Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

15degren

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 207
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

210 Výborná

O uživateli 15degren

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

3 710 zobrazení profilu
  1. 15degren

    Klepání u motorové části při studeném startu na volnoběh

    ano ELM může poškodit jednotku pokud máš nějaký špatný kousek....
  2. 15degren

    PČR - Dechová zkouška

    motosman: ano viz můj edit. Až bude veškerý příjem z pokut od magistrátu a obecní policie padat do důchodového nebo zdravotního systému, budu věřit že je pro lidi a ne soukromý business zcela se zvrátila původní myšlenka obecní policie a kamerový systém na dohled v dopravě, viz blanka kde není nic vzácného kdy ve 22:00 když jedu na kobru hrát hokej svití z ničeho nic v jednom úseku 50 kmh za prakticky nulového provozu. Letmo to proběhlo před rokem ve zprávách na chvíli to přestalo (cca na měsíc), pak si to vesele začali dělat znova.
  3. 15degren

    PČR - Dechová zkouška

    Ve finále mohou a právě v nočních hodinách kdy není tak hustý provoz a kvůli čemu se to celé zavádělo "aby v nočních hodinách řidiči rychlou jízdou nerušily lidi v Holešovičkách), dost lidí si toho už všimlo a když jedou z okruhu tak si to tam střílí někteří klidně i kilem v deset večer. Taky si nedokážu vysvětlit jak by posunutí kamer na most zlepšilo kvalitu života v holešovičkách. Protože když je tam velký provoz tak tam stejně nikdo víc jak 50. Prostě tam to posunutí nemělo jiný důvod než začít zase kasírovat na provařeném úseku, nehledě na to že absolutně pošlapali původní důvody instalace. Když jsme u toho tak ten tichý asfalt tam od hluku pomohl mnohem víc než když se tam sníží rychlost ze 70 na 50 nebo 30. K čímž bych poukázal, jak poznat člověka který skutečně chce pro místní lidi něco dobrého udělat. Tj. ne instalace kamer a radaru ale instalace tichého asfaltu a rekonstrukce kolejí do nových žlabů. Tahle oprava co proběhla i u průhonu před 4 roky mi zvedla kvalitu života v oblasti stonásobně. Místo toho aby se vymýšlelo jak dotáhnout blanku na neexistující vnější okruh města ideálně podzemí, tak si tam paka hrajou s radarama jak banda kreténů a než aby obecní policie řešila fetky ve veřejných prostorech tak se prohání smíšenými zonámy v létě ideálně na kole aby si odčárkovali zisky. Dokud ten systém bude nastavený na to aby vydělával je nefunkční. Znemožnit vydělávání obecní policie vyhláškou tj. vymyslet zcela jiný systém trestu (neříkám že zrušit finanční ale 100 % pokut třeba do důchodového systému) a uvidíte jak 99 % měst zruší obecní policii.
  4. 15degren

    PČR - Dechová zkouška

    Politika výtěžnosti je znát i na práci se stacionárními radary- když radar nevydělává, začne se pracovat s rychlostními limity nahoru i dolu a když se provoz zpomalí na tak nízkou hodnotu že už ani omezení rychlosti nepomáhá, tak se radar jednoduše posune do míst, kde to naučený řidiči nečekají, např. z holešoviček na most barikádníků. Tam se kecalo o tom jak tam radary jsou určené pro snížení hluku lidem v holešovičkách, ale to že po přesunu radarů na most, umožnily najet do úseku bez vstupního měření, takže lidi co jedou z blanky tam můžou jet kolik chtějí.
  5. 15degren

    PČR - Dechová zkouška

    To platí pokud není dopravní akce, takže si to vždy zdůvodní. Ale je třeba realita, že pokud v ve většina státu ameriky neporušíš dopravní předpisy, nebo nemají jiný zásadní důvod a ne buzeraci, tak tě nikdy nezastaví. Namátkové kontroly jsou doménou střední evropy. Předpokládám že jde víc o peníze, než o bezpečnost. Ale asi pořád lepší státní policie se svými namátkovým neoprávněné buzeraci, než městká policie, která nemá žádný jiný účel než kasírovat. Modré zony si v mé ulici uměly pohlídat velmi dobře, ale vyhnat fetky z míst kde jsou děti, nebo obchodáku (výživný je albert u průhonu na P7) to jen když je k tomu člověk dokopal. Zrušit zbytečná instituce.
  6. 15degren

    Kolisanie otacok

    pravděpodobně egr, jestli jsi ho neměnil tak na to máš rozhodně kilometry
  7. 15degren

    Motor 1.0 TSI

    Jsem vlastník 1.6 TDI v OII 77KW měl jsem si možnost jezdit týden s 1.0 TSI 85KW v manuálu se 6 kvaltem. Auto je rozhodně o víc dynamické než 1.6 TDi jede lépe akceleruje lépe. Bohužel při svižné jízdě ale výrazně více papká. Jezdím s 1.6 TDi kolem 5.5l převážně dálnice. Při stejném stylu 1.0 TSi jezdí mezi 7 a 8l, navíc je to 6 kvalt, takže na dálnici když chci jezdit trochu dynamicky, musím často šahat pro 5 stupeň. Na to že je to 1.0 mě překvapil krouťák, motor bere velmi solidně i v nižších otáčkách. Nepochybuji že v akceleraci by 1.0 TSi solidně naftu vyklepla na druhou stranu porovnáváme 6 kvalt s 5 kvaltem. Celkem by mě zajímalo jak by se s 5 kvaltem 1.0 Tsi popasovalo. Osobně jsem typ člověka co preferuje delší 5 kvalt, protože nerad na dálnici řadím a u 1.6 TDi sahám pro čtyřku až když mě někdo vybrzdí pod 100 km/h. Je možné že lepší pocit dynamicky způsobuje právě převodovka. Nicméně jako náhradu za 1.6 TDi bych to auto volil jen v případě že bych nejezdil 900 km z 1000 po dálnici. Převody sice jsou dlouhé a motor je při 140 o proti 1.6 TDi neslyšitelný, ale bohužel na můj vkus si dost pápne a k vzhledem složitosti motoru, nevěřím že bude na údržbu levnější než nafta. Nicméně na běžný provoz např. jako rodinné auto, to bude super motor.
  8. 15degren

    Priohrev

    Jestli myslíš ohřev vody přes 230 v garáží, tak efekt je velmi malý pokud nemáš i oběžné čerpadlo, je to úplně k ničemu. Jinak auto si ohřívá vlastní spirálou vodu pomocí elektriky když je pod 5 stupňů. Nevím jak tvoje 1.6 TDi ale moje fouká vlažný vzduch do minuty od nastartování ačkoli teploměr vody na nule.
  9. 15degren

    Klepání u motorové části při studeném startu na volnoběh

    V tom případě si ověř u jiného autorizáku, že je to skutečně problém servisu a nech se vrátit peníze za diagnostiku. Ono totiž jestli zlobí připojení s VAGem (s ELM nemusí) tak to může značit problém s jednotkou. Už tu byly tací, kteří vyřešila špatný chod motoru jinou řídící jednotkou...
  10. 15degren

    Klepání u motorové části při studeném startu na volnoběh

    No nechci ti do toho kecat, ale pokud autorizák se nedokáže online připojit VAGem na auto tak něco hodně smrdí a nemusí smrdět ten servis...
  11. 15degren

    Motor 1.5 TSI evo

    200nm převodovky byly ještě nedávnou doménou fabií a citigou, to že to ted roubují do octavií a ještě na motor 1.5 TSI který by mohl mít krouták mnohem lepší je neskutečná prasárna a je to i důvod proč si myslím, že se už k octavii a tím pádem ani ke škodovce příště nevrátím, nehodlám platit za pořádnou převodovku nesmysl a 4x4 náhon, který 99,9 % čechů nikdy v životě nevyužije i když si to myslí.
  12. 15degren

    Klepání u motorové části při studeném startu na volnoběh

    CAYC je první generace 1.6 TDI se vstřiky od jiného výrobce (OII), které byly poměrně dost poruchové a právě jeden z projevů jejich selhávání byl zvuk který jsi natočil, bohužel zvuk selhávajícího hydroštelu je velmi podobný a nemá moc šanci to rozlišit. Pokud se ti do toho nechce sypat moc peněz, tak nalej do oleje toto: https://aditiva.heureka.cz/liqui-moly-1009-prisada-pro-hydraulicka-zdvihatka-300-ml/specifikace/#section Pokud se hlasitost závady změní (sníží) tak máš problém s ventilama/hydroštolem (ta vodička to zázračně nevyléčí jen odloží problém), pokud bude bez změny bude to s největší pravděpodobností vstřik (lepší varianta). Vibrace/rezonance motoru ale způsobuje většinou vstřikovač.
  13. 15degren

    Klepání u motorové části při studeném startu na volnoběh

    Taky bych to vsázel na vstřik, ale takhle cvakali hlavně vadné VDO u CAYC motorů, tyto s delphi nebo boschem se tak to moc neprojevují. Jestli jedeš na LL tak můžeš mít taky špatný vymezovač (hydroštel), není to vzácná závadu u 1.6 TDI... Rozhodně se zaměř na tyto dvě věci nic jiného to být nemůže. To že ti možná prokluzuje spojka s tím nemá nic společného.
  14. 15degren

    Motor 1.5 TSI evo

    tak dynamika je omezována asi hodně v SW, prý je tomu ukšrcený krouťák, aby mohly montovat shitovou převodovku...
  15. 15degren

    Klepání u motorové části při studeném startu na volnoběh

    to ti cvaká vstřik nebo ventil/hydroštel 1.6 TDI v OIII vůbec dvouhmoty nebyly u OII jen u některých.
×