Jump to content

15degren

Uživatel
  • Content Count

    1,258
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

15degren last won the day on December 5 2016

15degren had the most liked content!

Community Reputation

211 Excellent

About 15degren

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

4,122 profile views
  1. 15degren

    Dodělání kontrolky filtru pevných částic

    Hm co jsem měl peugeota s výhřevem zrcátek já tak si pamatuji že se spínalo jedním tlačítkem zároven i výhřev okna u škodovek máš spínání okna a zrcátka zvlášť, nevím jak je to bylo u tvého peugeota, ale možná tom bude ten háček...
  2. 15degren

    Dodělání kontrolky filtru pevných částic

    spíná se výhřev zadního okna když je motor studený nebo pod malou zátěží, ale může a nemusí se spustit. Jediná možnost jak to můžeš relativně komfortně kontrolovat je přes VAG DPF v mobilu a bluetooth modul, nebo pokud by jsi měnil radio za verzí s androidem, tak můžeš přes radio.
  3. 15degren

    Citigo - koupě vozu - jakou výbavu, atd.

    Kolik bude elektrika stát ? 800 tisíc ?
  4. na 4x4 je ale stejný filtr jako na klasiku, nic ti nebrání si ho objednat z internetu. Záznamů může mít kolik chce, filtr nelže, to jestli si přiznáš že jsi koupil těžce stočené auto nebo ne už je ve finále jedno. Si myslíš že v aaa všechna ta auta s cebia certifikátem opravdu nejsou stočená ? Naprosto běžná praxe je u našich německých sousedů, stáčení km u velkých nájezdu před servisem/stk. Němci jsou stejný vychčijoni jako češi nedělej si iluze. Důvodů je dost- levnější operák- lepší vývar při přerodeji k naivním čecháčkům. Pak tu máš možnost zcela jiného auta na jiných papírech, prostě cesty jsou a hojně se využívají. Ten filtr nikdo neresetoval pro srandu králíků (byl plný a to by před 270K km zcela jistě nebyl i kdyby jsi jezdil kolem komína) a 91g v něm taky nebylo proto, že by s tím někdo jezdil po městě.
  5. 15degren

    EGR ventil

    Zde máš jeden článek kde otestovali vyšší výkon po DG: https://www.auto.cz/uprava-1-6-tdi-kvuli-servisni-akci-dieselgate-zjistovali-jsme-zda-ma-smysl-jezdit-do-servisu-109936 Pak je tu článek ze světa motorů scan časopisu, kde bylo auto na válcové zkušebně a DG SW attakoval 100 kW. I kdyby se ti 1000 profíku od čipování schodlo že seriovka má vždy po 77 kW a DG je na tom ještě hůře, tak to prostě s realitu nemá nic společného. Nikdo si sám pod sebou samozřejmě větev neřeže :-). Církev ti taky nikdy neřekne že bůh neexistuje, samozřejmě že ne, co by pak dělali ?
  6. 15degren

    EGR ventil

    Ani bych neočekával, že ti člověk co se živý chiptuningem řekne něco jiného 😁
  7. 91g... to zvážily popel co z toho dostaly ? To odpovídá zhruba 400-450K km (reálný oil ahs je obvykle výrazně za odhadovaným množství jednotky jednotka by na 91g kdyby jí to SW dovolil došla zhruba ve 370K km... slušně stočené. Ten skok ti může způsobovat čidlo diferenčního tlaku... Propo jak jsi ho nechal čistit ? Suchou metodou mokrou ? Kolik tě to stálo ? Si myslím, že při ceně ekonomy dílu to nemá smysl. Ekonomy díl stojí 12 tisíc, ani je to taky už repas použitého filtru, ale do tyto repasy při čištění obohacují o reaktivní drahé kovy, které mají za úkol donutit popel vznítit...
  8. Normálně to propláchni. Zajed do ruční myčky hod cca. 30 kč. Pomyj to trošku čistící směsí pak to pořádně vyplachni demineralizovanou vodou a budeš mít motor jak nový. Naftě to rozhodně nevadí. jednak jsem to dělal když mi prosakovala nafta kolem vstřikovačů nebo když se mi vylil olej při výměně na motor a dělají to běžně překupnící aut. Jen nemiř vysokým tlakem z blízka na konektory, měkké přechody a elektriku...
  9. 15degren

    Záměna převodovky 5Q za 6Q

    Jak je to s kulisou ? Předpokládm že se změnou převodovky z 5 na 6 se musí měnit lanovody, řadící páka s kulisou, jakou tam dát, z 2.0 TDi se 6 kvaltem ? Exnula mi převodovka a cenově to vyjde na stejno, tak když už měnit tak za 6 kvalt bych mohl zkusit...
  10. 15degren

    EGR ventil

    Já jsem měl ze serie před DG 94 kW s DG to šlo nepochybně ke 100 kw, motor prostě víc táhnul když už konečně zabral...
  11. 15degren

    EGR ventil

    no tak to máš nějakou vyběhanou plečku. 1.6 TDI 77kw má reálně 77kw tak po 500K km.
  12. 15degren

    EGR ventil

    Tak v prvé řadě reklamuj ten chip, protože v rozmezi 90 a 100 kW mají ty 1.6 TDI už ze serie....
  13. Ty ještě mě napadlo zkus, pojezdit na rezervu třeba 600 km. Když jedeš na rezervu (žlutá kontrolka) EGR se uzavře a motor se přepne do jiného režimu. Mě např. u octavie ke mám najeto 240K km při běžném provozu výrazně předbíhají soot mass, tu kalkulovanou část např. Kalkul 11g ale reálně už 24g (při 300km) a pouští regeneraci, když ale pohlídám hladinu nafty před dovršením 18g soot masu a jezdím jen na rezervu, tak klidně najedu dalších 400 km a množství popela se už skoro nezvedá, egr je pořád 100 % zavřený a motor se chová podstatně lépe (soft 9972). Pokud by ti to přestalo přeplnovat filtr na 100 km, tak bude problém SW/EGR tj. práce se spalinami...
  14. 15degren

    Rozvody 1,6 TDI CR

    Mě v loni vyšlo v autorizáku v legerovce komplet s pumpou na 9200 kč.... Neni v 17 tisíc náhodou i výměna zdvihátek a vahadel ? Ono totiž jestli děláš ty rozvody ve 210K km tak je lepší to nechat rovnou vyměnit, materiál stojí 3000 navíc + práce za odstrojení hlavy (dolů jít nemusí) oni ty CAYC 1.6 ztrácí v těch km, kompresi právě kvůli vyběhaným vahadlům a zdvihátkům, kvůli práci se to vyplatí dělat s rozvody... tedy pokut nehodláš auto prodat. Pokud auto jezdilo na dlouhé intervali tak už ti ve 210 stejně začínají za studena ty ventily zcela jistě cvakat a bude se to zhoršovat.
  15. Takže ti kecá, auto je stočené a filtr asi K.O
×