Jump to content

15degren

Uživatel
  • Content Count

    1,627
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

15degren last won the day on December 5 2016

15degren had the most liked content!

Community Reputation

274 Excellent

About 15degren

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

5,875 profile views
  1. Zkus postupně odpojovat vstřiky, může to dělat vstřikovač...
  2. Jistě že se nerozsype ta převodovka hned, nerozsype se pravděpodobně ani po 200K km. Problém je že začne hučet a pískat. Normálně to ta převodovka začne dělat po 250K km. Pokud to chipne na krouták 300nm+ začne to dělat mnohem dříve třeba po 100K km.
  3. Pilinky velice jemné které jsou velmi špatně vidět v prostoru palivové filtru v naftě. Špony v tom to místě nenajdeš, špony najdeš u čerpadla v hrubém sítu, vypadá to nějak tak to: (viděl jsem i výrazně delší s prohnutím, tj "typická špona") Pak jsou dva stavy v případě palivové filtru: Už špatný stav: Stav který značí opotřebení, který je vidět u každého auta které má 250K km: Samozřejmě tam nejsou hned, takový to stav může být použitelný pokud jsme dávali filtr ve 210K km nový s rozvody a ve 250K km se měnil za nový, tak tako
  4. Pokud ti aktivuje regeneraci kalkulovaná hodnota a naměřená je nízká jak uvádíš, tak filtr nemá problém že by byl zanešený. Nastavil jsi po vyčištění přes VAG že máš nový DPF filtr ? Udělalo se nové základní nastavení egru a čidla diferenčního tlaku ? Předpokládám že před vyčištěním ty měřená hodnota popela, předbíhala tu kalkulovanou. To je obvykle známka toho že auto špatně spaluje nebo už je filtr opravdu plný.
  5. 15degren

    Nehoda....

    Zrovna u winplash syndromu kde se nedá fyzicky prokázat poškození je to už ve většina případů sugesce/ simulace kvůli penězům. Nemám problém s vyplácením pojistek za snížení hodnoty auta atd. ale tahat z pojištoven prachy za něco co možná ani neexistuje a těžko se prokazuje... kde myslíš že si to ty pojišťovny pak vyberou zpět ? Není to nezisková organizace. Zrovna winplash by měl jít ze zdravotního a ne z povinné ručení. Statistiky dokazují že winplash syndrom se v 90 % případech na západě zneužívá pro vysávání peněz z pojišťovacího systému, protože když ti doktor jednou řekn
  6. 15degren

    Nehoda....

    Jsi mě špatně pochopil. Já na tebe nějak neútočím, spíš obdivuji, samozřejmě houšť a větší kapky pokud to mámíš z pojišťovny. Jen jsem napsal že bych prostě do toho nechtěl investovat ten čas a energii, protože to ti samozřejmě pojišťovna nezaplatí a na to samozřejmě oni vsází jsi jeden z tisíce. Jen tím poukazuji že pokud se jedná o běžného normálního člověka semele ho systém raz dva, ale pokud se jedná o boj s molochem jako je pojištovna, tak se člověk musí snažit sám bojovat s větrnými mlýny.
  7. To je samozřejmě na tobě. Když tam to čerpadlo dáš nové, tak teoreticky prodloužíš životnost palivového systému o dalších 250K km ale taky nemusíš, vezmeš někde špatné palivo a špony které ti zasekají vstřikovače to tam nahází tak jako tak. Je běžné že tyto motory střelí 500K km pilinami ve filtru (ne špony) na jedno čerpadlo a jezdí pořád stejně. Je to součástka co se prostě opotřebovává a zhoršuje stabilitu vstřikovacího systému s najetými km, ale bezdůvodně nezahltí vstřikovače šponami z ničeho nic, to je obvykle vodou nebo větším množstvím benzínu a tím odrovnáš čerpadlo co má
  8. DPF filtr pokud je ve 100 % kondici prostě žádný viditelný dým nepropustí. Evidentně keramické kanálky jsou víc prostupné než by mají být, proto doporučuji rovnou měnit a ne to zkoušet čistit, na druhou stranu stačit to může. Nicméně pořád nevíme jak se ten filtr chová, co spouští regeneraci, musíš si jednoduše vysledovat jak se filtr reálně plní pomocí diagnostiky. Může regeneraci spouštět cal. množství nebo čidlo diferenčního tlaku, nebo jiná proměnná.
  9. Normální to rozhodně je, to čerpadlo nemá nekonečnou životnost. Konkrétně škodovka počítá s životnostní něco kolem 270K km. Opotřebení prostě probíhá. Jde o to že se jedná o piliny a ne o špony, které čerpadlo vypudí v případě přidření při nulové mazavosti paliva. Nedělej si iluze že je tam nemáš, spíš ses pořádně nepodíval.
  10. Jako že by si udělali separátní linku na písty do motorů, kterých se prodala promile ? Konstrukčně motor možná vychází ze stejného základu, ale to je tak všechno. Nedělej si iluze že by 88 kw verze měli konstrukčně něco navíc o proti 77 kw v ochcávkách. Budou to kosmetické úpravy. Má samozřejmě jiný komparz (dodávka vzduchu / emise atd), přepraovanou hlavu a vstřikovače, ale motor provedením bude podobné řešení (odlehčený na materiálu). Jinak by přece vůbec nemělo smysl se babrat s 1.6 TDI 88 kw když mohli nechat 2.0 l obsah. Ona totiž 1.6 TDi má k 2.0 TDI na pr
  11. Neviděl jsem ještě CR s 200K+ km co by nějaké stříbrné šupinky na palivovém filtru při výměně žádné nemělo.
  12. Z podavačky to určitě nebude. Je to samozřejmě z vysokotlaku. Nicméně v těch km to tam bude vždy. Jezdi neřeš to. Dokud to nedělá brykule, tak do palivového systému vůbec nenech sahat. Stojí to spousty peněz a výsledek nebude nikdy dobrý.
  13. 15degren

    Nehoda....

    Slušný kolotoč, věřím že se na tom nechá založit právnický business, ne každý se s tím bude chtít babrat osobně. Nikdy by mě nenapadlo žalovat někoho kvůli ztrátě hodnoty vozidla. V případě srážky se zvěří to platí myslivecký svaz ? :-D Ale asi to nebude nic častého, kdyby ano, tak by pojišťovny určitě byly více ochotné to řešit mimosoudně.
  14. No to je samozřejmě totální blbost, zdvihátka odcházet můžou a vím že pokud se u 1.6 TDi jezdilo na delší interval s olejem tak po 200K km zcela normálně K.O jsou. Nicméně pokud to po pár sekundách přestane je to ještě ok. Běžně to cvaká dokud se motor aspon trochu neohřeje. Už jsem měnil zdvihátka na 1.6 TDi a motor potom přestal cvakat. Problém i VDO systému je v tom že pokud odchází elektronika vstřikovače, cvaká úplně stejně jako kdyby ti cvakali zdvihátka, takže se spíš servisák bojí že ti vymění zdvihátka a cvakot půjde dál ze vstřikovačů.
  15. 15degren

    Nehoda....

    No a platí to tedy nakonec viník nehody nebo pojišťovna ?
×
×
  • Create New...