Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

15degren

Uživatel
  • Počet příspěvků

    707
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Popularita

138 Výborná

O uživateli 15degren

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

1 633 zobrazení profilu
  1. jen na egru se spojkou jsem ušetřil 25 tisíc, když započítáš oleje a ostatní věci, tak si z ušetřených peněz zaplatím nový motor levou zadní.
  2. tak ale když je auto spolehlivé tak to že ti občas garáž nevyjde je úplně fuk, vezmu ze svého pohledu. Osazení nového egru od škoda economy, v autorizáku chtěli 15500 kč, u garážového mechanika 7500 (stejný díl) Spojoková sada s dvouhmotou 38 tisíc vs 14 tisíc.... nikdy se nevyplatí autorizovaný servis i kdyby jsi měl smůlu na ten nejhorší kus.
  3. Ty rabaty musíte chápat, z něčeho ten drahý managment živit musí. Není to žádná prdel živit tak velkou síť "managerů" si jen uvědomte kolik takový manager např. v praze musí mít příjem, to máte slušný reprezentativní byt kolem 12M, slušná reprezentativní auto cca 1.2m které se musí každé 2 roky měnit, nehledě na pořádné obleky a iphony. To se divím že ty marže nemají vyšší, to je pak i plat kolem 250 tisíc čistého málo... sotva něco ušetří.
  4. Jaký máš index výka hlavy ? Byla tam vadná serie, která hodně rosila, když to necháš dlouho... nemáš mokro kolem vstřiku ?
  5. Jo ty Febi jsou pěkný shity, asi si to nechají dělat v číně, klepalo mi to už i jako nové.
  6. " BT je stale aktivni" HH jo to mě jednou vypeklo to BT má docela dosah, jednou jsem si takhle seděl na zahrádce kecal s kamarádem a furt mi někdo volal a já ho neslyšel jsem si řikal at mi dá pokoj a opraví si telefon, no až pak mi došlo že jsem si nechal klíček v autě a on si asi povídal s autem...
  7. 1. EGR se nechá částečně odstavit jen když je ucpaný, u černého měchu kde je stavítko se odpojí tyčka a egr se pernamentně otevře aby obcházel chladič, tj plyny se vůbec nechaldí a jdou rovnou přes elektroventil zpět do sání... docela to funguje vedlejší účinky neznám. 2. EGR kde se odstaví tak že se uzavře a nazdar nefunguje, zasviní se velmi rychle DPF a dojezdíš, protože se špatně ohřívá filtr a není se schopný vyčistit. 3. Když jsi vyndal elektromotor zkoušel jsi hýbat klapkou do absolutních hodnot ? Ta závada totiž vypadá přesně na to že se ti ten ventil seká v absolutních hodnotách, stačí do něj nalít čistič a rukou rozhýbat dokud se nepřestane zasekávat, zatím v okolí co jsem měl tu čest to funguje na interval výměny oleje se pročistí znova a takhle najede obvykle dalších 30-60K než se zanese samotný chladič... Nicméně v žádném případě egr nenech zaslepit, budeš z toho mít víc problému než užitku, už to odstavení toho chladiče ti rapidně zvedne spotřebu...
  8. jestli jezdíš autem na záruku tak bych si s tím hlavu vůbec nelámal, navíc s 0W20 ušetříš za phm... Proč řešíš olej když jezdíš do autorizáku na garančky a máš nové auto jen po dobu záruky ? Nevídím v tom smysl jen ztrácíš čas, tohle budou řešit lidi co kupují ojetiny, jasně se tím ukazuje politika, kterou většina automobilek tlačí už dlouhou dobu... tj. auto na 5 let nebo 200K km a to ten motor podle mě s 0W20 i LL intervalem prostě dá, ono při platech na západ od nás (průměrná mzda mezi 80 a 120 tisíci v závislosti na oblasti) myšlenka každých 5 let nové auto které se dá pořídit v některých zemích za dva platy, není absolutně problém. To že je to v době kdy evropa tlačí zelenou politiku extrémní pokrytectví je věc druhá, ale když jim to green EU toleruje tak je to jejich věc, mě to jen utvrzuje v tom že se nejedná o nic jiného než zelený business a nikdo tu ve skutečnosti ekologii absolutně neřeší. V zelenou politiku začnu věřit až někdo zakáže dovoz spotřebního zboží do EU s neadekvátně krátkou životností a výrobou takových produktů v EU. Může si každý tvrdit kdo co chce, ale auto by prostě mělo vydržet aspoň 20 let, je ekologičtějšího ho udržovat než sešrotovat a vytvořit nové, dřív se běžně kupovalo auto na polovinu života a vydržela, s moderní metalurgií musí vydržet i moderní auta když bude vůle. Právě na automobilovém průmyslu je krásně vidět jak jednotlivé státy to myslí s ekologií vážně a bohužel to zatím myslí vážně jen výrobci toyoty a mazdy...
  9. 5W30 507.00 pro 95 % aut co tam přijede a zbytku nalejou z flašky v regalu, protože tu 5W30/0W30 s 507.00 můžeš aktuálně lít snad úplně do všeho co škodovka běžně prodává. Možná druhý sud 502/504 pro benzín ? Těžko říct.
  10. na to nejde napsat nic jiného než že si nemáš kupovat sportovní nadupané auto od výrobce který to prostě neumí a dělá primárně rodinná auta a servisní sít je silně amatérská protože odmítá zaplatit techniky. Příšti jdi rovnou do audi... Snad jedině zkusit zajet do audi servisu tam ten motor znají a dají ti tam olej co tam patří, jestli budou chtít nepracují tam socky za 15 čistého :-D
  11. A jak to mám asi podle tebe vědět, myslíš že se tam o polední pauze chodím dívat jak pracuje jejich servis ? Když jsem svého času hledal jetinu do 4 let stáří, tak jsem si prošel i ačkama a lecos zjistil, ale podrobně nezkoumal, stejně jsem se nakonec TSIčkům vyhnul u nafty aspoň člověk většinou ví na čem je a motory jako takové nikdy u 1.6 ani u 2l neodcházeli a přežily celé auto.
  12. Najedu ročně 50K km ve vlastním voze (nepočítej firemní), jezdím 10 let a ještě jsem nikdy neboural (klepu na dřevo), tak si troufnu říct že vím co píšu, doufám že mě za to karma v prosinci neztrestá. Je jasný že když se člověk dostane na čistý led, tak může mít skill a gumy jaké chce je to hold o štěstí i o smůle (zatím vždy štěstí), ale štěstí může jít člověk naproti.
  13. neříkám olej ale napínák. Člověk co tam dělá to řeší, je rozdíl když auto žere olej ale jede a když ti týden po koupi přeskočí motor. 3l oleje na 1000 km se nechá na papír napsat jako běžné opotřebení, ale potkané ventily těžko :-D. Ale jak řikám, do naprosto každého bazeru musí jít člověk s vědomím co chce kupovat a co hledat, popř. sebou mít člověka a když bych šel pro TSI tak bych si sakra kontroloval jestli tam není motor u kterého je šance že by papal olej, ono těch olejo žroutů bude v bazarech většina kdo by se zbavoval 1.8 TSi ten motor je návykový když funguje jak má, rozvody jsou snad samozřejmostí u každého jetého auta starší 4 let vyměnit když takové auto koupím a je fuk jestli je tam řetěz nebo řemen.
  14. Neříkám že jsou nej, ale mají servis a samozřejmě mění na auta díly tak aby se co nejlépe prodala, ale já v tom nevidím problém, když jsi jdu koupit auto a opotřebené díly nebo problémovi mi tam prohodí z jiného auta... jako přehazování motorů už je extrém, ale tak když člověk ví co chce koupit. Nechci tu dělat reklamu, ale malé bazary jsou většinou větší čuníci.
  15. 1. Ačka u TSiček napínák po vykoupení kontrolují... 2. Ze škodovky nic nedostane, škodovka nechtěla jen tak dávat ani kulanci na auta v záruce, byl to problém, samozřejmě nechtěli nikdy přiznat chybu a ani to neudělali, bude se jim to špatně prokazovat je to prostě utopie. 3. p2p osobně potvrdil co tu řikám pořád, opravit řadu ohnutých ventilů, podle p2p 12 tisíc, není co řešit, opravit a jezdit. 4. Rukovat na prodejce můžeš jak chceš, evidentně je přeprodejce amatér bez peněz, kde nic není ani smrt nebere. Samozřejmě to bude i jeho chyba že si nekontroluje co přeprodává, ale tak už to v začátcích bývá, někteří tak jedou pořád, ale to nic nemění na tom že z nej prachy prostě nedostaneš když je nemá.