-
Content Count
1,659 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
15degren last won the day on December 5 2016
15degren had the most liked content!
Community Reputation
274 ExcellentAbout 15degren
- Currently Viewing Topic: Výběr auta s 1.0 TSI
-
Rank
Profesional
-
Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna
15degren replied to taktik's topic in Motor 1.2 TSI
1.2 TSi s rozvodovým řemenem jsou za studena obvykle hodně slyšet cvakat zdvihátka než se naplní oleje, pak jsou poměrně dost hlučné vstřikovače a palivové čerpadlo, určitě by těm to motorům neuškodil plastový kryt s pěnou stejně jako mají TDi, škoda že tam není, je sice pravda že TSi motory jsou rozhodně méně hlučné než TDi co se týká nové generace škodovke, ale když porovnám starou OII s TDi, tak se může jít i TSi o proti TDičku hlukem zahrabat. Prostě nové škodovky (2012+) jsou krom superbra všechny velmi nekomfortní v kabině na hluk z motoru a týká se to naprosto všech motorizací, nemá smy -
Úsekové měření rychlosti na dálnicích
15degren replied to Pawouk's topic in Policie a věci s ní související
Vidím že se u D0 inspirovali dálnici před vídní popř. blankou. Je jasné že stacionární radary ztrácejí velmi rychle svoje tržby když si lidé zvyknou, na druhou stranu když se k nim přidají značky, kde lze rychlost upravovat je to hned veselejší pohled na zisky. Očekávám že Praha- Říčany budou brzy taky pod radarem, který bude měnit rychlost dle potřeby (vím že tam často už teď svítí 120 zcela zbytečně). Tak byla to jen otázka času než jim přestanou stačit prachy z běžných radarů, dálnice je moc velký stejček než aby ho nechali být. Do dnes mi leží v žaludku jak poř -
Úsekové měření rychlosti na dálnicích
15degren replied to Pawouk's topic in Policie a věci s ní související
Hm to vysvětluje systém pokut od měst kdy chtějí poměrně nízké částky i za vyšší přestupky. Pravděpodobně je jim jasné, že pokud by ceny výpalného byly přemrštěné, začnou se v tom lidé více rýpat... -
Úsekové měření rychlosti na dálnicích
15degren replied to Pawouk's topic in Policie a věci s ní související
Neví někdo znalý, jak radary co fotí řidiče obchází zákoník ? občanský zákoník č 89 /2012 SB paragraf 84 Podle tohoto paragrafu, vás nesmí bez souhlasu vyfotit.... -
Nemá smysl tu zkreslovat představu o spotřebě. Hodě loudavý řidič bude mít kolem 5.8 dlouhodobě. Normální řidič který jezdí pod limity 6.2 Řidič co jezdí lehce nad tachometrové limty 6.8 Praseti to bude žrát i nafta....
-
Seat taky vrže, mám 1.2 TSI 2017 a vrže přesně jak je tu popisováno :-)
-
Kupoval jsi originál nebo druhovýrobu ?
-
To že dělá hovadiny, které nemají efekt je ve finále jeho věc. .......................... Ale nechme být dejte mu jednoduše odpověď proč se nevešlo 0,8l který se vejít měl. Ve filtru olej zůstane, ano není to tedy 0,8l oleje, ale je si nutné uvědomit, že pokud filtr nevyndáš, zadrží bez tlaku i olej, který se nachází po cestě před filtrem směrem k odtoku a to už ti snadno dá i 1l oleje, který ti nevytekl. Podle toho jak píšeš můžeme i diskutovat o tom v jaké poloze byl motor když vypouštění probíhalo to pak taky může hodit nějaké to deci. Samozřejmě si neodpustím
-
a neklepe se ti to jen v lůžkách ? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l103184-panev-kuloveho-cepu-skoda-17151.html
-
Octavia 1,6 TDi 85kW - klepání (házení) studeného motoru
15degren replied to horecky's topic in Motor 1.6 TDI CR
Nj. i když vyměníš všechno tak to nemusí nic řešit. Mohla vzniknout malá nerovnováha v uložení kliky co se projevuje než se zahřeje a roztáhne, nebo problém setrvačníků, vůbec to nemusí mít na svědomí elektronika. Jak píše pida. Dokud to neháže kontrolky, je to zbytečné a házení peněz oknem. -
Octavia 1,6 TDi 85kW - klepání (házení) studeného motoru
15degren replied to horecky's topic in Motor 1.6 TDI CR
To máš těžké. Špatnou naftu tankovat v čr nemůžeš, všechny benzínky jí mají kvalitní, ale můžeš mít hold smůlu a vzít nějakou špatnou nebo kontaminovanou to se ti můžeš stát i když čepuješ vervu... 1.6 TDI v OIII mají už bosch vstřikovače, které vydrží víc než u starší generace. V autorizáku by špatně vstřiky zjistili jen kdyby to měřily za studena. Měření přes VCDS je orientační a tak jako tak, skutečný stav lze zjistit pouze na stolici... 90 % závad kde klepání/cukání/házení za studena u motoru s nájezdem do 200K km dělají vstřikovače... -
Pokud dodrželi čidla správně za stejný s parametry a dodrželi postupy dle VAGu a není problém v kabelech, tak se obávám že problém bude v jednotce. Nehráli si s kabelami a neprohodili polaritu ? Není tam špatný spoj ?
-
No a co ti tedy měnili ? Vyměnili skutečně vstupní čidlo na DPFku nebo čidlo teploty spalin u turba (G235) ? Problém je pořád stejný a jasně ho tam vidíš - vstupní teplota filtru neodpovídá realitě. Proč ti vůbec dávají zpět auto, které hlásí na studeném čidlu, teplotu 400 stupňů ? Tak jsou normální ? Já nevím co ti na to mám napsat. Ať dají do pořádku snímaní teploty výfukových plynů na všech stupních a bude to vyřešeno. Do té doby to auto prostě nepřebírej. Nemůže a nebude to fungovat. Neví si s tím rady ? Tak je to snad autorizák, ať to řeší se škodovkou a ne
-
Normálně přes VAG-VCDS nástroj na vynulování zaplnění filtru při jeho výměně. Hodnota se vypočítává ze spáleného paliva a dalších proměnných. Informace slouží jednotce k upravování hodnot pro filtr, který se přirozeně zaplňuje nespalitelným popelem. Vzhledem už poměrně vysokého zaplnění tvého filtru to může dělat docela paseku... Mohl tam proběhnout i scénář, kdy auto projížděli po výměně čidla a rozsvěcela se jim kontrolka DPF. Pokud by prošli diagnostikou servisní výměnu DPF, která zahrnuje vynulování filtru a servisní regeneraci, tak by se kontrolky na čas zbavili
-
Luk má větší rozsah pohybu pružin, ale vůle tam být nemá