Přejít na obsah

gribo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení gribo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, nikde jsem nemohl nalézt přesnou odpověď na můj problém a tak se vyjádřím do nového příspěvku. Mám takový problém který mohl způsobit hned několik věcí a nebo všechny najednou. Pokusím se vypsat všechny. Děje se to, že při menší rychlost (1-3 kvalt 10-40km/h), když chci pouze přibrzdit (např. červená na semaforech v dáli), tak začne intenzivně pulzovat brzdový pedál a je slyšet takový zvláštní bouchající, kousající zvuk. Někdy je to lehké, někdy ale brutální,jako když se stříli z kulometu, to se brzdový pedál jakoby zakousne v určitý poloze a musím ho více prošlápnout, aby to šlo zabrzdit. Nicméně při prudším brzdění to jde v pořádku, prostě jenom v cca první až druhý čtvrtině pedálu. Možné přičiny, možná to s tím má něco společného, možná ne: - měněný pravý brzdový třmen - měněná komplet pravá poloosa - prudké zašlápnutí brzdy při rychlosti cca 70km/h (blbec vlítnul do křižovatky) - Brutální pískání brzd taky při sešlápnutí brzdy do první poloviny - bouchání (rameno?) do podvozku při najetí na nerovnost - auto se stáčí mírně doleva (jiná poloosa >geometrie?) Za každé rady či tipy budu moc vděčný.
  2. Jaké hodnoty by se správně měli naměřit na baterce,čidlech apod.? Právě se štourám v servu,odendal jsem baterií a airbox,zkontroloval hladinu oleje v servu (nejspíše). Hlavní napájení a konektory k čidlu nejsou zelený. Zatím to vypadá na tu baterii
  3. Zdravím. Při startu mi kontrolka (žlutý volant s vykřičníkem) hlásí chybu. Pokud motor chytne a klíček se ihned po chytnutí pustí zpátky,chyba zmizí a posilovač jede v pohodě, pokud však motor chytne a já klíčkem dále vytáčím, byť třeba o půl vteřiny, nestihnu klíček pustit, tak chyba přetrvá a posilovač nefunguje. Dnes jsme to napíchli na diagnostiku a toto je výsledek: Asistent řízení - Diagnostika 01288 - +30, posilovač řízení - signál příliš nízký - přerušovaný Za každou radu či nápad předem děkuji.
  4. Zdravím! Moc prosím o pomoc. Při startu vozu se mi zobrazí žlutý volant s vykřičníkem. Pokud motor vypnu a znova nasrartuju tak, že jakmile chytne okamžitě pustím klíč, vada zmizí a servo funguje v pořádku, pokud však otočím klíčkem a motor dál vytáčím i když už chytnul (třeba o půl sek déle), vada přetrvá a vůz funguje ale servo nejede. 1.4mpi 50kw DIAGNOSTIKA: chyba č. 01288 - +30, posilovač řízení - signál příliš nízký - přerušovaný Nějaké nápady či návrhy,co by to mohlo být? Děkuji předem za každou odpověď.
×
×
  • Vytvořit nový...