Přejít na obsah

Dalers430

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 097 zobrazení profilu

Oznámení Dalers430

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, mám problém asi jako každý druhý, mám origo elektrické stahování předních oken. Začal jsem mít problémy s dovíráním oken na obou stranách, že okno jsem cca ještě 1cm musel vytlačit ručně a na netu se dozvěděl, že to způsobují popraskané trubičky lanovodů. Tak jsem dveře rozebral a na vlastní oči se přesvědčil, že turbičky mám taky prasklé. Našel jsem teď nedávno takovou opravnou sadu, přesněji toto: https://www.sp-el.cz/Opravna-sada-na-elektricke-stahovani-oken-d24.htm Problém ale je, jak tam navléct ty lanka a jak vůbec co nejjednodušeji sundat celou stahovačku ? Už jsem to zkoušel, shodil jsem tapec a povolil 4 matky, co ji drželi. Stahovačku jsem z nich oddělal ale nevím jaký systém je tam s těma lankama, ale prostě se mi nepovedlo nijak najít jejich konce, abych ji mohl celou vytáhnout. Budu moc rád za jakékoliv rady, protože okna bych chtěl už konečně spravit, začíná mi padat čím dál více dolů.
  2. Zdravím, mám na své felde originální dálkové centrální zamykání i s alarmem. Majitelé predemnou měli alarm vyplý, prý kvůli rychlému vybíjení baterie v ovladači. Ja se alarm s dálkovým rozhodl zapnout. No zhruba měsíc bylo vše vporadku, ale až nedávno mi auto začalo třeba přes noc samo od sebe houkat. Stalo se to víckrát a kdyz jsem po odemčeni vlezl do auta, tak podle intervalů blikání kontrolky alarmu pod čelním sklem z návodu jsem zjistil, že alarm vyvolaly ultrazvukový pohybový čidla na sloupcích. Měl jsem tu dobu povesene a přivesky v aute na zpětném zrcátku, takže první me napadlo je sundat, ze se v noci mohl nekdo opřít o auto a pohyb by spustil alarm, ale i bez tech privesku se to dále stavalo. Dalsi co me napadlo, ale je to podle me dost velka blbost, jestli to nemohla vyvolat třeba létající mucha v aute. No alarm mám teď vyplý protože jsem nechtěl dráždit sousedy a čekat, ze to přestane. Dají se ty čidla nějak odpojit? Nebo může to byt způsobeno nějakým zásahem do elektrikx v oblasti spinacu stropniho svetla, kam jsem napojoval led pásek na osvětlení i prostoru pro spolujezdce? Mam v aute dost drahých dopnku a chtel bych to dálkový odemykani opet zprovoznit, proto se ptám nejdřív tady, jestli někoho něco napada, nebo jestli je lepší se na to zajet zeptat rovnou někam do servisu. Předem díky moc za rady
  3. Nezkoušel, proto jsem se ptal tady. Hned zítra vyzkouším, kostru spojím teda s původní zásuvkou. Díky Ještě jsem se teď dočetl že by tento problém mohl vyřešit kontakt č.15 Podle schéma by měl vést do pojistkové skříně, takže zkusím zkusit ještě tam, že bych nacvakl nový pin, do kterého bych dal oba dráty, jak původní, tak i ten pro zásuvku.
  4. Zdravím, potřeboval bych přijít, kde na nejvíce dostupném místě je přístup k +12V po sepnutí spínací skříňky (otočení klíčkem). Chci na to napojit rozbočku na zásuvku, ale jelikož v ní bude připojených více věcí, které by brali proud neustále, tak jsem to chtěl vyřešit touto formou. Na rádio jsem se už díval, ale po změření všech dostupných pinů multimetrem jsem zjistil, že tam napětí po otočení klíčku nenajdu. Další možnost by asi bylo + od spínače světel s tím, že kostra by se dala napojit na stávající zásuvku ? Jde o to, ať nemusím tahat další dráty pod palubovkou. Předem díky moc za rady.
  5. Zdravím, rozhodl jsem se na svém autě dodělat tzv.'Comming Home' senzor. Natáhl jsem si přes průchodku do kabiny dráty od parkovaček přímo ze světla sloupkem až do stropního světla, koupil jsem si prodlužovač (zpožďovač) signálu, který dělá to, že při zavření dveří stropní světlo svítí ještě nějakých 15 sekund nebo do doby, než se otočí klíčkem. Chtěl jsem to napojit na polohu otevřených dveří, ne na možnost zapnutí stropního světla do opetovného vypnutí (pravá poloha). Když jsem to dal ale dohromady, tak stačilo připojit + z parkovaček a světla začaly svítit bez toho, abych zapl kostru. Klíček jsem měl vytáhlý a světla vyplá, to znamená, že do parkovacích žárovek jde proud a spíná se plusem přes relé ? Přijde mi tedy, že parkovačky se spínají plusem, stropní osvětlení naopak mínusem přes dveřní čidla. Když jsem zapojil i kostru, vnitřní osvětlení po těch zhruba 15 sekundách zhaslo, ale parkovačky svítily pořád. Dá se tento problém nějak jednoduše vyřešit, například nějakou výhybkou nebo usměrňovačem ? Štve mě, že jsem si dal práci protáhnout ten kabel ze světel až do stropního osvětlení, koupil za 200,- zpožďovač signálu a teď se zaseknu u takové blbosti. Předem díky moc za rady, jedná se mi spíše o tuningový doplněk, jelikož auto mám spíše na akce a srazy.
  6. Zdravím, chtěl bych si na autě udělat to, že když otevřu jakékoliv dveře, tak aby se mi na určitou dobu rozsvítily přední a zadní parkovačky s tím, že i kdybych dveře zavřel, tak se světla nezhasnou a budou svítit po nějakou dobu. Asi jsou 2 varianty, jen nevím, jak je provést. Jediný co vím, tak že by asi stačil zapojit jako výstup drát pouze na třeba přední levou parkovačku, protože by měly být všechny 4 i se zadkem propojené. Teď ty varianty, mám dálkový centrál, takže buď když zakmnu dálkou, tak vím, že je tam pak 30s interval, než se alarm úplně aktivuje, do té doby bliká kontrolka alarmu rychleji. Ta další varianta záleží na tom, kdyby to auto mělo už samo v sobě zabudovaný nějaký časovač. Vím, že peugeoty to mají. Prostě když otevřu dveře, což znamená že bych drát navedl třeba od stropního světla nebo dveřního čidla a vedl drát někam, kde bude ještě po třeba 15-30 sekund prodleva zpoždění a pak se rozepne relé a světla zhasnou. Kdyby měl někdo jednoduchý způsob na realizaci, budu moc rád. Kdyby to mělo být složité, tak to bych asi neřešil. Pak jsem se díval, že bych koupil přímo časovač, kde nastavím prodlevu zpoždění a zapojím na stropní světlo. Předem díky moc.
  7. Zdravím, šlo by v Škoda servise naprogramovat aby mi při zamknutí auta klíčkem blikly všechny blinkry jak při zamknutí přes dálkový? Já osobně dálkový centrál nemám, kdyby to šlo udělat i doma, bylo by to lepší. Nevím totiž kolik by taková blbost mohla v servise stát. Mám doma OBD II jednotku přes Bluetooth spojení s mobilem, tím by to nějak vyřešit nešlo? Předem díky za všechny rady.
  8. Nemám ho teď ani auto bohužel u sebe
  9. Zdravím, nějak jsem to v tomto téma ještě nepostřehl, ale jaké jsou žárovky ve stropním osvětlení pro střed a ty boky z obou stran ? Myslím hlavně patici. Díky
  10. Zdravím, špatně jsem se podíval a omylem koupil přední koaxiály s montážní hloubkou 62mm, potřebuju zjistit z jakých DMF kroužků vybrat správnou výšku a jestli mi vůbec něčemu pomůžou. Jsou to Sinustec ST-165C. Problém je, že jsou vlastně o něco vyšší kvůli zabudovaným výškám. Kdyby se přímo dotýkaly tapecu ale nezavazely kolejnici stahovačky díky správně vybraným DMF kroužkům, dost by mi to usnadnilo práci.
  11. A myslíš teda že přes ten adaptér a např. aplikaci v mobilu "Torque" se dají ty blinkry nakódovat nebo je to jen vyloženě pro čtení dat z auta ? Určitě bych to koupil, není to jen na 1 použití, určitě se bude hodit i v budoucnu. A co to znamená to "OBD II" ?
  12. Tak to by mě ale zajímalo jak mohl dělat diagnostiku přes Wifi. Ale jinak díky
  13. Nevíte někdo náhodou jaká značka a jaký výkon mají originální reproduktory na Fabii Combi 1,2 2004 ? Našel jsem doma jedny navíc, ale potřebuju zjistit, jestli má cenu je vůbec měnit.
  14. To k´dování zní dobře. Známý má diagnostiku nějakou přes WiFi, zkoušeli jsme to na Peugeotu 206 a tam to šlo, jak kdyby mělo auto nějaký vysílač. Mohlo by to fungovat i u mě ? Jinak diagnostika přes kabel se napojuje kde přesně ? Mám tušení že pod ten kryt baterky kde jsou hlavní pojistky, tam je nějaký velký nevyužitý konektor, ikdyž nechci kecat.
×
×
  • Vytvořit nový...