.PNG

     

    Při první zastávce jsme potkali dalšího Enyaqa 😇

     

    IMG_7303.thumb.jpeg.f6b0548dd441b210462b76ddeda1e024.jpeg IMG_7302.thumb.jpeg.414ceded370212df080da8716328cd9e.jpeg

     

    Jednou jsme dojížděli na další čerpací stanici s 6% v baterii (dojez 16km) a čekali na uvolnění nabíjecího mista asi 10min.

    Také zde jsme potkali další 3 vozy Škoda Enyaq iV

    IMG_7307.thumb.PNG.0908c82977eb77772772338d679fc291.PNG

    IMG_7308.thumb.jpeg.9e6fbc69eac7c2441603c38ff6bd2b4b.jpeg IMG_7310.thumb.jpeg.522c2993c4630cab6dc44f18b1a34916.jpeg IMG_7311.thumb.jpeg.7a370c66a53fbccea808336e0404fc90.jpeg

    IMG_7313.thumb.jpeg.0d68be37795776d108e20759bf386e69.jpeg IMG_7314.thumb.PNG.bd7e1b32ea6a45214fe5695997bbe347.PNG IMG_7315.thumb.jpeg.b68c3e0863a3f46cc4639975104e325d.jpeg

     

    Na další zastávce jsme si dali oběd a připravili se na nejdelší přejezd mezi nabíječkama.

    Tedy 325km a více jak 3 hodiny cesty. Příště radeji naplánuji kratší zastávku

    IMG_7317.thumb.jpeg.41bfdf04d32dbaa0b06f6723113cc343.jpeg IMG_7318.thumb.jpeg.5715b573a681dafb1673cc2471430067.jpeg

    IMG_7319.thumb.jpeg.33e2b29b58d48bb38f98b53bc60eb8f4.jpeg

     

    Poslední zastávka na cca 10 minut byla na Ionity D1 Nupaky

     

    IMG_7322.thumb.jpeg.fa75095c4f5ed1866f8a69008bbab296.jpeg IMG_7323.thumb.jpeg.df79e0065aeb8b5b700ba4376fa0a966.jpeg

     

    Jak jsem zminoval. Při spotřebě 20.6 kWh a ceně na Ionity 8.20,-/kWh nás kilometr jízdy stál 1.68,- Kč

    Jednou sem potřeboval dobít mezi přejezdem na jiné dobíječce a tam byla cena 10,- / 1 kWh

    IMG_7335.jpeg

  2. Rozhodl jsem se o cestu do Itálie s 80x Enyaqem s 77kWh baterii.

    Postupně sem budu přidávat informace i cestě. Třeba to někoho zaujme.

     

    IMG_6854.thumb.jpeg.e29bacc080555a42eaebf36bd568b741.jpeg IMG_6856.thumb.jpeg.6720427f3e92072b11c2606aa4aa5f2a.jpeg

     

    Nejprve jsem musel nastavit Škoda Connect protože bez něj by to bylo složitější. Společně s ním jsem koupil i "Viecar OBD II autodiagnostika" ktera mi jako jediná fungovala s iPhonem. Určitě jich je více ale neměl jsem tolik času jich testovat více.

     

    Aplikace s navigací

    Pro navigaci jsem zvolil aplikace ABRP (spojeno přes OBD adaptér) a PUMP (spojeno přes Škoda Connect)

    Hlavní aplikaci jsem použival PUMP. Přisla mi uživatelsky přívětivější a ke konci cesty jsem si jen cestu exportovatl do Apple Maps ktere používám přimárně. Vše jsem měl spojené přes Apple CarPlay.

     

    Zvolil jsem hlako hlavní nabíjecí stanice Ionity které nabízejí nabíjení 350kW (auto nabízí zatím jen 125kW jako maximum které jsem využil jen u hodně vybitého auta). Pokud má auto více jak 50% baterie určitě se na tuto rychlost nedostanete (doufám že jen zatím).

     

    Nabíjení

    Nabíjení probíhalo cca 30 minut oproti plánovaným 25minutám. Vždy jsem se soustředil jen na vzdálenost k další plánované nabíječce a dojezdu které mi auto ukazuje přes mobilní aplikaci plus dalších 50km jako rezervu.

     

    IMG_6934.thumb.PNG.c1fa0575f6d804a78ceb3da4de9760ac.PNG IMG_6938.thumb.PNG.ccedd3bdd6546cd8e408243cc2a62043.PNG IMG_6936.thumb.PNG.978407b115eb60205433db4f19c2ea57.PNG IMG_6937.thumb.PNG.991060c2f27e63d2617d492401066735.PNG

     

    U nabíjecích stanic bylo vždy místo takže jsem nečekal na žádné z plánovaných zastávek. Aplikace PUMP rovnou v průběhu cesty ukazovala volné a obsazené sloty u nabíječek což bylo velmi užitečné (viz. obrazky).

     

    IMG_6939.thumb.jpeg.ec5531c6ddcb5a0396e4b0901eeb1fb2.jpeg IMG_6941.thumb.jpeg.a370af2efd663842569f0ab1ccc03048.jpeg IMG_6944.thumb.jpeg.5e441444c534b5f59ce90a97effbaaeb.jpeg IMG_6946.thumb.jpeg.e7c53a371159252421f405f52fb47eab.jpeg IMG_6949.thumb.jpeg.3c95dd2776d1485df66cc98f00df2a7d.jpeg IMG_6952.thumb.jpeg.ef8beef17d8f374d3c0054c18a6b33c2.jpeg 

     

    Zde jsem už jen přejížděl na jinou destinaci v Itálii

    IMG_7207.thumb.jpeg.38e8ac05c95575d11675c06b1603c82c.jpeg IMG_7206.thumb.jpeg.a63cda758f457c77b049ed521d33e95a.jpeg IMG_7205.thumb.jpeg.b8fd62d3e2c1ab0b16560648eb83195a.jpeg

     

    Powerpass

    K nabíjení jsem zvolil službu Powerpass od Škoda Auto. Zvolil jsem tarif za 300,-/měs. kde je pak nejlevnější rychlé dobíjení (8.20,-/kWh u Ionity).

    IMG_6892.thumb.jpeg.f6f3015ef7b8c9c13e197f458ba75190.jpeg IMG_6890.thumb.jpeg.1d57fd6dc6a42ca5c54c9f91959e2c56.jpeg

     

    Ceny nabíjení a dobu nabíjení můžete vidět zde:

    IMG_7278.thumb.jpg.5484ea7d3c327490515014de62a3a635.jpg

    • První nabíjení za 440,- je za nabití na 100% u pomalé 50kW nabíječky.
    • Poslední nabíjení je mezi přejížděním na další destinaci.

     

    Baterie

    Baterie se stále udržovala na teplotě 45°C

    IMG_6953.thumb.PNG.4be358b20c9c92177ffab1f5678d7c4d.PNG

     

    • Líbí se mi 1
  3. ŠKODA FABIA RS Rally2: Další kapitola úspěšného příběhu

    • Nový závodní vůz ŠKODA Motorsport vychází z modelu FABIA čtvrté generace
    • Nástupce modelu FABIA Rally2 evo má nový motor a mnoho dalších vylepšení
    • Úspěšně dokončený rozsáhlý testovací program na asfaltu, štěrku a sněhu

     

    ŠKODA Motorsport prezentuje nástupce vozu FABIA Rally2 evo. Nový závodní vůz z Mladé Boleslavi vychází ze čtvrté generace vozu ŠKODA FABIA a jde ve stopách nejúspěšnějšího vozu kategorie Rally2 posledních let. ŠKODA Motorsport pro nový vůz vyvinula nový motor, dále vylepšila ovládání, pohonné ústrojí a elektroniku a v neposlední řadě znovu zvýšila bezpečnost jezdců a spolujezdců. Rozsáhlé testování na asfaltu, šotolině a ledu, stejně jako za rozmanitých povětrnostních podmínek přineslo novému rallyovému modelu ŠKODA potřebné vyladění, aby mohl v budoucnu úspěšně usilovat o vítězství a tituly v rukou zákaznických týmů.

    Hlavní technické prvky nového závodního vozu

    • Širší karoserie a delší rozvor se postarají o lepší rozložení hmotnosti
    • Speciální brzdový systém ŠKODA Motorsport s mimořádně silným zpomalením a účinným chlazením
    • Specifické komponenty navrženy tak, aby splňovaly i extrémní požadavky
    • Ochranná klec svařená z 35,8 metrů ocelových trubek a speciálně chráněná palivová nádř

     

    fabia_rs_rally2_prehled.thumb.jpg.ca5278e04721157e0a92b3fb1932c39c.jpg

    fabia_rs_rally2_prehled.pdf

     

    fabia_rs_rally2_palivo.thumb.jpg.a08d1d869e185f50ff8ccd8d9eaab69b.jpg

    fabia_rs_rally2_palivo.pdf

     

    fabia_rs_rally2_pohon.thumb.jpg.f3f93f0183d6f873f5b9879a5f2aacad.jpg

    fabia_rs_rally2_pohon.pdf

    • ŠKODA FABIA RS Rally2 má nový motor o výkonu 214 kW (289 k), který vychází z motoru 2,0 TSI z rodiny benzínových motorů EA888
    • Sekvenční pětistupňová převodovka umožňuje změnu rychlostních stupňů během několika milisekund
    • Hydraulické ovládání mezinápravové spojky

     

    fabia_rs_rally2_aerodynamika.thumb.jpg.7edfbf0b4d934ddb37536e8ffb736b1f.jpg

    fabia_rs_rally2_aerodynamika.pdf

     

    fabia_rs_rally2_exterier_i.thumb.jpg.ae610bfdd2a9855c1c31fa1a32a367fd.jpg

    fabia_rs_rally2_exterier_i.pdf

     

    fabia_rs_rally2_exterier_ii.thumb.jpg.69179998247767dfb24286238a43155c.jpg

    fabia_rs_rally2_exterier_ii.pdf

     

    fabia_rs_rally2_historie.thumb.jpg.f026427a47c5ccb95f056a89d6b547eb.jpg

    fabia_rs_rally2_historie.pdf

     

     

     

  4. Fabia IV Monte Carlo

    ŠKODA AUTO rozšiřuje čtvrtou generaci vozu FABIA o variantu MONTE CARLO. Tímto označením, které ŠKODA AUTO původně představila exkluzivně pro vůz FABIA, se od roku 2011 pyšní lifestylové varianty se sportovním nádechem. Tyto modely odkazují na četné úspěchy značky ŠKODA na legendárním rallyovém závodě. Sportovní vzhled vozu FABIA MONTE CARLO podtrhují černé designové prvky. Interiér zdobí červené elementy a přístrojová deska v dekoru Carbon.

    FABIA MONTE CARLO je k dispozici se třemi motory, které pokrývají výkonové spektrum od 70 kW (95 k) do 110 kW (150 k).

     

    fabia_monte_carlo_exterier_i.thumb.jpg.f75ab6d90faa70a7088e4589896928dd.jpg

    fabia_monte_carlo_exterier_i.pdf

     

    fabia_monte_carlo_exterier_ii.thumb.jpg.042648e73dc696ac4e2a5a425324b213.jpg

    fabia_monte_carlo_exterier_ii.pdf

     

    fabia_monte_carlo_aerodynamika.thumb.jpg.d8ac2477ae8357497a97d03e78e40721.jpg

    fabia_monte_carlo_aerodynamika.pdf

     

    fabia_monte_carlo_interier.thumb.jpg.e7def470149cfec4b437389904060668.jpg

    fabia_monte_carlo_interier.pdf

     

     

  5. Také jsem si koupil opěrku a po menších problémech nainstaloval i do elektrické verze Citigo iV. Přesně jak píše @Šutrák. Je potřeba zbrousit zadní hranu...viz fotogalerie

     

    Zde je pár fotografií:

     

    Před demontáží plastového tunelu

    IMG_5513.thumb.jpeg.f22fc9b59d99e1f8d8656a6f4dc6eb43.jpegIMG_5514.thumb.jpeg.b6463929d23b46857ec35c2ceba45895.jpegIMG_5511.thumb.jpeg.7c7765ef5e861283d74a2174af7723be.jpeg

     

    Demontáž plastového tunelu

    IMG_5516.thumb.jpeg.197a72f8c8ba7d87e7977369934f990f.jpegIMG_5517.thumb.jpeg.1a3ba7060ed3036dd418c892cafdbdc3.jpegIMG_5519.thumb.jpeg.49108bd4ec8ad519647dd8bf8161d33f.jpegIMG_5521.thumb.jpeg.964814a349aef5027cf56a0102d5f138.jpegIMG_5523.thumb.jpeg.2b348e63619f2518473ecafd8c121eeb.jpegIMG_5532.thumb.jpeg.81e1516959bf5f88e6165f6338e5410a.jpegIMG_5533.jpeg

     

    Úprava plastového tunelu a opětovná instalace

    IMG_5525.thumb.jpeg.4012a911428501400d052b3cfc91719c.jpegIMG_5529.thumb.jpeg.4f9f359c0ef24f19b5f7d37668d1b8b1.jpegIMG_5535.thumb.jpeg.fc254735e683ee0dbe5d0881025b975a.jpegIMG_5536.thumb.jpeg.0c954ec0a4e08d35f1197f70d396eb34.jpeg

     

    Poté jsem zjistil ze kus plastového popelníku vadí k montáži opěrky a musel jsem kus odříznout.

    IMG_5539.thumb.jpeg.3ae2fdb771777133988eca14e61bbea6.jpegIMG_5540.thumb.jpeg.e48a1f90e20d4caba840cd0fb0785e71.jpeg

     

    Pak opěrka krásně sedla na své místo a stačilo jen přišroubovat

    IMG_5541.thumb.jpeg.fcfe84e87ec384fca7d3d5c293d919da.jpegIMG_5542.thumb.jpeg.3700f86ed48ddcb1703e7e1fba5bc133.jpegIMG_5543.thumb.jpeg.cfa345b56edc2b4447706d24a7d7059d.jpeg

     

    Výsledek je super

    IMG_5546.thumb.jpeg.6e3a5725a813f6e8a22c256d0c2f002a.jpegIMG_5545.thumb.jpeg.1d669903a533e794203eeb71a6c34d40.jpegIMG_5544.thumb.jpeg.eef538afbafd08f8f2a4821f1ae347b3.jpeg

     

  6. Ahoj, premyslim o vymene autoradia v mem citigu.

     

    Radio jsem vybral Alpine iLX-F903D ktere umoznuje vertikalne posouvat display aby bylo videt co nejvice z ovladani klimatizace.

    Nasel jsem i ramecek pro 1din z vw up, ruzne redukce na pripojeni originalniho mikrofonu a gps anteny.

     

    Works-with-Apple-CarPlay_iLX-F903D.thumb.jpg.7a5403543ff9fbc6a6bbe6b1009e7fcf.jpg

     

    Jedine co nikde nemuzu dohledat je informace jestli existuje nebo je potreba nejaky prevodnik na ovladani z volantu a jestli bude fungovat obrazovani couvacich senzoru.

     

    Neresil jste to nekdo?

     

    Jeste trocha inspirace:

     

    nebo tady

×
×
  • Vytvořit nový...