Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

15degren

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 234
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

212 Výborná

O uživateli 15degren

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

3 903 zobrazení profilu
  1. 15degren

    Cvakání volnoběhu a kouř z olejové měrky

    cvakání typuji na vstřikovače, kouř z oleje je celkem normální u tohoto kusu typuji že zhoršený projev bude daný hlavně náběhem motoru. Celkově všechny CR TDI motory hodně dýchají po překonání 200K km... To jak motor spaluje špatně/dobře poznáš na rychlostní reálného zanášení DPF při standardní jízdě...
  2. 15degren

    Cukání auta po startu za studena

    Taky často cuká nová verze EGRu (tuším DQ) pokud jej používáte bez ucpávky v sání, tj. i bez DG SW, dokud SW nepřepne na podváděcí režim...
  3. 15degren

    Termostat

    nevim já jsem teď míval teplotu oleje 70 stupni když je venku -5 a šolíchám to po okreskách.... termostat jsem měnil v prosinci
  4. 15degren

    Úsekové měření rychlosti na dálnicích

    tak byla to jen otázka času. ČR je tím prošpekovana, bylo jasné že se to nakonec dostane i na dálnice, dřív nebo později to bude úplně všude. Tuším ale že moc evropských států úsekové měření na dálnici nemá, budeme víceméně rarita :-)
  5. 15degren

    Koupě Octavie II

    No to si musíš rozmyslet co chceš. O2 má multilink co může a nemusí být výhoda, záleží na úhlu pohledu. Má rozhodně lepší tovární zpracování silnější plech, kvalitnější interier. O3 má ale mnohem spolehlivější motorové jednotky naftové i benzínové navíc u O3 sice vlečná náprava snižuje kvalitu jízdy ale na druhou stranu zásadně snižuje náklady na údržbu i případné poškození nápravy se lépe řeší... O3 podle mě vychází životností lépe než O2 když jí nezbouráš...
  6. 15degren

    LED žiarovky O II facelift

    Když vidím jaký druh nečlověka dostává řidičák a jak jsou někteří v dnešním hustém provozu schopný přemýšlet, tak argumentovat ohrožování ostatních účastníků provozu neatestovanými značkovými LED žárovkami od philipsu mi přijde jako bych jsi odmítal jít pod RTG kvůli zlomenině ale dál by jsi klidně pracoval v uranovém dolu bez ochranných prostředků... Po tolika letech na silnici mě z automobilo přepravy nedostali zácpy ty bych zkousnul, ale právě lidi co mají platné řidičáky. Když můžu radši jedu vlakem, protože se bojím těch individuí na silnicích co si myslí že všechno ví a dálnice patří jim, pokaždé když vjíždím do provozu osobním vozem, opravdu dostávám úzkost a bojím se o život a je to rok od roku horší.
  7. 15degren

    Brzdové kotouče a destičky - výměna

    Měnil jsem předek zadek najednou i s deskami. Projev zvukový žádný, Účinost brzd - nepoznám rozdíl. Řekl bych že víc špiní a možná trochu více orezají když auto stojí... ale za ty prachy bych dnes nedělal jinak.
  8. 15degren

    Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter

    Drtivá většina aplikací co dnes instalujeme do androidích telefonů si vyžádá oprávnění na sms/telefony/ biometriku, aniž by to potřebovaly. Nikdy bych si internetové bankovnictví na mobil s androidem kde jsou jakékoli takové aplikace co vyžadují víc než je třeba k jejich běhu nedal ale drtivá většina lidí takové aplikace v mobilu takže celá situace kolem bezpečnosti co se týče androidu je velmi úsměvná.
  9. 15degren

    Kouř a otáčky

    Pokud ti mizí voda, tak ti mizí nejspíš do spalovacího prostoru, pokud pod autem nemáš vodu... Jinak běžné otáčky motoru co máš na volnoběh jsou kolem 700
  10. 15degren

    Kouř a otáčky

    Hustý bílí kouř by přes DPF tak hustě procházet neměl. je tam vůbec DPF ? Podívej se na výfuk neměl by být silně černý. Pokud je tak možná někdo zničil DPF a motor se snaží vypalovat, ale nemá co protože tam filtr není. Takových motorů bez DPF bez SW co to obchází ted asi trochu vypluje víc, protože už to od nového roku neprojde technickou.... Klesá ti hladina oleje ?
  11. 15degren

    EGR ventil

    Máš pravdu autorizák v loni na jaře neúčtoval 19000 ale 18 900 kč pardon. Havex P7
  12. 15degren

    Vstriky - 1.6TDI CR - repas, cisteni, testovani, vymena

    Se s tím zbytečně sereš normálně zajeď do bezkontaktní samoobslužné myčky naser tam pěnu vystříkej to demineralizovanou vodou (myčky mají) a motor bude jak nový. Nastavil sis nový vstřik v jednotce ? Dělal jsem to tak když mi tam rosil olej od víka hlavy válců a nikdy se nic nestalo. (i několikrát do týdne lepší než čuchat ten smrad ze spaleného oleje
  13. 15degren

    Termostat

    1) technicky nenáročná / časově náročná 1-4h záleží na zručnosti- sundáš vzduchový box, probojuješ se přes hadice až k plastovému bazmektu na bloku motoru pod tandemovou pumpou je to v místech nad setrvákem. 2) viz bod1 3) 1/2 jí stejně vyteče ano vypust jí všechnu ad. Nekupuj samostatný termostat ale komplet zapozdřený v plastu. Plast se totiž deformuje a když vyloupneš starý a dáš tam nový, bude ti to tam potom stejně unikat... https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l121114bshr-termostat-s-hrdlem-de-22754.html
  14. 15degren

    EGR ventil

    svépomocí vychází výměna egru na 7K v garáži mezi 9 a 12 tisíci ve škodovce na 19 tisíc, to jsou docela zásadní cenové rozdíly... Ale nevidím důvod platit výměnu EGR ventilu ve škodvoce když ti na něj dala škodovka s DG SW záruku...
  15. 15degren

    EGR ventil

    Pokud startuješ při -15 tak žhavičům nic nebude
×