Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

15degren

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 155
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

196 Výborná

O uživateli 15degren

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

3 353 zobrazení profilu
  1. 15degren

    Octavia 1.6 TDi CR - palivový filter

    ? Nechápu moc komentář, máš s UFI špatné zkušenosti ? Oni dělají slušné filtry... je to prvovýroba do drtivé většiny vozů koncernu VW už dost dlouho.
  2. 15degren

    hodnoty kompresního tlaku

    u 1.6 Taky po 200K km nefungují drtivé většina dobře hydroštely, otázka jak měřily, ale tlak může unikat i přes ventily. Mě to cvaká dokud se motor neohřeje a komprese je do ohřátí motoru taky špatná a otáčky po startu poletují, nicméně dokud startuji tak mě to zas tak netankuje, víš co u auta co má 300K nemůžeš chtít při cold startu kultivovanost.
  3. 15degren

    hodnoty kompresního tlaku

    Proč by nešlo dělat go ? Otázka jestli to má cenu. Pokud v zimě ještě nastartuješ tak bych to asi neřešil. Bylo by třeba vyměnit kroužky a udělat go hlavy...
  4. 15degren

    Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW

    Ty fotky co jsi viděl, tak se podiv že teplota je 19 stupňů. Měl jsem určitě vyplou AC (manuálně). Dobré gumy Michelin crossclimatic Jasný když je horko klima chladí, když je něco v kufru, blbí provoz, tak prostě je to normálka těch 5.5 l Jen jsem poslal foto kde jedu sám v prázdném autě, klima nechladí, topení netopí po D1 úsek humpolec-brno, tlak v pneu 2,1 spotřeba 4,8 při tempomatu na 140 průměrka 100/h není moc co řešit.
  5. 15degren

    Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW

    To je ale problém retardů co blokují provoz ne auta, tj. záleží hodně na tom kde jezdíš a koho musíš trpět. Nicméně auto pod 5 na 100 při svižné jízdě jezdit může bez sebemenší námahy, prostě jen dáš tempomat na 140. Přední gumy tlakuji na 2.1 mám rád pohodlí.
  6. 15degren

    Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW

    Možná nebaví čítat ale dá se pod 5 dostat bez námahy, stačí aby se z dálnice vypakovali paka co neumí řídit a brzdí provoz viz foto. D1 podiv se na čas, sobota večer, je ti jasné že při té průměrce jsem většinou jel lehce přes 140 (zúžení tu rychlost dost snižují) Trasa Humpolec- Uherské hradiště, foceno před brnem. Chci tím říct že když nemusíš zbytečně brzdit (za celou dobu jsem snad nemusel šáhnout na brzdu) se při 140 dostaneš bez žádné úpravy vozu atd. pod 5l Samozřejmě při běžném provozu kde neustále zrychluješ z 80 na 140 je to nereálné a spotřeba se pohybuje mezi 5 a 6l, už jsem měl i 6.2l s průměrkou 50 km/h je to opravdu o tom kolik je zrovna v danou dobu na dálnici ignorantu, co ti to tam frknou v 80 do levého a nemají ani tendenci zrychlit. V běžným dopravních časech D1 to je obvykle jeden kousek na 500m Konečná v hradišti byla 4.6l po okresce jsem jel převážně s tempomatem na 110 km/h ale klesla průměrná rychlost asi na 90 km/h
  7. 15degren

    Mlácení přední nápravy OII Facelift - 3 servisy a závada nenalezena

    Většina lidí to prostě přestala řešit :-)
  8. 15degren

    Vaše spotřeba

    Taky je to o dopravě. D1 Praha-brno kolem 18 hodiny bez kolon ale arogantní řidiči v levém průměrná rychlost 70 km/h a spotřeba 6l/100 to je běžná cesta a v sobotu jsem jel trasu v 1 hodinu noci průměrná rychlost 100 km/h a spotřeba 4.8 l/100 takže tak :-)
  9. 15degren

    Piskanie pri zaradenom 3 prevodom stupni

    V pořádku není odchází nějaké ložisko, ale nemá to smysl řešit podle mého názoru. Mě pískají dvě stejné převodovky oboje začali ve 200K pískat i když se ve 150 měnil olej. Nejdříve to pískalo na trojku, pak to začalo i na 4 a 5 stupni postupně, píská to nejvíc kolem 2500 otáček jedna převodovka si veselé píská už 70K km :-)
  10. 15degren

    Piskanie pri zaradenom 3 prevodom stupni

    Převodovka, brzo to budeš počuvat i na stupni 4 a pak i na 5 ignoruj to...
  11. 15degren

    Vstriky - 1.6TDI CR - repas, cisteni, testovani, vymena

    @Knightey-Lze je kompletně repasovat technologie uvolnilo VDO na podzim v roce 2017 @Petrkiller Proč to nezkusíš hrát na DG SW ? Nedělal bych si těžkou hlavu, nové vstřiky by si od škodovky zasloužil každý s postiženým motorem vč. egru poslali hodnoty vozů na šrotové ceny... Četl jsem diskuzi o nájezdech kde popisuješ že ti odešel už druhý vstřik v krátkém čase, nemáš v tom piliny ?
  12. 15degren

    Záměna převodovky

    chceš dát na 2.0 TDI 103 kW převodovku ze 125 kW verze ? To nedělej, vůbec ti to nepojede, 103 kW verze má výrazně horší krouťák a ty dlouhé převody to neukroutí.
  13. 15degren

    Špony v naftovem filtru.

    Piliny v nádobě filtru po odklopení uvidíš prakticky u každého auta u kterého už byl palivák aspoň jednou vyměněný, jde o to že jsou před filtrem a je jich pár, problém nastává když se piliny dostanou přes špatný filtr do vstřikovacího systému, nebo vlivem špatné nafty začnou lítat piliny ve velkém do railu. To že máš piliny ve filtru bych začal řešit až kdyby jich tam plavalo větší množství a hlavně to špatně startovalo, špatné startování může být problém opotřebeného čerpadla.
  14. 15degren

    Chiptunig 1.6 TDI CR

    Můj názor je že u 1.6 je chip dost nerozumná věc. Ne že by to motor nesnesl, ale turbo u 1.6 je dost malé a jede už na hraně z fabriky a chtít po něm ještě víc ho víceméně odsuzuje k výrazně kratšímu životu. 130k km už není málo. Jestli se zajímáš o DG tak DG Sw taky zvyšuje nároky na turbo a u více ojetých vozů způsobuje že turbo začne hodně propouštět olej, počítat že s chipem to bude dost podobné, takže jestli ti ubývá po rychlejší jízdě olej, tak ti lítá do sání a dost možná ho asi i pálíš což by ti mohlo zvedat tu teplotu... Když chipovat 1.6 TDi tak s výměnou turba... osobní skromný názor, ale je jasné že chipaři budou mít rozdílný názor, nicméně rozumný chipaři ti stejně řeknou aby jsi nejezdil s chipem často na plný plyn :-)
  15. 15degren

    Špony v naftovem filtru.

    Obvykle se čerpadlo přidře když ti kondenzuje na filtru voda, nebo voda v naftě, nebo benzín v naftě. Kvalitní nafta je hlavně o tom že není kontaminovaná. K tomu aby čerpadlo pustilo piliny do okruhu stačí relativně málo... Když tankuješ od značkové čerpačky, tak je tam menší šance na poškození. Prý VIFem můžeš chránit systém i když občas vezmeš špatnou naftu. Předpokládám že to na sebe umí nějak navázat vodu atd. nebo nějak zlepšit mazivost nafty, těžko říct nevím...
×