Jump to content

15degren

Uživatel
  • Content Count

    1,375
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

15degren last won the day on December 5 2016

15degren had the most liked content!

Community Reputation

221 Excellent

About 15degren

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

4,688 profile views
  1. Pánové a necukává vám ten motor pouze při regeneraci ? Ještě jsem nejel s 1.6 TDI s bosch vstřikovačema, která by to při regeneraci nedělala....
  2. to záleží na tobě jestli se ti to chce řešit já bych se na to vykašlal
  3. to že odešel po 35K km ukazuje na to že byl vadný tak brzo by ho nikdo u nového auto odrovnat nedokázal. V podstatě jde jen o to jak moc šlapeš na plyn. Čim víc máš pedál na podlaze, tím méně se EGR používá a tím déle vydrží. V neposlední řadě se egr rychleji zanáší když motor špatně spaluje, protože tyhle verze si bohužel berou spaliny ještě před DPF...
  4. Raz za čas to nemá smysl. Ono to má vyšší smysl vytáčet ne proto, že by se EGR vyčistil, ale proto že se méně zanáší. Motor ve vyšším zatížený často EGR zcela uzavře a neproudí přes něj žádné spaliny. Naopak když ho šetříš tak se zcela otevírá a proudí přes něj velké množství spalin. Proto EGRy u firemních vozů co jezdí hlavně dálky, prakticky neodchází a vydrží z továrny dokud nejdou z flotily klidně při 300K km, protože při rychlosti nad 110 km je ten egr většinou zcela uzavřený a nic přes něj neprochází. Takže pokud jezdíš dál eko režim a čas od času ho vytočíš, tak egru ani trochu nepomůžeš.
  5. Korekce vstřiku z jednotky jsou ti naprd, protože je to jen informativní. Vstřik může špatně rozprašovat, nebo odkapávat, musel by jsi to dát na stolici. Měřil jsi ty korekce u studeného motoru do 2 minut po nastartování ? Pokud u zahřátého motoru tak to nemá už vůbec žádnou vypovídající hodnotu. Ale i tak je tam vidět že 4 vstřik si přidává i když je to v rámci tolerance... ale životnost je 120K km při vyšším náběhu celkem běžně způsobují menší záškuby a nepřesnosti motoru, ale většina lidí to neřeší, protože prostě mají ojeté auto :-)
  6. Kdyby ti turbo žralo olej, musel by si dolévat. To co způsobuje primárně zanášení DPF a EGRu je právě špatně spalitelný olej, který se dostane do spalovacího procesu třeba právě přes turbu (proto se musí do motoru s DPF lít low/mid sap oleje, aby se filtry rychle nezanášeli). Pokud nedoléváš a hladinu drží, tak nemusíš asi ani měřit tlaky atd. motor bude v dobré kondici. Bude to nějaká blbost...
  7. Začal bych kontrolou vstřikovačů na stolici. Pokud by se ukázalo, že nemají zásadní problém tak bych jen nechal přehrát zpět tovární SW před DG. Pokud by k zanešení v krátké době bylo znovu, může být ještě problém ve váze vzduchu popř. bych už pak šel hlouběji - měření kompresí na válci. Když u ohřátého motoru sundáš výčko oleje jak moc to dýchá ? Těsní turbo ? Podívej se do sání, jestli se zde nehromadí vyšší množství oleje. Olej musíš dolévat ? Ale pokud si přehrátí SW dělal v autorizáku a neuplynuli ještě dva roky tak bych to určitě hodil jim na hlavu at to řeší na záruku se škodovkou. Škodovka na to má program na podporu důvěry.
  8. ANo bere před DPF, proto taky EGRy u těch to jednotek rádi odchází pokud má auto víc najeto a "hulí" víc než nové. Je běžné že auto najede s prvním egrem 150K km s druhým ač originálním už jen 70K km. Sčítá se to. Samozřejmě vstřiky už budou hůr rozprašovat, ale bude už celkově víc dýchat motor horší komprese spalování atd. u tebe se prostě sešlo víc faktorů najednou a ještě DG... U nových EA2xx to vyřešili tím, že si egr bere spaliny až za DPF. Taky už EGR u nových TDI neodchází a pokud selže, může za to často poškozený DPF. Zajímavá myšlenka- proč nezkusit u garážníků tu trubku pro EGR nepřevařit za DPF ? :-)
  9. Ahoj, samozřejmě nemůžeš. Filtr se ze spoda musí opírat o nádobu, aby se při jízdě neuvolnil z víka filtru. Pokud je novější kratší než originál, tak samozřejmě bude příliš krátký.
  10. Když resetuješ přes budíky automaticky spadne do pevného intervalu Proplachy bych do toho nelil, prostě vyměň olej a neřeš to...
  11. u AXR QG1 běžný nebyl a ani už se oleje pro specifikaci kterou má motor továrně mít v LL verzi nedodávají AXR a žádná O1 nikdy DPF filtr neměla a tudíž je 507.00 zbytečný olej. Správná specifikace je 505.01 (ten se tam dával když auto opouštěli fabriku) Měnit po 15K km Doporučuji 5W40 obzvláště pokud má motor víc najeto. Pokud chceš mít dobrý pocit že si pro auto udělal maximum, doporučuji ten to: https://www.autodily-pema.cz/motorovy-olej-millers-oils-ee-longlife-nanodrive-5w-40-5l Ale samozřejmě stačí i alternativa se specifikací která stojí třeba 800 kč, ale určitě vyměň do 15K km...
  12. Pokud ten filtr špatně těsní, tak ti pravděpodobně těch 400 tisíc dá ale nebude filtrovat.
  13. Jestli jezdíš krátké krasy, tak ber baterii s velkým startovacím proudem a nižší kapacitou. Tuším že 1.9 TDi stačí 61A. Kapacita je ti na krátké trasy na škodu, protože tu baterii nestihneš nabít.
  14. Drtivá většina filtrů co má přes 180K km už nebude zcela těsnit. Prvních 100 K km s DPF u OII s CR nebyl ve výfuku vůbec žádné saze pak se začal dělat silnější film a ve 240K tj asi 40K km před výměnou už tam byly normálně saze. Počítám, že bude horší těsnost už kolem vložky a možná popraská i samotná vložka má to svojí životnost jako vše, nicméně černý dým viditelný by z výfuku neměl vyjít nikdy, pokud filtr funguje.
×
×
  • Create New...