Jump to content

15degren

Uživatel
  • Content Count

    1,523
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

15degren last won the day on December 5 2016

15degren had the most liked content!

Community Reputation

250 Excellent

About 15degren

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

5,432 profile views
  1. Mimochodem je to video z pšonkova. Oni toho víc nakecají než ve skutečnosti udělají :-). Nedělám si iluzi o realitě.
  2. Pěkné video, ale nějak se mi nechce věřit že to se dělo s tvým motorem. Kolik jsi za to dal ? Teoreticky odvrtat starý materiál a nalisovat nové vložky by asi šlo, ale nějak se mi nechce věřit že by se to finančně vyplatilo. Cenu práce a materiál uvedenou ve videu odhaduji na 150-200 tisíc. Také je otázka jak se motor bude s vložkou chovat. Rovněž se nabízí otázka jestli video není jen lákadlo a pak udělají pouze výměnu kroužků :-D
  3. Měl jsem za to že motory 1.8 TSI mají nanesenou tvrzenou vrstvu pomocí plazmy na bloku motoru. Je mi tedy záhadou jak udělali nové vložky ?
  4. Ne to opravdu ne. Opotřebení ti VIF nevyřeší... Nafta od euroilu ti jen zajistí méně biosrajdy v palivovém systému, ale na běhu motoru to nějak poznat nemůžeš. Tolik km na dlouhé intervaly ti bohužel chtě nechtě zanechalo horší stav ventilového systému, který je nyní hlučnější. To že tam začneš častěji měnit olej, naopak způsobí to že motor bude ještě hlučnější, protože nový olej má prvních asi 5K km detergentní účinky, tedy jestli nyní měníš často olej, tak se z motoru začnou vyplavovat usazeniny a vůle v mechanických částí motoru, které způsobují onen hluk budou ještě vyšší. Pokud motor nemá výrazně vyšší kouřivost tak bych to neřešil. Jediný způsob jak toto vyřešit je výměna vahadel a zdvihátek. Může být vůle i na uložení kliky.
  5. Předpokládám že ty G-teci pro ČR nebudou nebo ano ? Nevidím důvod vyrábět dražší auto, kdo by si ho kupoval, když od příštího roku bude CNG drahé jako klasické pohonné hmoty a vyšší náklady na údržbu ? Předpokládám že lepší bude ten hybrid. u 1.4 TSI taky nevidím smysl...
  6. Nebude, neměnil bych to dokud nebude svítit kontrolka ten filtr bude papírově plný až kolem 260-270K km ale reálně obvykle vydrží výrazně víc 300 i 400K km. Krátké intervaly budou způsobené jízdou po městě a DG SW popř. špatnou kondicí některého ze vstřikovačů. Poslední SW před DG je 9972. Modrý dým může poukázat na olej ve spalovacím prostoru, ale může to být i špatně spálená nafta... Pokud tam budou původní vstřikovače, rychlé zanášení bude i díky horší kondici, ale dokud to jezdí / neháže chybu / nebo odchylka dávky vstřikovače není až příliš velká, tak bych to neřešil, skončil by jsi ve zbytečném kolotoči výměny dílů který stojí hodně peněz a u tak starého auta to podle mě nemá význam,
  7. No když to začalo s výměnou egru tak to asi bude egrem. Jen tedy EGR by měl být při regeneraci zcela uzavřený, tak je divné proč to tak hulí. Asi nějaká netěsnost na výfukovém potrubí popř. v sání. Každopádně bych si dal pryč ten SW 9978 u 2.0 TDi to přináší jen problémy a likviduje často třetí vstřikovač... Proč ? To netušim... Olej ti náhodou nemizí ?
  8. To ti dělá na 70% rozdělovač paliva a na 29% to může být i čerpadlo co vytváří tlak - po nastartování nestíhá hned vytvořit požadované tlaky a proto motor "traktoruje" Od 200K km kde se nesáhlo na palivový systém to dělá hodně TDIček, hlavně 1.6 TDi ale u 2.0 TDi je to taky i když v menší míře. Obvykle stačí při rozjezdu trochu vytočit jedničku, pak dát dvojku a jak překročí 2K otáček tak se to jakoby přepne a motor se uklidní a utiší...
  9. 15degren

    DPF

    - Ecnomy DPFka na CRka druhé generace se nikdy vyrábět nebudou. Škodovka ty DPFka pro 1 generaci CR udělal kvůli DG aféře. - Oil Ash se nebude zvedat kvůli vadným vstřikovačům, je to čistá kalkulace dle spotřebovaného množství pHm. - Ano voda nadělá v DPF paseku, proto je čištění mokrou cestou blbost, filtr popraská a přestane fungovat úplně. - Realita je i taková, že pokud už skoro plné DPFko začne dělat problémy a způsobuje to horší stav motoru, tak čištění je jen krátkodobé řešení, nicméně pokud majitel vyměnít DPF filtr za nový ecenomy, problém s DPF odezní. Ano sice se špiní víc než by měl, ale zdraví filtr v dobré kondici se zvládá i tak čistit sám. Takže ano čištění může ale i nemusí fungovat. Nový filtr je víceméně jistota, že nějaký čas problém nebude, to se o čištění říct nedá, pokud to tedy borci neprotáhnou mokrou variantou a filtr nepopraská, pak je v závislosti na tom jak moc je popraskaný špatný nebo dobrý výsledek. Když popraská dobře, tak se vlastně problém vyřeší do dalšího emisního testu, kde zjistí že nefiltruje...
  10. Běžná životnost u CAYx byla 280 tisíc km. Některé vydrželi jen 200 některé i 400... Přes 250K km se ale drtivá většina DPF filtrů dostane.
  11. Jakou ti tam dal verzi SW ?
  12. Teoreticky 5W40 vydrží mazací schopnosti o něco vyšší teploty než u 5W30, otázka jestli se je na takové hodnoty 1.6 TDi vůbec schopná dostat, silně o tom pochybuji. To by jsi jí musel hnát v tropickém létě pořád na doraz. Proto se u TDI montují vodní chladiče oleje...
  13. Dává ho tam proto aby se neztrácelo 2.5l oleje ale pouze 1l oleje.
  14. Já jsem nepsal že ničí motory. Já ti psal už u těch to motorů určený u 5W30 pokud začne mizet olej kvůli opotřebení a dáš tam 5W40 aby ti to olej žralo méně, tak tím ve finále to opotřebení jen urychlíš- tj motor nebude žrát tolik oleje dalších 30K km ale potom zase začne a pokud tam dáš 5W30 tak se z toho stane olejový průtokáč. Kdyby jsi zůstal u dolévání 5W30 507.00 tak tam budeš dolévat +/- stejné množství dalších 100K km.
  15. Nemyslím si že 1.6 TDI CAYC je motor, který by ti generálku vrátil. Osobně bych raději to auto hodil ze skály, ta investice se ti nikdy nevrátí. Když vyměníš celý vůz vyjde to ve finále levněji. Co se týče oleje a jejich výzkumů 5W40/5W30 je tu už dost článku a je to vyčtené právě z nich, tlumučím ti co tu psali experti ze světa motorů. Ale to že lití 5W40/10W40 do motoru kvůli úbytku oleji v průběhu jen urychluje likvidaci motoru je osobní zkušenost. EDIT: Spočítej co vše tě v dohledné době čeká jestli jsi do toho nenacpal prachy: EGR - 18K DPF- 20K REpas převodovky - 18K Vstřikovací systém- 60K Silentbloky motoru/přední nápravy 8K REpas zadní nápravy 24K To jsou věci, které většina těch to motorů se staří 8+ a 270K km+ dřív nebo později čeká a ted si odpověz na otázku, jestli chceš dělat generálku motoru za 50 klacků...
×
×
  • Create New...