Přejít na obsah

Antonym

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Antonym

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ahoj. no super! tak to jsem zvedavy. vys by to bylo jeste lepsi jestli to nebude divne vypadat. octavia scout je dnes asi o 3,3 cm vyssi nez standardni ale zase je opastovana cimz se to trochu opticky zachrani..
  2. Dobrý den, chystám se kupovat zánovního Superba a vzhledem k hroznému stavu silnic v Česku (a obzvlášť v Praze) považuji za nutnost mít trochu zvýšený podvozek. Na mé stávající Octavii I jsem už dvakrát utrhl nárazník a jednou protrhl vanu na příšerné dlažbě ve Vršovicích. Jelikož mi ve všech parametrech kromě podvozku vyhovuje Superb, tak jsem se rozhodl pro něj. Zvýšený podvozek ale je jen u verze 4x4 s pro mne nesmyslně žravým motorem 125 kw a i pohonem 4x4x. Proto uvažuji o verzi 103 kw, ale ještě lépe 77 kw Greenline, u které bych měl jistotu, že spotřebuje nejméně co je možné. Od auta požaduji v první řadě malou spotřebu, klidnou tichou jízdu, a absolutně nevyužiji výkon. Proto se chci zeptat na kolik je složité zvýšit podvozek u verze Greenline do výšky verze s paketem pro špatné cesty, případně nakolik je to složité z běžně vysoké verze se 103 kw. Je mi jasné, že po zvýšení se spotřeba může zvednout, ale výška není to hlavní co spotřebu u Greenline snižuje takže to mi nevadí. Navíc předpokládám, že změna na zvýšenou verzi asi bude stejně náročná z běžné, i ze snížené verze. Dodávám, že z toho co jsem našel Greenline je snížen o 15 mm a verze s paketem naopak zvýšena o 18 mm oproti standardu. Tzn. zvýšit o 33 mm. Moc děkuji za rady! Prosím nerozmlouvejte mi verzi Greenline ani zvyšování podvozku. Prostě jsem se tak rozhodl a píšu sem o rady ohledně zvýšení a ne ohledně výběru auta :-)
×
×
  • Vytvořit nový...